Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nessie

Berichten: 8575
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:20

Je kunt ook op Google zoeken naar populaire hashtags die bij bepaalde onderwerpen gebruikt worden, heeft mij geholpen in het krijgen van volgers.

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:22


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:31

Thanks, er gaat een heel nieuwe wereld voor mij open! Haha.

Volgen jullie automatisch iedereen terug die jullie volgt?
Ik wilde eigenlijk vooral volgen wat ik zelf leuk vond, en dan algemene accounts scheiden van mensen die ik ken door middel van mijn verschillende eigen accounts. Maar dat is misschien niet zo netjes dan O:)

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:32

[***] schreef:
Thanks, er gaat een heel nieuwe wereld voor mij open! Haha.

Volgen jullie automatisch iedereen terug die jullie volgt?
Ik wilde eigenlijk vooral volgen wat ik zelf leuk vond, en dan algemene accounts scheiden van mensen die ik ken door middel van mijn verschillende eigen accounts. Maar dat is misschien niet zo netjes dan O:)


Nop :').

Mensen volgen mij die zelf alleen foto's van drank plaatsen, dat hoef ik niet haha

Fair
Berichten: 3556
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:32

Ik volg eigenlijk alleen terug als het account er leuk uit ziet :o

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 13:33

Fair schreef:
Ik volg eigenlijk alleen terug als het account er leuk uit ziet :o


Ik ook of ik moet die persoon kennen.

Nessie

Berichten: 8575
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:34

Ik volg alleen mensen die ik ken of mensen die interessante dingen plaatsen (vaak celebs/modellen die veel reizen).

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 13:35

Nessie schreef:
Ik volg alleen mensen die ik ken of mensen die interessante dingen plaatsen (vaak celebs/modellen die veel reizen).


En toch ken je mij en volg je mij niet :')
Oke even zonder dollen. Je moet gewoon goed uitzoeken wie je volgt en wat je interessant vind. Als je klakkeloos iedereen gaat volgen raak je het overzicht kwijt.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:36

Ok, gelukkig, dan kan ik het doen zoals ik oorspronkelijk van plan was, haha.

AmyJamess

Berichten: 2118
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:37

Fair schreef:
Ik volg eigenlijk alleen terug als het account er leuk uit ziet :o


Dit doe ik ook.
Ik volg ook meer mensen dan dat ik volgers heb :')
heel vaak word ik ook gevolgd door spam accounts, die blokkeer ik dan ook meteen.

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:37

Ik heb een tijdje van die 12 jarige gevolgd..
Hun doel: random mensen volgen zodat zij 1000 volgers kregen, maar geen idee hebben wie wie nou is.

Dan krijg je van die foto's: Promoot jij mij? Help je me aan de x aantal volgers?
Ik volgde er een aantal omdat ze gave pony's hadden en omdat ze bij de zelfde RV reden, maar ben ze maar gaan ontvolgen.

Nessie

Berichten: 8575
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:38

Lau schreef:
Nessie schreef:
Ik volg alleen mensen die ik ken of mensen die interessante dingen plaatsen (vaak celebs/modellen die veel reizen).


En toch ken je mij en volg je mij niet :')
Oke even zonder dollen. Je moet gewoon goed uitzoeken wie je volgt en wat je interessant vind. Als je klakkeloos iedereen gaat volgen raak je het overzicht kwijt.


Ik volg je wel gewoon? :P Al heel lang ook.

denbine
Berichten: 1308
Geregistreerd: 01-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:40

[***] schreef:
Thanks, er gaat een heel nieuwe wereld voor mij open! Haha.

Volgen jullie automatisch iedereen terug die jullie volgt?
Ik wilde eigenlijk vooral volgen wat ik zelf leuk vond, en dan algemene accounts scheiden van mensen die ik ken door middel van mijn verschillende eigen accounts. Maar dat is misschien niet zo netjes dan O:)


Ja ik volg wel terug, kleine moeite en zelf vind ik t ook leuk als iemand mij volgt.
Bij uitzondering mafkezen of als ik t niet vertrouw

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 13:41

Nessie schreef:
Lau schreef:


En toch ken je mij en volg je mij niet :')
Oke even zonder dollen. Je moet gewoon goed uitzoeken wie je volgt en wat je interessant vind. Als je klakkeloos iedereen gaat volgen raak je het overzicht kwijt.


Ik volg je wel gewoon? :P Al heel lang ook.


Ik zag her net ja :’) ik hou mijn mond wel :+

Kabayo

Berichten: 13902
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:42

Ik heb het voor de leuk. Niet met een doel voor meeste volgers oid. Zo verslaafd aan social media ben ik net niet ;)

Fair
Berichten: 3556
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:44

Es_ther schreef:
Ik heb een tijdje van die 12 jarige gevolgd..
Hun doel: random mensen volgen zodat zij 1000 volgers kregen, maar geen idee hebben wie wie nou is.

Dan krijg je van die foto's: Promoot jij mij? Help je me aan de x aantal volgers?
Ik volgde er een aantal omdat ze gave pony's hadden en omdat ze bij de zelfde RV reden, maar ben ze maar gaan ontvolgen.


Oh daar heb ik echt zo'n schurfthekel aan! Als je dan nog wat interessant te vertellen hebt oke, maar die accounts staan alleen maar vol met domme promoot dingen. :')
Laatst bijgewerkt door Fair op 10-10-17 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 13:45

Fair schreef:
Es_ther schreef:
Ik heb een tijdje van die 12 jarige gevolgd..
Hun doel: random mensen volgen zodat zij 1000 volgers kregen, maar geen idee hebben wie wie nou is.

Dan krijg je van die foto's: Promoot jij mij? Help je me aan de x aantal volgers?
Ik volgde er een aantal omdat ze gave pony's hadden en omdat ze bij de zelfde RV reden, maar ben ze maar gaan ontvolgen.


