Bikinistress

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Bikinistress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-17 20:39

Ik raak zo vreselijk gestrest van mezelf op het moment! En waarom? Ik moet morgen een bikini aan...

Lingerie? Geen probleem. Naakt? Geen probleem! Graag zelfs :D Maar bikini/badpakken en andere zwemkledij.. ;(

Ik zit momenteel wat met mijn gewicht omhoog, maar ben daar ook hard voor aan het werk en zelfs al 3 kilo afgevallen *\o/* Maar dat is niet wat mij onzeker maakt. Ik vind mijn lichaam niet lelijk gevormd. Tot ik zwemkleding aan trek.. Op de een of andere manier breekt het mijn rondingen zo raar af... Ik heb al wel 100 verschillende bikini's en badpakken geprobeerd in alle vormen, kleuren, prijsklasses en maten maar het blijft een probleem. En ik word er gek van!

Twee weken terug ben ik met vrienden naar het strand geweest. Ik heb uiteindelijk maar gewoon een broek aangetrokken met een bikinitopje er op van nu-uh dat ik me lekker voelde in m'n bikini terwijl ik wel gerust in m'n ondergoed op het balkon (appartementje aan het strand) ga zitten want dan heeft toch niemand in de gaten dat het ondergoed is... :+

Nu was ik een paar weken terug zo slim me in te schrijven voor een event van mijn (nieuwe) werk. Sportief weekend, leuk! :D Maar gezien we al een maand lang temperaturen tussen de 30 en 40 graden hebben hebben ze besloten dat we naar een - jawel - waterpark gaan. Ik heb er ontzettend veel zin in! En wil mijn collega's en vooral de persoon die heeft aangeboden mee te rijden niet laten zitten. Ik ken ze dan nog wel niet echt :+ Maar last minute afzeggen maakt nou ook niet echt een lekkere indruk. Gewoon gaan dus!

Waarom heb ik toch zo'n slechte associatie met zwemkleding? Ik vind het echt vreselijk. En vooral? Hoe kom ik hier nog binnen een avond van af?! Ik heb net alles netjes bijgewerkt wat er aan scheerwerk op een vrouwelijk lichaam te vinden is en ben nu de bikini's die ik heb aan het testen wat dan nog het meest ok voelt, maar tot nu toe heb ik nog maar weinig resultaten.

Gaan doe ik toch wel, ongemakkelijk of niet. Maar ik wil liever optimaal genieten morgen :D Dus wie oh wie heeft de tip om me beter te laten voelen?


Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Bikinistress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:46

Als je nu een foto maak van jezelf in de verschillende bikini's en die dan hier plaats dan zeggen de bokkers wel welke het beste zit.Is maar een idee hoor.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Cubone

Berichten: 6229
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-17 20:50

Britta31 schreef:
Als je nu een foto maak van jezelf in de verschillende bikini's en die dan hier plaats dan zeggen de bokkers wel welke het beste zit.Is maar een idee hoor.


Op zich geen slecht idee, maar ik wil geen halfnaakte foto's van mij online :D Je weet nooit hoe dat zijn weg terug vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 20:51

als ik in bikini sta en rondloop dan denk ik niet: 'iew wat staan dat lelijk'. als ik een voller persoon zie denk ik eerder 'stoer dat die ook lekker gaat zwemmen! zo hoort het!' .. oftewel: enjoy! geniet van je uitje en je collegas zijn vast ook niet allemaal maatje 32?:-)

Lente
Berichten: 27767
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Bikinistress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:44

Ik draag altijd een boxer over mijn bikinibroekje en ondanks mijn onzekerheden vind ik dat ik er dan best prima (met mijn maatje 44) uit zie.

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 22:07

Inderdaad zo'n surfshort over je bikini heen, lekker sportief *\o/*

Of misschien kijken voor een tankini of badpak?

09/10/2023 <3

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Bikinistress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 22:12

Heb je nu niks meer aan maar ik heb zo'n bikini rokje besteld. Mijn probleem is voornamelijk dikke bovenbenen / lovehandles en met een los zittend rokje staat het veel beter.

Frieskee
Berichten: 777
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 22:14

Badpak? Dat maakt je bij de meeste vrouwen over het algemeen je lichaam mooier !

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 22:16

Volgens mij zijn er maar weinig mensen die zich altijd geweldig voelen in een bikini. Mensen zijn echt niet continu bezig met de lichamen van anderen inspecteren, of alles wel goed genoeg is (wat is goed?). Schrijf je frustraties op een briefje en gooi het in de prullenbak, geniet van een weekendje relaxen :)

Dakota F12+1 / L1+4

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:03

pimaude schreef:
als ik een voller persoon zie denk ik eerder 'stoer dat die ook lekker gaat zwemmen! zo hoort het!' ..

Dit. Sterker nog, ik heb enorm veel bewondering voor mensen met maatje meer die gewoon aantrekken wat ze willen en zich daar goed in voelen.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:08

Gewoon genoeg plezier maken, vergeet jr het vanzelf! Bij een waterpark gaat het niet om wie mooiste erbij loopt, maar wel dat alles op juiste plek blijft zitten :P

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

robert45
Berichten: 2869
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:26

Gianti schreef:
Gewoon genoeg plezier maken, vergeet jr het vanzelf! Bij een waterpark gaat het niet om wie mooiste erbij loopt, maar wel dat alles op juiste plek blijft zitten :P


Waarom denk je dat mannen zo graag naar een Waterpark gaan *\o/*

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:27

robert45 schreef:
Gianti schreef:
Gewoon genoeg plezier maken, vergeet jr het vanzelf! Bij een waterpark gaat het niet om wie mooiste erbij loopt, maar wel dat alles op juiste plek blijft zitten :P


Waarom denk je dat mannen zo graag naar een Waterpark gaan *\o/*



Voor de waterglijbanen :))

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Anoniem

Re: Bikinistress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:33

Ja maar jij hebt makkelijk praten met jouw figuur Gina :')

Evt kan je een wijde doorschijnende strandjurk aan? Had ik laatst ook aan op het strand. voelde net wat fijner

AlwaysH

Berichten: 11265
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:46

Herkenbaar ts, in lingerie denk ik: "daar is toch menig vrouw jaloers op"
Trek ik mijn bikini aan... Brrr...
Dat spul is gewoon een vreemde stof waardoor het je toch afkneld ofzo, al heb je nooit echt vetjes oid. Bij mij vormen de bovenkanten ook nooit goed. :n
Ik schaam me er wel in, kuch...

