Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:14

Wat moet ik me voorstellen bij het kopje 'startpagina'?

Is dat je feed met de mensen die je volgt? Of is dat het stukje verkennen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:18

Vraag ik mij ook af, maar volgens mij is dat je feed inderdaad. Hoewel dat dan wel moet kloppen met je volgers (als je daar meer zou hebben staan dan dat je volgers hebt kan het weer niet).
Want bij sommige foto's staat "ontdekken" erbij (zie stats van Joscaa), en dat is volgens mij het verkennen-gedeelte. Wat 'ander kanaal' dan weer is heb ik nog steeds geen idee van .. misschien facebook of dergelijke?

Caaatje

Berichten: 633
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 15:28

Joscaa schreef:
Ze zijn heel druk bezig met het terug werken van nep accounts, dus als je veel nep likes en followers heb, is het niet zo raar als het allemaal verdwijnt. :)


Bij mijn weten heb ik niet veel nepvolgers, zijn heel veel mensen van Engeland met paarden. Maar blijkbaar doet instagram dat zelf ook als je "inactief" iemand volgt.

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:11

Weet iemand hoe je in
je onderschrift een link kan zetten van je insta?

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:14

Linkje naar je Instagram is gewoon http://www.instagram.com/gebruikersnaam. Als je een aanklikbare link wilt (zoals in mijn onderschrift) doe je:

[ url=www.instagram.com/gebruikersnaam ] hier de tekst die je aanklikbaar wilt [ /url ]

En dan de spaties even weghalen ;)

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:31

Mijn laatste foto doet het ook goed! Heb 30 hastags gebruikt, normaal gebruik ik er maar 5/6 en werkt wel. :))
Afbeelding

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:34

billionache schreef:
Linkje naar je Instagram is gewoon http://www.instagram.com/gebruikersnaam. Als je een aanklikbare link wilt (zoals in mijn onderschrift) doe je:

[ url=www.instagram.com/gebruikersnaam ] hier de tekst die je aanklikbaar wilt [ /url ]

En dan de spaties even weghalen ;)



Top!! Dankjewel:)

Tinniie

Berichten: 4687
Geregistreerd: 02-12-10
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:46

Captain schreef:
Mijn laatste foto doet het ook goed! Heb 30 hastags gebruikt, normaal gebruik ik er maar 5/6 en werkt wel. :))
[ [url=m/mNQoVM.png]Afbeelding[/url] ]



Ja idd, goeie hashtags doen veel denk ik. Ik heb vandaag weer eentje die zo hard gaat, zit al aan 1100.

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:06

Heeft jullie instagram op het moment ook storing?

Ik kan mijn tekst bij mijn foto niet aanpassen en als ik een nieuwe foto plaats met tekst, is de tekst weg zodra ik op plaatsen heb geklikt.

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 08:14

JorisDy schreef:
Ik heb sinds kort mijn pagina omgezet naar een bedrijfspagina omdat ik de statistieken optie wel interessant vind. Nu zie ik dat ik vooral mensen bereik via ‘startpagina’ en nauwelijks via mijn hastags. Moet die dus maar even opnieuw gaan samenstellen.


Ik heb dit dus ook, maar gebruik allemaal dezelfde hashtags als mensen die 200/300/500 likes krijgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 12:27

Ik ben gisteren teruggegaan naar 30 tags ipv een aantal, maar dan wel allemaal paardgerelateerd (daarvoor had ik ook natuur-dingen zeg maar) en ik heb even de tijd genomen om een reeks foto's via die tags te liken, ipv enkel via ontdekken (waar de foto's in komen die toch al een massa likes hebben... ).

Qua likes is het niet veel beter, hoewel deze foto het wel beter doet dan de vorige. Maar heb er wel zo'n 20 volgers bij ... Dus als die volgers allemaal willen blijven en ook gaan liken komen we er nog wel :Y)
Volgens de statistieken van de foto doen de tags het dan weer niet zo goed (225 weergaven via startpagina, 87 via tags) maar die volgers zijn er dus wel.

