Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 11:26

Ik krijg ineens steeds meldingen van mensen die mijn foto's leuk vinden terwijl ik dat gewoon uitgeschakeld heb. :? Super irritant, moet nu dus maar alle pushmeldingen uit zetten want elke keer als ik het uitschakel en ik start Instagram weer opnieuw op dan staan ze weer aan. _-:(


Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:23

Brightie insta loopt nog goed, al ben ik soms een beetje inspiratieloos O:)

Afbeelding

Heaven has my hero - Valentino.

Volg de knapste minipony Bright op Instagram!

Melisje_92

Berichten: 1095
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 14:18

Vind dit niet heel Nice _O-
Afbeelding

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:44

Haha, zou het nog begrijpen als het een reactie van een ruitershop of deken fabrikant was := .


xAlice

Berichten: 2821
Geregistreerd: 29-08-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:12

Anoniem schreef:
xAlice schreef:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in een poging 2 instameet/fotoshoot?
Vond het erg jammer dat de vorige uiteindelijk niet door kon gaan.


Is er iemand die de organisatie op zich wilt nemen? Ik heb nog nooit een meeting georganiseerd namelijk :=

Ik wil dit wel doen, maar zit even met een aantal hele drukke weken dus dat zal dan over een week of 3 zijn. :)

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 15:56

Hier gaat het hard!
Zijn ook ons youtube kanaal gestart en eerste vlog erop!
Afbeelding

instagram : @purarazadivino

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:49

Oh ik vind dat vloggen maar knap, ik zou niet weten wat ik de hele tijd moet filmen en moet zeggen zodat mensen het ook nog de moeite vinden om hun eigen tijd aan te verdoen. :') Maar dat is misschien ook omdat ik zelf helemaal niks heb met vlogs en ook nieman volg/nooit vlogs kijk.

Maar met jouw knappe paard komt dat vast goed!

Heaven has my hero - Valentino.

Volg de knapste minipony Bright op Instagram!

Nessie

Berichten: 8574
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:54

Hier net zo hoor, 99 procent van de vlogs klik ik binnen 10 seconde weg als ik ze überhaupt al aan heb geklikt. Zou ook niet weten wat ik zou moeten vloggen en waar ik de tijd vandaan haal. Vind het knap dat mensen inderdaad er de inspiratie in steken!

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:57

Wat een leuk topic! Zelf gebruik ik Instagram voor de leuk, werk niet met een vast thema en plaats allemaal verschillende soorten foto’s. Heb ook maar rond de 330 volgers. Merk wel dat foto’s van mijn paard het over het algemeen het beste doen.
Hier een linkje naar mijn Instagram .

Enjoy the little things in life.

AmableJarig

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 23:00

Ik ben sinds kort ook begonnen met video's maken. Ik wilde eigenlijk wel vloggen maar poeh, dat is echt nog heel lastig. Nu het geluk dat ik super fijne hulp krijg van Marijke Beens met het maken van de video's :) doordat het geen vlogs zijn maken we echt video's over onderwerpen en op dit moment heb ik nog waanzinnig veel inspiratie voor leuke onderwerpen. Het leuke is dat dat ook meteen weer leuke feed oplevert voor Instagram. Wat dat betreft ondersteunen YouTube en Instagram elkaar wel goed :)

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 08:25

Ik kijk ook geen vlogs, vind ze meestal stuk voor stuk irritant, vooral niet interessant en amateuristisch in elkaar gezet/gefilmd :=

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:04

Wij doen ook niet echt vloggen, af en toe is een soort vlog, vaak filmen we meer de omgeving dan ons zelf _O- maar als je de bloopers terug gaat kijken, lig je echt in een deuk _O-

instagram : @purarazadivino

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:08

Ik kijk wel graag naar vlogs, maar wel als ze een beetje kwalitatief gefilmd en ge-edit zijn, en de blogger een beetje vlot praat :D

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:48

Ik vind alleen Jill Huijbregts soms wel grappig, maar dat kom ik dan ook alleen maar per toeval een keer tegen, ik volg het niet.

