Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sherivey
Berichten: 8604
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 09:44

Piekosjj schreef:
Waarom zou je inactieve mensen willen ontvolgen, je ziet ze niet als je ze wel volgt of niet volgt, zo wat is het punt van ontvolgen? Je wilt toch juist zien als ze bijv na een half jaar weer actief worden? :o?

Je hebt er idd geen last van. Maar ik zie het nut er ook niet zo van in om ze te volgen. ;)

Nu ruim ik vooral accounts op die mij volgen, met de followforfollow gedachte. Of merken die mij volgen die totaal niet overeenkomen met mijn instagram (een merk vleeswaren bvb terwijl ik veganistisch eet)

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 18:35

Meer mensen hier die de laatste tijd moeite hebben met/niet meer kunnen posten? Als ik probeer te posten blijft hij op dat laadbalkje staat en upload hij niet. Nou is het niet dat ik heel veel post, maar tis erg vervelend dat hij het niet meer doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 18:52

Pluisje1998 schreef:
Meer mensen hier die de laatste tijd moeite hebben met/niet meer kunnen posten? Als ik probeer te posten blijft hij op dat laadbalkje staat en upload hij niet. Nou is het niet dat ik heel veel post, maar tis erg vervelend dat hij het niet meer doet.


Ik heb dat af en toe op verschillende wifi... Even switchen naar 4G en dan staat hij er bij mij met een paar seconde op :)

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 18:54

Hoii!

Ik kom even binnenvallen. Door mijn zusje heb ik sinds kort instagram, op haar advies deze privé gezet. Nu zit ik eraan te denken om het openbaar te zetten. Weet zelf niet zo goed waarom maar heb ook niks te verbergen. Ik plaats voornamelijk selfies en tussendoor ook wat andere dingetjes. Persoonlijke dingen plaats ik eerder op facebook, zodat mijn vrienden/familie het kunnen lezen. Maar "gewoon" leuke selfies/foto's zet ik op insta.
Wat is jullie advies? Lekker privé laten of openbaar gooien? Het kan geen kwaad toch?

Alvast bedankt :D

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 19:16

ik heb mijn eigen pagina bewust op privé gezet omdat je anders wel eens van die gekke reacties krijgt van mensen die je totaal niet kent. Als je daar geen problemen mee hebt dan kun je je profiel llekker op openbaar zetten. maar ik vond het persoonlijk een eng idee dat heel de wereld foto's van mij zou kunnen zien

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 22:06

Ik heb 'm wel openbaar maar post om die reden wel enkel de pony's en niet mezelf of andere mensen. Denk dat het niet zo'n kwaad kan als de wereld mijn pony's ziet ;)

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 23:57

Ik heb mijn eigen account ook op privé, die van m'n paard is openbaar :)

Sherivey
Berichten: 8604
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 01:29

Mijn account staat openbaar. Maar nu moet ik ook zeggen dat er niets op mijn social media komt wat niet gezien mag worden.

Meestal zijn dit toch foto's van mijn paard, de honden, mijzelf en vriendlief en/of eten :')

Ik doe niet aan uitdagende poses of gewaagde foto's, dus ben ook niet bang dat het gaat zwerven oid

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 08:29

Mijn fotografie account staat wel openbaar en ik plaats enkel foto's waar ik vastgelegde toestemming van heb.

Dat is trouwens @suzanne_fotografie

Mijn eigen account staat wel privé, deels ook voor mijn werk (cliënten met diverse beperkingen) die niet alles van mij hoeven te weten. De laatste keer dat ik daar trouwens iets op postte was geloof ik september :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 08:37

Suuszels schreef:
Mijn fotografie account staat wel openbaar en ik plaats enkel foto's waar ik vastgelegde toestemming van heb.

Dat is trouwens @suzanne_fotografie

Mijn eigen account staat wel privé, deels ook voor mijn werk (cliënten met diverse beperkingen) die niet alles van mij hoeven te weten. De laatste keer dat ik daar trouwens iets op postte was geloof ik september :')


Mooie foto’s! Ben je gaan volgen. Ik heb mijn accounts hetzelfde als jou, persoonlijk staat afgeschermd en fotografie openbaar. Ik vraag voor foto’s waar mensen opstaan altijd toestemming voor het plaatsen.

Mijn account is @verhoeffotografie.

Jorinda

Berichten: 13460
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 16:45

Ik heb mijn eigen profiel op privé ivm mijn werk en mijn niet heel vaak voorkomende naam. Profielen van de honden heb ik op openbaar. :)

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 19:12

En wat als ik hem nu openbaar zet en daarna besluit om het toch privé te houden? Heb ik dan dezelfde volgers die ik nu heb geaccepteerd of hoe werkt dat? O:)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-18 19:19

dalena schreef:
En wat als ik hem nu openbaar zet en daarna besluit om het toch privé te houden? Heb ik dan dezelfde volgers die ik nu heb geaccepteerd of hoe werkt dat? O:)


Natuurlijk heb je dan nog dezelfde volgers. Alleen als het openbaar is heb je geen controle meer wie je gaat volgen.

