Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 23:40

Ik heb morgen een date via insta. :')

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 00:03

Ik kwam dit topic tegen toevallig en heb een paar pagina's gelezen en er gaat een wereld voor me open..! Ik heb ook insta maar volg alleen vrienden eigenlijk, waarvan 1 laatst een account voor dr paard had aangemaakt en ik me al ernstig afvroeg waarom :o? :o? Bedankt voor deze inzichten, ik blijf maar een beetje hangen dan ga ik ook nog mee met de tijd haha. Vinden jullie het niet vervelend dat je account open is?

SeaSide

Berichten: 2319
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 03:44

Ladyson schreef:
Ik kwam dit topic tegen toevallig en heb een paar pagina's gelezen en er gaat een wereld voor me open..! Ik heb ook insta maar volg alleen vrienden eigenlijk, waarvan 1 laatst een account voor dr paard had aangemaakt en ik me al ernstig afvroeg waarom :o? :o? Bedankt voor deze inzichten, ik blijf maar een beetje hangen dan ga ik ook nog mee met de tijd haha. Vinden jullie het niet vervelend dat je account open is?



Omdat mijn account open is denk ik natuurlijk wel na voor ik iets post. Maar als er dan iemand uit bijvoorbeeld Australië reageert vind ik dat wel weer heel gaaf.

Ik heb nog niet zo lang Instagram, maar ben helemaal om wat een gaaf platform!

Melisje_92

Berichten: 1096
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 09:15

Ik vind het idd ook wel mooi dat mensen van over de hele wereld mijn foto’s liken en/of reageren.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 09:48

Ik heb vooral fotografen leren kennen via insta :D

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 10:20

Ik heb niet echt mensen leren kennen via insta. Wel eens een opdracht gehad, en ook wel leuke gesprekken over fotografie via DM, maar niks 'langdurigs' zoals een vriendschap :)

Ik heb trouwens zo'n handige tool ontdekt. Misschien kennen jullie het wel: later.com. Kun je berichten in plannen, zien hoe je feed er dan uit komt te zien, statistieken bijhouden, etc. Echt heel handig voor bedrijfsprofielen.
Kun je bijv. 1x in de week (of maand) alles inplannen voor die periode :D

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-18 10:31

ik heb veel leuke contacten via Instagram, heb van het weekend een leuke modellen opdracht afgerond met een dame die ik via insta ken.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 22:29

Ik heb 5 accounts, alleen 3 ervan hoef ik niet hier op bokt te hebben. :+ Op die drie heb ik 109, 773 en 1.503 volgers.

Verder heb ik gewoon een normaal account, daar plaats ik gewoon wat leuke foto's op, heb daar 577 volgers maar het account staat op privé.
Dan nog een ander account waar ik minder mensen accepteer, daar plaats ik soms ook gekke foto's op die niet iedereen hoeft te zien. :+
Zit erover te denken om mijn normale account openbaar te zetten, want ik zet daar geen gekke dingen op. Maar het voelt ergens niet helemaal goed.

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 23:01

_Zoe schreef:
Ja ik heb via m’n sport account echt heel veel mensen leren kennen die ook in Rotterdam sportte, sommige nog steeds leuk contact mee ook al sport ik al tijdje niet meer. En paardenaccount heb ik nog niet zo lang maar vooral veel fotografen via leren kennen. En al 2x gehad dat iemand graag wilde kennismaken met pre ras dus die zijn ook langs geweest :)



KUCH :o en ik dan :') JE FAVORIETE PERSOON HALLO :D ......
Grapje....
Nee, Zoë en ik hebben al paar keer shoot gehad samen voor onze pagina!

Afbeelding

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 23:50

TessJazz schreef:
_Zoe schreef:
Ja ik heb via m’n sport account echt heel veel mensen leren kennen die ook in Rotterdam sportte, sommige nog steeds leuk contact mee ook al sport ik al tijdje niet meer. En paardenaccount heb ik nog niet zo lang maar vooral veel fotografen via leren kennen. En al 2x gehad dat iemand graag wilde kennismaken met pre ras dus die zijn ook langs geweest :)



KUCH :o en ik dan :') JE FAVORIETE PERSOON HALLO :D ......
Grapje....
Nee, Zoë en ik hebben al paar keer shoot gehad samen voor onze pagina!

[ [url=m/adNmdK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja maar jou ken ik via bokt toch en daarna pas op insta :') favoriet sowieso <3

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 20:21

Mijn persoonlijke account staat wel privé, andere twee (fotografie en paard) niet. Die laatste twee komen sowieso niet echt zaken uit m'n persoonlijke leven op die niemand mag weten, en bij m'n fotografie-account is het ook een kwestie van (potentiële) klanten aantrekken en netwerken natuurlijk!

Hier loopt alles op m'n paardenaccount nog steeds heel hard. Tenminste, aantal volgers blijft gewoon hangen (rond de 870) maar het aantal likes op mijn post swingt echt de pan uit. Laatste 3 posts hebben allemaal tussen de 900 en 1600 likes te pakken. Doe niks om het te promoten oid, gewoon de standaard hashtags die ik altijd al heb gebruikt :') Vreemd, die Instagram algoritmen haha.

