Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 10:41

Nadat jullie me echt geholpen hebben met de paardenboeken ben ik weer eens op zoek.
In mijn kinderjaren ( ja echt een jaar of 8-10?) een keer een kinderfilm gezien maar ik kan me echt nog maar 1 scene herinneren. Heb de film daarna ook echt nooit meer gezien ( terwijl die zender regelmatig heruitzend).

Film ging over een dorpje, waren donkere mensen ( ook in de film), een eindje van het dorp weg ligt een grot. Daar woont een heks/monster/heel boze dame. De dorpelingen zijn er als de dood voor en komen ook niet in de buurt van de grot.
Op een keer kruipt een baby de grot binnen, dorpelingen in paniek maar uiteindelijk op het einde van de film ontdooit de heks/monster/boze dame en wordt weer vriendelijk.

Heel vaag allemaal maar die scene blijft me nu nog altijd bij, en ik ben gewoon 23 jaar nu :o

PS; Ons dagje uit was super gezellig! Zeelandbrug gezien, oosterscheldekering gezien, daarna naar Veere en je kan niet in Zeeland zijn geweest zonder Zoutelande te hebben gezien. Mooie kustlijn is dat zeg! Heel anders als de Belgische kust.


Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:38

_mexx_lady_ schreef:
Nadat jullie me echt geholpen hebben met de paardenboeken ben ik weer eens op zoek.
In mijn kinderjaren ( ja echt een jaar of 8-10?) een keer een kinderfilm gezien maar ik kan me echt nog maar 1 scene herinneren. Heb de film daarna ook echt nooit meer gezien ( terwijl die zender regelmatig heruitzend).

Film ging over een dorpje, waren donkere mensen ( ook in de film), een eindje van het dorp weg ligt een grot. Daar woont een heks/monster/heel boze dame. De dorpelingen zijn er als de dood voor en komen ook niet in de buurt van de grot.
Op een keer kruipt een baby de grot binnen, dorpelingen in paniek maar uiteindelijk op het einde van de film ontdooit de heks/monster/boze dame en wordt weer vriendelijk.

Heel vaag allemaal maar die scene blijft me nu nog altijd bij, en ik ben gewoon 23 jaar nu :o

PS; Ons dagje uit was super gezellig! Zeelandbrug gezien, oosterscheldekering gezien, daarna naar Veere en je kan niet in Zeeland zijn geweest zonder Zoutelande te hebben gezien. Mooie kustlijn is dat zeg! Heel anders als de Belgische kust.


Kirikou en de heks misschien?

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 11:53

Omg ja Kiwi, dank je!

xLovesPower
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 14:02

Alwiene schreef:
xLovesPower schreef:
Ik ben op zoek naar de kandelaar aberdeen van Riverdale.
Een tweedehands is ook prima.

[ [url=m/uY7J5i.png]Afbeelding[/url] ]


Zwolle Tuinland speciaal voor je gekeken. Volgens mij is dit hem.
[ [url=m/UXMtMd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AuOG7P.jpg]Afbeelding[/url] ]



Jaa dat is hem!
Super bedankt voor het kijken!
Helaas is Zwolle voor mij niet in de buurt. Ik ga even contact opnemen of ze hem voor mij willen verzenden.

Powervriendje Herinneringen aan jou blijven mij een glimlach geven <3

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 14:45

Ik zoek ook iets,
Ik heb op school een naai etui gekregen. Daar zat een bijdehandje in (een schaar achtig ding die je dicht knijpt en dan knipt hij.) maar ik weet de exacte benaming niet. Die van mij is gejat vandaag in de les en ik wil wel een nieuwe.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

siskeh
Berichten: 8676
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 14:59

Lau schreef:
Ik zoek ook iets,
Ik heb op school een naai etui gekregen. Daar zat een bijdehandje in (een schaar achtig ding die je dicht knijpt en dan knipt hij.) maar ik weet de exacte benaming niet. Die van mij is gejat vandaag in de les en ik wil wel een nieuwe.


Mijn eerste logische gedachte zegt knijpschaar, als ik daar op google kom ik wel wat dingen tegen, is dat wat je zoekt?

Of is het deze?
https://www.shopmontages.nl/contents/nl/d669.html
Ik meende dat wij deze thuis ook altijd wel hadden liggen.

Niet alle dwalers bennen verdwaald

theadora99

Berichten: 3629
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 17:02

Ik zoek... een spelletje wat ik vroeger speelde. Weet er niet ontzettend veel meer van maar het was op de computer. En dan iets met volgens mij een eendje of krokodil ofzo? En dan moest je levels doorgaan ik de badkamer en daarna volgens mij ook woonkamer en keuken enzo.

♡♡♡♡♡

Lynn_Nikita

Berichten: 25449
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 21:41

Afbeelding


Deze magnetische aankleedpop. 2 jaar geleden gekregen op mijn dochters verjaardag. Koper weet alleen nog dat het online aangekocht os maar weet niet meer waar

Flying_Angel

Berichten: 15711
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 21:45

Zoek eens op Melissa & Doug. Als je dan aankleedpop zoekt, vind je het! :j

Live free <3 [o]

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 01:43

theadora99 schreef:
Ik zoek... een spelletje wat ik vroeger speelde. Weet er niet ontzettend veel meer van maar het was op de computer. En dan iets met volgens mij een eendje of krokodil ofzo? En dan moest je levels doorgaan ik de badkamer en daarna volgens mij ook woonkamer en keuken enzo.


