Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Gwenvd

Berichten: 1717
Geregistreerd: 20-07-15
Woonplaats: In t westen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 08:48

Hoi allemaal,

Weten jullie of er een topic is waar je de betekenis van je droom kunt bespreken? Ik ben aan het zoeken maar kan het niet vinden :)

Overigens heb ik ook veel Lucide dromen gehad, het is even vrij rustig nu.

Strooigoed


leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Re: Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:05

Voor zover ik weet is dat er nog niet.

Winterbuitenrit in de sneeuw. Daarna warme chocolademelk met slagroom.

germie

Berichten: 25858
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 07:13

Vannacht werd ik gevangengehoudenmet nog 4 vrouwen. Maar ik kon vliegen en ontsnappen. Dus was niet bang. Ook ging ik van een waterglijbaan en ondanks dat mijn telefoon volgelopen was bleef die het doen.
Rare dromen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Morris

Berichten: 3438
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 16:02

Ik droom weleens over een persoon, of een gebeurtenis. En ja hoor, de volgende dag staat er dan iets over in de krant, of de persoon kom ik tegen op bijv. LinkedIn.

We zijn er nog niet. Maar we zijn onderweg. Maar ineens houdt de weg op te bestaan.

Luckyy80

Berichten: 1013
Geregistreerd: 02-04-12
Woonplaats: Midden-Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 13:56

Ik las eergister dit topic en had het even gestipt omdat ik het wel interessant vond. Droomde ik vanavond dat ik een lucide droom had :+
Ik keek naar mijn vingers en had er ineens twaalf, en in mijn droom dacht ik toen helemaal in mijn nopjes het gelukt was, ik was mezelf bewust van de droom, maar nu realiseer ik me dat het gewoon de droom zelf was :') Ingewikkeld!


“Horses were never wrong. They always did what they did for a reason, and it was up to you to figure it out.”
― Jeannette Walls, Half Broke Horses

CathyTBP

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-06-16
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 14:03

Luckyy80 schreef:
Ik las eergister dit topic en had het even gestipt omdat ik het wel interessant vond. Droomde ik vanavond dat ik een lucide droom had :+
Ik keek naar mijn vingers en had er ineens twaalf, en in mijn droom dacht ik toen helemaal in mijn nopjes het gelukt was, ik was mezelf bewust van de droom, maar nu realiseer ik me dat het gewoon de droom zelf was :') Ingewikkeld!


Ik had een tijdje terug dus precies het zelfde!

Hurby (Prinz K3 x Kennedy) ZZL+1 // Kronos Z1+2
Tongerenhof Pyriet M2
Roulette Fly Della Loggia M1 (verkocht) // Wobke R. M1 (verkocht) // Blinky M1 (verkocht)

asm_kayleigh
Berichten: 842
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Re: Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 21:18

Ik heb een vraag.

Onlangs is er een dierbare overleden maar ik heb nog zoveel vragen. Ik las dat ik dat kon doen in een droom. Weten jullie misschien hoe?

Morris

Berichten: 3438
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 07:10

asm_kayleigh schreef:
Ik heb een vraag.

Onlangs is er een dierbare overleden maar ik heb nog zoveel vragen. Ik las dat ik dat kon doen in een droom. Weten jullie misschien hoe?


Misschien staat het in het boek ‘droom bewust’.

Ik heb het boek niet helemaal gelezen, bij de dood ben ik gestopt.

We zijn er nog niet. Maar we zijn onderweg. Maar ineens houdt de weg op te bestaan.

Captain

Berichten: 21321
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Lucide dromen: dromen wat je wilt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-18 07:19

Dat kan niet. Je dromen zijn niets meer dan je onderbewustzijn.. Je kunt wel met anderen praten maar ook die mensen zijn niet meer dan een projectie die je onderbewustzijn maakt. Sterkte!

Suzanne F.

Berichten: 48888
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 08:22

Lucide dromen heeft niets te maken met paranormaal. Met doden praten kan niet tenzij je gelooft in paranormale begaafdheid.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Bytespider, Dnies90, friendly, Kirrietje, Lestria, maralyn, Michelle_96, Slmt9, winnetou4502, xChoco en 41 bezoekers