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 19:45

Lau schreef:
dalena schreef:
En wat als ik hem nu openbaar zet en daarna besluit om het toch privé te houden? Heb ik dan dezelfde volgers die ik nu heb geaccepteerd of hoe werkt dat? O:)


Natuurlijk heb je dan nog dezelfde volgers. Alleen als het openbaar is heb je geen controle meer wie je gaat volgen.


Maar als ik het dan privé zet weer. Heb ik dan ook die "onbekende" volgers? Sorry, ik snap echt nog niet zo veel van instagram :')

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-18 19:49

Ja je volgers blijven altijd gelijk

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 19:52

Lau schreef:
Ja je volgers blijven altijd gelijk

Ok, dankjewel!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-18 11:31

Ik probeer mijn fotografie pagina nieuw leven in te blazen :')
Eens kijken hoe dat gaat aflopen :Y)

Voor de nieuwsgierige @lauraploegerfotografie, aan het portfolio wordt gewerkt

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2413
Geregistreerd: 07-02-11

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 11:35

Ik ben ook een half actieve. Ik wil dit jaar Voornamelijk mijn trainingen en route naar het wk 2019 laten zien. Tijdens wedstrijden doe ik er niet aan, geeft ongeluk heb ik t idee :')
Wat zouden jullie van zoiets graag zien? Link in onderschrift!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-18 11:42

billy3105 schreef:
Ik ben ook een half actieve. Ik wil dit jaar Voornamelijk mijn trainingen en route naar het wk 2019 laten zien. Tijdens wedstrijden doe ik er niet aan, geeft ongeluk heb ik t idee :')
Wat zouden jullie van zoiets graag zien? Link in onderschrift!


Misschien hoe jullie trainen, misschien kan je er over gaan vloggen. Ik zou ook kijken dat je wat “professionelere” beelden krijgt. Ik denk dat de tak van sport die je beoefent wel heel interessant is. Daar zou ik echt veel meer info over willen.
En kijk vooral de kunst af bij grotere accounts :')

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2413
Geregistreerd: 07-02-11

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 15:10

hihi vloggen is niet echt voor mij weggelegd denk ik. Wat voor soort Info zou je interssant vinden? Het is natuurlijk onderhand dagelijkse kost voor mij, ik wil mijn sport ook niet te veel versimpelen maar het ook weer niet te ingewikkeld als je snapt wat ik bedoel :D

Hoe maken jullie ‘prof’ foto’s met je telefoon? Zeker nu in deze donkere dagen. Ik heb een iPhone 8 in bezit, maar om nu iedere keer de grote camera mee te nemen vind ik m wat te duur voor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 15:35

billy3105 schreef:
hihi vloggen is niet echt voor mij weggelegd denk ik. Wat voor soort Info zou je interssant vinden? Het is natuurlijk onderhand dagelijkse kost voor mij, ik wil mijn sport ook niet te veel versimpelen maar het ook weer niet te ingewikkeld als je snapt wat ik bedoel :D

Hoe maken jullie ‘prof’ foto’s met je telefoon? Zeker nu in deze donkere dagen. Ik heb een iPhone 8 in bezit, maar om nu iedere keer de grote camera mee te nemen vind ik m wat te duur voor...


Ik heb hierbij het geluk van een goed verlicht terrein, zowel binnenbak, stallen als het buitendeel dus heb er nooit zo'n last van. Zou ook niet weten hoe ik dat anders aan zou pakken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 16:49

Ik zou ook graag meer éénheid aan mijn account willen geven, maar dan raak ik in de knoop met photoshoot foto's... Hoe doen jullie dat?

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:15

Ik post momenteel in soort van serie's.
3 foto's/filmpjes die met elkaar in verband staan. Zelfde bewerkingen en filters.

Bijv. 3 aerial hoop foto's dan 2 paaldansfoto's met daartussenin een paaldansfilmpje met dezelfde outfit en moves die op de foto's staan.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 21:46

Ik post gewoon alles wat ik leuk vind wanneer ik dat wil, vind ´t helemaal mooi. :')

Voor de mensen die het leuk vinden, donderdag avond 20.55 op, ik geloof, VPRO, een documentaire over Instagram, heb in een testgroep met hun gezeten, echt heel leuk en barre dingen _O-

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 00:32

Ik vind het ook veel te veel moeite om echt alles een geheel te maken. Tenzij je een vaste fotograaf hebt die alles op dezelfde manier fotografeert en bewerkt is dat ook gewoon niet mogelijk volgens mij. Ik vind dat met 3 foto’s in zelfde thema wel leuk maarja ene keer heb ik gewoon 5 leuke foto’s die ik wil delen en keer erna misschien maar 2 :')