Spaarzegels

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-17 08:39

Ik kon er zo gauw geen lopend topic over vinden, maar veel mensen doen er aan mee; zegeltjes sparen!

Zegels voor boodschappenpakketten, zegels voor bestek, zegels voor pannen, zegels voor entreekaarten..
Maar ik ben vast niet de enige die altijd te laat is bij zo’n actie. Dus het leek me een leuk idee om er een topic over te openen, waar we nieuwe acties kunnen posten en elkaar kunnen helpen door bv slimme strategieën te delen om onze spaarkaarten vol te krijgen :D

Op het moment lopen er drie boodschappenpakket acties;
22 okt - 27 jan bij Plus
13 sept - 28 nov bij Boni
29 okt - 6 jan bij Emté

Weet je nog een andere zegelspaar-actie? Deel hem dan in het topic!

Ik heb zelf een paar keer gespaard bij de Emté, maar dit jaar spaar ik bij de Plus.
Mijn eerste tip is: kijk bij welke producten je extra zegels krijgt. Dat is vaak oa wasmiddel en toiletpapier. Als je plek hebt kun je thuis een voorraadje aanleggen.
En de tweede tip: vraag familie en vrienden om de zegels voor je te bewaren als ze zelf niet sparen.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip


Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 10:30

Ik ben druk bezig voor de boni en hoop mn kaart nog vol te krijgen voordat de actie is afgelopen.

ONDERSCHRIFTLOOS

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-17 11:05

Boni heeft ook een mooi pakket ja! Moet je nog veel zegels?
Hier in de buurt ligt helaas geen Boni. Anders had ik je de zegels wel bewaard. Ik zie vaak goede acties voorbij komen. Maar helaas te ver.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

loez

Berichten: 11062
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 11:24

Wat is boni?
Albert Heijn heeft nu een actie tot februari meen ik voor ovenschalen :)

[o]

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 11:25

Boni is de supermarkt bij ons in het dorp.
Moet nog 20 geloof ik

ONDERSCHRIFTLOOS

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 11:48

Ik spaar momenteel bij Bakker Bart voor een cd en met Felix voor kattenspeeltjes. Oja en ik heb Menzis samengezond. Ik spaar overigens alleen voor gratis dingen. Die zegeltjes zijn al duur genoeg :D

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

Anoniem

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 11:49

De Albert Heijn heeft ovenschalen. Bij elke 10 euro 1 zegel volgens mij :)

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 11:51

Albert Heijn heeft inderdaad de actie van de ovenschalen lopen. Al moet ik zeggen dat ik de actie vrij duur vind. Je moet 50 zegels hebben voor een volle spaarkaart (=500 euro aan boodschappen, per 10 euro krijg je 1 zegel) en dan moet je nog bij betalen, wat natuurlijk oploopt wanneer je een grotere ovenschaal wilt.

JM :#

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 11:54

Lieshorses schreef:
Albert Heijn heeft inderdaad de actie van de ovenschalen lopen. Al moet ik zeggen dat ik de actie vrij duur vind. Je moet 50 zegels hebben voor een volle spaarkaart (=500 euro aan boodschappen, per 10 euro krijg je 1 zegel) en dan moet je nog bij betalen, wat natuurlijk oploopt wanneer je een grotere ovenschaal wilt.

Maar die boodschappen doe je toch ;) dus je betaald niet extra voor de zegels. De schalen zijn met de normale prijs best duur, dus als je de zegels gratis bij je boodschappen krijgt dat valt het echt wel mee hoe duur het is :)

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 11:56

Ja daar heb je gelijk in Sindy, dat je die boodschappen toch doet. Alleen had ik het wel wat 'gemakkelijker' gevonden wanneer het wat minder zegels waren om een boekje vol te krijgen. Wij geven thuis als gezin (te) veel geld uit aan de boodschappen en zelfs dan is het nog een opgave om het spaarvel vol te krijgen. Dus voor mensen met een kleiner budget of studenten die alleen wonen lijkt mij dat al helemaal lastig.

JM :#

Murthul

Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:00

Ik spaar sowieso koopzegels bij de AH, en ook ovenschalenzegels nu, vind t aantal zegels dat je moet hebben voor een volle kaart ook echt belachelijk, maar wij doen onze boodschappen toch bij de AH en voor de gratis zegels worden we in de winkel vaak gematst. Pas zou ik 1 zegel moeten krijgen, toen kreeg ik er 9, dan gaat het wel lekker. :))

Gelukkig is de actieperiode ook wel lang, 3 maanden nu. Als je regelmatig je boodschappen doet bij AH moet ten minste 1 volle kaart dus wel lukken, lijkt me.

De Turtle.

