Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melisje_92

Berichten: 1095
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:36

Captain schreef:
Melisje_92 schreef:
Ik heb laatst een eigen account voor mijn merrie gemaakt Klik

Ben nooit zo heel fanatiek geweest op insta, dus ik doe eigenlijk maar wat :')
Richten jullie je alleen naar de Nederlanders of doen jullie alles in het Engels?


Ik volg! _O_
Ik zag net je fototopic, dit is echt zooooo mijn type paard.. Wat aan waanzinnig mooi dier! <3


Ahh thanks <3

MelissaV

Berichten: 3602
Geregistreerd: 31-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:53

xTitanic schreef:
No offence, maar ik vraag mij oprecht af hoe iemand alleen maar selfies kan posten :+

Ik heb nog een profiel voor de overige foto's KLIK

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 12:21

Dus je hebt die andere insta speciaal gemaakt om je selfies op te zetten? Nee ik volg ook geen feeds vol met selfies, dat boeit me niet zo.

Vind je andere account leuker!

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:06

Alleen maar selfies volg ik vaak ook niet, maar dan meer omdat het meestal bagger kwaliteit is :o

Melisje_92

Berichten: 1095
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:44

Waar ik mij echt aan irriteer zijn die volgers die je na een paar uur weer ontvolgen.

Iemand tips om meer volgers te scoren, ik like me gek af en toe en als ik iemand volg dan volgen ze mij 9 van de 10 keer niet terug :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:54

Ik volg ook wel is een afgeschermd account om te kijken wie het is (als hij/zij mij een verzoek gestuurd heeft), maar als de foto's mij niet aanspreken ontvolg ik ook gerust gelijk weer ja :)

En ik volg niet iemand terug voor het terug volgen, ik volg alleen mensen die ik echt interessant vind om de foto's te zien.

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:55

Ik volg ook niet automatisch terug, alleen als ik een account echt leuk vind, maar meestal vind ik nieuwe accounts door bij trends/discover te kijken. Ik merk dat je met name groeit als je veel post, toen ik 3x per dag postte kwamen er wel veel volgers bij, maar dat was voor mij uiteindelijk toch niet vol te houden omdat ik er niet genoeg foto's voor maak. Ook als je gewoon echt mooie foto's maakt, en goede hashtags gebruikt zodat mensen je foto kunnen vinden. Er zijn veel manieren om meer volgers te krijgen, alleen het onderhouden zit ook veel tijd in

Ik vind zelf ook de Equi Accessories oid (kan de juiste naam zo niet vinden) accounts irritant, die zijn er voor ongeveer ieder land, volgen je en ontvolgen je ook al weer heel snel

edit: equiccessories bedoel ik dus

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 14:24

Ik volg ook echt nooit terug. Heb ook vaak zo van die reacties ‘take a look at my profile’ blabla, nou wees er maar zeker van dat ik het dan juist niet ga doen :Y)
Ook al vaak gevraagd geweest om ambassador te worden van bepaalde accounts, uhm. Nee

Equiccesories is idd echt strontvervelend

Melisje_92

Berichten: 1095
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 16:09

Ja die vind ik ook irritant _-:(

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 21:16

Ik volg ook enkel accounts die me zelf interesseren :-)

Equiccessories is inderdaad irritant, hebben me op een bepaald moment ook massaal gevolgd met 20+ van hun accounts en een bericht gestuurd :=

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 21:19

Ik heb nog nooit van die naam gehoord eigenlijk. :')

Melisje_92

Berichten: 1095
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 22:38

Inmiddels alweer heel veel kwijt :') Afbeelding

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 00:06

Hoi mag ik me hier ook melden.
Ik heb al heel lang instagram. Maar een hele tijd nagenoeg niks mee gedaan.
Tegenwoordig probeer ik het wat meer up to date te houden.
Maar ook ik ben benieuwd naar wat meer volgers geeft en tips zijn welkom.
Ik kan zo even geen link plaatsen.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 11:16

billionache schreef:
Ik volg ook enkel accounts die me zelf interesseren :-)

Equiccessories is inderdaad irritant, hebben me op een bepaald moment ook massaal gevolgd met 20+ van hun accounts en een bericht gestuurd :=


Ja echt 575 account van alle landen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 11:53

Ik heb ze al lang niet meer gezien, maar ben meermaals door ze (ont/ge)volgd :+

Ik zit met een ander probleem ... Ik heb 2 accounts waarvan 1 mijn openbaar account waar ik ook andere leuke accounts mee volg. En dan heb ik nog een stil account waar ik mensen van stal mee volg maar dus zelf niks op post. Ik vergeet regelmatig daarop te kijken en vind het eigenlijk onhandig om 2 accounts te hebben. Dus zat te denken om alles naar mijn openbaar account te brengen. Maar dan wordt deze zo groot ... Op stal lopen nogal wat kinderen rond die het natuurlijk geweldig vinden als je hen volgt, maar ze hebben allemaal x aantal accounts en wil echt niet alles volgen. Ik wil gewoon leuke paarden/dierenfoto's van hen zien, al die selfies en vriendinnen-foto's en foto's met neuzen en oren heb ik geen boodschap aan.

