Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 13:36

Ik wil uiteindelijk wel dagelijkse foto's gaan postten :D
Maar nu is m'n paard stuk :') dus kan ik mooi het nieuwe account opvullen met fotoshoot foto's :D

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 13:38

maar ook dat is interessant om te zien. Het is natuurlijk niet leuk als je paard stuk is, maar ik zou het bijvoorbeeld super interessant vinden om het proces te volgen hoe het gaat en wat jij er aan doet om er voor te zorgen dat je paard beter wordt. :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 14:09

Oh ja maar das in dit geval een beetje lastig want ze moet gewoon rust :') Oude blessure aan d'r bekken, en ik ben teveel met de professionals (fysio, hoefsmid, zadelmaker enz) bezig om er dan foto's van te maken :=

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 17:59

TessJazz schreef:
[ [url=m/T0CcDs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier gaan we hard! :D



Joscaa schreef:
Bright heeft inmiddels ook 4110 volgers :+:


Kom ik aan met mijn 180 volgers :') .

Maar jullie hebben ook wel erg knappe dieren!

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 18:01

Dankje!

Melisje_92

Berichten: 1096
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 19:27

Ik ben nu eindelijk over de 200 volgers heen en zal er nu ook niet meer onder schommelen denk ik :')

AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 11:12

Ik meld me hier ook maar eens aan,
Ik heb ondertussen al verschillende instagram accounts, een voor mijzelf prive, een voor mijn fotografie en
dan nog een voor mijn bookstagram (maar die ligt nu even stil al enkele maanden wegens prive toestanden)

Meestal ben ik actief op mijn fotografie insta, ik heb ook geen duizenden volgers maar diegene die ik heb reageren wel en dan vind ik de interactie veel leuker dan het aantal likes de foto's krijgen. Via instagram heb ik ook wel al wat leuke connceties kunnen leggen met mensen uit het buitenland wat wel fijn is :D

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-18 14:47

Ik heb eindelijk de vragen optie! Eens kijken of er wat leuke uitkomen die ik kan beantwoorden.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 14:52

Voor [naam] in 3/4 dagen tijd toch al 110 volgers :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 20:32

[***] schreef:
Paralian schreef:
Leuk account _Dreamer! Ik volg je ook :) En jou ook [***], ik ken jou nog van HPS. Toen had je Cobe al!

Ik typ ook geen lange verhalen, meestal een kort zinnetje of een vraag maar meer niet. Vind het wel leuk dat ik nu wat interactie met volgers begin te krijgen! En ook wat samenwerkingen met mensen in de zin van reportages.


Haha, grappig :D Cobe heb ik inderdaad al best lang.. en kan er nog steeds niks mee _O-


Ik kan mij de buitenrit perikelen nog goed herinneren _O- Maar schaam je niet hoor, ik heb ook een paard waar ik naar 10 jaar ook nog steeds de gebruiksaanwijzing niet van snap.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 15:00

WoW ons drone filmpje op het strand is meer dan 1300 keer bekeken en 570 keer geliked <3

Was ook wel heel tof :D

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 08:55

Paardenaccount ligt momenteel een beetje stil, schommel tussen de 2070 en 2100 volgers.
Op mijn privé gaat het nu redelijk hard, ongeveer 20 volgers in minder dan een week, ben ik niet gewend :') daarop heb ik meestal tussen de 100 en 150 likes

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 12:18

De laatste tijd schommelt het bij mij heel erg. Heb ik op een avond 858 volgers is zijn er de volgende dag 8 weer verdwenen. Ook merk ik dat de laatste tijd mijn likes echt een stuk minder aan het worden zijn. Waar ik eerst nog met gemak rond de 50 likes kreeg, krijg ik nu nog maar 25-30 likes. Ik snap er niks van :( :n