Heaven has my hero - Valentino.

Volg de knapste minipony Bright op Instagram!

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 12:27

Ik kijk zelf wel veel vlogs, van paardenyoutubers maar ook youtubers met andere content. Vind het echt heerlijk om lekker vlogs en videos te kijken :D
Heb zelf ook een YT kanaal over Luna, vond het echt spannend en vind mezelf absoluut niet geweldig ofzo, maar het loopt voor zo’n korte tijd best goed & ik haal er ook plezier uit :D

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 14:02

Ik vind vlogs ook vaak maar saai. De enige YouTuber die ik volg is Alonzo Lerone :') Die vind ik echt geweldig, wou dat ze ook zoiets hadden voor de Nederlandse taal.

0Lunerancea0

Berichten: 200
Geregistreerd: 03-05-11

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 11:49

Ik heb Insta voor mijn tekeningen en schilderijen (zie onderschrift). Ik ben er een jaar geleden mee begonnen en zie wel waar het naartoe gaat. Ik post dus ook niet regelmatig, eens per week ofzo, als ik tijd heb gehad om te tekenen :')

SeaSide

Berichten: 2307
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 06:46

Leuk topic! Ik heb sinds afgelopen zomer ook instagram, maar moet er wel een beetje inkomen. Post vooral paard gerelateerde berichten en hier en daar een zeehond (ehbz).

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

Supervixen

Berichten: 12814
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 07:03

Hallo allemaal, ik kom hier ook even binnenvallen. Mijn instagram gaat het meest over hardlopen, soms post ik ook over wandelingen. Ik loop hard in het bos, over de hei en over de weg en loop ook met veel hardloopwedstrijden mee. Ik train voor mijn derde halve marathon die ik in Hamburg ga lopen in het voorjaar.
Als je het leuk vindt om te volgen, wees welkom.

trail_running_tessa

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:23

Ben ik de enige die echt niet snapt hoe bepaalde posts zoveel beter scoren dan andere? :')

Heb normaal iets van een 150 à 200 likes op een foto. Nu heb ik vandaag wat gepost en inmiddels al bijna 400 likes. Geen extreem bijzondere foto, geen bijzondere update en gewoon dezelfde hashtags die ik er normaal bij zet. Aantal volgers is ook niet echt gigantisch gestegen oid := Snap niet echt hoe dat allemaal 'werkt' haha, specialere foto's of updates waar ik zelf best wel 'trots' op ben scoren soms dan weer ondergemiddeld :+

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:46

Soms snap ik het ook niet helemaal hoor..
Mijn laatste posts van de laatste weken gaan wel beter maar de recentste is echt crazy :+
160 likes en heb nog maar krap 280 volgers
Het hoogste dat ik hiervoor had is rond de 80-90 :o


Afbeelding

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:47

Als er bepaalde grote accounts je foto liken of reageren heb je meer kans om weer bij hun volgers terecht te komen in de ontdekken sectie :) dus hoe groter het account wat je liked hoe meer bereik je foto krijgt. Ik heb m’n account overgezet op business om deze reden, sommige foto’s worden “maar” 3500 keer bekeken en anderen bijna 10000

https://www.instagram.com/zomora.horses/
They don't judge, gossip or lie. Horses, our true friends. He might only be here for a part of your life, but for him you are his whole life :+:

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:50

Echt een mysterie :') inmiddels de 400 likes voorbij, en veel van accounts die me niet volgen.

Leuke post zo die before&after. Zie dat je bij mij in de buurt zit ook :D heb je gevolgd!

@_Zoe: aha, bedankt! Zal zoiets wel zijn idd. Dacht al dat ik wellicht ergens in één of andere feed zou staan waar veel bereik is, maar ik ken echt te weinig van die dingen :+

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:53

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-22 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Froukje, Googlebot, IASCrawler, Jacquelinee_, Kimberley_, Kirrietje, mvdende, Saar4, Sabbientje, TessaM, xAlice, YandexBot en 115 bezoekers