Hoe pak ik dit aan? De account toch weg en echt selectief mensen volgen op mijn hoofdaccount? Of stalaccount houden en een manier vinden om daar wel aan te denken om te liken? :') Het lijkt heel simpel, je zit immers ook op de ene account dus je kan snel switchen, maar toch vergeet ik het steeds...

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 11:58

Hu? Heb je echt een apart account alleen om accounts te volgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 12:01

Ja, oorspronkelijk was dat om foto's van op stal op te posten. Een privé-account voor foto's waar andere mensen op staan of waar ik zelf in beeld sta of noem het maar ... Maar ik postte daar eigenlijk nooit wat op, dus is het een volgaccount geworden, voor mensen die ik echt ken.

Op mijn openbare account volg ik alleen accounts die echt alleen paarden/dieren/natuur-foto's posten. Ik heb niks met selfies en allerlei andere dingen. Dus op die manier kon ik het wat scheiden.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 12:02

Oh zo, ik zou alles samenvoegen. Een account waar je alleen mee volgt en niet post is imo een beetje onzin en onnodige extra tijd :)

Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 12:03

Ik plaats alleen foto´s van mijn honden :+ Ook niet spannend, maar ach, heb ik ergens een plek om ze te spammen, fb heb ik niet meer.

Accounts met alleen maar selfie´s vind ik ook zo suf. Elke foto alleen een gezicht? Ga dan tenminste even iets origineels doen ipv steeds hetzelfde. Wat wil je horen, dat je zo knap bent ofzo denk ik dan.

Krijg laatste tijd ook steeds volgers die ik niet ken, maar terug volgen doe ik alleen als ik het account boeiend vind. Ga ook echt niet allemaal accounts volgen in de hoop dat ze terug gaan volgen, dat is zo sneu :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 12:05

Anoniem schreef:
Oh zo, ik zou alles samenvoegen. Een account waar je alleen mee volgt en niet post is imo een beetje onzin en onnodige extra tijd :)


Dat inderdaad. Maar denk dat ik wel ga selecteren, die kinderen die voor elk dier en zichzelf een andere account hebben is leuk, maar om die allemaal te gaan volgen ... Weet soms niet eens op welke account ze (nog) actief zijn :')

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 12:09

Ik zou het ook allemaal samenvoegen, en dan selectief volgen! Je 'mist' dan wellicht wel een keer een post van een stalgenootje, maargoed dat doe je nu ook als je op dat stille account quasi nooit komt. Dus dat lijkt me net wat praktischer!

Hier stagneert het aantal volgers al een tijdje, ondanks mijn lopende winactie op beide accounts -O- Ik ben wel minder actief met posten omdat ik al even niet meer op bezoek ben geweest bij mijn veulen (en dus geen nieuwe foto's heb), en mijn fotografie account zal sowieso wel 'stilvallen' nu ik heb besloten om voorlopig quasi te stoppen met fotografie.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 12:31

Thanks. Heb inderdaad mijn andere account verwijderd en ben even aan het kijken wie ik nu ga volgen met welk account. Proberen de paarden/dierenaccounts eruit te halen ;)

Als je minder gaat posten merk je dat ook meteen aan de volgers vind ik, mensen haken snel af als je even niet actief bent. En het helpt blijkbaar ook wel om eens wat anders te posten. Heb nu weer "rijfoto's" gepost en die krijgen een stuk meer likes dan mijn wandelfoto's van de dagen ervoor ... Misschien ook toeval, maar denk dat afwisseling ook wel helpt. Al is dat wel moeilijk vind ik.

MelissaV

Berichten: 3602
Geregistreerd: 31-05-09

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 19:24

Kun je accounts samenvoegen met Insta? Gaat dat?

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:40

Geen idee.. nog nooit iets van gezien. Misschien eens via google zoeken?

JodieR
Berichten: 2289
Geregistreerd: 13-10-06
Woonplaats: Nunspeet

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 00:04

Ben wel redelijk actief op insta, probeer elke dag zeker 1 foto te plaatsen. De likes wisselen inderdaad wel.

Wat ik mij eigenlijk afvraag. Hebben hasthags wel zin als je je profiel op gesloten hebt staan? Ik wil eigenlijk wel eerst toestemming geven of ze mij mogen volgen.. of hoe zit dat?