Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Mlies
Berichten: 14145
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 17:04

Ik vind het echt zielig... Actiefoto´s van mijn superstoere Duitse Herder: amper 40 likes.
Foto van de Bracco hangend op een hekje: 85 likes.

Ik snap er niks van, het blijft toch maar een Sjors-account denk ik :))

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie


Es_ther

Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 17:20

Blijft toch lastig indd!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Lisitano

Berichten: 4921
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 17:25

Mlies schreef:
Ik vind het echt zielig... Actiefoto´s van mijn superstoere Duitse Herder: amper 40 likes.
Foto van de Bracco hangend op een hekje: 85 likes.

Ik snap er niks van, het blijft toch maar een Sjors-account denk ik :))

Sjors is ook wel echt een zoetje hoor <3

Uma krijgt ook minder likes dan Manu :')
Mijn likes zijn sowieso erg teruggelopen. Eind van de zomer kreeg ik er gemiddeld 300 of meer per foto, nu is het krap 200 na een hele dag. Geen idee waar het aan ligt want de kwaliteit van mijn foto's is vooruit gegaan. Ik moet ook wat beter worden in captions verzinnen :))

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 17:28

Bij mij lopen de likes momenteel ook aardig terug :(

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 17:41

Ik heb dat idee ook steeds, hoewel als ik nu de foto's bekijk van de afgelopen week valt dit best wel mee .. Zitten tussen de 60 & 75 likes. Had het idee dat ik niet eens aan 50 kwam maar zo erg is het toch niet, haha. De 100 likes zoals een paar foto's in het verleden zal er wel niet meer in zitten.

Maar ik weet nu niet of dit toeval is, door instagram zeg maar, of dat mijn foto's gewoon niet interessant genoeg zijn. Dat vind ik het moeilijke eraan. Het maakt mij op zich niet uit, maar zou wel graag weten waar het eventueel aan ligt zodat ik dat zou kunnen veranderen als ik dat zou willen. Weet ook nooit zo goed wat ik moet posten dus ja ... Heb nog wel leuke foto's (in mijn ogen) die ik erop wil zetten maar alles tegelijk is ook zo wat, dus probeer ik af te wisselen tussen gewone foto's en de specialere.

mooney

Berichten: 7763
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 17:50

Ik post nu gewoon wat ik zelf leuk vind, als het loopt is dat extra leuk en loopt het niet dan is het ook prima. Hetzelfde met posten, als ik een dag (of twee of vier) geen zin heb dan post ik lekker niet. Vast tijdstip heb ik verder ook niet. Anders kruipt er (voor mij) toch een soort frustratie in, omdat je dan je volgers probeert te pleasen, iets anders doet dan je misschien zelf leuk vindt en als het dan niet loopt is er niemand blij haha. Nu ben ik in ieder geval zelf blij met wat er staat.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 18:04

Is ook zo :j Maarja, de likes ben ik onbewust (ofja :+ ) toch mee bezig. Wil wel graag groeien en dat zoveel mogelijk mensen de foto's leuk vinden. Maar voorlopig nog niet zo succesvol, haha.

Ga voor mezelf ook een andere uitdaging aan, vanaf 1 januari elke dag een foto posten om te leren genieten en het zien van de kleine dingen. Ga deze foto's allemaal met mijn smartphone maken en met een nieuw account. Ben eens benieuwd of het wat gaat worden, voorlopig zit ik nog even te zoeken naar een naam, daar ga ik de resterende 3 dagen nog voor nodig hebben denk ik :')

[LZP] Wie doet ermee? A picture a day op insta challenge
[LZP] 365 amazing days

AmyJamess

Berichten: 2106
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 18:37

[***] schreef:
Verder gaat alles fijn achteruit heb ik zo het idee, staat over - bij de afgelopen 7 dagen :')


Dit dus :')
Vandeweek had ik 303 volgers. Helemaal happy dat ik de 300 had bereikt en vanmorgen had ik weer 294 -O-

Ik ga ook weer een poging wagen om mee te doen aan 365 amazing days :)

Diverse boeken en leuke kleding.

https://www.vinted.nl/member/67934478-amyjames28

mirriejj

Berichten: 3599
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:18

Hier groeit het aantal volgers nog gestaag, het gaat niet hard, maar dat vind ik niet erg. Jimmy heeft nu 567 volgers :)

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:37

Joscaa schreef:
xTitanic schreef:
Pff ik wou dat ik instagram vroeger had ontdekt, heb altijd zo'n leuke foto's gehad van mijn paard! Ik wil weer een paard -O-

Je mag mijn pony's wel op de foto zetten en gebruiken op je insta hoor.. :(:) :')

Graag, met die knapperds van jou <3

Hier eindelijk eens een shoutout gekregen op mijn paardenfotografie account, dat schiet ook maar niet op echt zonde

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

mirriejj

Berichten: 3599
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:46

Joscaa schreef:
xTitanic schreef:
Pff ik wou dat ik instagram vroeger had ontdekt, heb altijd zo'n leuke foto's gehad van mijn paard! Ik wil weer een paard -O-

Je mag mijn pony's wel op de foto zetten en gebruiken op je insta hoor.. :(:) :')



Misschien moeten we Titanic dan uitnodigen op onze instagramdate Josca :') *\o/*

Captain

Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:58

Bij mij zijn de likes ook echt achteruit gegaan.. en elke dag -5 volgers ofzo. Heb ook gewoon niets interessants om te posten en vind het ook wel ff prima. :') Heb al wel weer een leuk idee voor een nieuwjaarsfoto. :D

Es_ther

Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:26

Afbeelding
Dat doe ik best knap, 241 en 241 :’).
Nu nog 48 mensen weggooien en t staat overal gelijk haha!

