Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 01:12

Ik zoek (goede) engelse ‘Romance Novels’! Ik lees zelf eigenlijk niet / nauwelijks en al helemaal niet in het engels... dus wie weet iemand hier? Het zou helemaal leuk zijn wanneer het niet hele populaire verhalen zijn!

haffiefreak

Berichten: 1647
Geregistreerd: 02-05-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 12:31

Ik weet niet of het hier al gevraagd is, Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Ik zoek uitdeelzakjes met die harde fruithartjes erin.
Of andere hartjes, maar wel in uitdeelzakjes.

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 12:45


MirandaMalik

Berichten: 9882
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:44

Jet schreef:
Niene, hoe groot is die teddybeer? Zijn de ogen geborduurd? En zou het kunnen dat iemand hem zelf heeft gemaakt/laten maken? Zo'n soort logo zie je vaker bij mensen die zelf teddyberen/andere knuffels maken en naar mijn idee niet bij fabrieksberen...

Geborduurde ogen zijn geschikt voor jongere kinderen (baby's), omdat knopen gevaarlijk kunnen zijn. Dus die worden denk ik wel ook in de fabriek gemaakt.

Nu heb ik zelf een vraag, ik ben al heel lang op zoek naar lila biothane van 16 mm, om zelf een hoofdstel te maken.
Je hebt wel een fletse kleur, grijzig maar die vind ik niet mooi.
Links dus die fletse, die kun je wel overal krijgen, maar de rechtse die ik wil, is nergens te vinden, of uitverkocht.
Afbeelding

vikawiek

Berichten: 1485
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 17:57

Trui schreef:
Ik zoek (goede) engelse ‘Romance Novels’! Ik lees zelf eigenlijk niet / nauwelijks en al helemaal niet in het engels... dus wie weet iemand hier? Het zou helemaal leuk zijn wanneer het niet hele populaire verhalen zijn!

Er is een boekentopic, ik denk dat zij best wat weten. Er zijn in dat topic best veel mensen die van romance houden en in het Engels lezen :D
[ENT] [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 12

DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 20:48

Ik zoek het merk Feta kas welke ze bij de griek/doner/pizzaria gebruiken :') Deze is toch echt wel anders dan die wat wij in de supermarkt kunnen kopen.

Dus als iemand een idee heeft? :D

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 21:20

DiscoDipp schreef:
Ik zoek het merk Feta kas welke ze bij de griek/doner/pizzaria gebruiken :') Deze is toch echt wel anders dan die wat wij in de supermarkt kunnen kopen.

Dus als iemand een idee heeft? :D


Gewoon eens vragen bij ze :) ze bijten niet :)

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:26


DiscoDipp

Berichten: 2869
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 15:55

Jet schreef:
DiscoDipp schreef:
Ik zoek het merk Feta kas welke ze bij de griek/doner/pizzaria gebruiken :') Deze is toch echt wel anders dan die wat wij in de supermarkt kunnen kopen.

Dus als iemand een idee heeft? :D


Misschien komt dat hier vandaan: https://www.griekseproductenonline.nl/koelproducten/ ?

Wel grappig dat ze ook een paardenproduct hebben, tegen maagzweren bij paarden: https://www.griekseproductenonline.nl/m ... treatment/ .



@Keet: Heb ik gedaan maar dat wisten ze niet :')

Maar ik denk dat de allerlaatste op deze site het is! Thanks :D

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 18:27

Ik zoek een telefoon houder voor mijn tiguan.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 19:09

Met een zuignap of in het ventilatiesysteem?
Op amazon staan er echt in alle soorten en maten

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 21:22

Afbeelding

Bij het rode zit mijn parrot, dus hij moet eigenlijk in dat ronde lucht dingetje, maar daar heb ik nog niets handigs voor gevonden dat ook niet te dicht bij mijn stuur komt. En dat ronde dingetje is ook nog een beetje schuin wat het lastig maakt


sandorra

Berichten: 4026
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 22:39


Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 06:47

Een rechte gaat dus niet omdat dat klepje waar het in moet schuin is. Ik zal straks eens een foto maken met zo’n magneet ding er in.

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 08:20


meintje

Berichten: 1834
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: Waterlandkerkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 08:24

Als die van ikke de oplossing is heb ik er hier nog 1 liggen. Die mag je zo hebben.
Dat is wel ongeveer hetzelfde systeem als die magnetische dus dat zal dan ook niet zijn wat je zoekt?

gerlindie

Berichten: 4639
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 17:37

Ik zoek leuke ideeën om een teamuitje te organiseren.
Als nieuwste lid van het team heb ik die eer toegeworpen gekregen :+

Het gaat om een groep van voornamelijk 40-65 jarigen (met één twintiger en een paar dertigers :') )
Allemaal docenten middelbare school van het team Groen.

