Het gevoel dat je krachten hebt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 15:50

Ik heb soms het idee dat er een geest aan me kleeft of iets vaags. Geloof er verder niet eens echt in maar soms gebeuren er zulke aparte dingen. Zo gaan lichten soms knipperen als ik eropaf loop. Een keer zelfs van een radio waarvan de stekker er niet eens in zat? Is overigens echt alleen als ik dicht in de buurt kom. Soms zie ik een soort donkere schaduwen over muren bewegen. Daarbij liep ik eens bij m'n halfzus naar binnen en ging de radio opeens veel harder, en toen ik erheen liep om hem zachter te zetten ging hij nog veel harder. En er is in m'n slaapkamer een hoek waar het altijd heel warm is (zit verder geen verwarming of buizen of iets wat het zou verklaren), en het gekste was dat toen m'n moeder hier een keer was met haar hondje die direct naar die kamer ging en begon te grommen naar die hoek :? Echt verklaarbaar is het allemaal niet in elk geval :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 01:30

Dat ik dit topic niet eerder gevonden heb.


Ik wil voorop stellen: ik ben een enorm nuchter, sceptisch persoon. Absoluut niet zweverig ofzo. Maar er gebeuren té vaak dingen in mijn leven die ik niet kan verklaren. Dan heb ik het niet over knipperlichten of geesten of iets in die trand, maar vreemde toevallen die echt veel te toevallig zijn, en veel te vaak. Soms "zie" ik personen die totaal anders zijn dan de rest, en ze hebben allemaal iets gemeen maar ik weet niet wat, en dat frustreert me en houdt me al bezig sinds ik heel klein ben. Ook kan ik mezelf dingen wijsmaken, en dan gebeuren die dingen of dan kan ik ze. Het is niet eerst zien dan geloven, bij mij is het eerst geloven en dan gebeurt het. Alsof je op een hoger level ofzo gaat zitten om je geest en je lichaam net wat meer te laten kunnen.

Als laatste voel ik een of andere energie in m'n lichaam. Geen shakra dingen of wat dan ook, maar letterlijk. Ik doe iets op commando (ik weet niet wat) waardoor ik letterlijk energie door m'n zenuwen voel stromen. Ik kan er verder niets mee, althans, ik weet niet wat ik ermee moet. Maar het is er wel, en het is niet verzonnen.

Ik ben echt wanhopig opzoek naar antwoorden. Dit houdt me al zó lang bezig allemaal. Ik heb zo enorm sterk het gevoel dat dit alles niet normaal is, maar de wereld om me heen en mijzelf daarbij laten me dat laatste stukje niet geloven. Wat moet ik? Kent iemand een betrouwbaar persoon met wie ik zou kunnen praten die hier verstand van heeft?

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Het gevoel dat je krachten hebt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 02:00

Haha leuk om te lezen.
Denk niet van mezelf dat ik een gave heb maar denk wel dat de heilige Antonius mijn BFF is :')
Ik raak echt ontzettend vaak dingen kwijt en 80% vind ik nooit meer terug. Maar dingen die er echt toe doen vind ik altijd op het laatste moment terug.
Zo was ik mijn paspoort eens kwijt voor we op vakantie gingen en nonchalant als ik ben begin ik dat natuurlijk de dag zelf pas te zoeken. Niet te vinden, huis overhoop, huilen huilen en dan net als we moeten vertrekken duikt die op op een plaats waar ik naar mijn gevoel al 1000x had gekeken :+
En nu heb ik ondertussen al zodra ik wat kwijt ben het idee: als ik het nodig heb vind ik het wel :=

Zo rij ik nu overigens al 4 maanden met de reservesleutel van mijn auto omdat ik de andere kwijt ben. Ben aan het wachten tot ik de reservesleutel verlies in de hoop die andere dan eens terug te vinden

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Het gevoel dat je krachten hebt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 02:29

Ik ben totaal geen zweverig persoon en heel kritisch/nuchter. Toch heb ik ooit voor een bocht gedacht: wij gaan dadelijk de bocht uit tegen een paal/hek. Auto in de bocht total löss tegen een paal.

En dat is redelijk eng :=

Ik heb dit soort dingen vaker. Ik ga eens even graven naar nog meer voorbeelden want heb er best veel maar op momenten dat je moet presteren lukt het niet. :Y)

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 05:58

Askja schreef:
Er zijn vreemde krachten aan het werk in dit topic. Zal wel te maken hebben met de storm. Dan zijn veel levende wezens prikkelbaarder dan anders.


Op netflix is hier dus een serie over. Gaat over een groep tieners die na een storm allemaal een gave hebben gekregen. Misfits heet die serie geloof ik.