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 21:34

Hoihoi, Ik was fanatiek op quincyendesi maar ik wilde toch naar priveaccount en een of andere manier lukte dit niet op mn account en ben ik naar mn oude account gegaan die ik lang geleden had en nu heet die quincydesi2 Toch weer openbaar omdat ik dit toch leuker vind haha. nu bijna 1000 volgers op die account en die andere was 2500 volgers soms denk ik zal ik terug gaan of gewoon blijven

Melisje_92

Berichten: 1096
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 23:34

billionache schreef:
Mijn persoonlijke account staat wel privé, andere twee (fotografie en paard) niet. Die laatste twee komen sowieso niet echt zaken uit m'n persoonlijke leven op die niemand mag weten, en bij m'n fotografie-account is het ook een kwestie van (potentiële) klanten aantrekken en netwerken natuurlijk!

Hier loopt alles op m'n paardenaccount nog steeds heel hard. Tenminste, aantal volgers blijft gewoon hangen (rond de 870) maar het aantal likes op mijn post swingt echt de pan uit. Laatste 3 posts hebben allemaal tussen de 900 en 1600 likes te pakken. Doe niks om het te promoten oid, gewoon de standaard hashtags die ik altijd al heb gebruikt :') Vreemd, die Instagram algoritmen haha.


Ja ik zag idd hoe bizar veel likes jij kreeg :wow:

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:12

Heb nu twee instagram accounts, 1 voor cosplay en 1 voor mijn peerdje. Als is mijn paarden insta momenteel niet actief omdat ik door verwonding niks met mn paard kan doen en ik geen doelloze fotos wil blijven plaatsen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 08:48


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 10:47

Leuk! Ga je zo even opzoeken ... vind altijd wel dat je mooie foto's hebt en leuke dingen met je paard doet :D


Ik heb hier gemerkt dat het geen zin heeft om tekst bij je foto's te plaatsen, mensen (op soms een uitzondering na) lezen het toch niet :') Nu moet ik zelf eerlijk bekennen dat ik buiten de eerste zin het vaak ook niet lees, tenzij de eerste zin mij zo interesseert, dan doe ik het af en toe wel ... Maar dus zelf de moeite doen om vanalles te verzinnen is niet zo nodig, bespaart weer tijd, haha.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 11:34

Leuk account _Dreamer! Ik volg je ook :) En jou ook [***], ik ken jou nog van HPS. Toen had je Cobe al!

Ik typ ook geen lange verhalen, meestal een kort zinnetje of een vraag maar meer niet. Vind het wel leuk dat ik nu wat interactie met volgers begin te krijgen! En ook wat samenwerkingen met mensen in de zin van reportages.

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 14:42

En lange teksten in IG story doen het dan wel goed :+ want dat lees ik meestal

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 17:38

Afbeelding

Hier gaan we hard! :D

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:36

Bright heeft inmiddels ook 4110 volgers :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:52

Paralian schreef:
Leuk account _Dreamer! Ik volg je ook :) En jou ook [***], ik ken jou nog van HPS. Toen had je [***] al!

Ik typ ook geen lange verhalen, meestal een kort zinnetje of een vraag maar meer niet. Vind het wel leuk dat ik nu wat interactie met volgers begin te krijgen! En ook wat samenwerkingen met mensen in de zin van reportages.


Haha, grappig :D [***] heb ik inderdaad al best lang.. en kan er nog steeds niks mee _O-

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:38

ik heb nu een jaar mijn paardeninstagram account. ik heb nu ruim 1500 volgers. en ik moet zeggen dat het algoritme idd echt vaag is.. soms post ik iets waarvan ik denk: hmm matige foto, die foto krijgt dan 400 likes.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:46

Amai, dat kan ik na een jaar niet zeggen :+
Weet ook nog steeds niet welke foto's de mensen graag zien of niet, het wisselt heel erg heb ik het idee ... Soms krijgt een bepaalde soort foto in verhouding best veel likes en als ik dan na een tijdje nog eens een foto in die categorie plaats komt er niks van.


Wat is trouwens het nut van random te taggen? Werd gisteren getagd door iemand in een foto, waar ik op zich niks mee te maken heb. Ken volgens mij die persoon ook niet, leek een nieuw account ... Heeft dat nog een reden?

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:51

het verschilt echt super erg wat mensen graag zien. ik post meer 'dagelijkse' dingen ipv alleen fotoshootfoto's. ik vind accounts die dit ook doen helemaal geweldig. maar je hebt ook accounts die alleen fotoshoot foto's plaatsen en die vinden die dagelijkse foto's dan weer minder.

het nut van het random taggen ben ik ook nog niet achter... ik snap niet hoe ze op die manier meer volgers of likes willen krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:59

Mijn dagelijkse dingen lijken mij nogal saai ... dus ik probeer toch altijd wel ergens iets speciaals uit te zoeken .. hoewel dat steeds moeilijker wordt als je minder met je pony's doet :') De zoveelste rol- of graasfoto gaat ook snel vervelen gok ik zo ... Fotoshoot-foto's heb ik sowieso nooit...