Het gevoel dat je krachten hebt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 10:48

Ik heb denk ik een geluksgave. Vaak als ik iets écht écht graag wil, lukt het meestal wel. *afkloppen*
En verder zijn er nog een heleboel andere krachten die ik graag zou willen, maar ik heb teveel Disney gekeken. :))
Ik geloof dus om eerlijk te zijn niet in zulke dingen. Het is normaal dat je je tot iets aangetrokken voelt en ergens een passie voor hebt. In dit geval is dat de zee voor jou. Meer zou ik er persoonlijk niet achter zoeken.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 10:52

Er zijn vreemde krachten aan het werk in dit topic. Zal wel te maken hebben met de storm. Dan zijn veel levende wezens prikkelbaarder dan anders.

tengeltje11
Berichten: 7136
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 10:52

Ik geloof bv wel in dingen die gebeuren zonder dan het toeval is.

Zo vorig jaar een heel mooi iets meegemaakt.

Op een ander paardenforum beginnen pb-en en later emailen met iemand die ik dus niet irl kende.
Een 'oudere' man.

Het contact viel plots stil,maar tja,zoiets gebeurd wel vaker,en ik stond er niet bij stil.

Enkele maanden later kwam een meisje op sollicitatiegesprek en ze bleekook iets met paarden te hebben en dan zit je daar op den duur over vanalles te praten van paarden en in mijn hoofd had ik al zoiets van 'ik heb dit precies nog gehoord'
Bleek dat meisje de kleindochter van de man waar ik mee mailde te zijn.
Haar opa was onverwacht overleden(reden van het stoppen van de mails natuurlijk).
Toen ik haar vertelde dat ik een tijdje gemaild had,vroeg ze me of ik die mails wilde delen....
Toch een tijdje over nagedacht omdat er behoorlijk heftige dingen instonden,maar na wat knipwerk dit toch doorgestuurd....

De mail als reactie was zo mooi.

Zij en haar papa hadden ze met tranen in de ogen gelezen.
De as stond tot dan toe nog op de schouw omdat ze niet wisten wat ze er het beste mee deden,maar na het lezen van de mails was het voor hen duidelijk en zou zijn as worden uitgestrooid op zijn dierbaarste plek,wat door de mails bij hen duidelijk geworden was.

Voor die papa(zoon van de man dus),was dit het teken waarop hij gewacht had om te weten wat hij met de as moest doen.....

Ook even stil van geworden toen....

Zoiets kan bv geen toeval zijn.....

JLLN_

Berichten: 1649
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 11:17

puppy1128 schreef:
Ik heb heel vaak dat ik een gevoel heb.. Zoals een naar onderbuik gevoel of zenuwachtig, ergens plots compleet geen zin in hebben.. En dat er dan vervolgens wat gebeurd in negatieve zin.

Ik denk wel eens aan iets randoms, bv speel een paarden spel en denk plots aan krokodillen.. En terwijl de tv aanstaat.. Hoor ik 'crocodiles'.. En zo wel vaker dingen.

Of ik zie iets wat ik al gezien heb.. Dat is pas eng. Want heb het al eens meegemaakt? :?

En waar het aan ligt en hoe het komt. Heb werkelijk geen idee. Heb wel ondertussen geleerd dat ik beter naar mijn gevoel moet luisteren.. Mijn gevoel heeft het tot nu toe altijd goed gehad dat er iets niet klopt etc. :')



Dat heeft een benaming en ook een logische verklaring. Het heet déjà vu. Heb dit eens tijdens psychologie op school gehad, de verklaring ervoor was geloof ik dat er een storing in je hersenen plaatsvindt, waardoor je hersenen hetgeen wat je ziet eerder verwerken dan dat je ogen het 'zien' ofzoiets. Valt vast wel terug te vinden op google, maar heeft dus niks te maken met dat je iets al echt eerder hebt meegemaakt of zo.

DreamGuide

Berichten: 2014
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Het gevoel dat je krachten hebt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 11:25

Ik weet niet of het geld als iets paranormaals,
maar ik heb af en toe dat ik 's nachts droom dat mijn paard koliek krijgt, en elke keer als ik die droom heb gehad heeft ze de dag daarna iets (niet zo zeek koliek).
Zo droomde ik 2 weken geleden nog dat ze koliek had, en de volgende dag liep ze niet helemaal lekker. Tot nu toe is elke keer dat ze iets heeft (niet zo vaak overigens hoor ;) ) de dag geweest nadat ik die droom heb gehad.

