Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 13:48

Hashtags zijn inderdaad vaak een struikelpunt voor mensen.
Ik gebruik bij paardenfoto's meestal #dressage, #dressagehorse, #hotguy, #mrhandsome en meestal nog een paar hashtags van de merken die we dragen, zoals #ankyatc, #premiere etc.


Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 17:09

Maar als ik dan een hashtag volg, gaat mijn “volgend” aantal dan ook omhoog of dat niet?

Be enough for yourself first, the rest of the world can wait

Es_ther

Berichten: 18707
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 09:17

Kan je ook hashtags volgen? Dat wist ik niet!

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Selina

Berichten: 14264
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 09:18

Es_ther schreef:
Kan je ook hashtags volgen? Dat wist ik niet!


Sinds eergisteren ofzo.

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Beterpaard

Berichten: 35
Geregistreerd: 12-10-17
Woonplaats: Groene Hart

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 10:14

Ik ben eigenlijk nog maar net actief op Instagram maar vind het leuk (met name voor mijn website) om het wat meer te ontdekken. Wat vinden jullie prettig als je iemand volgt wat betreft het aantal foto’s dat wordt geplaatst? Ik vind zelf meerdere foto’s per dag vrij veel, ervaren jullie dat ook zo?

http://www.paardgevoelig.nl
https://www.instagram.com/paardgevoelig
https://www.facebook.com/Paardgevoelig-169534196924308

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 11:41

mooney schreef:
Verkeerd gebruik van de # is inderdaad vervelend met de nieuwe functie. Ik vind het leuk om menners te zien, maar ik kreeg gelijk een grazende oude knol op de feed. En dan ook geen plaatje van een menpaard op een vrije dag, maar gewoon eentje met allemaal tags zoals dressuur, springen, mennen etc.
Vind ik irritant haha, dus geklikt op 'wil ik niet zien' oid. Ben benieuwd hoe dat dan weer beïnvloed wat ik te zien krijg.

Heb niets tegen simpele plaatjes of oudere paarden (oudjes van [***] vind ik bijv leuk om te volgen), maar wel met passende #


Misschien een beetje een rare vraag maar welke hastags gebruik jij daarvoor? Ik men ook en kan niet altijd leuke vinden.

Lisitano

Berichten: 4933
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 14:12

Beterpaard schreef:
Ik ben eigenlijk nog maar net actief op Instagram maar vind het leuk (met name voor mijn website) om het wat meer te ontdekken. Wat vinden jullie prettig als je iemand volgt wat betreft het aantal foto’s dat wordt geplaatst? Ik vind zelf meerdere foto’s per dag vrij veel, ervaren jullie dat ook zo?

Die vraag is hier al meerdere keren gesteld :j Ik zelf vind maximaal 2 foto's per dag prettig.
Als iemand een paar dagen niet post mis ik dat echt, ik kijk bijna dagelijks altijd wel even op de interessante accounts. Als ik dan al een paar dagen geen posts zie ga ik ook niet meer dagelijks naar het profiel, dus verlies ik interesse.

mooney

Berichten: 7774
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 14:28

xApple schreef:
mooney schreef:
Verkeerd gebruik van de # is inderdaad vervelend met de nieuwe functie. Ik vind het leuk om menners te zien, maar ik kreeg gelijk een grazende oude knol op de feed. En dan ook geen plaatje van een menpaard op een vrije dag, maar gewoon eentje met allemaal tags zoals dressuur, springen, mennen etc.
Vind ik irritant haha, dus geklikt op 'wil ik niet zien' oid. Ben benieuwd hoe dat dan weer beïnvloed wat ik te zien krijg.

Heb niets tegen simpele plaatjes of oudere paarden (oudjes van [***] vind ik bijv leuk om te volgen), maar wel met passende #


Misschien een beetje een rare vraag maar welke hastags gebruik jij daarvoor? Ik men ook en kan niet altijd leuke vinden.

Ik heb volgens mij de echt handige ook nog niet gevonden. Ik begon heel naief met #mensport, maar dat is natuurlijk toch even wat anders in het engels :')

Momenteel volg ik de tag #mennen, maar die is vrij rustig. Daarnaast kijk ik op #drivingpony (of drivinghorse, maar ik vind pony's leuk haha), #carriagedriving #drivingsport en #fahrsport. En veel meer heb ik nog niet kunnen vinden als algemene tag.


Nessie

Berichten: 8574
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 15:55

Ik post vaak dagen niks en er dan 3 achter elkaar (om mijn feed met grote foto's niet door de war te halen).

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-17 12:39

Ik snap nu waarom mijn likes ineens zo in een dip zitten. Het algro ritme is weer veranderd van instagram....

