Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:57

billionache schreef:
Echt een mysterie :') inmiddels de 400 likes voorbij, en veel van accounts die me niet volgen.

Leuke post zo die before&after. Zie dat je bij mij in de buurt zit ook :D heb je gevolgd!

@_Zoe: aha, bedankt! Zal zoiets wel zijn idd. Dacht al dat ik wellicht ergens in één of andere feed zou staan waar veel bereik is, maar ik ken echt te weinig van die dingen :+


Ooh dankje! Heb je direct terug gevolgd! :D ik krijg trouwens ook een Kwpn x Pre veulen :+
Bezig met de hengst te kiezen en april/ mei wordt de baby gemaakt! :D we kunnen eens meeten (evt samen met Robin haar ken ik natuurlijk ook :D )


billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:58

Oh gaaf zeg *\o/* Leuke combi (maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld) :+
Zeker! Zal Robin ook wel erg leuk vinden :j

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:29

Hahaa jaa tuurlijk een leuke combi :D
We fixen dat wel is :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 22:07

_Zoe schreef:
Als er bepaalde grote accounts je foto liken of reageren heb je meer kans om weer bij hun volgers terecht te komen in de ontdekken sectie :) dus hoe groter het account wat je liked hoe meer bereik je foto krijgt. Ik heb m’n account overgezet op business om deze reden, sommige foto’s worden “maar” 3500 keer bekeken en anderen bijna 10000


Die indruk heb ik toch niet.. Heb 2 echt grote accounts die regelmatig mijn foto's liken (ze lopen doorgaans wel een foto of 3-5 achter, haha) en dat vind ik natuurlijk echt leuk, maar heb niet het idee dat het echt iets voor mijn account doet, zowel qua likes als volgers niet.

Hoe kom je daarbij (ergens een uitleg van ofzo)? En kan je er zelf nog wat mee doen? Mijn account is wat het is en vind het leuk om te doen maar groter mag altijd :P Haha.

Melisje_92

Berichten: 1095
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 00:25

Krijg met enige regelmaat likes van bijvoorbeeld Matt Harnacke maar heb idd niet het idee dat die foto dan meer likes krijgt ofzo.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 00:38

Ja, Matt Harnacke heeft ook al regelmatig foto's geliked bij mij (net als Jesse Drent). En die scoorden niet persé beter oid.

Bewuste post zit inmiddels bijna aan 600. Gewoon echt bizar ! :=

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 00:42

Heb ooit gegoogled over instagram algoritme toen ik nog m’n workout page had daar stond dat toen. Maar echt begrijpen doe ik het ook niet, zo staat er een foto van mij al een paar weken bij populair bij bepaalde hashtag die nog geen 900 likes heeft, terwijl sommige foto’s die meer likes en reacties hebben en daar ik diezelfde hashtag bij gebruik weer niet :Y)

https://www.instagram.com/zomora.horses/
They don't judge, gossip or lie. Horses, our true friends. He might only be here for a part of your life, but for him you are his whole life :+:

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 01:06

Ik denk dat Matt en Jesse bots gebruiken, dat kan toch niet anders? die liken ook alles paard-gerelateerd van mij.

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

Nessie

Berichten: 8574
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 07:25

Ik kreeg 'vroeger' een aantal x likes / reacties van Paris Hilton. Dat hielp wel mee, dan kwamen er meteen veel volgers / likes bij. Ik probeer nu weer wat activiteit op te pakken.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 11:10

xTitanic schreef:
Ik denk dat Matt en Jesse bots gebruiken, dat kan toch niet anders? die liken ook alles paard-gerelateerd van mij.


:oo Weg droom ...



_O-



Hoewel ik daar ook al aan gedacht heb inderdaad, vind het echt raar dat die mijn account in de gaten zouden houden om foto's te liken terwijl ze mij niet eens volgen ... Lijkt mij ook dat ze daar helemaal geen tijd voor hebben om tig foto's te liken van diverse accounts.