Heel mysterieus.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 11:26

DreamGuide schreef:
Ik weet niet of het geld als iets paranormaals,
maar ik heb af en toe dat ik 's nachts droom dat mijn paard koliek krijgt, en elke keer als ik die droom heb gehad heeft ze de dag daarna iets (niet zo zeek koliek).
Zo droomde ik 2 weken geleden nog dat ze koliek had, en de volgende dag liep ze niet helemaal lekker. Tot nu toe is elke keer dat ze iets heeft (niet zo vaak overigens hoor ;) ) de dag geweest nadat ik die droom heb gehad.

Heel mysterieus.


Wellicht heb je dan onbewust de dag ervoor al wat opgepikt wat niet helemaal pluis was?

Dat verhaal met die overleden man hierboven is wel heel bijzonder overigens :(:)

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 11:29

JLLN_ schreef:
puppy1128 schreef:
Ik heb heel vaak dat ik een gevoel heb.. Zoals een naar onderbuik gevoel of zenuwachtig, ergens plots compleet geen zin in hebben.. En dat er dan vervolgens wat gebeurd in negatieve zin.

Ik denk wel eens aan iets randoms, bv speel een paarden spel en denk plots aan krokodillen.. En terwijl de tv aanstaat.. Hoor ik 'crocodiles'.. En zo wel vaker dingen.

Of ik zie iets wat ik al gezien heb.. Dat is pas eng. Want heb het al eens meegemaakt? :?

En waar het aan ligt en hoe het komt. Heb werkelijk geen idee. Heb wel ondertussen geleerd dat ik beter naar mijn gevoel moet luisteren.. Mijn gevoel heeft het tot nu toe altijd goed gehad dat er iets niet klopt etc. :')



Dat heeft een benaming en ook een logische verklaring. Het heet déjà vu. Heb dit eens tijdens psychologie op school gehad, de verklaring ervoor was geloof ik dat er een storing in je hersenen plaatsvindt, waardoor je hersenen hetgeen wat je ziet eerder verwerken dan dat je ogen het 'zien' ofzoiets. Valt vast wel terug te vinden op google, maar heeft dus niks te maken met dat je iets al echt eerder hebt meegemaakt of zo.


Dus als een bepaalde persoon van een bepaalde knol afvalt en 2 dagen later zie je het voor je ogen gebeuren.. Dan hebben mijn hersenen het eerder 'gezien' dan mijn ogen? Hoe dan? Het was dan die 2 dagen ervoor nog niet gebeurd? :o?

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 11:34

oomens schreef:
Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?
Ik wijs de TS er alleen op dat als je zit met de vraag "Ik heb het idee dat ik toverkrachten heb. Zou dat kunnen kloppen?", een topic waar het enig toegestane antwoord "Ja, dat klopt, je bent helderziend" is, misschien niet de eerlijkste of bruikbaarste antwoorden gaat opleveren.

Schaam je Oomens. Met zo'n nare en negatieve instelling krijgen we Hogwarts natuurlijk nóóit van de grond.

Kidde
Berichten: 3447
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 11:36

puppy1128 schreef:
Dus als een bepaalde persoon van een bepaalde knol afvalt en 2 dagen later zie je het voor je ogen gebeuren.. Dan hebben mijn hersenen het eerder 'gezien' dan mijn ogen? Hoe dan? Het was dan die 2 dagen ervoor nog niet gebeurd? :o?



Hier kan je lezen hoe een déjà vu werkt: https://www.nemokennislink.nl/publicati ... n-je-oren/

Jis_

Berichten: 11580
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 11:50

Kidde schreef:
Arabier schreef:
Hoi allemaal!
Na wat topics hiervan door te lezen raakte ik geintereseerd.
Ik zag dat veel mensen voelde dat ze een gave hadden.
Ik hoor graag verhalen. T mag van alles zijn.

Ik heb zelf altijd het gevoel dat ik in de zee thuis ben, heel gek. De zee werkt altijd mee.
Ik vind het nergens zo fijn als in de zee of in een meer etc.
Ben niet bang voor haaien en zwem te ver van de kust zonder enkele angst.
Heb ook wel is een haai gezien maar dat vond ik alleen maar... fijn? Heel gek.
Ik hoor graag meer verhalen (geesten ofzoiets).

Ik geloof hier eigenlijk niet echt in maar vind het toch bijzonder om te horen!!


TS ik snap je verhaal niet helemaal eerlijk gezegd? Het verhaal over krachten even buiten toepassing gelaten, in Nederland zijn er toch geen (gevaarlijke) haaien?

