Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 11:51

En ik post veel te veel :+ elke dag of om de twee dagen.. moet echt wat selectiever zijn haha

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude


Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:03

Oh ik post meestal ook elke dag hoor :D

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:31

Haha nouja.. ik persoonlijk wil niet heel veel berichten op mijn IG hebben staan in totaal dus ik verwijder er ook af en toe (de hele oude) en probeer mij te beperken in posts maar dat lukt niet altijd :')

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:32

Mwa ik verwijder wel is, maar vind het ook een soort back-up van mijn leukste foto's dus durf niks te verwijderen, want stel dat m'n laptop en back-up crashed :')

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:46

Haha je kan altijd archiveren he :D dat doe ik tenminste, dat is niet definitief
Maar is wel 0 kwaliteit die foto's op instagram _O-

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 10:24

*schoppie* :wave:

Topic is beetje weggezakt .. zitten we nog allemaal op Instagram? :+
Hoe gaat het bij iedereen?

Zelf al een aantal dagen niks meer gepost, of gekeken, heb even een dipje gok ik.
Of tijdgebrek .. of geen behoefte aan steeds hetzelfde posten, geen idee.

Durf nu niet te kijken hoeveel volgers het mij gekost heeft _O-

mirriejj

Berichten: 3599
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 10:28

Hier post ik eigenlijk nog wel iedere dag, maar mijn volgers blijven gewoon gelijk. Ik denk dat onze nieuwe aanwinsten niet zo in de smaak vallen :')

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 10:30

Hier ben ik wat minder actief, gepost op 7 mei en vervolgens 3 juni. Dan wel gisteravond ook nog, maar minder actief dan eerst. Ga wel van de week weer op vakantie, dus dan zal ik wel weer aan het spammen gaan.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 10:38

Aantal volgers blijft bij mij nu ook wat hangen....


Afbeelding

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 10:41

mirriejj schreef:
Hier post ik eigenlijk nog wel iedere dag, maar mijn volgers blijven gewoon gelijk. Ik denk dat onze nieuwe aanwinsten niet zo in de smaak vallen :')



Aaaaw :(:) Ik vind ze wel leuk hoor! Maarja, ik ben niet meer online geweest :')



Ben dus niet de enige die niet zo actief meer is. Ik doe nog wel dingen maar het is altijd beetje hetzelfde (namelijk wandelen in veld/bos, of ze laten grazen of dergelijke) en heb zoiets van "dat hebben ze al wel gezien" dus post ik het maar niet. Zelfs bij de laatste wandeling een stuk gedaan wat ik nog nooit eerder had gedaan en als ik die foto's zie lijkt het allemaal op wat ik al eens gepost heb _O-

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 10:54

Hier blijf ik ook steken, ik hoopte van de week met een winactie wat naar boven te gaan maar zit nog steeds niet op 200...

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:19

Ik heb zojuist de app tijdelijk verwijderd, even geen social media meer voor mij (behalve Bokt), en vind het nu al heerlijk :')

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:35

Zeker heerlijk :j
Zit er ook aan te denken. Heb tijdje terug weer facebook aangemaakt maar denk dat ik er 1 week op gekeken heb, toen had ik het alweer gehad :+ Dus die ga ik ook maar eens "opruimen", heeft toch geen zin op deze manier. Instagram vind ik op zich nog wel leuk, maar weet niet of ik er voor mezelf nog veel op ga zetten, misschien dat ik het gewoon hou om rond te neuzen als ik zin heb ... Vind het wel fijn om mooie foto's te zien, maar om nu zelf heel actief erop te zijn .. weet niet ..

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 13:19

Ik heb ook niet m'n account verwijderd, daarvoor doe ik het te graag :D Maar gewoon even pauze van alle social media :)

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 14:19

Hier ook nog wel actief! Af en toe iets minder actief met reageren/liken/bekijken van andere posts, maar post wel nog elke dag eigenlijk :)
Aantal volgers gaat wel goed! Inmiddels op 879 volgers :wow: Het gaat steeds op en neer, een paar erbij, een paar er af, maar stijgt gestaag dus. Ik weet nog dat ik zei van “wow, 100 volgers, dat zijn zoveel mensen”! En nu al ‘bijna’ 900. Bizar :oo Wel mega leuk! YouTube gaat ook best goed!

