Beetje vreemd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 19:19

Het heeft hier wel gesneeuwd, toen ik van huis naar school ging en andersom Boos! Nu is het geloof ik weer droog, al een hele tijd...
Als het zaterdag maar droog is, en er geen sneeuw in de bak ligt, want dan is het opendag op school en dan ga ik springen Haha!

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11572
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:22

vanochtend was het hier af en toe noodweer, met regen en hagel, toen begon de zon te schijnen, ging ik mijn krantenwijk lopen en paardrijden en ik kwam thuis en het werd weer slecht weer.
en nu is het helemaal wit *LOL*
kan niet beter toch Tong uitsteken

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 22:26

Het begint weer te dooien (nu hopen dat dat niet op gaat vriezen) maar heeft hier ook behoorlijk gesneeuwd inmiddels. Ik had de gordijnen al dicht en niets gemerkt, tot ik me doodschrok van een klap tegen het raam. Bleek dus een sneeuwbal te zijn Schijnheilig

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 09:54

Het is hier wel wit..... Maar het is een Heissa om niets geweest heb geen sneeuwstorm meegemaakt Schijnheilig

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:19

Mwoah... beter heisa om niets dan dat er wèl een sneeuwstorm was losgebarsten terwijl er niet was gewaarschuwd. Want dan waren er vast behoorlijke ongelukken gebeurd.

Onze tuin ligt er nu wel vredig bij onder een dik pak sneeuw. Ben benieuwd wat de paarden ervan vinden als ze straks naar buiten gaan. Haha!

Marije_jiplover

Berichten: 25317
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:34

Ik heb gisteravond toch door een flinke sneeuwbui heengelopen, ik vond het niet fijn! Ik moest ook nog eens tegen de wind in, dus dat was niet zo fijn.
En nu sneeuwt het hier al weer.