Ik zou trouwens wel oppassen dat je niet te ver in zee gaat, als je in een stroming terecht komt ben je verloren!


Nou dacht ik ook ja, zou maar wat meer respect hebben voor de zee, vooral wat stromingen betreft, zoveel mensen die dat onderschatten. Ben wedstrijdzwemmer geweest maar dan nog deed ik voorzichtig.

Het is fijn dat je je zo krachtig voelt TS maar van de zee kan je heel gemakkelijk verliezen.

Willemina_L

Berichten: 1674
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 12:00

Kuggur schreef:
oomens schreef:
Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?
Ik wijs de TS er alleen op dat als je zit met de vraag "Ik heb het idee dat ik toverkrachten heb. Zou dat kunnen kloppen?", een topic waar het enig toegestane antwoord "Ja, dat klopt, je bent helderziend" is, misschien niet de eerlijkste of bruikbaarste antwoorden gaat opleveren.

Schaam je Oomens. Met zo'n nare en negatieve instelling krijgen we Hogwarts natuurlijk nóóit van de grond.


_O-

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 12:06

Kidde schreef:
puppy1128 schreef:
Dus als een bepaalde persoon van een bepaalde knol afvalt en 2 dagen later zie je het voor je ogen gebeuren.. Dan hebben mijn hersenen het eerder 'gezien' dan mijn ogen? Hoe dan? Het was dan die 2 dagen ervoor nog niet gebeurd? :o?



Hier kan je lezen hoe een déjà vu werkt: https://www.nemokennislink.nl/publicati ... n-je-oren/


Maar wat verklaart het dan dat ik 2 dagen terug precies gezien heb wat er 2 dagen erna dus gebeurd? Zoiets had ik nog niet meegemaakt dus een herinnering lijkt mij dan sterk van iets wat ik nog niet heb gezien/meegemaakt en al helemaal als kleding etc. ook nog eens klopt. En als ik de meeste mensen nog nooit van gezien/gehoord heb, vind ik het helemaal vreemd (en ergens ook heel eng). Vooral omdat er 2 dagen tussen het niet-gebeurd en wel-gebeurd zit. :=

En het is niet bv op een school waar je iedere dag langs komt/kwam dat iemand dus met bepaalde shirt aankomt die die vaker aanheeft en een 'simpele' gesprek voert waarbij je de antwoorden al kan 'raden'. Wat soms ook heel vreemd is, maar dat vind ik nog vrij logisch in sommige gevallen. Beetje als een film, je weet ergens al wie wel en niet dood gaan. :+



En kwa gevoelens 'voelen' van andere mensen (stress, blijdschap, verdriet, angst etc.) heb ik ook.. Maar denk dat dat gedeelte beetje net als dieren is? Die 'voelen' het toch ook aan?
Zo kan ik echt súper zenuwachtig worden van een ander zonder dat ik hem/haar zie, hoor of iets. Ik word nóg zenuwachtiger als ik diegene dan wél zie/hoor. Erg irritant overigens als dat gebeurd. :')

Maar als dit iets 'paranormaals' is, dan zijn vrijwel alle dieren ook paranormaal? Ach, misschien verklaard dat die 'bakkabouters' wel.. Dan is het misschien je gekke opa die even boe komt zeggen als geest. Zou vast en zeker alles kunnen verklaren! :)* :+

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 12:07

puppy1128 schreef:
Ik heb heel vaak dat ik een gevoel heb.. Zoals een naar onderbuik gevoel of zenuwachtig, ergens plots compleet geen zin in hebben.. En dat er dan vervolgens wat gebeurd in negatieve zin.

Ik denk wel eens aan iets randoms, bv speel een paarden spel en denk plots aan krokodillen.. En terwijl de tv aanstaat.. Hoor ik 'crocodiles'.. En zo wel vaker dingen.

Of ik zie iets wat ik al gezien heb.. Dat is pas eng. Want heb het al eens meegemaakt? :?

En waar het aan ligt en hoe het komt. Heb werkelijk geen idee. Heb wel ondertussen geleerd dat ik beter naar mijn gevoel moet luisteren.. Mijn gevoel heeft het tot nu toe altijd goed gehad dat er iets niet klopt etc. :')


Dit heb ik ook, ik weet dan van te voor al dat er iets mis gaat.
Bijvoorbeeld als ik op stal ben, iemand stapt op zijn paard, en ik dacht gelijk 'oei die gaat ernaast' en tien minuten later inderdaad, valt er van af.
Laatst was ik mijn nichtje aan het lesgeven, en ik dacht van te voor al dat er iets zou gebeuren, en ook zij viel eraf. Een vriendin van mij heeft dit trouwens ook, zij voelt ook aan als er iets gaat gebeuren. Toeval of niet, geen idee.

