Mijn nieuwe hobby...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 10:14

Oh.
Is t dan het zeepaardje enzo?
Kangoeroes ook al live gezien. En de bijtjes natuurlijk in abq!

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.


Shirley

Berichten: 26849
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 10:31

Wat een prachtige exemplaren!
En weet niet wat er hier aan de hand is, maar hier komt nog amper wat voorbij de laatste tijd -O-

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 12:50

Alle ballonen van hun , zeepaardje mocht vorig jaar niet varen in NL net als de pelikaan die beide al geboekt waren voor verschillende plekken ([plaats] niet) .

Maar dit is sinds vorig jaar zo ,genoeg gezien van hun . De kangoeroes en geloof dat Daisy ook van hun is , woody woodpecker en angry bird . De ooievaar en een varkentje , ze hebben zoveel :=

Shirley je schrikt ze toch niet af :oo

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 13:10

Ooievaar ook live gezien in abq.
En Neptuno, mijn allerfavorietste ballon EVER.

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 15:14

Okee okee, het word echt tijd om festivals af te gaan als ik het zo hoor hahahaha.

Misschien veel cancels vanwege het weer of ongunstige windrichtingen Shirley, kan van alles zijn....

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 15:21

Neptuno is echt vet , helaas niet zien varen maar ze hadden hem wel even getetherd (is dat wel het juiste woord := , tetheren aan de auto of auto's met de mand vast aan touw kan hij een een stuk de lucht in zonder dat de ballon weg kan al wil hij nog zo graag )

Ooievaar is al paar jaar terug , die ging toen rakelings over het dak bij mijn ouders :+


Hup Ricie :P , meld je ziek deze zomer en ga op pad :))

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 22:04

Haha jaaa ging dat maar zo makkelijk, momenteel is het helaas niet zo makkelijk -O-

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 17:14

Dan gaat het over :(:)


Moest vandaag even naar een ander dorp met de bus even schoenen halen en ach natuurlijk loopt er net een piloot die winkel in _O- , hij kent mij niet echt maar ik hem wel (heeft weleens met mij gepraat , de beste man die de rest van onze old balloon club mensen voorbijliep om mij te vragen of ik het rijbewijs had en als ik die haalde ik crewen wou. Maar niet bij dat bedrijf zolang ik leef , die piloot dus en eigenaar van 1 van de bedrijven int dorp _O- )

Zag eigenaar van ander bedrijf al rijden maar zonder aanhanger , gok dat het niks is vanavond

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-18 19:04

Hahahaha, nou dan heb je iig nog iets....euhm...iemand gezien die met ballonnen te maken heeft vandaag hahaha.

Is t zo n erg bedrijf dan? Haha naja ben er ook bang voor dat t niks wordt...hier voor mij sowieso helaas niet vanavond....

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 21:27

Hier staat er sowieso vrij weinig op de planning.
In t binnenland is er wel gevaren.

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-18 21:44

Jaaa naja op de planning staat er genoeg bij ons. Ben afgelopen week een paar dagen echt specifiek gevraagd of ik alsjeblieft kon komen crewen. Komen echt handjes te kort momenteel....

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 21:53

Bijzonder hoe dat verschillen kan :P

Misschien volgend jaar crewen , maar opzich spotten is ook leuk . En kwa bedrijven moet ik dan al uitwijken naar buiten het dorp /provincie ..

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-18 21:55

Jaaa, dat word wat verder voor je dan idd. Jammer dat wij niet in de buurt zitten, denk dat je bij ons wel terrecht had gekund deze maand haha

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 21:58

Denk dat baas gek word als ik de hele maand vrij vraag :+ , werk maar 3 ochtenden maar het is druk momenteel zo tegen de zomer aan .

Dan gewoon tentje mee , fiets mee de trein in en op bonnefooi naar Brabant (past er wel een tentje in de loods ? :') )

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-18 21:59

Ooh dat past wel in de loods hoor. Op t gazon naast de loods ook wel hahaha

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 22:00

Prima joh :') , na een ochtendvaart kan ik dan zo de tent in haha .

Komt niet goed ,Dan heb ik 3 boze katten thuis :(:)

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-18 22:01

Hahahhaa, jaaa precies! Neee dat moet je ook niet hebben!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 13:08

Er staat genoeg op de planning maar de andere kant van België is me net wat te ver

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:58

Er zijn grenzen wat nog leuk is Optiwolk

Over 2 weken waarschijnlijk naar evenement in Hardenberg heengaan ,kwa ballonnen niet spectaculair maar de locatie is tof

Afbeelding

Aan het water !

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 09:44

Klinkt wel fijn!

Ja kreeg dan gister nog last minjte uitnodiging, maar kreeg h niet meer rond in de planning. Achja.

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:19

Vorig jaar gingen de ballonen over het water ,is niet heel breed maar geeft leuke plaatjes

Komt wel een andere keer weer :)

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 11:27

Las vandaag dat het in Duitsland mis gegaan is , maar op een Duitse site las ik dat er regen was voorspeld en ze wel varen gingen .

https://www.google.com/amp/s/www1.wdr.d ... rf-100.amp

Gelukkig geen doden maar als dat zo is zijn dat wel 'balloncowboys' .. , benieuwd wat jullie daar van denken


Ik had vrijdag mazzel :D , zag al een team rijden richting de verzamelplek maar dat was in de verte en ik dacht ach ga wel naar een plek waar ze wel opstijgen en daar stond een ander team :+ . Dus even gekletst met J (de oude ballonnenman, die schoof aan) , en nadat die voor ons opsteeg zagen wij in onze ooghoek de ander in de verte . Had gewoon dubbel geluk eens :D


Afbeelding
Afbeelding

Dde 2de nog niet gezien dit jaar

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 17:04

Als er regen voorspeld is was het al een gok om op te stijgen.
Al heb ik nog al een vlaag gehad tijdens een vlucht. Zolang het niet uuuuren giet en je de ballon droog kan inpakken kan dat nog zon kwaad niet.
De windstoot/het drukverschil die/dat al dan niet gepaard gaat met bewolking kan je niet voorspellen...

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 20:49

Op meetings doen ze nog weleens stoer , opstijgen korte vaart en direct naar beneden en droog inpakken (maar ook vaak nat )

Vind het wel bijzonder dat je dan met regen op de radar opstijgt , wie weet was de regen anders voorspeld maar wie weet

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 08:11

Dan is dat een mottige meeting, want als het zo moet las je beter af IMO.

Sja weet je die voorspellingen.
Laatste keer dat ik de ballon heb zien varen in de regen was t bij ons niet voorspeld.
Es klaargestaan volr ochtendvlucht ook. Vol regen op ons bakkes. Gebeld naar meteo “wij zien enkel lage mist oo de radar”
Was echt wel regen hoor...

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Astrid_Brann, Clairtje_Sun, Kim_S, lisawouda93, miereneter, Orchideee, Patriesje, Polarize en 49 bezoekers