IK WEET WAT JE BEDOELD MAAR KAN NIET OP DE NAAM KOMEN AAARRRGHHH

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Lynn_Nikita

Berichten: 25449
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 07:26

Flying_Angel schreef:
Zoek eens op Melissa & Doug. Als je dan aankleedpop zoekt, vind je het! :j



Ik kan die serie wel vinden maar niet dat model. het is een soort barbie versie
Anders dochter en zoon eens aankijken of ze toch niet liever een andere versie willen

Pabie
Berichten: 772
Geregistreerd: 08-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 23:36

theadora99 schreef:
Ik zoek... een spelletje wat ik vroeger speelde. Weet er niet ontzettend veel meer van maar het was op de computer. En dan iets met volgens mij een eendje of krokodil ofzo? En dan moest je levels doorgaan ik de badkamer en daarna volgens mij ook woonkamer en keuken enzo.

where's my duck misschien, maar die ken ik voornamelijk van apps juist..

of sitting duck?

theadora99

Berichten: 3629
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 23:58

Pabie schreef:
theadora99 schreef:
Ik zoek... een spelletje wat ik vroeger speelde. Weet er niet ontzettend veel meer van maar het was op de computer. En dan iets met volgens mij een eendje of krokodil ofzo? En dan moest je levels doorgaan ik de badkamer en daarna volgens mij ook woonkamer en keuken enzo.

where's my duck misschien, maar die ken ik voornamelijk van apps juist..

of sitting duck?


Volgens mij niet.. is denk ik wel al 10 jaar geleden hoor :=

Ik dénk dat je een bad vol moest laten lopen met water, en dan gingen dingen drijven en ontstond er een soort ketting reactie en je moest dus alles goed zetten voordat de ketting reactie ontstond. Het was dacht ik ook een spel die je met een cd moest downloaden.

♡♡♡♡♡

dalena

Berichten: 3109
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 00:28

Where's my water? Al is dat ook geen spel op cd...

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 02:24

dalena schreef:
Where's my water? Al is dat ook geen spel op cd...


Die bedoelde ik toen idd! Idd geen cd spel

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 13:20

Ik zoek iemand die mij even een pb kan doen die in Amersfoort op het ROC Midden Nederland zat!

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

theadora99

Berichten: 3629
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 15:20

Ik woon in Amersfoort en loop stage op roc MN Utrecht dus als ik je kan helpen laat maar weten.

Where’s My water ken ik idd, is hst niet.

♡♡♡♡♡

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:34

theadora99 schreef:
Ik woon in Amersfoort en loop stage op roc MN Utrecht dus als ik je kan helpen laat maar weten.

Where’s My water ken ik idd, is hst niet.


Loop je stage op het busniss en administration college in Amersfoort?

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

theadora99

Berichten: 3629
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 17:02

Nee ik loop dus stage in Utrecht haha.

♡♡♡♡♡

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 19:49

Ik vroeg naar ervaring over het ROC Midden Nederland en dan locatie Amersfoort :)

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Banyu
Berichten: 12470
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 20:02

SavannahNx schreef:
theadora99 schreef:
Ik woon in Amersfoort en loop stage op roc MN Utrecht dus als ik je kan helpen laat maar weten.

Where’s My water ken ik idd, is hst niet.


Loop je stage op het busniss en administration college in Amersfoort?


Maar in haar bericht, zegt ze toch ook dat ze in Amersfoort woont, en stage loopt in Utrecht...

theadora99

Berichten: 3629
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 20:19

Banyu schreef:
SavannahNx schreef:


Loop je stage op het busniss en administration college in Amersfoort?


Maar in haar bericht, zegt ze toch ook dat ze in Amersfoort woont, en stage loopt in Utrecht...


Dit inderdaad. Ik weet verder helemaal niet waar het om gaat, maar misschien kon ik je daarmee wel helpen. Ik heb gelezen wat je zei, voldoe niet aan je profiel maar was wel bereid om je evt te helpen als dat kon.

♡♡♡♡♡

theadora99

Berichten: 3629
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 21:25

Ik zoek trouwens een topic van een tijdje geleden, iemand had iets geks in de mest van haar paard gevonden en dat opgestuurd naar iemand die het kon onderzoeken volgens mij, maar heb m ooit een keer ontstipt en heb nu geeeen idee meer hoe het is afgelopen of waar ik het terug kan vinden..

♡♡♡♡♡

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 21:37

theadora99 schreef:
Ik zoek trouwens een topic van een tijdje geleden, iemand had iets geks in de mest van haar paard gevonden en dat opgestuurd naar iemand die het kon onderzoeken volgens mij, maar heb m ooit een keer ontstipt en heb nu geeeen idee meer hoe het is afgelopen of waar ik het terug kan vinden..



Dat topic heb ik toevallig net ontstipt omdat er geen antwoord meer komt. Ik ga em even opzoeken voor je!


Edit: Dit was em, toch? [MD] Komt dit uit mijn paard?

Janine1990

Berichten: 43802
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 21:39

Ik zoek een leuke website voor kledinginspiratie. Niet per se al een webshop, maar dat is uiteraard ook welkom! :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnneMarijeP, Antonius, BeFunny, Esther, GrapeshotBot, Koekie_186, Roosch, SandraWierda en 162 bezoekers