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 13:44

xU_Blinghx schreef:
De laatste tijd schommelt het bij mij heel erg. Heb ik op een avond 858 volgers is zijn er de volgende dag 8 weer verdwenen. Ook merk ik dat de laatste tijd mijn likes echt een stuk minder aan het worden zijn. Waar ik eerst nog met gemak rond de 50 likes kreeg, krijg ik nu nog maar 25-30 likes. Ik snap er niks van :( :n



ben je zelf wel actief met liken en reageren? het kan namelijk zo zijn dat accounts je ontvolgen omdat ze toch nooit likes of reacties krijgen van je. Ik heb nu bijv bepaalde mensen die ik altijd af ga om te liken en te reageren, deze mensen doen dat nu ook bij mij.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-18 13:52

Ik merk het ook, ik reageer niet vaak maar like wel veel. Maar toch krijg ik bijna geen likes meer. Ik denk dat het ritme weer is veranderd.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 14:08

BlackBeautyZ schreef:
xU_Blinghx schreef:
De laatste tijd schommelt het bij mij heel erg. Heb ik op een avond 858 volgers is zijn er de volgende dag 8 weer verdwenen. Ook merk ik dat de laatste tijd mijn likes echt een stuk minder aan het worden zijn. Waar ik eerst nog met gemak rond de 50 likes kreeg, krijg ik nu nog maar 25-30 likes. Ik snap er niks van :( :n



ben je zelf wel actief met liken en reageren? het kan namelijk zo zijn dat accounts je ontvolgen omdat ze toch nooit likes of reacties krijgen van je. Ik heb nu bijv bepaalde mensen die ik altijd af ga om te liken en te reageren, deze mensen doen dat nu ook bij mij.


Een beetje raar dit. Ik vraag ze niet om mij te volgen zodat zij likes en reacties krijgen >;) Sowieso volg ik geen mensen terug om maar te volgen. Ik ben zeer actief op instagram qua liken en reacties geven. Maar ik ga absoluut geen accounts volgen omdat ze mij volgen := Alleen wanneer ze een toegevoegde waarde hebben op mijn feed volg ik mensen.

Zal wel aan mij liggen dat ik heel het volgen en terugvolgen niet snap :o?

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 14:11

Ik snap dat wel. Ik heb ook een hele ‘groep’ die ik altijd like en comment. En zij doen dat dan ook vaak bij mij. Maar ik vind hun accounts ook echt leuk.

Alleen soms ben ik er zomaar 1 kwijt ofzo, dan zie ik hun posts niet meer :roll:

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 19:52

Ik meld me :j

Ik zit met blackbeauty in een gezellige boktpod en ik heb het idee dat dat wel echt helpt. Zit inmiddels aan de 338 volgers.

Plaats vooral fotoshootfoto’ s want daarvan heb ik er echt heel veel :j

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 20:13

Ik deed laatst via stories mee met zo'n heel flauw spelletje: DM mij een camera icon en ik plaats jouw leukste foto in mijn story.. En diegene moest dat dan ook bij mij doen.

Resulteerde ineens wel in een heel pak nieuwe volgers :')

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 20:16

Ghostattack schreef:
Ik deed laatst via stories mee met zo'n heel flauw spelletje: DM mij een camera icon en ik plaats jouw leukste foto in mijn story.. En diegene moest dat dan ook bij mij doen.

Resulteerde ineens wel in een heel pak nieuwe volgers :')


Dat heb ik ook gedaan :j

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 21:12

Ik ook! Wie weet volg ik jullie onbewust wel :)

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 21:25

Paralian schreef:
Ik ook! Wie weet volg ik jullie onbewust wel :)

Ik volg jou wel :j

Rogan&Fonz is mijn account :j

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 09:00

Ik werd ook gevraagd mee te doen aan zo een "gain party", maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dan liever iets minder groei in volger aantal dan dat ik daarom groei. Heb liever allemaal echte actieve volgers die me volgen omdat ze dat zelf willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 11:02

Dayanara schreef:
Paralian schreef:
Ik ook! Wie weet volg ik jullie onbewust wel :)

Ik volg jou wel :j

Rogan&Fonz is mijn account :j


Ik ook met mijn account voor mijn merrie!
Ik ga even kijken of ik jullie al volg :D wij zijn [naam].the.mare :)

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 09:05

ik volg julliee :)