Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 21:16

Kringloop?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:41

Ik zoek.... de naam van zo een ding dat je tegen/onder de deur lan schuiven om bv koude lucht die onder de deur komt tegen te houden.
Oma had er vroeger eentje in de vorm van een hondje maar dat is geen ideale zoekopdracht...

Laurievc

Berichten: 4419
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:45

_mexx_lady_ schreef:
Ik zoek.... de naam van zo een ding dat je tegen/onder de deur lan schuiven om bv koude lucht die onder de deur komt tegen te houden.
Oma had er vroeger eentje in de vorm van een hondje maar dat is geen ideale zoekopdracht...

Tochtstopper?
https://www.google.be/search?rlz=1C1AWF ... dqZ0caYgEs

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:52

haffiefreak schreef:
Ik heb nog een vraag,
Ik zoek een dames spijkerbroek met normaal rechte pijpen, dus geen skinny. En mag van boven ook iets wijd zijn.
Het liefst niet te duur, is voor het werk. Waar ik met chloor en andere schoonmaakmiddelen werk.
Primark en zeeman al geweest.


Hier ga ik altijd of naar de markt in de buurt, is ook goedkoop.. en anders aliexpress.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 22:01

Deurstop heet dat toch?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 22:33

Laurievc schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Ik zoek.... de naam van zo een ding dat je tegen/onder de deur lan schuiven om bv koude lucht die onder de deur komt tegen te houden.
Oma had er vroeger eentje in de vorm van een hondje maar dat is geen ideale zoekopdracht...

Tochtstopper?
https://www.google.be/search?rlz=1C1AWF ... dqZ0caYgEs


Ja! Nooit geweten dat het beestje zo een naam had

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 07:13

Ik zoek Adidas schoenen, van een jaar of 10 geleden. Zwart met allemaal gekleurde vlaggetjes/friemeltjes. Dit waren echt de aller fijnste schoenen die ik ooit heb gehad. Zou ze zo graag weer vinden...

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:31

Oke ik ben opzoek naar DE laptoptas of rugzak die het dragen van mijn laptop niet tot een marteling maakt. Ik heb sinds een maandje ongeveer een “nieuwe” laptop. Hij is niet de nieuwste meer en best wel zwaar. Hij is ook best groot 17,5 inch volgens mij. En dat is groter dan mijn oude. Ik draag hem nu in een schoudertas gewoon zo’n “shopper” en hij kan er echt net net in. Mijn schouder houd het op een gegeven moment echt niet meer. Heb hem ook geprobeerd in een rugzak, maar met elke stap die ik zet, slaat de laptop tegen mijn onderrug (net boven mn billen) omdat ik nogal klein ben. Dus dat levert weer een zere rug op.

Het liefst heb ik geen laptoptas die je alleen kan dragen met je hand dus als een soort koffer maar liever 1 die ik op mijn rug kan dragen of om de schouder maar dan niet dat ie halverwege mn zij/bij mn benen hangt.. Het is me nogal wat :')

Wie oh wie? Hij is dus echt groot dus ook niet goed passend in een normale rugzak en dat gaat dan ook niet vanwege mn rug waar die tegenaan slaat.

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 14:57

SavannahNx schreef:
Oke ik ben opzoek naar DE laptoptas of rugzak die het dragen van mijn laptop niet tot een marteling maakt. Ik heb sinds een maandje ongeveer een “nieuwe” laptop. Hij is niet de nieuwste meer en best wel zwaar. Hij is ook best groot 17,5 inch volgens mij. En dat is groter dan mijn oude. Ik draag hem nu in een schoudertas gewoon zo’n “shopper” en hij kan er echt net net in. Mijn schouder houd het op een gegeven moment echt niet meer. Heb hem ook geprobeerd in een rugzak, maar met elke stap die ik zet, slaat de laptop tegen mijn onderrug (net boven mn billen) omdat ik nogal klein ben. Dus dat levert weer een zere rug op.

Het liefst heb ik geen laptoptas die je alleen kan dragen met je hand dus als een soort koffer maar liever 1 die ik op mijn rug kan dragen of om de schouder maar dan niet dat ie halverwege mn zij/bij mn benen hangt.. Het is me nogal wat :')

Wie oh wie? Hij is dus echt groot dus ook niet goed passend in een normale rugzak en dat gaat dan ook niet vanwege mn rug waar die tegenaan slaat.


wij hebben een koffertje met wieltjes voor onze schoolspullen en laptop. Best groot, maar ze zijn er ook in kleiner formaat. Die van ons heeft ook nog rugzakbanden, dus je kan m ook op je rug dragen... best ideaal moet ik zeggen.

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 15:22

Ik zou eerst je formaat goed uitzoeken daar hangt veel vanaf. Kijk daarna eens naar de rugzakken van Herschell, goede steun, stevig en genoeg ruimte (met een apart vak) voor je laptop :)

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 15:39

Als je op Marktplaats de zoekterm "grote laptoptas" ingeeft, komen er verschillende (goed betaalbare) opties naar boven!
Of moet hij nieuw zijn? :o

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 18:58

knabbelgirl schreef:
Ik zou eerst je formaat goed uitzoeken daar hangt veel vanaf. Kijk daarna eens naar de rugzakken van Herschell, goede steun, stevig en genoeg ruimte (met een apart vak) voor je laptop :)


Lijkt me idd handig ja. Is die stof niet zo “dun” dat de laptop alsnog tegen mn onderrug aan slaat?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 18:59

