Spaarzegels

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Denise_Storm

Berichten: 2368
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 16:13

Annet_Dottie schreef:
Trouwens even een vraagje voor de mensen die boodschappen doen bij de Albert heijn.. Liep er bij jullie de afgelopen 2 maanden ook een actie voor heart beads? (vooral met veel bedeltjes maar ook armbandjes + kettingen.) liep van 2 september tot 12 november.


Die loopt bij ons bij de Plus!

Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5


HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 16:16

Zegeltjes!!! <3 <3 <3

Ik kan wel is kijken wat ik nog allemaal in mn portemonee heb zitten..

Sowieso hier van de jumbo voor de bioscoop hier in de buurt,
De bestek zegels van de jumbo.

Van de makro spaar ik ook altijd trouw mee.. (Het word weer tijd voor een nieuwe actie)
Jan linders, de pannenkoeken actie, heb ik zegeltjes van..

Heb er ietsjes veelste veel! hihi

lovelyfiefy

Berichten: 5089
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 16:28

Annet_Dottie schreef:
Trouwens even een vraagje voor de mensen die boodschappen doen bij de Albert heijn.. Liep er bij jullie de afgelopen 2 maanden ook een actie voor heart beads? (vooral met veel bedeltjes maar ook armbandjes + kettingen.) liep van 2 september tot 12 november.


niet bij ons in ieder geval
(werk er :P )

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:03

Hier ook dol op zegeltjes sparen!
Werk zelf bij de Jumbo en doe daar ook de meeste boodschappen.
De pyrex schalen die ze laatst hadden heb ik volop meegespaart.

De pannen actie die er nu is, die deze week eindigt, vond ik met zegeltjes erbij alsnog vrij prijzig, dus daar heb ik alsnog niet aan meegedaan.

Verder ben ik ook dol op klantenkaarten waar je punten kan sparen voor korting/gratis producten, zoals bij de welkoop en kruidvat.

MarloesHJ

Berichten: 2448
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:20

Ik koop bij de AH en bij de Coop, alhoewel ik vaker naar de AH ga. Ben in mijn eentje en spaar ook de ovenschaalzegels maar hoe ik zo'n kaart vol ga krijgen is mij nog niet helemaal duidelijk :+ In mijn omgeving nog niet iemand gevonden die niet zelf spaart...

Bij de Coop hebben ze nu ook een spaaractie voor messen, ik neem de zegeltjes wel aan maar weet niet of ik daar ook nog voor ga sparen.

Verder doe ik koopzegels kopen, dat is meer als extraatje om te sparen voor een nog niet nader besloten object/activiteit, iets iig... :D

Ruiter in Balans - ruitervitaalcoach (i.o.) in Zuid-Limburg https://www.instagram.com/ruiterinbalans?igsh=c3I0dHFoeTVuOHJi&utm_source=qr

mingming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:25

Ik spaar pluszegels (bij de plus :') ), het boodschappenpakket bij de plus en de ovenschotel zegels bij de AH.

De boodschappenpakket-zegels spaar ik samen met mijn moeder, aangezien ik als student dat nooit bij elkaar krijg. De ovenschalen ga ik denk ik niet vol krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 21:23

Denise_Storm schreef:
Annet_Dottie schreef:
Trouwens even een vraagje voor de mensen die boodschappen doen bij de Albert heijn.. Liep er bij jullie de afgelopen 2 maanden ook een actie voor heart beads? (vooral met veel bedeltjes maar ook armbandjes + kettingen.) liep van 2 september tot 12 november.


Die loopt bij ons bij de Plus!


Huh echt? Haha wat grappig :x ik was bij de grotere ah hier in de stad (Groningen) en daar hadden ze ze niet terwijl een kilometer verderop bij een iets kleinere ze het wel hadden dus ik snapte het niet :x
Nu moet ik ook zeggen dat de caissières altijd wel vroegen of ik oven zegels of freek vonk plaatje spaarde maar om de heart beads moest ik zelf vragen :P verklaard waarschijnlijk ook waarom ze zoveel zegels weg gaven telkens :+

danielle_x

Berichten: 1676
Geregistreerd: 24-04-08
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 21:54

Annet_Dottie schreef:
Huh echt? Haha wat grappig :x ik was bij de grotere ah hier in de stad (Groningen) en daar hadden ze ze niet terwijl een kilometer verderop bij een iets kleinere ze het wel hadden dus ik snapte het niet :x
Nu moet ik ook zeggen dat de caissières altijd wel vroegen of ik oven zegels of freek vonk plaatje spaarde maar om de heart beads moest ik zelf vragen :P verklaard waarschijnlijk ook waarom ze zoveel zegels weg gaven telkens :+


Ik werk zelf bij de plus en wij hebben ze een maand of 2 a 3 geleden gehad.
Dit zijn locale acties dus het kan kloppen dat niet elke Albert Hein eraan mee doet.

Maar ook ik spaar mee voor het boodschappen pakket en gewoon de plus koopzegels :)

purny

Berichten: 27393
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 23:44

Ik spaar de ovenzegeltjes voor m'n ouders en de koopzegels voor mijzelf. Rente is goed als je het bekijkt

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 09:36

Ik ben alleen en doe altijd overal en nergens boodschappen, dus acties red ik gewoon nooit om vol te krijgen (en ik vind vaak dat je nog steeds belachelijk veel moet bijbetalen)
Ik doe wel koopzegels van AH en Jumbo, levert meer op dan de spaarrekening :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 15:37

Annet_Dottie schreef:
Huh echt? Haha wat grappig :x ik was bij de grotere ah hier in de stad (Groningen) en daar hadden ze ze niet terwijl een kilometer verderop bij een iets kleinere ze het wel hadden dus ik snapte het niet :x
Nu moet ik ook zeggen dat de caissières altijd wel vroegen of ik oven zegels of freek vonk plaatje spaarde maar om de heart beads moest ik zelf vragen :P verklaard waarschijnlijk ook waarom ze zoveel zegels weg gaven telkens :+


Die is vrijwel altijd lokaal, heb hem al bij verschillende winkels meegemaakt, grappig is dat de zegels meestal hetzelfde zijn, dus je kan je oude zegels wellicht later nog elders gebruiken.

