Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-17 00:17

*\o/* net mijn nieuwe geurtje binnen gekregen:The Scent van Hugo Bosch. **\O/**

Tja, als het nu de eerst was dit jaar, maar ik heb een kast vol.
Ik kan al blij worden als ik er naar kijk. :P

Wie heeft nog meer last van deze verzamelwoede en wat is jou favourit?
Ik ben toch wel heel erg fan van Lancome en mijn Dior j'adore.


mika11

Berichten: 11091
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 00:35

Lancome heb ik body lotion van, die ruikt heel lekker.

Parfum van Dior J'adore heb ik ook, maar al heel lang niet meer gebruikt.

Nu heb ik L'eau D'issey en Gucci die ik vaak gebruik.

En een geurtje die ik wel zou willen aanschaffen:
Burburry touch woman

x_Quinta_xJarig
Berichten: 1370
Geregistreerd: 29-09-08
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 04:40

Ooooeeee leuk dit topic! L'eau d'issey ruikt idd echt lekker.
Verder hier ook Si van Armani en Christina Aquilera, ook top!

Aangeboden: bijverdienste met een parttime/fulltime inkomen
Word betaald om op social media te zitten.
Ask me how!

Supervixen

Berichten: 12748
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 06:38

Sinds ik weet dat een flesje chanel nr5 maar 7.50 euro kost om te maken (keuringsdienst van waarde), koop ik geen dure geurtjes meer. Ik had er altijd veel, maar nu maar eentje.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

Rebel_Jits

Berichten: 5629
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:17

Mijn favorieten zijn Bambi Let's Dream en Ari by Ariana Grande. Hele zoete, fruitige geuren <3
Bij het googlen naar de juiste naam, zag ik net dat er ook een nieuwe van Ariana is, ik ga meteen bestellen :o

Overigens heb ik deze verslaving overgenomen van mijn moeder. Die heeft meer dan 200 geuren **\O/**

09/10/2023 <3

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:21

Ik heb bij Bijenkorf een sample in mijn handen geduwd gekregen en sinds dien was ik verliefd op de geur. Heb hem afgelopen maand gekregen van mn vriend.

Givenchy Dahlia Nude. Echt een superlekker zoet geurtje :)

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Booooo
Berichten: 6504
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:30

Gucci Rush <3

Bienotje

Berichten: 10860
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:37

Ik heb redelijk bescheiden een handvol geurtjes. Voor mij echt een musthave is trouwens la vie est belle van l'ancome!

Hugo boss zijn ook echt aanraders, maar heb ik zelf niet (meer). Mijn voorkeur gaat naar zoet.

Laatst wel eentje van mijn wishlist aangeschaft, prada candy. Ook een aanrader (met korting of in de tax free shop, want qua prijs vibd ik het wel een afrader helaas)

The unicorn made me do it!

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:42

Hier ook.... veel te veel. Past niet meer in de kast. Heb een aantal duurdere luchtjes maar ook veel 'probeer' geurtjes van de Action ed, zo heb ik ook een Sí dupe gevonden :D

ClaudiaHS

Berichten: 8054
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:52

Ik heb er ook veel te veel.
Mijn favorieten zijn Chanel Madamoiselle, Narciso Rodriquez (zwarte fles) en Guerlain Idylle

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 09:59

Oh! Hier ook een ontzettende liefhebber. :)

Voor de zomer heb ik La Vie est Belle, Daisy (Delight) en Miss Dior (Cherie). Die laatste twee worden niet meer gemaakt, dus het is elke keer weer een uitdaging om een fles op de kop te tikken... -O-

Coco Mademoiselle draag ik het hele jaar door en Burberry London is mijn favoriete wintergeur. Deze blijft zó lang hangen en via het internet heel goedkoop te bestellen. :)

Sandyislief

Berichten: 2492
Geregistreerd: 04-12-06

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:06

Ik draag vaak Lady Million van Paco Rabanne, Bright Cristal van Versace of Omnia Coral van Bulgari.

Vanillia

Berichten: 7655
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:10

Ik heb altijd maar 1 of 2 flesjes open. Nu Viva La Juicy van Juicy Couture :+: en daarnaast nu The One van Dolce en Gabbana. Ik heb toch het idee dat de kwaliteit van parfum er niet beter op wordt als ze langer in gebruik zijn.

Sandyislief

Berichten: 2492
Geregistreerd: 04-12-06

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:12

Klopt! Ik heb er ook altijd maar 2 of 3 in gebruik.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:20

Ik ben van helemaal geen geurtjes naar drie gegaan :') Ik heb nu Ari, Sweet like candy en Moonlight van Ariana Grande staan, super fijne geurtjes <3 Gebruik ze alle drie om en om haha!