Shirley schreef:
Als je op Marktplaats de zoekterm "grote laptoptas" ingeeft, komen er verschillende (goed betaalbare) opties naar boven!
Of moet hij nieuw zijn? :o


Hoeft niet nieuw maar die typische laptoptassen vind ik niet heel geweldig.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 19:28

Maar soms gaat handig en geschikt boven mooi -O-
Je kunt hem altijd nog een beetje pimpen *\o/*

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 19:41


SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 19:59

Steeph schreef:
Ik heb laatst nog een Eastpak gehaald met laptopvak, ik ben helemaal tevreden *\o/*
https://www.thelittlegreenbag.nl/dames/ ... gL5dfD_BwE
Deze is dat


Ruimte voor 14 inch laptop. De mijne is groter dan dat en ook zwaarder dan de laptops van tegenwoordig omdat de mijne echt een beetje een dikke is ook :+

Pabie
Berichten: 772
Geregistreerd: 08-03-14

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 20:17

heb je het nummer/model van je laptop? dan weten we de afmetingen is makkelijker zoeken naar een tas :)

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 21:00

SavannahNx schreef:
knabbelgirl schreef:
Ik zou eerst je formaat goed uitzoeken daar hangt veel vanaf. Kijk daarna eens naar de rugzakken van Herschell, goede steun, stevig en genoeg ruimte (met een apart vak) voor je laptop :)


Lijkt me idd handig ja. Is die stof niet zo “dun” dat de laptop alsnog tegen mn onderrug aan slaat?

Bij Herschell niet, daar zit juist (althans bij degene die ik heb) extra padding op je rug voor draagcomfort waardoor je dat niet voelt :)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 21:08

Pabie schreef:
heb je het nummer/model van je laptop? dan weten we de afmetingen is makkelijker zoeken naar een tas :)


Kan ik nu niet zeggen t is een Acer en 17,5 inch maar heb hem nu niet bij de hand dus meer kan ik even niet zeggen

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 22:25

Ik zou eigenlijk bijna zeggen dat je dan beter naar een losse neopreen sleeve voor om je laptop kan kijken in combinatie met een stevige outdoor rugtas. Zijn er ook in veel soorten en maten tegenwoordig.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 22:49

Anoniem schreef:
Ik zou eigenlijk bijna zeggen dat je dan beter naar een losse neopreen sleeve voor om je laptop kan kijken in combinatie met een stevige outdoor rugtas. Zijn er ook in veel soorten en maten tegenwoordig.


Ja zo’n hoes is idd ook een goed idee

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 00:02

Ik heb een eastpack office voor mn laptop en daar pastte mn 17.5inch laptop goed in. Ideaal!

Edit: zie op internet dat ie maar voor 13.5 inch is. De mijne pastte er prima in. Alleen wou dan het klittebandje wat over het vak heenloopt niet meer dicht

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 01:09

Thanks allemaal! Ik ga even op onderzoek uit

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 14:39

Ik plaatste dit in oktober:

eilleen333 schreef:
Na ruim 8 jaar komt het einde in zicht. Mijn favoriete laarzen zijn na een X aantal nieuwe zooltjes en hakken toe aan vervanging. Maar ja, na 8 jaar... volgens mij zijn ze uit het assortiment!!!

Het gaat om Loblan westernlaarzen. Ik kan vergelijkbare modellen wel vinden, maar niet in dit gladde leer en niet in deze kleur (en deze kleur vond ik juist zo mooi).
[ [url=m/gtNk6n.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/B7GDmj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VKgpn0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Helaas deze precieze laarzen nog niet gevonden. Iemand bood ze aan op marktplaats en we hadden een prijs vaststaan en daarna niets meer gehoord.
Maar heb ze inmiddels wel in zwart, en een paar zonder het bandje :p .
Tijdens het zoeken kwam ik nog wel meer leuke laarzen tegen, en toen ging het allemaal een beetje mis geloof ik.

En dan is dit intussen de hele familie:
Afbeelding

Maar ik hou me aanbevolen voor de laarzen die ik oorspronkelijk zocht/zoek, haha! Ik heb nu maar 6 paar, dus 1 dag van de week over ;)

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 16:43

eilleen333 schreef:
Na ruim 8 jaar komt het einde in zicht. Mijn favoriete laarzen zijn na een X aantal nieuwe zooltjes en hakken toe aan vervanging. Maar ja, na 8 jaar... volgens mij zijn ze uit het assortiment!!!

Het gaat om Loblan westernlaarzen. Ik kan vergelijkbare modellen wel vinden, maar niet in dit gladde leer en niet in deze kleur (en deze kleur vond ik juist zo mooi).
[ [url=m/gtNk6n.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/B7GDmj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VKgpn0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Helaas deze precieze laarzen nog niet gevonden. Iemand bood ze aan op marktplaats en we hadden een prijs vaststaan en daarna niets meer gehoord.
Maar heb ze inmiddels wel in zwart, en een paar zonder het bandje :p .
Tijdens het zoeken kwam ik nog wel meer leuke laarzen tegen, en toen ging het allemaal een beetje mis geloof ik.

En dan is dit intussen de hele familie:
[ [url=m/J6Enye.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar ik hou me aanbevolen voor de laarzen die ik oorspronkelijk zocht/zoek, haha! Ik heb nu maar 6 paar, dus 1 dag van de week over ;)


https://www.ebay.de/itm/Westernstiefel- ... SwwzhZVOlx

wel 1 maat groter, maar volgens mij.

in het zwart, maat 40
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 2-159-6445