Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 12:20

Jullie hebben me laatst hartstikke goed geholpen met mijn dekbedovertrek! Die is inmiddels binnen en ben er onwijs blij mee. :D

Nu ben ik langzaam maar zeker op zoek naar een nieuw (steigerhouten) bed en ik zie door de steigerhouten bomen het bos niet meer.

Afbeelding
Ik kwam dit bed tegen wat ik gelijk al fantastisch vond. Enige jammere; het is slechts 1.40m. Hoewel ik maar klein ben wil ik wel een grotemensenbed. :+

Maar vervolgens kom ik op internet niets soortgelijks tegen. Wat spreekt me aan in dit bed?
- de lades beneden in de ruimte
- het achterste gedeelte waar ik spulletjes neer kan zetten

Wat wil ik heel graag?
- sowieso een montage
- liefst ook nachtkastjes ernaast. Functionele. Niet de "siervariant" die je met pijn en moeite open moet trekken om er 1 onderbroek in te kunnen stoppen.

Wie vindt het leuk met me mee te zoeken? Mag ook via pb natuurlijk!

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 12:29

Ik kom van alles leuks tegen!
Maar ook veel firma's die aanbieden het bed geheel naar wens en eigen ontwerp voor je te maken.
Is dat niks?
Dan is het echt je droombed <3

Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 12:33

Daar heb ik ook aan gedacht! :))
Misschien toch maar even informeren over een paar maanden.

Wil het graag eind van het jaar zo ongeveer in mijn slaapkamer hebben maar had de hoop dat dit bed spontaan ook in een grotere variant op zou duiken op het wereldwijde web. :') dan zie je van tevoren precies hoe het eruit ziet.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 12:35

Dan zoeken we nog even verder *\o/*

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 12:48

Roosch schreef:
Jullie hebben me laatst hartstikke goed geholpen met mijn dekbedovertrek! Die is inmiddels binnen en ben er onwijs blij mee. :D

Nu ben ik langzaam maar zeker op zoek naar een nieuw (steigerhouten) bed en ik zie door de steigerhouten bomen het bos niet meer.

[ [url=m/ptLs02.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kwam dit bed tegen wat ik gelijk al fantastisch vond. Enige jammere; het is slechts 1.40m. Hoewel ik maar klein ben wil ik wel een grotemensenbed. :+

Maar vervolgens kom ik op internet niets soortgelijks tegen. Wat spreekt me aan in dit bed?
- de lades beneden in de ruimte
- het achterste gedeelte waar ik spulletjes neer kan zetten

Wat wil ik heel graag?
- sowieso een montage
- liefst ook nachtkastjes ernaast. Functionele. Niet de "siervariant" die je met pijn en moeite open moet trekken om er 1 onderbroek in te kunnen stoppen.

Wie vindt het leuk met me mee te zoeken? Mag ook via pb natuurlijk!


Dat is een grenen bed, en die is er alleen in 1.40 x 1.90

Al bij de Ikea gekeken naar bijv. Brimnes

steigerhout met lades onder het bed, in verschillende maten
http://www.hipsteigerhout.nl/product/st ... -bed-oslo/

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 13:14

Ik heb de Brimnes van de Ikea, super fijn bed!

Ik heb hem inclusief hoofdeinde, hierin kun je verschillende plakjes maken. Op het hoofdbord is ook genoeg ruimte (om een hoop zooi op kwijt te kunnen :o ). In 1 lade past bij twee zomerdekbedden (van 220x240). In twee andere lades had ik zo ongeveer alle keukeninboedel toen ik nog thuis woonde :+

Het bed is bij mijn verhuizing uit elkaar geweest en voor de tweede keer in elkaar gezet, hierbij heeft hij alleen wat vervoersschade opgelopen, verder is hij nog helemaal mooi stevig +:)+

Veulen84

Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 13:28


Bellex

Berichten: 9296
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 13:54


Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 14:40

Bedankt voor het meedenken!

Het Ikea-bed heb ik gezien en vond ik erg tof maar op de een of andere vage manier wil ik nu graag echt iets grotemensen-achtigs en geen Ikea. :o of klinkt dat stom? die van Otto vind ik op zich geinig ware het niet dat ik heb gezworen daar nooit meer wat te kopen in verband met een slechte ervaring jaren geleden.

