Waarom deed ik dat vroeger?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Storm

Berichten: 20829
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Waarom deed ik dat vroeger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-17 12:59

Je weet het vast nog wel, en je schaamt je er vast rot voor. Maar nu mag je het opbiechten.

Wat deed jij vroeger wat je nooit aan je nieuwe vlam zou vertellen?

Ik had pemanentjes type poedel, skibroeken die met een elastiekje onder mijn voeten zaten, en paarse bloemetjes broeken, ook een lichtblauwe bril die bijna groter was dan mijn hele hoofd.
Foto's uit die tijd liggen ver, heel ver opgeborgen.

Brand los!

Is het al lente?


speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Waarom deed ik dat vroeger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:12

Ballet dansen en acteren....
En dan type ballet met roze tutu. Vrienden van mij lachen zich iedere keer rot.

Be happy eat a snackkie

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8273
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Waarom deed ik dat vroeger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:14

Ik had echt de meest idiote brillen -O-
Ik dank mn moeder er nog steeds voor...

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:15

Zowieso kleding. :))

Als ik nu al die fashionable 12 jarige zie en dan denk ik aan mijzelf vroeger....om daarna alles weer snel te deleten. Te erg gewoon _O-

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:16

Tuinbroeken dragen.. Horror :=

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:16

Ik kan echt serieus niks bedenken :')

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:17

kitlover schreef:
Ik had echt de meest idiote brillen -O-
Ik dank mn moeder er nog steeds voor...

Die had ik ook! Groene ronde jampot glazen. En zon bloempot kapsel. Vond moeders prachtig. Maar bah wat lelijk en wat wilde ik toch graag lang haar -O- nu groeid het maar tot net boven mijn bhbandje.

Be happy eat a snackkie

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:18

Ik heb een schoolfoto met een paarse rib broek en een geel met army groene trui, jaar er op een zwarte mickey mouse trui met op de voorkant de voorkant van mickey en op de achterkant de achterkant van mickey, afgemaakt met een rode skibroek (legging met elastiek onder de voeten.
Een paarse bril en een staart aan de zijkant van mijn hoofd boven mijn oor.

Ties 3/6/2015 <3

cinniz123

Berichten: 4392
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:19

Wat ik deed?! Wat me moeder me aan deed!!
Mams was kapster en vond het nodig een pony te knippen en daar permanent in te doen,je raadt het al kapsel poedel!
Ben haar nog steeds dankbaar voor die tijd :')

*Tschif* voor altijd in mijn hart *7-7-'97 /23-7-'14*
hunter mn nieuwe liefde
zo bijzonder!happy geboren 7-7-'15

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Waarom deed ik dat vroeger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:23

Ja volgens mij is het meer een topic wat mijn moeder me aandeed...

Mijn moeder bespaarde kapperskosten en knipte mijn pony in de middagpauze vaak zelf.
Haar omlaag kammen (heb slag) en dan een plakband erop en langs het plakband afknippen met de keukenschaar. Top kapsel.

Ties 3/6/2015 <3

Annikoe

Berichten: 1102
Geregistreerd: 19-09-16
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Waarom deed ik dat vroeger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:25

Mijn moeder naaide vroeger zelf kleding voor mij, oh zo mooi :') Ik vond het op een gegeven moment echt verschrikkelijk.

4EverHobbes

Berichten: 1817
Geregistreerd: 06-12-04
Woonplaats: In the land of far, far away

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:25

Ik droeg altijd afdankertjes van een nicht of vage kennis of zoiets en ik vond het vreselijk. Ik heb altijd al een hekel gehad aan truien of shirts met een tekst erop en laat ik die nou net allemaal krijgen van nichtlief... buh. Ik heb nog een klassenfoto waar ik met zo'n trui op sta, ik heb de tekst met een zwarte stift onleesbaar gemaakt :') Mijn moeder zat in de bijstand en ik liep echt op ouwe afgetrapte gympies tot de kinderbijslag kwam. Dan mocht ik eindelijk nieuwe.
En ja, ik was een afschuwelijke poedersuiker. Ik deed alles om mijn moeder en haar man dwars te zitten. Iets waar ik echt niet trots op ben...