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:00

Ik spaar de zegels van de AH ovenschalen hier wel, maar ga er niks mee doen. Dus als iemand interesse heeft... Het zijn er toch weer een aantal

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-17 12:01

Het zijn wel mooie schalen, van de AH :j Voor mezelf vind ik ze ook te duur, maar ik kan me wel voorstellen dat iemand die net op zoek is naar zo’n schalen van goede kwaliteit wel blij is met zo’n actie. Als je ziet wat creuset schalen bijvoorbeeld kosten dan valt de prijs wel mee.

Die bakker bart actie kende ik nog niet, en ik kom er toch best vaak! Niet echt mijn muziek, die cd’s, maar misschien kan ik er iemand anders blij mee maken :D

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

LilChar

Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:03

Leuk een spaarzegel topic!
Ik heb het boni pakket wel kunnen sparen, ben er blij mee!
Nu moet ik zeggen dat ik ook best wel eens in de rij vraag of ik de zegels mag, als ik hoor dat diegene voor mij ze niet wil. En soms wordt het aangeboden, dat is helemaal fijn.

Murthul

Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:11

Wij hebben op t moment alleen 3 glazen ovenschalen en echt 2 weken voor die actie kwam hadden we t er toevallig over dat we ook nog wel eens een mooie dichte ovenschaal wilden, dus voor ons kwam de actie precies op tijd. Ik neem eigenlijk altijd dingen van acties aan en als ik t zelf niet gebruik dan is er vaak wel iemand te vinden die er wel blij van word. :)

De Turtle.

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:35

Ik spaar ook de zegels van de Boni, maar is erg lastig als je alleen bent.
Heb nu 25 zegels van de 58 en de actie is bijna voorbij. :(

JoycexEnya

Berichten: 5944
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:36

Ik bied ze ook bijna altijd aan de volgende klant aan. Zit achter de kassa bij de ah

Enya&Betsy
Enya Klasse I-4 (107 goedgekeurde km's)
Youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/SvennForEver

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 13:49

Mandyy schreef:
Ik spaar ook de zegels van de Boni, maar is erg lastig als je alleen bent.
Heb nu 25 zegels van de 58 en de actie is bijna voorbij. :(


wil je ze niet schenken aan mij?
krijg jij de helft van het pakket?

ONDERSCHRIFTLOOS

Storm

Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 14:34

Mandyy schreef:
Ik spaar ook de zegels van de Boni, maar is erg lastig als je alleen bent.
Heb nu 25 zegels van de 58 en de actie is bijna voorbij. :(


Soms kun je zegels bijkopen als je net te weinig hebt. Of vragen op Facebook in een groepje uit je buurt/dorp/stad. Soms hebben mensen een stuk of wat zegels over maar niet genoeg om een kaart te vullen, die kun je dan zo krijgen.

Is het al lente?

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-17 14:43

Ik neem ook altijd alle zegels aan bij de kassa, om weg te geven :j
Inderdaad gewoon even rondvragen, en zelfs via marktplaats wordt er veel aangeboden.
Ik had graag mee gespaard voor je, maar helaas zit ie niet hier in de buurt.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

AfricanLady

Berichten: 7998
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 14:48

De poiesz heeft nu een lopen met masterchef messen
Daar ben ik nu nezig met sparen

Denise_Storm

Berichten: 2368
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 14:53

Ik doe geen boodschappen bij de Appie, maar spaar wel de zegels voor de ovenschalen :+ Als iemand ze over heeft, houd ik me graag aanbevolen! :D

Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5

pinto_1

Berichten: 2541
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 16:05

Ik heb de Pyrex ovenschalen van de jumbo gespaard. Die waren niet duur en ik vond de deksel erbij wel erg handig... ;)
Was altijd fan van de boodschappenpakketten van de c1000, maar die zie ik bij de jumbo helaas niet meer.

strooigoed

lovelyfiefy

Berichten: 5089
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Spaarzegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 16:09

Ik spaar eigenlijk altijd alles wat je kan sparen.
Ook omdat ik er vaak wel iemand anders blij mee kan maken..

Heb nog van 2 kaartjes spaaracties van appie liggen.
Ruimte en ik geloof freekfonk plaatjes.. (voor wie interesse heeft)
Ook heb ik van minios en cars nog iets van stickers of kaartjes (voor wie interesse heeft)

Spaar nu zelf voor de ovenschalen
en spaar inderdaad ook de koopzegels sinds kort.
Dit is spaargeld voor mij, maar dan toch net ff anders :+

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 16:09

Trouwens even een vraagje voor de mensen die boodschappen doen bij de Albert heijn.. Liep er bij jullie de afgelopen 2 maanden ook een actie voor heart beads? (vooral met veel bedeltjes maar ook armbandjes + kettingen.) liep van 2 september tot 12 november.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anji, Bielsje, Bloesem21, BoJessie, corinec, daaf4ever, GrapeshotBot, Iris_Casper, janineskolla, Janneke2, janneke_S, JoyenUnory, Kabayo, manonutjuh, roosjenat, Suliko, XladyX, xLaraaj, YvonneV en 64 bezoekers