Mijn nieuwe hobby...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-18 15:02

Niceeee, straks eens kijken! Met n beetje geluk dit weekend nog n keer crewen

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 12:12

Ik wil niet kijken. Dan word ik depri.

Vorig jaar waren we gewoon daaaaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 18:07

:(:)

Waren mooie dagen om te zien :)F


Vandaag met pijn in mijn hart en mixed feelings gestopt met de oude luchtballonnen , koste wat tranen maar ben wel zeker van mijn zaak .


Rijbewijs is bijna binnen dus wie weet crewen volgend jaar :)

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 13:16

Aaaah das jammer

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 15:50

Ja enorm , verder ga ik op dit openbare topic er niet verder in op maar tsja .. Soms is het niet anders :)

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:54

Als je wil pben mag je hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 22:34

-schopt-

Aangezien J van de oude ballonnen meeleest veel ingehouden , maar die klootzak mag lekker meelezen . Hij mag door de stront zakken :x


Maar ben wel toe aan vitaminen :') , zie wel gave sneeuw foto's op FB van mensen in de sneeuw met ballonnen *\o/* .


De meeting/het evenement in mijn dorp is dit jaar gratis :wow: :D , nieuw bestuur ook . Week eerder ivm Metz dus ben enorm benieuwd naar de deelnemers dit jaar :):)


Ben toe aan beter weer en de zomer :):) , hoe is het met jullie?


Had voor een foto wedstrijd deze ingestuurd :


Afbeelding

Bij de KNVVL :+ , niet gewonnen maar hij staat wel op hun website bij artikelen . Had mij laten winnen dan als die zo tof is :') , ben wel trots op deze plaat en dat met een mobiele telefoon haha. In de blauwe ballon achter de piloot van de motor en de voorste heeft een eigen ballon maar vaart niet zo vaak , heb met beide piloten ook eens een vaart gemaakt . Was toen winderig en de blauwe schoot net niet weg :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-01-19 22:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-19 22:40

Goed goed! Bij ons is volgensmij de eerste vaart geweest. Alleen kon ik helaas niet ivm geen vervoer. Zal voorlopig helaas zo blijven tot ik weer een auto heb!

Ben ook erg benieuwd hoe het met iedereen is.

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 23:38

Was wel een paar keer ansich prima weer , hier varen ze vaak pas vanaf april weer . Al heb ik na wat spieken online ook maart al gezien . Ben benieuwd en er wel weer klaar voor :))

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 10:58

Hier kalm. We zijn voor t eerst in jaren niet naar Zwitserland geweest ivm achter verplichtingen. Dik balen maar ja....

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-19 14:36

Hoe is het met de ballonvaarders hier? :+

Ik heb onlangs weer een paar keer gecrewd, zal dit seizoen een heel stuk minder worden dan afgelopen seizoenen denk ik. Want heb geen auto meer, maar goed, afgelopen keren waren wel weer genieten :D


Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 15:56

Hier rustig ,komt weinig over (fiets stuk dus moet geduld hebben :)) )

Van de week kwamen er paar dichtbij langs , vanuit slaapkamer goed zichtbaar . Volgende maand ballonfestival in dorp (dit jaar gratis ) , daar heb ik wel zin in komen ook specials die niet eerder in NL geweest zijn : https://www.ballonfeesten.nl/ballonfeesten/

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 11:59

Mooie avond gister ,ballonfestival is dit jaar gratis dus enorm veel volk op de been :=


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 15:34

Even n update

Wij zijn ook alweer lekker aan t crewen en hebben aantal meetings achter de rug.

Eeklo was n flop... wel jammer voor de organisatie, is al derde jaar op rij ofzo.

Chambley gaat wel lekker dit jaar, vooral ook lekker weer om tussen de vluchten in de zon te liggen dutten :))

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 15:37

Zag wel dat de pilote van de molen naar Eeklo ging ,verder niet echt gekeken naar Eeklo :P

Chambley <3 had super graag gegaan maar geen auto , kijk wel een livestream en maandagochtend was aardig kippenvel . Alles op een rij en dan opeens gaan ze , dat was zo al een mooi gezicht laat staan daar. Zie ook veel foto's langskomen op FB <3

Zal wel warm zijn daar :=


Ballonfeesten hier waren 5/5 vaarten , in de regen of wat wind ze gingen gewoon . Alles voor de show volgens mij :=

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 11:04

Wij zijn zondagnacht nog doorgereden omdat we er maandagochtend perse wouden zijn :=
Lekker pijnlijk wel.

Is hier idd goed warm

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 08:42

Hoe is het hier?

Ballon seizoen was in België al iets eerder gestart. Er staat lekker veel op de planning, dus we gaan regelmatig mee.
Zou kunnen dat we deze week van maandag tot vrijdag 5/5 halen

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 09:03

Wat toevallig dag dit topic opeens omhoog komt. Ik heb voor mijn verjaardag van mijn vriend een luchtballonvaart gekregen <3.

Ik was in januari jarig maar helaas door alle corona maatregelen mocht het steeds niet plaatsvinden. Tot twee weken terug. Maar het weer was helaas regenachtig en grijs. Wel veilig om te varen maar niet mooi om er echt van te genieten.

Helaas mag je als klant niet afzeggen, dus we zijn gewoon naar de afgesproken plek gegaan. Eenmaal daar was het eerste wat de piloot erg gezellig zei: "Weet je, we kunnen gaan varen, maar we kunnen ook gewoon niet gaan en lekker een biertje gaan drinken en dan een andere dag gaan wanneer het mooi weer is". Daar waren we ontzettend blij mee. Hij zei zelf ook al dat wij dat gewoon verdienen want we hadden een privé vaart geboekt. Met een grote groep zou hij gewoon zijn gegaan maar doordat het privé was vond hij dat er extra service bij hoorde. :D

We hebben afgesproken om het vanavond nog eens te proberen. We verwachten deze ochtend nog een telefoontje voor de bevestiging en dan kunnen we hopelijk een mooie avond tegemoet komen! <3

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-20 19:19

Hoooooi! Jaaa hier gaat het redelijk oke hoor! Beetje chaos en drukte, niet zo lang geleden verhuisd. En geen auto meer, dus kan niet echt vaak meer crewen bij het bedrijf waar ik het deed. Nu contact opgenomen met wat hier in de omgeving.

Wel gaaf om dat te halen! Het weer is hier in iedergeval redelijk.

Wat gaaf dat je dat hebt gekregen Emily! Wat leuk dat de piloot dat op zo een manier doet, ben je toch niet helemaal voor niks naar het veld gereden haha! Prive vaarten zijn erg leuk! Wel aan de prijs :=

Is het uiteindelijk gisteravond wel gelukt? Mag ik vragen bij welk bedrijf je geboekt hebt? (mag ook PB, maar ben wel nieuwsgierig haha)