Oh daar heb ik echt zo'n schurfthekel aan! Als ke dan nog wat interessant te vertellen hebt oke, maar die accounts staan alleen maar vol met domme promoot dingen. :')


Daarom volg ik die ook niet, blokkeer ze meestal ook gelijk. Ik hou er gewoon echt niet van. Wees gewoon interessant en jezelf kom je veel verder mee.

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:48

Ik vind die manieren om aan extra volgers te komen helemaal niks..
Mijn account wordt heel veel in foto's getagd waar ik niks mee te maken heb, en ik krijg ook veel 'F4F' reacties of berichten of ik iemand wil volgen.. Ik volg echt alleen accounts die ik zelf tegen kom en leuk vind. Bij zo'n reactie/bericht volg ik sowieso niet, daar doe ik niet aan.

Zelf heb ik dat ook nooit gedaan, en ik reageer ook vrijwel nooit op foto's. Ik like ze alleen maar.. Toch heb ik dus bijna 9000 volgers. Ik zet er wel altijd veel hashtags bij :)

Ik fotografeer wel in een vaste stijl, met onderscheid tussen buiten en binnen. Binnen gebruik ik cadeaupapier als achtergrond. Mijn account heet @Guineapigsadventures, voor wie het leuk vindt :j

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 13:51

melody7 schreef:
Ik vind die manieren om aan extra volgers te komen helemaal niks..
Mijn account wordt heel veel in foto's getagd waar ik niks mee te maken heb, en ik krijg ook veel 'F4F' reacties of berichten of ik iemand wil volgen.. Ik volg echt alleen accounts die ik zelf tegen kom en leuk vind. Bij zo'n reactie/bericht volg ik sowieso niet, daar doe ik niet aan.

Zelf heb ik dat ook nooit gedaan, en ik reageer ook vrijwel nooit op foto's. Ik like ze alleen maar.. Toch heb ik dus bijna 9000 volgers. Ik zet er wel altijd veel hashtags bij :)

Ik fotografeer wel in een vaste stijl, met onderscheid tussen buiten en binnen. Binnen gebruik ik cadeaupapier als achtergrond. Mijn account heet @Guineapigsadventures, voor wie het leuk vindt :j



Leuk ik ga je volgen! F4F? :')

Lisitano

Berichten: 4933
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:52

Oh tags en van die smeekreacties háát ik. Ik verwijder je direct.
Reageren doe ik ook alleen als ik de foto echt leuk vind. Met de meeste accounts die ik volg heb ik ook echt wat, ik vind de foto's en verhalen leuk dus ik kan ook met oprecht enthousiasme reageren. Dat vind ik ook het leukste en om het overzicht te houden volg ik niet teveel accounts terug.

Fair
Berichten: 3556
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:53

Ik denk dat je ook veel volgers krijgt omdat jij jezelf enorm onderscheid met wat je op de foto zet, melody. Je concept van je account is veel unieker. Ik, als niet-cavia kenner, zou jou ook gewoon volgen omdat de foto's enorm grappig, lief en van goede kwaliteit zijn. Dat zou ik zelf sneller volgen dan een 'influencer' waar er al 100en van zijn. Die moeten ook veeel harder werken om zichzelf uniek te maken en volgers binnen te halen.
Laatst bijgewerkt door Fair op 10-10-17 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-17 13:55

Lisitano schreef:
Oh tags en van die smeekreacties háát ik. Ik verwijder je direct.
Reageren doe ik ook alleen als ik de foto echt leuk vind. Met de meeste accounts die ik volg heb ik ook echt wat, ik vind de foto's en verhalen leuk dus ik kan ook met oprecht enthousiasme reageren. Dat vind ik ook het leukste en om het overzicht te houden volg ik niet teveel accounts terug.


Precies, een account moet oprecht leuk zijn. Smeek reacties zijn zo’n dooddoener ik verwijder ze ook inderdaad. En soms blokkeer ik ze gewoon puur omdat ik daar geen zin in heb. Maar ook mensen die mij volgen en waarbij ik denk Euh nee blokkeer ik gelijk.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 14:04

Ik had mijn instagram leeggehaald omdat ik me er aan begon te irriteren. :') vooral aan fitgirls blote billen in string foto's. Normaal ontvolg ik die direct, maar sommigen zijn familie/vrienden en dat steekt een beetje bij ze als ik dat doe. :+ maar misschien begin ik wel lekker opnieuw ermee. :) Ik lees hier even mee in elk geval. Misschien wil iemand meedenken over een nieuwe naam voor mijn account?

Het is nu @kymberleaf omdat ik kymberley heet maar deze naam al bezet was en ik van de herfst hou dus leaf :roll:

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 14:06

@melody; Jaaa ik volg jou ! Ik vind die foto’s echt te gek :D Ik word ook regelmatig gevolgd door webwinkels.. Dat ga ik niet volgen hoor.. De mini horse shop wel bijvoorbeeld maar een vaag T-shirt merk..?!

Enne mensen die ik niet interessant vind volg ik niet hoor. Krijgen ze toch geen melding van dus dat hebben ze vast niet door.

Selina

Berichten: 14271
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 14:06

Jeetje wat hebben jullie veel volgers! Vind het zelf wel lastig om er meer te krijgen. Pas had 1 tekening 600 likes, stond bij 8 tags in de top en toen kreeg ik ook 70 volgers oid erbij. Maar dat gebeurt dan ineens. Normaal zit ik zo tussen de 100-200 likes. Denk dat ik echt moet gaan proberen dagelijks te posten dan. (Niet dat het alleen om de volgers gaat, maar wil op den duur ook opdrachten doen dus dan zijn meer volgers wel handig)