Miranda, ik vind je nieuwe aanwinsten in de kudde heel erg leuk hoor <3

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 14:22

Bright ging laatst weer even viral met een random oude foto _O- Hij heeft nu rond de 1850 volgers, hij gaat best rap ineens weer. Vorige week ook voor Cas maar een account gemaakt, die heeft nu 190 volgers, maar hou vooral Brighties IG bij.

Heaven has my hero - Valentino.

Volg de knapste minipony Bright op Instagram!

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 14:50

Ik ben de laatste week helemaal niet online geweest, iets met een Londenreis en een verdronken telefoon :') zometeen even met de telefoon van mijn zusje checken hoe het er mee staat

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 07:19

Sinds kort ben ik over de 200 volgers gegaan terwijl ik tussen sommige foto’s wel 5-7dagen heb zitten of langer :+
Probeer wat te varieren in de foto’s maar is inderdaad niet altijd zo makkelijk :o
Ik schrok ervan dat de foto met het huis van mijn ouders en die met mij erbij het zo goed deden :oo
Afbeelding
Afbeelding

Piekosjj

Berichten: 5433
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 08:31

Je hoeft imo echt niet veel te posten om 'populair' te zijn. Ik volg iemand die heel onregelmatig post, dus soms 4x op een dag en dan weer een maand niet. Elke keer hetzelfde; simpele, onbewerkte iphone foto's van de bergen waarin meneer hardloopt. Hij heeft bijna 20.000 volgers ;)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-18 08:38

Ik heb mijn hele account leeg gehaald laatst. Beetje dom want ik wil weer gaan posten maar heb nu niks meer :')
Dus even opzoek naar een fotograaf die wat portretten en outfits wil schieten.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Sabini

Berichten: 3209
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:22

xU_Blinghx schreef:
Ik post momenteel ook wat minder. Vergeet telkens fotos te maken of filmpjes.
Of wanneer ik eindelijk een foto heb is ie maar méh. Net niet de goede hoek ofzo.
Hopelijk kan ik vandaag wel wat mooie foto's schieten.
Zoooo herkenbaar dit. Ik ga m'n vriend vragen of hij vaker foto's van mij wil schieten :o

Heb overigens mijn Instagram wat aangepast; meer richting thema 'dier(docent), roadtrips en festivals'. Dus minder/geen foto's m.b.t. kleding, uitgaan, eten, make-up, enz. (ookal vind ik dat ook wel interessant).

Daar heb je een punt
--> .

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:50

Ik ben de afgelopen maand(en) ook totaal niet actief geweest ivm afstuderen. Nu ik wat meer tijd heb wil ik weer meer fotograferen en posten :D

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:52

Lau schreef:
Ik heb mijn hele account leeg gehaald laatst. Beetje dom want ik wil weer gaan posten maar heb nu niks meer :')
Dus even opzoek naar een fotograaf die wat portretten en outfits wil schieten.

Waar kom je vandaan? Anders wil ik je evt wel helpen :)?

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-18 10:53

Suuszels schreef:
Lau schreef:
Ik heb mijn hele account leeg gehaald laatst. Beetje dom want ik wil weer gaan posten maar heb nu niks meer :')
Dus even opzoek naar een fotograaf die wat portretten en outfits wil schieten.

Waar kom je vandaan? Anders wil ik je evt wel helpen :)?



Kom uit arnhem maar ik kan best verplaatsen

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:57

Hier ook nog steeds actief op instagram. Wel wat minder qua wat ik in mijn feed post. Desondanks toch alweer bijna 900 volgers :oo

Vind het ergens wel chill om gewoon te posten wanneer ik iets leuks heb i.p.v echt fotos te schieten voor instagram :=
Gisteren wel weer een fotoshoot gehad in aerial silks en daar zijn wel een paar mooie foto uitgekomen dus hopelijk kan ik ze binnenkort posten.

Insta: yl_aerial


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Butterfly, chocky84, desireeee_x, Eapy, ImkeTarek, Josien_, Kaetibangsi, Karla, Karmandi, Liselot, Love_Rosie, Mrskiwi, Sababber, Westerntrail, xSannee, YvonneV en 59 bezoekers