Ik volg graag even mee... :o

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Bikinistress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 08:46

In een waterpark ga je vooral glijbanen af, een badpak blijft vrijwel zeker zitten. Een bikini gaat hier en daar vaak toch wat zakken/omhoogkomen.

MarrieLeen

Berichten: 11380
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: Bikinistress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 13:52

Ik heb inderdaad ook een tijd zo'n surfshort aangehad over mijn bikinibroekje, ideaal! :j

    You can't control the clouds that you are under
    A symphony takes patience, a little pain and wonder
    Some days are violins, and some are thunder

verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 14:14

FatCat schreef:
pimaude schreef:
als ik een voller persoon zie denk ik eerder 'stoer dat die ook lekker gaat zwemmen! zo hoort het!' ..

Dit. Sterker nog, ik heb enorm veel bewondering voor mensen met maatje meer die gewoon aantrekken wat ze willen en zich daar goed in voelen.


Dat vind ik best een bijzondere gedachte :o waarom is het 'stoer' dat dikke dames ook gaan zwemmen? Die hebben toch net zoveel recht in bikini op het strand te genieten van de zee en zon als dunne dames?
Eerlijk gezegd denk ik helemaal niks als ik zo iemand zie. Waarom moet je daar wat van denken?

Het verbaast me hoeveel mensen zich niet prettig voelen in badkleding. Je gaat toch om lekker te genieten en niet om wat anderen van je vinden?

Maar TS gaat nu naar een waterpark zo te lezen, dan zou ik een badpak aantrekken. Een bikini moet je na elke glijbaan weer bij elkaar zoeken en om je lijf hangen :')

[o]

Anoniem

Re: Bikinistress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 14:15

Gewoon geen bikini met touwtjes, maar eentje met sluitingen, die blijven wel goed zitten :j

Mij boeit het ook geen ene reet, ik heb een bikini die goed past, ook na mijn zwangerschap 2 jaar terug (door blessure en medicatie ben ik niet in vorm meer helaas). En hoe ik er verder uitzie boeit me niet. Als ik maar plezier heb.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 15:15

Wat een zonde toch om te lezen dat zoveel vrouwen het gevoel hebben dat ze zich moeten voorbereiden op het dragen een bikini. Scheren, ontharen, afvallen. Lekker boeiend joh, iedere vrouw heeft toch lichaamshaar, putjes, bobbels en nog meer? Het is toch maar een lichaam? Niemand verwacht dat je perfect bent en er is echt geen haan die ernaar kraait als je buik/rugvetjes even boven je bikinibroekje komen piepen.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Mondy

Berichten: 11818
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Bikinistress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 15:24

Tja en toch is dat niet waar Yasmine.
Veel mensen geven er niks om en de mensen die wel veroordelen zijn er minder dan je denkt.
Maar ik merk echt wel dat je met een maatje meer wel bepaalde reacties/blikken kunt krijgen helaas.
Stom en het liefst trek je je er niks van aan, maar soms is dat toch niet zo makkelijk helaas.

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 15:28

Ik ben ook niet de slankste van de klas, hoor :) En het is inderdaad jammer dat sommige mensen je raar bekijken. Maar wil je je daar echt naar schikken? Je kan ook kiezen om je daar niets van aan te trekken en alleen voor jezelf te leven, en de mening van anderen je niet te laten beïnvloeden. Het vergt wat oefening om dat soort dingen van je af te laten glijden, maar het voelt zoveel beter om voor je eigen geluk te kiezen.

Eerlijk gezegd vind ik het net fijn als ik vrouwen met niet-perfecte lichamen tegenkom op het strand of het zwembad. Dan denk ik "ah, fijn, ik ben niet de enige met cellulitis!"

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Kinke

Berichten: 20503
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 15:29

Nou, lees dan maar eens een topic over wel of niet ontharen op Bokt Yasmine :)
En dan hebben we nog speciale FB groepen in te trant van 'huisvrouwen met kort pittige kapsels' etc.etc. Daar wordt op Bokt ook het nodige over gezegd.

paddraigh
Berichten: 3692
Geregistreerd: 10-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 15:31

Hier ook bikini ben mooi getijgerd voorop... helaas pindakaas.. ja de meeste mensen kijkeen hun ogen uit naar mijn buik.. je ziet niet elka dag zo.n panter natuurlijk...


Gekheid maar de meesten denken /kijjen/mompelen. dat ik verbrand ben.. ach ik laat ze maar in die waan .. mooi vind ik het niet .maar hé ik ben gezond en dat is wat bij mij telt..

Mondy

Berichten: 11818
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Bikinistress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 15:36

Yasmine ik denk ook niet dat slanke mensen geen opmerkingen oid kunnen krijgen hoor. Het (ver)oordelen zit bij veel mensen er nu eenmaal in. Als je dan al niet te zeker bent over je uiterlijk kan zoiets zeker wel gaan knagen, hoe stoer ik me ook voel. Meeste trek ik me niks van aan, en is ook echt afhankelijk waar ik heen ga.

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.