(Grapje :+).

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:38

Haha, als je dan alles gelijk wil blijven houden moeten je volgers wel meewerken :P

Ik heb vandaag eens een foto gepost waar ik de kleuren bewerkt heb. Normaal doe ik niet veel meer dan met "Lux" wat spelen maar nu dacht ik: doe eens iets anders. Weet nog niet of ik er tevreden over ben :+ Wel benieuwd of het invloed heeft op de likes op de 1 of andere manier.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 05:08

mirriejj schreef:
Joscaa schreef:
Je mag mijn pony's wel op de foto zetten en gebruiken op je insta hoor.. :(:) :')

Misschien moeten we Titanic dan uitnodigen op onze instagramdate Josca :') *\o/*


Hahahaha ja !

Bright zn account loopt wel oke, 787 volgers nu. Word tijd dat ik weer twee weken thuis in NL ben om nieuwe foto's te maken, want gebruik al bijna 3 maanden oude foto's, gelukkig heb ik ontiegelijk veel foto's van hem. Maar over 13 dagen zit ik in het vliegtuig naar huis! Kan ook niet wachten om mijn nieuwe pony op te halen!

Nikki, ik vind Uma zo schattig <3 <3

Heaven has my hero - Valentino.

Volg de knapste minipony Bright op Instagram!

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 08:12

Hier gaat het momenteel erg fijn, ik had hoop de 2700 volgers te halen voor het einde van het jaar, zit nu op ruim 3000 :D de samenwerking met Fenna van Hoefwijzer werpt zijn vruchten af :) likes ben ik niet zo mee bezig, maar merk ik wel dat ik vooral ook meer reacties krijg op mijn posts en dat vind ik altijd erg leuk.

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 13:36

Netjes! :)

Je kan maar 1 bedrijfsinsta per facebook-account hebben zeker?
Heb nu nog een extra account (een poging, weet nog niet of het wat gaat zijn) maar heb maar 1 facebook.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 19:00

Hier ging ik voor de 100 volgers, toen ik eenmaal de 100 had had ik ook zo ineens 120, nu heb ik vandaag er weer 4 bij ofzo en zit ik op 114, dus het wisselt echt per dag enorm :P Snap ik niet, nouja ook weer wel want veel volgen je omdat ze dan willen dat je hun ook volgt en als je dat niet doen zijn zij ook gelijk weer weg. Ben nu ook niet zo super actief maar probeer nog wel elke dag een foto te plaatsen. Nu weer even genoeg "vakantie" kiekjes dus dat moet lukken.

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 15:32

Wel wat ik een beetje had verwacht :)
Ben benieuwd wat 2018 gaat doen. Ik heb niet heel veel volgers. Maar vind het oké zo :j

Afbeelding

Es_ther

Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 00:33

Lieve insta mensjes: gelukkig nieuwjaar *\o/* !

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 18:37

Cleo_ schreef:
Wel wat ik een beetje had verwacht :)
Ben benieuwd wat 2018 gaat doen. Ik heb niet heel veel volgers. Maar vind het oké zo :j

[img]m/UOTtWT.jpg[/i]

Leuk account heb je, ik ben je gaan volgen. :)

Gelukkig nieuwjaar allemaal :*

Heaven has my hero - Valentino.

Volg de knapste minipony Bright op Instagram!

Lisitano

Berichten: 4921
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 16:49

Mooie stijl Cleo_!

Gelukkig nieuwjaar iedereen *\o/* Op naar een mooi Insta-jaar!

MelissaV

Berichten: 3601
Geregistreerd: 31-05-09

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 23:18

Ik lees hier al een hele tijd mee,ben sinds korte tijd ook actief gaan instagrammen, heb 2 accounts een privé waar vooral selfies op staan en fotos van vriendinnen etc en de andere is openbaar en het actiefst gaat vnl over de paarden en alles daaromheen.
Leer wel veel van jullie, wist dat allemaal niet van die statistieken etc.

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 12:44

Zo.. ik heb eens een tekening gepost waarvan ik eerder nog geen schets of work in progress heb gepost.. vraag mij nu af of er veel verschil gaat zijn qua likes. Want als ik iets nieuw begin en ik post de schets eerst, dan krijg ik daar veel meer likes op dan heg eindresultaat.. vind dat altijd zo gek haha

Afbeelding

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

Captain

Berichten: 21335
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 03:56

Zo, hoe gaat het bij jullie? Mijn laatste 4 posts gaan weer super met heel veel volgers erbij en zit dan nu ook op ruim 5800. Niet gehaald voor het nieuwe jaar maargoed. :') Zag dat jij ook lekler ging Granoek! 'Nog 3 volgers en dan heb ik er 3000', kijk ik op je profiel: 3011.. HOEI! *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, carineken, Hootje, Kimberly520, kitag1rl, Malissaa1, naomi_mickey, Shivaya en 54 bezoekers