Ik ga even naar de link kijken voor het navragen of ze dit kunnen maken!

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 10:44

Al een tijdje lees ik mee.
Maar helaas nooit mijn hulp kunnen aanbieden.

Mijn pup heeft vanochtend de kleding van mijn Bob de Beer van de Bijenkorf gesloopt.
Ik ben nu op zoek naar een nieuw setje kleding.
Ik kan enkel aangeklede beren vinden. Wie kan mij helpen?

Afbeelding

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 18:24

Ik roep ook om hulp! Vandaag in Amsterdam geweest. En daar een winkeltje gezien met prachtige sieraden (kettingen). Ik vond ze best duur, rond de 100/250 euro. Ik heb niet naar de naam van de winkel gekeken maar zou graag nog even op hun site willen kijken als ze die hebben...
Als het goed zit zat het aan de spiegelgracht. Ik liep van het Rijksmuseum naar de Dam.

Ik heb wel twee foto's gemaakt van twee kettingen. Als ik het goed heb onthouden, gebruikte ze swarofski steentjes, maar is het zeker geen swarofski winkel.

Afbeelding

Afbeelding

Weet iemand welk winkeltje ik bedoel?

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 18:42

Geen idee, maar als je dit leuk vind is Otazu misschien ook wel wat voor je en die wordt wat betaalbaarder aangeboden op MP.

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 18:42

wellicht even via Google street vieuw even kijken of je de naam kan zien op het pand?

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 18:58

Lijkt er inderdaad wel een beetje op, Zigranta! Maar het is toch iets anders dan wat ik bedoel..

Jaa heb ik gedaan Ashleyjuhhh, ik kan het niet meer vinden :( Ik heb echt al een half uur gezocht op streetvieuw maar ik twijfel ook weer hoe ik gelopen ben haha.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 21:52

LilChar schreef:
Lijkt er inderdaad wel een beetje op, Zigranta! Maar het is toch iets anders dan wat ik bedoel..

Jaa heb ik gedaan Ashleyjuhhh, ik kan het niet meer vinden :( Ik heb echt al een half uur gezocht op streetvieuw maar ik twijfel ook weer hoe ik gelopen ben haha.


zoek anders winkels spiegelgracht amsterdam op google maps misschien kan je het zo vinden ?

Veulen84

Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 00:37

Op de spiegelgracht zit best veel. Bv Anneke Schat. Die maakt ook de televizierring, veel moderne stukken juist. Of Inez Strodel.
Of het zou op de nieuwe spiegelstraat moeten zijn? Daar zit Kuilboer en Marjan Sterk.

Verder zitten er ook nog echte juweliers. Maar die bedoel je misschien niet?

Sjira

Berichten: 1308
Geregistreerd: 15-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:44

Argg ik baal als een stekker! Zondag reed mijn bijrijdster een clinic waarbij de instructrice om te begeleiden mijn paard bij de neusriem vastpakte (WE clinic, paard wilde niet over brug). Neusriemen zijn daar natuurlijk niet voor en uiteraard ging de mijne kapot. Nu heb ik een supergave Schockemohle Ashford hoofdstel met een half rondgenaaide neusriem en messing gespen.

Ik zoek dus een half rondgenaaide brede aansnoerneusriem, zwart onderlegd, met messing gespen en het liefst natuurlijk van schockemohle of een kwalitatief vergelijkbaar merk... Ik ben hem al eens tegengekomen in mijn zoektocht naar dezelfde neusriem maar dan wit onderlegd, maar nu weet ik niet meer waar :? (die wit onderlegde trouwens ook nooit gevonden met messing gespwerk). Hopelijk kunnen jullie mij helpen _/-\o_

joelleo97
Berichten: 76
Geregistreerd: 21-03-11
Woonplaats: Sint-Willebrord

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:57

Ik ben op zoek naar een comfy net pak. Overal zijn ze nu te verkrijgen, alleen heb ik nog niet de kleurencombinatie gevonden die ik wil.