Tja en verder... ik danste me een slag in de rondte in de woonkamer, ook als ik bij iemand aan het logeren was. Dag in dag uit. Oefenen of zo 8-)

Shoot me again, my soul is still dancing

Majabeestje
Berichten: 3807
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:30

Een kuif... -O-

miesnaom
Berichten: 822
Geregistreerd: 08-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:50

friesam schreef:
Ja volgens mij is het meer een topic wat mijn moeder me aandeed...

Mijn moeder bespaarde kapperskosten en knipte mijn pony in de middagpauze vaak zelf.
Haar omlaag kammen (heb slag) en dan een plakband erop en langs het plakband afknippen met de keukenschaar. Top kapsel.

_/-\o_ sorry ik moest hier zo hard om lachen

Naomie

cinniz123

Berichten: 4392
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:07

miesnaom schreef:
friesam schreef:
Ja volgens mij is het meer een topic wat mijn moeder me aandeed...

Mijn moeder bespaarde kapperskosten en knipte mijn pony in de middagpauze vaak zelf.
Haar omlaag kammen (heb slag) en dan een plakband erop en langs het plakband afknippen met de keukenschaar. Top kapsel.

_/-\o_ sorry ik moest hier zo hard om lachen


Hahaha nou denk dat die moeder de mijne nog overtrof met plakband _O-

*Tschif* voor altijd in mijn hart *7-7-'97 /23-7-'14*
hunter mn nieuwe liefde
zo bijzonder!happy geboren 7-7-'15

Fair
Berichten: 3556
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Waarom deed ik dat vroeger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:10

Hetzelfde als Friesam. De kapper was duur en mijn vader vond dat hij het prima zelf kon. De eerste 7 jaar met een kaarsrechte pony rondgelopen. -O-

Spoiler:
Iets waar ik me nu nog lichtelijk voor schaam. Ik dacht vroeger dat je kon kiezen wat je werd: dus een hond, kat etc. Ik dacht vroeger tot een jaar of 6 dat ik een kat was. Drinken uit schoteltjes, kattenbrokjes eten, in de vensterbank zitten. (Ik weet nog hoe raar alle mensen die langsliepen keken toen ik naar ze begon te miauwen). Ik snap niet dat iedereen me maar gewoon in mijn eigen wereldje lieten en me niet even vertelde dat het zo niet werkte. :') Mijn moeder ging er ook gewoon in mee door mij melk in een schoteltje te geven. _O-. Mijn vriend weet dit nu sinds 1 jaar en maakt er regelmatig opmerkingen over. :')

Lumi

Berichten: 4437
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Waarom deed ik dat vroeger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:12

Dat is wel de beste bijdrage tot nu toe _O-


Ik dacht vroeger dat de overburen slechte heksen waren. En om te voorkomen dat ze kwade dingen konden doen moesten we iedere maand een heksensoep koken en daf exact op de scheiding van de stoep en hun oprit uitgooien. Dan kon het kwade er niet uit.
Iets te veel griezelboeken gelezen denk ik :')


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:17

Fair schreef:
Hetzelfde als Friesam. De kapper was duur en mijn vader vond dat hij het prima zelf kon. De eerste 7 jaar met een kaarsrechte pony rondgelopen. -O-

Spoiler:
Iets waar ik me nu nog lichtelijk voor schaam. Ik dacht vroeger dat je kon kiezen wat je werd: dus een hond, kat etc. Ik dacht vroeger tot een jaar of 6 dat ik een kat was. Drinken uit schoteltjes, kattenbrokjes eten, in de vensterbank zitten. (Ik weet nog hoe raar alle mensen die langsliepen keken toen ik naar ze begon te miauwen). Ik snap niet dat iedereen me maar gewoon in mijn eigen wereldje lieten en me niet even vertelde dat het zo niet werkte. :') Mijn moeder ging er ook gewoon in mee door mij melk in een schoteltje te geven. _O-. Mijn vriend weet dit nu sinds 1 jaar en maakt er regelmatig opmerkingen over. :')




whaha achjoh ik wou vroeger met een tijger trouwen want die vond ik leuker dan mensen :') :') en ja ik gromde ook regelmatig als een tijger....

