Geen kleding kunnen kiezen, Help!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loveslimpie

Berichten: 1725
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Geen kleding kunnen kiezen, Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-17 17:27

Lieve Bokkers,

Aangezien jullie altijd goed zijn als het gaat om advies, ik heb een beetje stylingshulp nodig..
Normaal lukt het me wel om iets te vinden, maar nu onder tijdsdruk krijg ik het niet gevonden.

Ik vertrek zaterdag namelijk naar China, dus het moet voor die tijd binnen zijn.. :D

Kunnen jullie helpen met een leuke blazer voor deze jurk?
Afbeelding

En ik kwam dit leuke jurkje tegen:
Afbeelding

Maar hij blijkt vrij dun te zijn, dus ik wil er een leuk vest bij, ik kan alleen echt niet tegen (poly)acryl.

Dus lieve bokkers, ik hoop dat jullie met goede suggesties komen!


Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Re: Geen kleding kunnen kiezen, Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 17:29

Is het niet gemakkelijker om iets onder die groene jurk te dragen dan iets te vinden dat eroverheen kan? Een simpel shirt met lange mouwen moet ook wel extra warmte geven

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Geen kleding kunnen kiezen, Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 17:33

Hoe chique moet het zijn? Je hebt zoveel verschillende blazers.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

loveslimpie

Berichten: 1725
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Re: Geen kleding kunnen kiezen, Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-17 17:40

@Gracezellaa liever iets erover, dat kan ik uittrekken onderweg, mocht t warm genoeg zijn

@Iris82 het hoeft niet heel chique zijn, zolang het er net(en zakelijk) uitziet is het goed.



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bretsa, C_estmoi, Camino_S, Corelli, CRos95, Danij, Elitedeux, GoogleAdsense, Hjartje, maaikemuis, Marcato, Megane, tinker_sally, VenoSnorlax, YandexBot en 185 bezoekers