Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 17:09

Ik vind het wel super tof. Weer eens wat anders. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 17:34

xTitanic schreef:
Ik vind het wel mooi maar dan met panorama's van stormchasen etc. Gewone foto's vind ik er een beetje raar uitzien..


Dat inderdaad, zeker die foto van jou Captian vind ik er heel vreemd uitzien met dat half afgesneden paard :o

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 21:51

Wat ik ontzettend irritant vind is mensen die dan 9 foto's die samen een foto vormen posten. Al helemaal als ze dat binnen 5 minuten doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 22:14

Miefje schreef:
Wat ik ontzettend irritant vind is mensen die dan 9 foto's die samen een foto vormen posten. Al helemaal als ze dat binnen 5 minuten doen.

Ja!

Die ontvolg ik inmiddels :+

Las vandaag trouwens dat IG het algoritme weer gaat veranderen....






















Terug naar chronologisch!
http://dirksdotter.com/instagram-chrono ... -tijdlijn/

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-18 22:16

Eindelijk!!!!!

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 22:24

Mensen die dat doen ontvolg ik inderdaad ook :')

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 23:40

Oh, wat super dat het terug chronologisch is! ( al heb ik de tijd dat het zo was volgens mij niet eens meegemaakt :+ ).
Moet er eens terug wat tijd insteken.. laatste dagen wat minder geweest...

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 12:40

Jaaaa eindelijk! <3

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 10:21

Is het al zover eigenlijk? Want ik krijg nog steeds erg verschillende post-tijden te zien (eerste is bv. 2u, dan eentje 23u, dan weer eentje 30 minuten, ... ). Of krijg je gewoon steeds de laatste post van iedereen die je volgt te zien? Hoe werkt het? :+



Ik heb overigens een feed-probleem. Ben eigenlijk best tevreden met mijn feed momenteel, zit fijn structuur in en doe ook echt moeite om het zo te houden. Alleen komt nu het mooie weer er stilaan aan, en ondanks dat dit zou moeten betekenen dat ik fijn veel kan gaan wandelen is dat voor mij wel zo, maar voor de pony's niet. [***] heeft nogal moeite met de warmte dus die was de voorbije 2 dagen helemaal niet happy. Heb ook het idee dat hij er steeds meer moeite mee krijgt (hij is ook oud :P ) dus weet niet of er nog veel gewandeld gaat worden deze zomer .. Maarja, wat met mijn feed? Ofwel hou ik het bij wandelfoto's en dan vooral bij de ene pony, ofwel post ik van de andere pony andere foto's, maarja, dat is ook maar saai want zoveel opties zijn er niet ...

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 11:59

Ik vind het altijd heel mooi als mensen een mooie feed hebben, maar ik kan dat zelf echt niet :+ Ik plaats gewoon de dingen die ik met Luna doe, wat veel verschillende dingen zijn en dat post ik gewoon op die dag of wanneer ik wil. Geen mooie feed dus :’)

Maaar ik vind het dan ook leuker dat mensen gewoon actief zijn en vanalles posten, dan dat ze alleen maar proberen om de perfecte feed te krijgen. Dus ik zou gewoon doen waar jij je goed bij voelt :j

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:09

Ik kan mij daar echt totaaaal nier druk om maken, post lekker wat ik wil :D

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 13:02

Anoniem schreef:
Ik kan mij daar echt totaaaal nier druk om maken, post lekker wat ik wil :D


Dat dus :D

cursebreaker

Berichten: 11438
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 13:56

Oeh, een instagram topic, leuk!

Ik heb momenteel 3 accounts - oops haha.
Ik heb 1 privé account waar ik foto's deel van het dagelijks leven van ons gezinnetje.

Ik heb 1 account welke ik gebruik om mijn Bullet Journal foto's op te delen en die ik dan ook gebruik om andere bullet journal gebruikers mee te volgen enz.

En dan heb ik nog 1 Bookstagram account, zoals het gezegd wordt, waar ik Boek gerelateerde foto's plaats. Er is echt een hele grote boeken community op Instagram te vinden en vind het echt leuk om daar actief mee bezig te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 14:16

Ik heb mijn instagram-pagina verandert van naam naar Hiking Oldies, dus moesten degene die volgen ineens denken "huh"? dan ben ik dat, al zal je dat ook wel zien aan de foto's :P

Zat me toch al te richten op enkel wandelfoto's en dus vond ik deze naam leuker, heb ook een facebook-pagina gemaakt maar daar moet ik nog wat meer over leren want snap er niks van :')


Kan ik mijn bedrijfsaccount eigenlijk omzetten naar die nieuwe facebookpagina/account? Lijkt me wel fijn om alles als 1 geheel te hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 16:21

Hmm, ik wilde net mijn bedrijfsprofiel omzetten naar mijn nieuwe account, dus ik zet het terug naar persoonlijk en dan weer de stappen voor een bedrijfsprofiel en nu kreeg ik een foutmelding (dat het op dit moment niet kon aangemaakt worden) en nu kan ik niet meer in mijn facebook-account zonder mijn telefoonnummer door te geven :? Iets met ongebruikelijke activiteit van het account :?

