Waah, presentatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Waah, presentatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 15:48

Ik had net een hele enge presentatie, maar het ging goed. Inhoudelijk ging het maar matig, maar iedereen vond het wel leuk. Ik had er een 2 filmpjes ingedaan. Goede afleidingstruc . Kon alleen minder goed op de vragen na afloop ingaan Scheve mond . Later kan ik daar altijd prima antwoorden op bedenken, maar op het moment zelf... En als dat al lukt, dan vind ik het ook nog eens best moeilijk om dat op het moment zelf naar het Engels te vertalen.

Dat wilde ik gewoon even delen.

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 16:59

presentaties altijd vreselijk Tong uitsteken ik krijg altijd giga de zenuwen ervan , maar als ik eenmaal een tijdje bezig ben gaat het wel. Die vragen naderhand zijn altijd vervelend ja !

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 17:14

Waar had je het over gedaan dan??

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 17:36

Het was voor mijn werk. Ik doe onderzoek naar smaakwaarneming bij mensen. En het ging over de sterkte en lekkerheid van smaak en of er verschillen zijn in de snelheid waarmee proefpersonen kunnen reageren op smaken als ze op sterkte of op lekkerheid moeten letten.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:21

Fijn dat het zo goed is gegaan...Verschrikkelijk vond ik dat altijd,die presentaties op school...Op de een of andere manier vonden mensen het toch reuze interessant wat ik te vertellen had..Minder waren altijd die vragen,maar met een vlotte babbel en een hoop gedraai kom je een heel eind..Ik denk dat als ik een presentatie voor m'n werk zou moeten doen,een zenuwinzinking zou krijgen...Dan is het echt écht..Brrrr..

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 22:36

fabiola schreef:
presentaties altijd vreselijk Tong uitsteken ik krijg altijd giga de zenuwen ervan , maar als ik eenmaal een tijdje bezig ben gaat het wel. Die vragen naderhand zijn altijd vervelend ja !


hehe en we hadden een 8.5!!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 22:45

EstherSi"]
[quote="fabiola schreef:
presentaties altijd vreselijk Tong uitsteken ik krijg altijd giga de zenuwen ervan , maar als ik eenmaal een tijdje bezig ben gaat het wel. Die vragen naderhand zijn altijd vervelend ja !


hehe en we hadden een 8.5!!
[/quote]

haha ja maar niet omdat ik het nou zoo geweldig had gedaan Nagelbijten / Gniffelen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:15

Blijft eng presentaties Knipoog
Fijn dat het toch nog redelijk goed gegaan is, nou kan je weer slapen vannacht....

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:24

Wat lekker dat het voorbij is en dat het toch goed ging.

Misschien ben ik een beetje raar, maar ik vind het heerlijk om voor een groep mensen te staan. Lekker babbelen, mensen enthousiast krijgen. Het is altijd weer een uitdaging om iedereen zijn aandacht erbij te houden, en om de boodschap over te brengen.