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 11:16

Ik denk niet dat ze bots gebruiken maar gewoon liken wat ze in het overzicht tegenkomen.. Ze volgen mij beide maar niet al mijn foto's worden door ze geliked. :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 11:18

In het ontdekken-overzicht bedoel je dan? Zouden mijn foto's daar zo regelmatig in staan?
Hoewel dat natuurlijk gebaseerd wordt op je voorkeuren dus misschien als je al eens van een account geliked hebt dat die vaker er bij komen ofzo? En natuurlijk paardenfoto's als je zelf een paardenaccount hebt..


billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 11:42

Of ze liken veel posts met een bepaalde hashtag, dat kan ook natuurlijk. Al was ik ook aan bots aan 't denken. Kan me moeilijk voorstellen dat zij zoveel tijd spenderen om random foto's te liken :=

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 18:53

Ik denk inderdaad niet dat ze tijd hebben om heel de dag foto's te liken op instagram, maar dat doen ze zogezegd wel. Want als je kijkt bij 'volgen' kan je dus zien wie wat liket en echt, die liken de hele dag door :+
Dus dat ze mijn foto's liken ben ik echt nooit trots op geweest :')

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

purny

Berichten: 27461
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 19:17

Op dit moment ben ik privé berichtjes aan het sturen met iemand :D

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 19:23

Oke :+

Iemand eigenlijk al mensen leren kennen via instagram?
Afgelopen zomer ben ik helemaal naar LA gevlogen, helaas is het sprookje ook alweer voorbij.

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 20:25

Ja ik heb via m’n sport account echt heel veel mensen leren kennen die ook in Rotterdam sportte, sommige nog steeds leuk contact mee ook al sport ik al tijdje niet meer. En paardenaccount heb ik nog niet zo lang maar vooral veel fotografen via leren kennen. En al 2x gehad dat iemand graag wilde kennismaken met pre ras dus die zijn ook langs geweest :)

https://www.instagram.com/zomora.horses/
They don't judge, gossip or lie. Horses, our true friends. He might only be here for a part of your life, but for him you are his whole life :+:

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 20:37

Ik ken heel veel mensen via insta die momenteel echt mijn beste vrienden zijn :D

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 20:38

Vind het echt een leuk platform om mensen te leren kennen met dezelfde interesses.
En ja jouw paard zou ik ook wel voor mijn lens willen :D Kan mij dus zeker voorstellen dat je succes hebt bij de fotografen :))

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 20:55

Gaaf xTitanic! Zelf wel mensen die ik af en toe via dm wel een keer spreek, maar verder niet echt!

Jij hebt inderdaad een gave PRE _Zoe :D

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 21:20

xTitanic schreef:
Vind het echt een leuk platform om mensen te leren kennen met dezelfde interesses.
En ja jouw paard zou ik ook wel voor mijn lens willen :D Kan mij dus zeker voorstellen dat je succes hebt bij de fotografen :))


Als je nog een keer tijd en zin hebt voor je vertrekt mag je altijd laten weten hoor, kan altijd je kant op komen! :)

En dankje billionache <3

https://www.instagram.com/zomora.horses/
They don't judge, gossip or lie. Horses, our true friends. He might only be here for a part of your life, but for him you are his whole life :+:

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 23:02

xTitanic schreef:
Vind het echt een leuk platform om mensen te leren kennen met dezelfde interesses.
En ja jouw paard zou ik ook wel voor mijn lens willen :D Kan mij dus zeker voorstellen dat je succes hebt bij de fotografen :))

Lejanoxxii heb ik zo ontmoet :D
Zij stuurde me omdat ze een lrv wedstrijd foto zag en in de komende wedstrijden hebben we elkaar ook gezien enz dus dat is wel fijn! Ook heeft ze een PRE dus dat schept wel een band :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 23:05

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-22 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 23:09

Ik heb 2 meiden leren kennen die ook shetlanders hebben & toevallig bij mij in de buurt wonen! Heb al met ze afgesproken & een vlog met ze opgenomen en dat staat zeker weer op de planning binnenkort :D

Verder nog een paar mensen waar ik veel mee DM & daarvan komen er binnenkort ook een paar deze kant op met hun pony en dan gaan we samen mennen, super leuk!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annefleur200, Axxy, ComscoreBot, danneke80, DWitzel, Eineges, Eliana, Hanneke1989, Hanneke_68, hortensia, lrm, maessie, moralian, mvdende, Poety, rozebadeend, Suliko, YandexBot, zuperzmoker en 188 bezoekers