Budget is in principe 20 euro pp, maar als je het onder de noemer 'nascholing' kan gooien, kan je keer geld krijgen.

Eerder zijn ze bijvoorbeeld op bezoek geweest bij de drijvende boerderij in Rotterdam en daarna de Maasvlakte.

Vanuit het team kreeg ik nu de suggesties Wildlands Emmen, Markerwadden bezoeken of een botanische tuin.
Nu vroeg ik me af of jullie nog leuke plannen hebben, of misschien zelf een leuk teamuitje hebben meegemaakt.

Ik hoor het graag :D

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 18:29

gerlindie schreef:
Ik zoek leuke ideeën om een teamuitje te organiseren.
Als nieuwste lid van het team heb ik die eer toegeworpen gekregen :+

Het gaat om een groep van voornamelijk 40-65 jarigen (met één twintiger en een paar dertigers :') )
Allemaal docenten middelbare school van het team Groen.

Budget is in principe 20 euro pp, maar als je het onder de noemer 'nascholing' kan gooien, kan je keer geld krijgen.

Eerder zijn ze bijvoorbeeld op bezoek geweest bij de drijvende boerderij in Rotterdam en daarna de Maasvlakte.

Vanuit het team kreeg ik nu de suggesties Wildlands Emmen, Markerwadden bezoeken of een botanische tuin.
Nu vroeg ik me af of jullie nog leuke plannen hebben, of misschien zelf een leuk teamuitje hebben meegemaakt.

Ik hoor het graag :D

Ooit voor een waterschap gewerkt. Die hadden als uitje (moest deels educatief/werkgerelateerd zijn) een oefening dijkbescherming.
Daarna gaf een van de medewerkers, vanuit z'n hobby, een demo met vogels. Deze vogels werden ingezet voor biologische bestrijding, ook van dijk-ondermijnende dieren.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 20:25

Gerlindie misschien naar een kaasboerderij en aansluitend boerengolfen
Of garnalen vissen
Of zeehondjes kijken <3

Idee van ikke ook super leuk!

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 21:38

gerlindie schreef:
Ik zoek leuke ideeën om een teamuitje te organiseren.
Als nieuwste lid van het team heb ik die eer toegeworpen gekregen :+

Het gaat om een groep van voornamelijk 40-65 jarigen (met één twintiger en een paar dertigers :') )
Allemaal docenten middelbare school van het team Groen.

Budget is in principe 20 euro pp, maar als je het onder de noemer 'nascholing' kan gooien, kan je keer geld krijgen.

Eerder zijn ze bijvoorbeeld op bezoek geweest bij de drijvende boerderij in Rotterdam en daarna de Maasvlakte.

Vanuit het team kreeg ik nu de suggesties Wildlands Emmen, Markerwadden bezoeken of een botanische tuin.
Nu vroeg ik me af of jullie nog leuke plannen hebben, of misschien zelf een leuk teamuitje hebben meegemaakt.

Ik hoor het graag :D


Dingen die wij gedaan hebben waren meestal keuzeprogramma's omdat er niks te vinden was wat 160 mensen aansprak. We zijn bv naar Noordwijk geweest om verschillende watersporten te doen en te wandelen. Maar enkele ideeën:

-workshop graffiti
-raften
-wandelen met de boswachter
-kitesurfen
-varen in een sloep
-roeien
-expeditie Robinson
-schermen
-workshop doedelzak spelen
-pubquiz

gerlindie

Berichten: 4639
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 06:28

Thanks voor de ideeën alvast! :De

Het gaat trouwens om een groep van ongeveer 15 mensen

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 10:55

Ik ben ook op zoek naar iets... Ik heb een goede vriend die bijna niet kan/mag lopen op het moment en het is toch wel leuk om dingen samen te kunnen doen. Coronaproof ook nog. Ik dacht al aan varen, maar heel veel verder kom ik ook niet. :') Hebben jullie nog ideeën?

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 17:53

Varen inderdaad! Of een autorally/-puzzeltocht? Kan hij wel staan, zwemmen, fietsen o.i.d.?

Zappa

Berichten: 2740
Geregistreerd: 10-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 18:14

DiscoDipp schreef:
Ik zoek het merk Feta kas welke ze bij de griek/doner/pizzaria gebruiken :') Deze is toch echt wel anders dan die wat wij in de supermarkt kunnen kopen.

Dus als iemand een idee heeft? :D


Mocht je hem nog niet gevonden hebben..
Deze worden vaak gebruikt en zijn te verkrijgen in de turkse toko en niet in de reguliere winkel idd
Je hebt de variant witte kaas en Feta (als je de echt romige bedoeld dan moet je feta hebben)

Op de 1 of andere manier lukt een foto uploaden niet dus even een linkje

https://images.app.goo.gl/1USb2aTLvZT6PNhJA