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 10:21

Ik heb er stuk of 10. Ben ik dan een verzamelaar? :+
Ik ben wel gek op parfums. Mijn favorieten zijn Alien van Thierry Mugler en Valentino Donna.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 11:03

Tommy Girl van Tommy Hilfiger vind ik heel lekker, maar Alien van Thierry Mugler ook.
Ik gebruik heel gevarieerd :D

Anoniem

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 11:10

Oeeeh, leuk topic!

Ik heb één all time favourite luchtje: Nikita by Slava Zaitsev. Bijna niet aan te komen, maar heel bijzonder. :j

Dan heb ik Beyonce Pulse voor in de zomer, een hele zoete, frisse geur

Ik heb er ook nog wat op mijn verlanglijstje staan: Neroli van L'occitane en die andere nieuwe van l'occitane. Zoooo lekker!

friendly
Berichten: 8396
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 12:37

Ik wil ook graag een verzameling, ziet er altijd zo leuk uit! <3 ik heb nu een paar maar ze staan nog in dozen nadat ik mn kamer heb verbouwd dus moet ze eens opzoeken.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

ontherun
Berichten: 4942
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 13:05

O:) 1 kast vol maar? O:) Ik heb nogal een verzamelwoede als het gaat om parfums... (en makeup tegenwoordig ook al >;) )
Ik ben gestopt met tellen bij 20, mag dat? Favorieten zijn nu DG the one, Gucci Bamboo en Valentina <3 En ja, ik ben een sucker voor een mooie fles, want dat staat dan zo mooi bij mijn verzameling. En LE kan ik me ook niet echt bij inhouden...

Janinevv

Berichten: 13225
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 13:07

Oh ja luchtjes!
Op het moment niet zoveel haha alleen wat goedkope van 10 tot 20, zijn na maak van de echte.

Ben vooral fan van Si en flowerbom :)

[o]

Tazzey
Berichten: 9479
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 13:10

Ik heb vroeger parfums gespaard, ik heb er bijna 700 gehad. Een aantal jaar geleden heb ik de boel opgeruimd. Veel parfums waren niet goed meer en ik vond het vrij kitsch worden in de kasten. Ik heb nu een stuk of 9 parfums die ik vaak gebruik en daar laat ik het bij. Mijn favoriet van dit moment is AN'NA van Annayake, echt een heerlijke geur. En een andere favoriet is Chanel N5 L'EAU.

anjali
Berichten: 14914
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 13:20

Ik gebruik al decennia Opium van Yves Saint Laurent. Ik val echt op zware oosterse geuren.Helaaszijn die momenteel niet in de mode. Van Yves Rocher heb ik ook graag de zwaardere geuren,als ze die hebben. Voile d,ambre is lekker zwaar. Ook Quelques notes d,amour heb ik nu. heel lang geleden had ik Cassandra van Weil, maar ik vrees dat die niet meer bestaat.Denk er wel aan dat je de flesjes niet eindeloos kunt bewaren,dan bederven ze.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Re: Parfumverzamelaar, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 13:36

Mijn favoriete zijn toch wel Innocent en Womanity van Thierry Mugler en La Vie est Belle van L'ancome en She van Armani.

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 16:44

anjali schreef:
Ik gebruik al decennia Opium van Yves Saint Laurent. Ik val echt op zware oosterse geuren.Helaaszijn die momenteel niet in de mode. Van Yves Rocher heb ik ook graag de zwaardere geuren,als ze die hebben. Voile d,ambre is lekker zwaar. Ook Quelques notes d,amour heb ik nu. heel lang geleden had ik Cassandra van Weil, maar ik vrees dat die niet meer bestaat.Denk er wel aan dat je de flesjes niet eindeloos kunt bewaren,dan bederven ze.


Als je van zware geuren houdt is Decadance van Marc Jacobs misschien wel wat voor je! Is een vrij zware houtachtige geur vind ik. Draag ik graag in de winter en dan doe ik niet te veel want anders vind ik hem te zwaar/sterk.

Heb iets van 10 geurtjes denk ik, vanalles wat, heerlijk :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, Dammie, djodjodjo, Eefje_Sammy, F_inley, GoogleAdsense, IASCrawler, Ineke2, Jorex, MissJG, mOamm, Noor17, Siers83, Sintara, Sorriso, spiritfleur, xPabloBokt en 70 bezoekers