oh en dan moet ik vriendin en vriend ekster niet vergeten... ik dacht dat elke ekster die ik zag mijn 'vriend' DE ekster was. en als er dan toevallig 2 zaten was dat vriendin en vriend ekster.. :j _O-


mijn kledingstijl toen ik kleiner was was echt afschuwelijk. net als mijn haar... maar gelukkig hoeft niemand dat nu nog te zien :') :')

~Riding is the best solution to any problem~

Daphne__
Berichten: 12451
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:46

Hier ook een zelf knippende moeder. Al deed mijn moeder een meetlint om mijn hoofd en dan knipte ze daar langs. Werd dan een soort bobline/bloempotkapsel. Mijn moeder en zus zeggen nu steeds dat ik dat zelf wou...

En dat is nou precies de reden waarom je kinderen niet teveel zelf moet laten bepalen -O-

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:50

friesam schreef:
Ik heb een schoolfoto met een paarse rib broek en een geel met army groene trui, jaar er op een zwarte mickey mouse trui met op de voorkant de voorkant van mickey en op de achterkant de achterkant van mickey, afgemaakt met een rode skibroek (legging met elastiek onder de voeten.
Een paarse bril en een staart aan de zijkant van mijn hoofd boven mijn oor.


Dit klinkt heel schattig... Hoe fout t ook was...

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:52

Hier ook het beruchte bloempotkapsel, "want dat stond me zo leuk". En om het nog erger te maken, had ik mijn moeder overtuigd om mijn haar in de middagpauze van lang naar bloempot te knippen. Want dat had ik beloofd op school :')

09/10/2023 <3

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Waarom deed ik dat vroeger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:55

Ja....omg.... Ik heb een vrouwelijk figuur vanaf jong. Dus vanaf groep 7 mocht ik naar de 'miss etam'. Iedereen dacht dat de juf binnenkwam . Verder, petjesbeugel. Aussi broeken in de gabber tijd. Zwarte kleding met doc Martens. Moet ik nog doorgaan? Ik heb geen enkele foto meer van die tijd 8)7

Kidde
Berichten: 3445
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:56

Fair schreef:
Hetzelfde als Friesam. De kapper was duur en mijn vader vond dat hij het prima zelf kon. De eerste 7 jaar met een kaarsrechte pony rondgelopen. -O-

Spoiler:
Iets waar ik me nu nog lichtelijk voor schaam. Ik dacht vroeger dat je kon kiezen wat je werd: dus een hond, kat etc. Ik dacht vroeger tot een jaar of 6 dat ik een kat was. Drinken uit schoteltjes, kattenbrokjes eten, in de vensterbank zitten. (Ik weet nog hoe raar alle mensen die langsliepen keken toen ik naar ze begon te miauwen). Ik snap niet dat iedereen me maar gewoon in mijn eigen wereldje lieten en me niet even vertelde dat het zo niet werkte. :') Mijn moeder ging er ook gewoon in mee door mij melk in een schoteltje te geven. _O-. Mijn vriend weet dit nu sinds 1 jaar en maakt er regelmatig opmerkingen over. :')


Haha ik kom niet meer bij _O-

Tuigje

Berichten: 399
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:00

T-shirts met:
- zwitsal logo
- koekje erbij?
- angel by day, devil by night
- Von Dutch

Oh en ik had er dan een broek bij in dezelfde kleur, incl roze en geel :+
ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant 8)7 8)7 8)7

HET LEVEN IS RUIGER MET EEN TUIGER!

Anoniem

Re: Waarom deed ik dat vroeger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:01

Ik heb een tijd gehad (op de middelbare school nota bene) waarin ik het een leuk idee vond om volledig gecoördineerde outfits te dragen. Felroze broek, andere kleur roze shirt en dan felroze pumps. Op die pumps kon ik natuurlijk niet lopen want ik tikte de 1.80 destijds al flink aan. Zag er echt niet uit en ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit een goed idee vond :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Coentjuh, Cubone, Domi_94, DotBot, Facebook, furious, hedjuhhh, Julimy, Natascha, NatasjaV, nicole_floor, Pharootz, Roosch, stijntilla, tengeltje11, waikiki_6, Wopkebrok, xSuuzerd en 131 bezoekers