Mijn nieuwe hobby...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:03

Alles voor de show en publiek vaak ..


Niks zo verraderlijk als het weer , vorige keer dat ik er 1 varen zag in de regen poeh geen idee .

Maargoed haha ik ben ook niet zo technisch met het weer :+


Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 20:10

Vandaag naar Hardenberg maar helaas afgelast ivm de wind en windrichting , weer uit rijden terug naar huis -O- . Zeer begrijpelijk :j

Maandag nog 3 weken tot evenement in mijn dorp dus daar maar naar uitkijken :)F , word een fantastisch laatste jaar als vrijwilliger gok ik . J van de oude ballonnen neemt nog 2 mee voor de nightglow , en vooral 1 van die 2 wacht ik al 3 jaar op om die te zien _O- , volgende week weer vergadering en dan pas weer vergadering op de baan een paar dagen voor de start . Tijd gaat gewoon giga hard :x

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-18 17:04

Dat is balen Rebecca! Jaaa die tijd vliegt voorbij. Voor je het weet is het zover. Maar het klinkt erg goed!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 19:33

Enorm balen , maargoed volgende keer beter . Hopelijk in Barneveld goed weer dit jaar , vorig jaar hadden we daar een afgelast programma :+


1 van de 2 die hopelijk aan de nightglow meedoet is :

Afbeelding
Afbeelding

Pr(e)itstift ! Paar jaar terug zouden we hem al overeind zetten in Meerstad maar was geen tijd meer na de voetbal om die overeind te zetten, 3 jaar verder nu :+

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-18 20:36

Ooh nu word ik wel benieuwd. Zat al steeds meer te twijfelen om misschien als het lukt toch richting Joure te komen. Maar die pritt is ook zeker wel heel gaaf! Maar het is zo een eind rijden hahahaha

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 20:44

Heb nog een matras over op loopafstand van de locatie :') :)) , maar geen bed geen lattenbodem . En poes moet van haar matras gestoten worden

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-18 21:37

Dat zou wel top zijn....we houden wel ff contact!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-18 15:10

Jeeej, vanavond voor t eerst in tijden weer eens crewen! Ik heb er zin in, hebben 3 ballonnen staan, dus ben benieuwd waar we heen gaan!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:21

Veel plezier vanavond !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 19:59

2 gespot vandaag :D , had J van de oude ballonnen even bericht gedaan en die werd bij aankomst gelijk even gevraagd of ie helpen kon :') . Pittige grondwind even in beweging gekomen want met je handen in je zakken is ook niet alles , met al mijn kennis (en nog wat opgedaan) even wat gehangen en tegengehouden :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Was genieten :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:37

Afbeelding

Gister kwam van Gogh over :Y) , heb van een crew interesant nieuws gehoord erover maar dat hoeft niet openbaar :P . Had flink de pas erin

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-18 01:11

Die van gohg blijft erg gaaf!

Vandaag ook weer een mooie vaart gehad. Eens een keer bij de zuiderburen geland!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 10:12

Bij ons vloog er gisteren eentje echt zowat door de straat. Volgens mij ging die landen :))

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-18 11:43

Ooh dat zou heel goed kunnen! Zeker als het echt al tegen zonsondergang was. Blijf het zelf ook altijd erg gaaf vinden als ze zo laag gaan!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:56

Ja het was rond kwart voor 10 in de avond denk ik :D heel gaaf om te zien!

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:23

Die zal aan het zoeken geweest zijn.

Vanavond gaan we nog keer.

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-18 12:27

Die kans is inderdaad heeeeel groot ja. Is ook ongeveer de tijd dat we aan de grond moeten staan momenteel.

Leuk Optiwolk! Het weer is er nu echt ideaal voor. Ik heb helaas zoals het er naar uit ziet donderdag pas weer tijd. Maar goed, komt vanzelf wel weer.

Als ik het nieuws mag geloven krijgen we volgende week een hittegolf en blijft het verder komende tijd nog tropisch warm, dus voorlopig kunnen we wss nog wel even.

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 13:50

Ja het is echt een prima zomer al geweest.
Hele weekends staan vol heb k op de planning gezien

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 13:57

Hij zweefde heel mooi richting de weilandjes hierachter, daar zal hij de grond wel geraakt hebben. Gewoon zo’n gaaf zicht!

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-18 14:01

Jaaa inderdaad, bij ons is het ook een gekkenhuis of gekkenhuis geweest, Juni is gigantisch druk geweest, Juli is ook heel druk....zelfs door de week bijna alle avonden vaarten. En gebeurd ook zeer regelmatig dat we met 2 of 3 ballonnen op pad gaan. Momenteel komen we echt handen te kort in de crew merk ik.....

Persoonlijk vind ik het weer net iets te veel van het goeie, maar over de mogelijkheden tot het veer mbt het varen hoor je mij absoluut niet klagen.

Jaaa inderdaad, dat ziet er altijd heel gaaf uit. Vind het ook altijd erg gaaf om de landingen etc te zien als we daarvoor optijd zijn. Redden we helaas ook niet altijd, maar het blijft bijzonder.

Vind het ook zo leuk als andere mensen en bokkers mee kunnen genieten van de ballonnen haha!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:18

Ennnn weer eens bij de landing. Das 100% accuratie al dit jaar.

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 21:59

Tof Jans !

Weer is perfect zou je denken :P


*\o/* goed bezig Optiwolk


Afgelopen dagen paar gespot :P


Afbeelding

Vandaag deze , leek wat te zwaar want hij ging echt niet hoog :')

Afbeelding

En nog 2 stipjes


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En deze paar dagen terug , maak er geen woorden vuil aan maar het ging tikje apart :+


Volgende week ballonfeesten in dorp dus 5 dagen (hopelijk) feest *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 22:07

Hier kwamen er weer voorbij, ditmaal wat hoger. Wederom dezelfde als van de week ook :)) een rode met de tekst meeomhoog.nl :D

Dit was van de week:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-07-18 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 22:09

Welke dat dan :))

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 22:10

Foto hierboven :)) is bij mij uit de voordeur genomen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Eilish, GoogleAdsense, swatch en 27 bezoekers