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 13:50

Ohja? Hoe worden ze nu gezet dan? Ik heb even geen tijd gehad, gisteren ook vergeten wat te plaatsen :o

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-17 14:09

[***] schreef:
Ohja? Hoe worden ze nu gezet dan? Ik heb even geen tijd gehad, gisteren ook vergeten wat te plaatsen :o


Nog steeds in chronologische volgorde, maar dan alleen van de populairste berichten. De minder populaire berichten krijg je niet meer te zien.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 12:36

Hmm, heb gisteren een foto gepost maar die haalt nog minder likes dan mijn foto's daarvoor ... Zit nu niet eens aan de 50 terwijl na een nachtje slapen het normaal wel rond de 50-60 zit en dan soms nog wat blijft stijgen ... Kan toeval zijn, maar hoop niet dat het met dat nieuw algoritme te maken heeft want dan is het wel balen :\

mooney

Berichten: 7774
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 12:41

Bij mij kwam hij wel gewoon langs [***] (was ook wel duidelijk denk ik haha). Ik heb sowieso niet het idee dat het algoritme invloed heeft op wat ik zie, want als ik op profielen kijk zie ik geen foto's die op de feed niet langs zijn gekomen. Maar ik volg ook niet heel veel mensen (93 mensen en twee rustige tags), misschien is het anders als je heel veel mensen volgt.


Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 12:43

Haha ja, gelukkig bij een heel aantal mensen wel :j Maar toch een stuk minder likes dan ik gewend ben .. Maarja, kan ook toeval zijn, slechte dag of slecht moment ofzo, of gewoon niet leuk genoeg. Nog even een paar dagen aankijken maar :)

Ik heb ook nooit het idee dat ik veel mis, hoewel het nu misschien wel anders is want ben heel veel mensen extra gaan volgen. Moet nog eens een rondje volgers/profielen doen ;)

Het blijft een moeilijk iets, dat instagram :P

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 12:58

Ik merk ook een enorme daling in likes de laatste paar dagen, normaal haal ik de 120+ zeker wel. Nu mag ik blij zijn als ik de 100 al haal :=

Instagram toont nu bij mij ook 'aanbevolen voor jou' posts, irritant want die hoef ik helemaal niet te zien {:)-:(

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 12:58

Bij mij ook een pak minder likes de laatste tijd. Meestal zat ik rond de 110-120, nu haal ik nauwelijks 80 met mijn laatste foto.

Let a horse whisper in your ear and breathe on your heart, you will never regret it..Shadow <3
Instagram: goldenponyshadow

Lisitano

Berichten: 4933
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:06

Hier ook minder, op 1 foto na dan. En dat terwijl ik nog zo trots was op deze foto's :))

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:32

Hier ook minder.. heb er ook helemaal geen zin meer in maar ja.. moet de weggeefactie nog doen morgen. :+ Dus post vanavond en morgen nog wat en dan vind ik het wel even prima denk ik..

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:42

Dat is spijtig .. komt het door de mindere likes dat je er geen zin meer in hebt? Of andere oorzaken?
Je hebt altijd zo mooie foto's .. kijk er graag naar :)

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:46

Ja minder likes.. rijfoto's doen het wel goed maar ik kan niet rijden met kleigrond en verder merk ik dat ik ook geen zin heb in moeite doen voor mooie foto's. Maar misschien over een week weer wel. :+

Westhof

Berichten: 2901
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:46

Ik denk dat het leuker wordt voor jezelf als je het aantal likes los probeert te laten en het echt voor jezelf probeert te doen.

Ik had zelf ook een groot account met ruim 1600 volgers. Vond ik niks aan. Dat account heb ik toen verwijderd. Nu heb ik een kleiner Nederlands account (vorige deed ik in het Engels). En dat vind ik dus veel leuker. Ik vind het veel leuker om reacties te krijgen van mensen die het oprecht menen dan 300+ likes van mensen die ik niet ken en nooit spreek.

Es_ther

Berichten: 18707
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:47

Ah jammer! Ik vind je foto’s altijd mooi!

Hier ligt het echt aan de foto denk ik.
Blijft lastig :+.

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:50

Ik probeer het ook zeker voor mezelf te doen :j Maarja, stiekem is het toch best leuk als je gevolgd wordt en mensen je foto's leuk vinden .. en wil daarin wel zo ver mogelijk groeien. Als ik het puur voor mezelf zou doen kan ik ook mapjes op mijn pc maken bij wijze van spreken :+

Ben het wel met je eens dat oprechte reacties leuker zijn dan 300 likes :j Maar langs de andere kant: 300 likes of 30 likes weet ik toch ook wel wat ik kies :P

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:54

[***] schreef:
Ik probeer het ook zeker voor mezelf te doen :j Maarja, stiekem is het toch best leuk als je gevolgd wordt en mensen je foto's leuk vinden .. en wil daarin wel zo ver mogelijk groeien. Als ik het puur voor mezelf zou doen kan ik ook mapjes op mijn pc maken bij wijze van spreken :+

Ben het wel met je eens dat oprechte reacties leuker zijn dan 300 likes :j Maar langs de andere kant: 300 likes of 30 likes weet ik toch ook wel wat ik kies :P


Precies hahaha! Stom dat dat zo in je systeem zit ofzo.. :P


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, Amazonbot, Annienke, Britta31, Danielleeee_, Eliana, Googlebot, Jeska2, jojoleinee, ManonGrr, moonsparkle, NadjaNadja, Nanaatjee, Nathachou, ogidni, Valentinotje, WildDreams en 160 bezoekers