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 01:39

[***] schreef:
Hmm, ik wilde net mijn bedrijfsprofiel omzetten naar mijn nieuwe account, dus ik zet het terug naar persoonlijk en dan weer de stappen voor een bedrijfsprofiel en nu kreeg ik een foutmelding (dat het op dit moment niet kon aangemaakt worden) en nu kan ik niet meer in mijn facebook-account zonder mijn telefoonnummer door te geven :? Iets met ongebruikelijke activiteit van het account :?

Ja zulke dingen doen ze wel vaker als er instellingen veranderd worden of als er in een "raar" land word ingelogd. Als ik ik Amerika mijn FB en hotmail aanmeld, moet ik ook altijd extra beveiligingsdingen doen omdat het inderdaad ongebruikelijk is in hun ogen dat ik op vakantie ben, :') maar ach aan de andere kant ook wel fijn als iemand me wel probeerd te hacken vanuit het buiteland :P

HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 07:16

Ik heb op Instagram een account voor mijn kat Bobby!

Waarom? Bobby is net weer even anders dan de andere katten. Het is een kruising tussen een zuivere Mink Ragdoll en Lilac Britse Korthaar. Hij heeft een aparte bijzondere vacht en daarbij een special kleurtje, zelf ben ik heel benieuwd hoe hij zal groeien in de toekomst.

Mijn doel? Mijn doel is om Bobby aan veel mensen voor te stellen, en daarbij natuurlijk veel volgers te krijgen hihi. Natuurlijk ben ik gek op foto's maken dus doe ik het ook met heel veel plezier! Bobby komt misschien ook in een magazine maar welke verklap ik nog niet. :))

Bobby en ik zouden het heel vinden als jullie ons zouden willen volgen en natuurlijk volgen wij terug! :o

Instagram:enjoybobby

Afbeelding

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 16:48

N.a.v. Zondag met Lubach ga ik woensdag mijn Facebook verwijderen en heb ik dus ook geen bedrijfsaccount meer op Instagram. Word weer even wennen denk ik want vond die statistieken wel tof om te zien. :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 19:01

Wat werd er dan gezegd dat je die beslissing hebt genomen? Ik weet wel van heel het "privacy-gedoe" maar is er nog iets geweest ofzo?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 19:59

Captain schreef:
N.a.v. Zondag met Lubach ga ik woensdag mijn Facebook verwijderen en heb ik dus ook geen bedrijfsaccount meer op Instagram. Word weer even wennen denk ik want vond die statistieken wel tof om te zien. :)

Je weet dat instagram en whatsapp ook van facebook zijn? :+ Dus facebook verwijderen heeft eigenlijk geen enkele zin. :+

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 20:01

Ja dat weet ik en jawel dat heeft wel degelijk zin aangezien FB veel meer verzameld dan Instagram.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 20:11

En wat zeg je dan zoal op facebook dat je niet op instagram/whatsapp zet en wat de wereld niet mag weten? En buiten facebook om wordt er ook genoeg verzameld ...

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 20:13

Heb je de aflevering gekeken?

Mariett
Gouden 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 4423
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 20:13

[***] schreef:
En wat zeg je dan zoal op facebook dat je niet op instagram/whatsapp zet en wat de wereld niet mag weten? En buiten facebook om wordt er ook genoeg verzameld ...

Heb je die uitzending van zondag met Lubach gezien? Er wordt dus informatie verzameld zonder dat je iets op Facebook zet. Of überhaupt op dat moment op Facebook zit, trouwens :) Gewoon van andere websites enzo.

Ik zit er ook om te twijfelen maar denk dat ik het toch houd, het is toch wel erg handig voor mijn fotografie enzo. De meeste potentiële klanten zitten toch op Facebook, niet op insta.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 20:14

Ik woon niet in Nederland, dus neen, geen idee.
Maar dat er informatie verzameld wordt zodra je je pc aan zet is niet nieuw natuurlijk, als je er vanuit gaat dat alleen facebook dit doet en dat je het oplost door je account te verwijderen is dat best wel naïef ;)