Rocamor

Berichten: 10850
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 12:18

MonteKarlo schreef:
[Bijvoorbeeld als ik op stal ben, iemand stapt op zijn paard, en ik dacht gelijk 'oei die gaat ernaast' en tien minuten later inderdaad, valt er van af.


en jij maar dat paard opjagen en laten schrikken om je gelijk te halen ;)

Grapje natuurlijk.

JLLN_

Berichten: 1649
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 12:26

puppy1128 schreef:
Maar wat verklaart het dan dat ik 2 dagen terug precies gezien heb wat er 2 dagen erna dus gebeurd? Zoiets had ik nog niet meegemaakt dus een herinnering lijkt mij dan sterk van iets wat ik nog niet heb gezien/meegemaakt en al helemaal als kleding etc. ook nog eens klopt. En als ik de meeste mensen nog nooit van gezien/gehoord heb, vind ik het helemaal vreemd (en ergens ook heel eng). Vooral omdat er 2 dagen tussen het niet-gebeurd en wel-gebeurd zit. :=

En het is niet bv op een school waar je iedere dag langs komt/kwam dat iemand dus met bepaalde shirt aankomt die die vaker aanheeft en een 'simpele' gesprek voert waarbij je de antwoorden al kan 'raden'. Wat soms ook heel vreemd is, maar dat vind ik nog vrij logisch in sommige gevallen. Beetje als een film, je weet ergens al wie wel en niet dood gaan. :+



En kwa gevoelens 'voelen' van andere mensen (stress, blijdschap, verdriet, angst etc.) heb ik ook.. Maar denk dat dat gedeelte beetje net als dieren is? Die 'voelen' het toch ook aan?
Zo kan ik echt súper zenuwachtig worden van een ander zonder dat ik hem/haar zie, hoor of iets. Ik word nóg zenuwachtiger als ik diegene dan wél zie/hoor. Erg irritant overigens als dat gebeurd. :')

Maar als dit iets 'paranormaals' is, dan zijn vrijwel alle dieren ook paranormaal? Ach, misschien verklaard dat die 'bakkabouters' wel.. Dan is het misschien je gekke opa die even boe komt zeggen als geest. Zou vast en zeker alles kunnen verklaren! :)* :+



Hoé heb je dat twee dagen eerder dan gezien? In een droom? Of heb je op het moment dat je het ziet het idee dat je het al eerder hebt gezien

puppy1128

Berichten: 5010
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 12:41

JLLN_ schreef:
puppy1128 schreef:
Maar wat verklaart het dan dat ik 2 dagen terug precies gezien heb wat er 2 dagen erna dus gebeurd? Zoiets had ik nog niet meegemaakt dus een herinnering lijkt mij dan sterk van iets wat ik nog niet heb gezien/meegemaakt en al helemaal als kleding etc. ook nog eens klopt. En als ik de meeste mensen nog nooit van gezien/gehoord heb, vind ik het helemaal vreemd (en ergens ook heel eng). Vooral omdat er 2 dagen tussen het niet-gebeurd en wel-gebeurd zit. :=

En het is niet bv op een school waar je iedere dag langs komt/kwam dat iemand dus met bepaalde shirt aankomt die die vaker aanheeft en een 'simpele' gesprek voert waarbij je de antwoorden al kan 'raden'. Wat soms ook heel vreemd is, maar dat vind ik nog vrij logisch in sommige gevallen. Beetje als een film, je weet ergens al wie wel en niet dood gaan. :+



En kwa gevoelens 'voelen' van andere mensen (stress, blijdschap, verdriet, angst etc.) heb ik ook.. Maar denk dat dat gedeelte beetje net als dieren is? Die 'voelen' het toch ook aan?
Zo kan ik echt súper zenuwachtig worden van een ander zonder dat ik hem/haar zie, hoor of iets. Ik word nóg zenuwachtiger als ik diegene dan wél zie/hoor. Erg irritant overigens als dat gebeurd. :')

Maar als dit iets 'paranormaals' is, dan zijn vrijwel alle dieren ook paranormaal? Ach, misschien verklaard dat die 'bakkabouters' wel.. Dan is het misschien je gekke opa die even boe komt zeggen als geest. Zou vast en zeker alles kunnen verklaren! :)* :+



Hoé heb je dat twee dagen eerder dan gezien? In een droom? Of heb je op het moment dat je het ziet het idee dat je het al eerder hebt gezien