Zo heb ik hier ook nog Masterchef zegels, die duiken ook bij allerlei acties op!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101361
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 17:41

Ik spaar nu de oven zegels van de AH maar niet voor mezelf maar voor mijn stiefmoeder. Ik haal mijn boodschappen altijd bij de AH dus aan die acties doe ik meestal wel mee. Maar ik ben ook alleen dus haal ook lang niet altijd alles...

MDWStables

Berichten: 1438
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 17:49

Nu bezig aan de spaaractie van het Plus boodschappen pakket. Ik doe veel (te veel) boodschappen dus het schiet al aardig op. Ik heb ook nog ruim 20 ovenzegels liggen van de AH, maar ik heb wel genoeg ovenschalen...

Anoniem

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 18:01

De etos heeft ook weer een spaaractie, voor kaarsen :) die ga ik wel sparen. Ovenzegels spaar ik wel maar ik weet nog niet of ik ze ook ga gebruiken. Ligt aan het budget tzt :+

lovelyfiefy

Berichten: 5089
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 10:28

jeannaa schreef:
Nu bezig aan de spaaractie van het Plus boodschappen pakket. Ik doe veel (te veel) boodschappen dus het schiet al aardig op. Ik heb ook nog ruim 20 ovenzegels liggen van de AH, maar ik heb wel genoeg ovenschalen...


ik hou me aanbevolen als je ze kwijt wilt :+

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:01

Ik heb hier wat zegeltjes voor de play mobil van de emte misschien wil iemand ruilen tegen de emte zegels?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 14:29

Anoniem schreef:
De etos heeft ook weer een spaaractie, voor kaarsen :) die ga ik wel sparen. Ovenzegels spaar ik wel maar ik weet nog niet of ik ze ook ga gebruiken. Ligt aan het budget tzt :+


Ik vond de verhouding spaarzegels voor zo'n kaas en dan nog 1,50 moeten bijbetalen nogal absurd, maar toen de mevrouw voor me met recht op 9 zegels ze niet wilde hebben heb ik toch maar even gevraagd of ik ze mocht hebben := Als ik er niet extra voor hoef te kopen wil ik denk ik wel één kaars hebben voor 1,50. :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:31

Werk zelf bij Etos en vind het stiekem ook best wel een bedrag. 35 euro aan spullen + 1,50 euro.
Het doosje is wel geweldig vind ik, nieuwe collectie verpakkingen zijn echt prachtig. Moet zelf ook gewoon sparen voor die kaarsen (mag niet zomaar zegels pakken of van klanten die ze niet hoeven nemen) en denk dat ik m niet eens vol ga krijgen :')

JM :#

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:47

Ik werk bij de plus en spaar dus ook voor het boodschappenpakket. Als medewerker krijgen we wel altijd een speciale spaarkaart waar er dan al 6 opzitten. En ik koop altijd koopzegels, ben nu na ruim 3 jaar sparen al 38 boekjes verder en we sparen nog even verder voor als we wat leuks in ons nieuwe huis willen, daar gaan we hopenlijk over een aantal maanden in.

Verder heeft onze gemeente de cleverkaart als spaaractie. Dat is een pasje wat je bij veel winkels kan gebruiken en bij iedere euro krijg je 1 punt (sommige oa de plus en drogist bij iedere 2 euro 1 punt) en alle punten zijn een cent waard. Ik heb er nu z'n 5800 gespaard dus 58 euro wat je extra's kan inleveren bij een van de winkels.

Die van de etos leek me we leuk maar ik haal nooit in z'n korte periode zoveel spul van de etos.

Dus ja ik hou van spaaracties en neem ook overal wat van aan.

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 16:50

Leuke actie van de gemeente hoe weet je dat zoiets is dan?

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:23

Dat is maar in 2 gemeenten in Nederland, winterswijk en borne. Weet zo ook niet of er nog meer bij komen wij hebben dit nu al wel een jaar of 2.

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

x_Jeanine_x

Berichten: 9068
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:28

Ik neem altijd de zegels mee, geleerd van mams :+
Ook van alles minimaal 1 spaarkaart en aan het einde van de actie kijk ik of ik of mams genoeg heb om er iets van te kopen :)

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-17 13:29

Hoe gaat het sparen bij de rest van de bokkers? Een aantal acties lopen bijna af, ik hoop dat jullie je kaart vol krijgen!
Ik moet nog 12 zegels bij de Plus, en die loopt tot 27 januari, dus dat red ik met gemak :j Deze week een Always actie; 3 voor 5 euro met twee zegels, dus dat is handig om wat op voorraad te hebben en tikt lekker aan.

De Jan Linders is ook pas begonnen met een boodschappenpakket actie, die heeft ook altijd mooie pakketten :j

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

mingming

Berichten: 2504
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 13:35

Hier mijn normale pluspunten boekje bijna vol :) Ik spaar samen met mijn moeder voor het boodschappenpakket, maar ik betwijfel of die gaat lukken. Mijn ovenzegels heb ik er pas 15 van, maar ik kom ook niet zo vaak bij de AH

sunnybellami

Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 13:43

Ik spaar nu ovenzegels. Heb nu 1 kaart vol, want mn ouders hoefde ze niet en hadden ales gegeven :)

Hondenfotograaf in stad en natuur!

http://Www.shshots.nl