Zit nu te twijfelen of ik straks nog een wandelfoto ga doen om een mooie basis te hebben, of dat ik eens kijk wat een ander soort foto gaat doen ... Zie wel waar ik straks zin in heb :+

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 12:31

Als mijn foto's alleen door m'n volgens geliked worden (dus geen uitschieters) zit ik meestal rond of net onder de 200, terwijl ik wel ruim 600 volgers heb, blijft dat maar raar vinden :')

Tinniie

Berichten: 4687
Geregistreerd: 02-12-10
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:25

Het is gewoon raar, ik gebruik ook altijd dezelfde hashtags.. zit dan rond 70-80 likes op een foto.
Dan van de week ineens een uitschieter met bijna 1000 likes. En die van gisteren zit bijna op 5000 likes :wow:
Ik weet echt niet hoe het komt .
Afbeelding
Afbeelding

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:27

Jouw foto stond ook op mijn nieuwsfeed, leuk tinniie

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:33

Aan jouw statistieken te zien gebruik je wel (een of de) goede hashtag(s) :Y)
Volgens mij doet "stallion" wel een hoop .. dat is die van jou toch ook, niet? Trekt doorgaans wel aan.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:04

Tinnie wat is jouw account?

Tinniie

Berichten: 4687
Geregistreerd: 02-12-10
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:13

Ja idd, maar bij stallion staat hij niet zo hoog denk ik.. bij sommige van de andere tags staat hij helemaal bovenaan.
@emhtopdunchex

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:17

Tinniie schreef:
Ja idd, maar bij stallion staat hij niet zo hoog denk ik.. bij sommige van de andere tags staat hij helemaal bovenaan.
@emhtopdunchex


Ik heb je toegevoegd :j

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:25

Ik ook! :)

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 23:44

Ik gebruik insta als een tweede gallery voor mn paard :+

Is trouwens @Boelie_W

Ik probeer er wat actiever op te zijn maar vind constant tags bedenken maar lastig :Y)

Ik volg trouwens al een aantal hier, zal nog eens een paar bekijken en volgen :D

karin1994
Berichten: 620
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 23:46

Yltje schreef:
Ik gebruik insta als een tweede gallery voor mn paard :+

Is trouwens @Boelie_W

Ik probeer er wat actiever op te zijn maar vind constant tags bedenken maar lastig :Y)

Ik volg trouwens al een aantal hier, zal nog eens een paar bekijken en volgen :D


Gaaf paard heb je

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 23:54

Yltje schreef:
Ik gebruik insta als een tweede gallery voor mn paard :+

Is trouwens @Boelie_W

Ik probeer er wat actiever op te zijn maar vind constant tags bedenken maar lastig :Y)

Ik volg trouwens al een aantal hier, zal nog eens een paar bekijken en volgen :D


Ik volg je nu. Gaaf paard zeg wat een power!

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 00:03

Yltje schreef:
Ik gebruik insta als een tweede gallery voor mn paard :+

Is trouwens @Boelie_W

Ik probeer er wat actiever op te zijn maar vind constant tags bedenken maar lastig :Y)

Ik volg trouwens al een aantal hier, zal nog eens een paar bekijken en volgen :D

Ik heb je ook toegevoegd! Leuk paard heb je <3

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 00:05

Dank jullie wel! <3 ik ben (bevooroordeeld) maar ook echt elke dag weer gruwelijk verliefd :+:

Volgens mij volg ik jullie alle drie nu ook :D

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 00:46

Ik kom jullie even volgen! *D

Inmiddels is mijn persoonlijke insta een beetje overladen met paardenfoto's, en ik wil m'n niet-paardenvrienden niet te veel stalken met m'n pony haha!

Dus ik wil binnenkort een keer een 2e account aanmaken. Eerst even een naam bedenken, ik ben niet zo creatief _O-

Dit is de prinses waar ik veel te veel foto's van heb *D
Afbeelding