Een sport naast het rijden... Hockey?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Een sport naast het rijden... Hockey?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-17 17:22

Hoi allemaal!

Om even te beginnen: Ik rijd op dit moment 3x per week paard, en doe daarnaast aan zingen en gitaar spelen.
Omdat ik nu 3x per week studiebegeleiding heb heb ik geen tijd om er iets bij te doen qua sport, gelukkig gaan mijn cijfers goed en mag ik er (Als ik de toetsweek goed maak) vanaf.

Nu heb ik van mijn 4e/5ee tot mijn 8e gehockeyed, toen verhuisde ik naar Curacao en ben ik gestopt.
Nu ik weer in nederland bent wil ik zo ontzettend graag weer op hockey, maar ik heb grote twijfels:

- Dan sport ik 6x per week
- Dan zit ik in het laagste team terwijl ik vroeger altijd in team 1 van de 7 zat, en dan nu in de 7 van de 7.
- Ik waarschijnlijk veel situaties niet begrijp.

Wat zouden jullie doen?
Ik wil het echt graag maar ik zou me ook wel weer schamen

So what if im crazy? The best people are.


Littera

Berichten: 2053
Geregistreerd: 11-04-12
Woonplaats: Onder de zon en boven de grond

Re: Een sport naast het rijden... Hockey?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:13

Zouden je cijfers niet weer naar beneden gaan als je zes keer per week zou sporten? Ik zou, als ik jou was, eerst kijken hoe het op school gaat zonder studiebegeleiding en dan kijken wat je graag wilt en hoe realistisch dat is.

Myrth97

Berichten: 1587
Geregistreerd: 24-11-13
Woonplaats: Breda

Re: Een sport naast het rijden... Hockey?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:22

Ik heb een eigen pony gecombineerd met hockey. Ik had ook vroeger gehockeyd, ben gestopt omdat ik ging rijden en toen miste ik hockey toch weer. Ik kwam toen in eerste instantie ook in het laagste team, maar na een halfjaar kwam ik alweer hoger, omdat er toch nog wel iets inzat van vroeger..

Bij mij is echter school altijd heel makkelijk gegaan, ik weet niet hoe dat bij jou is, aangezien je studiebegeleiding hebt (die heb je niet voor niks neem ik aan?). Je zal alsnog aan school moeten werken, ook al heb je geen studiebegeleiding meer.

Oh ja, en schaamte moet je niks uitmaken! En de situaties die je niet begrijpt, begrijp je heel snel wel, omdat je toch ergens nog een basis hebt! Ik zou me meer druk maken om de tijd die het kost..

Corelli

Berichten: 9995
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Een sport naast het rijden... Hockey?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 18:34


Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-17 19:59


So what if im crazy? The best people are.

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-17 20:00

Dankjulliewel trouwens!

So what if im crazy? The best people are.

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Een sport naast het rijden... Hockey?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 20:12

Het topic heeft dermate veel overlap met het andere topic van TS dat ik dit topic ga sluiten.
@TS: je kan in je andere topic je vraag verbreden en extra uitleg geven.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, silvericathy en 131 bezoekers