Ja droom. Dus is niet dat ik alleen op dat moment dacht 'dit heb ik al eens gezien', maar gewoon twee dagen ervoor 'zag' ik het, dag erna dacht ik er nog over.. Maarja in die droom kende ik niemand en had zoiets van: nouja zal wel niks zijn gewoon een gedachte van 'straks valt er iemand af'.. En de dag daarna gebeurde het dus. Het stomste was, had echt het gevoel dat het voorkomen had worden. Maar wie gaat er nou vanuit dat een droom uitkomt? Ik vlieg ook vaak in dromen, nou dat zie ik mezelf ook niet doen. :=

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 12:52

Storm schreef:
Ik geloof eigenlijk helemaal niet dat er meer is, maar als kind zijnde had ik wel het idee dat ik wat 'hulp' had. Ik werd erg gepest toen ik op de middelbare school zat. Echt erg. Als ik iets hardop moest vertellen in de klas, was dat een ramp en kon ik niet uit mijn woorden komen. En toen wist ik ineens wanneer ik de beurt kreeg om iets op te lezen. Ik kon dan de (bijvoorbeeld Engelse alinea) alvast een paar keer doorlezen en wachtte tot ik aan de beurt was. Of ik maakte alvast een moeilijke som bij wiskunde die ik daarna op het bord op moest lossen. Daardoor ging het een stuk makkelijker.
Nogmaals, ik geloof niet dat er meer is, maar dit kan ik tot op de dag van vandaag niet verklaren.

Ik misschien wel, kan zijn dat je gewoon erg goed de non-verbale communicatie van je leerkracht kon lezen. :) vaak geven we al veel vroeger aan wat we gaan doen met ons lichaam dan wanneer we het daadwerkelijk doen. Het is ook om die reden dat we vaak het gevoel hebben dat dieren ons ' begrijpen'. Ze lezen onze lichaamstaal veel beter. :)

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 15:04

Rocamor schreef:
MonteKarlo schreef:
[Bijvoorbeeld als ik op stal ben, iemand stapt op zijn paard, en ik dacht gelijk 'oei die gaat ernaast' en tien minuten later inderdaad, valt er van af.


en jij maar dat paard opjagen en laten schrikken om je gelijk te halen ;)

Grapje natuurlijk.


Hahahaha uiteraard ~~}>

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 15:13

Askja schreef:
Er zijn vreemde krachten aan het werk in dit topic. Zal wel te maken hebben met de storm. Dan zijn veel levende wezens prikkelbaarder dan anders.


Ik heb er de kracht niet meer voor.

Sommige dingen zijn ook gewoon toeval hoor.

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-17 15:24

Oo jongens alsjeblieft geen ruzie! Iedereen mag geloven wat ik wil, overgens begrijp ik lau wel want het werd wel naar verwoord. Geen een vraag is dom .

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Re: Het gevoel dat je krachten hebt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-17 15:26

Maar ik heb ook dromen over de zee met beelden die ik later zie, als ik, zols nu, 2 maanden niet heb gezwommen in natuur - water (dus geen zwembad) voel ik me naar, het is dus niet dat ik denk dat ik krachten heb maar het voelt wel bijzonder.

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-17 15:27

Cinderella schreef:
Ik heb denk ik een geluksgave. Vaak als ik iets écht écht graag wil, lukt het meestal wel. *afkloppen*
En verder zijn er nog een heleboel andere krachten die ik graag zou willen, maar ik heb teveel Disney gekeken. :))
Ik geloof dus om eerlijk te zijn niet in zulke dingen. Het is normaal dat je je tot iets aangetrokken voelt en ergens een passie voor hebt. In dit geval is dat de zee voor jou. Meer zou ik er persoonlijk niet achter zoeken.


Ik heb wel een beetje hetzelfde met dat disney hoor, als kind dacht ik elke nacht dat ik opgehaald zou worden door peter pan en stond ik daar voor t raam, ik voelde me daardoor aangetrokken :') Maar dat is helaas een sprookje.

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Re: Het gevoel dat je krachten hebt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 15:30

Ik droomde laatst over IT, hoop niet dat hij vanavond echt naast mijn bed staat.

Dancyy
Berichten: 2698
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 15:31

_Reneee schreef:
Ik droomde laatst over IT, hoop niet dat hij vanavond echt naast mijn bed staat.

_O- _O- _O- _O- _O-

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-17 15:31

_Reneee schreef:
Ik droomde laatst over IT, hoop niet dat hij vanavond echt naast mijn bed staat.


:')