Afbeelding


Ik zou graag dit pak willen maar dan in de kleurcombinatie navy met rode streep. Dit eigelijk nog voor een betaalbare prijs. Wie o wie heeft een vergelijkbaar pak ergens gezien.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 12:53

joelleo97 schreef:
Ik ben op zoek naar een comfy net pak. Overal zijn ze nu te verkrijgen, alleen heb ik nog niet de kleurencombinatie gevonden die ik wil.


[ [url=m/sg6GLg.png]Afbeelding[/url] ]


Ik zou graag dit pak willen maar dan in de kleurcombinatie navy met rode streep. Dit eigelijk nog voor een betaalbare prijs. Wie o wie heeft een vergelijkbaar pak ergens gezien.


Heb je al op wish of aliexpress gekeken?

joelleo97
Berichten: 76
Geregistreerd: 21-03-11
Woonplaats: Sint-Willebrord

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 13:27

iirrssjjee schreef:
joelleo97 schreef:
Ik ben op zoek naar een comfy net pak. Overal zijn ze nu te verkrijgen, alleen heb ik nog niet de kleurencombinatie gevonden die ik wil.


[ [url=m/sg6GLg.png]Afbeelding[/url] ]


Ik zou graag dit pak willen maar dan in de kleurcombinatie navy met rode streep. Dit eigelijk nog voor een betaalbare prijs. Wie o wie heeft een vergelijkbaar pak ergens gezien.


Heb je al op wish of aliexpress gekeken?


Ook daar krijg ik ze niet gevonden in de gewenste kleurcombinatie. Navy met wit wel of zwart met rood maar geen navy met rood. |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 18:47

Dit is ook een navy met rood maar zit wel wit bij. En de streepvorm is anders.. Ik heb er in mijn zoektocht tot nu toe geen kunnen vinden die helemaal navy is met maar 1 rode streep. Het idee van de set is wel hetzelfde, misschien dat je daar al iets mee kan in ieder geval?

Afbeelding
Afbeelding

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 21:26

Afbeelding

Joeleo, is dit iets? Wel alleen de broek maar met rode streep..

joelleo97
Berichten: 76
Geregistreerd: 21-03-11
Woonplaats: Sint-Willebrord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 21:38

_mexx_lady_ schreef:
[ [url=m/75ot5F.png]Afbeelding[/url] ]

Joeleo, is dit iets? Wel alleen de broek maar met rode streep..


Die broeken heb ik inderdaad ook gezien, maar wil er graag hetzelfde jasje bij :+

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26215
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 22:58

Ook ik ben zoekende nu. Wellicht dat iemand me helpen kan. Ik heb ca 10 jaar geleden een kastje gekocht bij de Ikea. Hierin schoof ik 3 plastic bakken boven elkaar, dit waren mijn wasmanden. Helaas zijn afgelopen maanden steeds meer dwarsliggers gebroken, waardoor kastje vandaag is ingestort. Dus ik moet op zoek naar wat nieuws. De sticker van kastje is er af, dus geen idee meer welke dat was. Was een metalen frame met houten plaat bovenop, je kon er 3 hoge of 6 lage bakken of een combi van hoge en lage in schuiven vanaf zowel voor- als achterkant.

De plastic bakken, ANTONIUS staat er onder, zijn 50x42x31 cm (LengtexBreedtexHoogte). Deze zijn nog in perfecte staat. Heb deze bakken gezocht op de Ikea site, maar staan er niet meer op. Denk dat zowel kastje als bakken niet meer gemaakt/ verkocht worden.

Wat ik zoek is een rek/ stellage od. waar die 3 bakken boven elkaar in geschoven/ gezet kunnen worden en zodoende hun functie weer kunnen vervullen. Kastje komt in de badkamer, naast de wasmachine en moet dus vochtbestendig zijn. Badkamer is niet groot, wil de bakken dus wel weer boven elkaar. Wie weet iets? Hoeft niet per se Ikea te zijn, mag ook wat anders, als die bakken er maar in kunnen.
Laatst bijgewerkt door JPitty op 23-03-18 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 23:12

Is dat niet de trofast waar die bakken in kunnen?