Mijn nieuwe hobby...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-18 23:49

Jep met aanhanger hahaha. De chauffeur ontbrak hahaha.

Ooh das wel zonde!

Het blijft zoo gaaf om te zien

Afbeelding

Afbeelding

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh


Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 11:58

Scheelt dat die enigzins leeg was haha , leer je wel van :j

Prachtige beelden weer :D

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 12:05

Ik heb hier al een tijd niks meer mogen aanschouwen....wil ook balonnen in de lucht *\o/*

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-18 12:12

Jaaa inderdaad, ik had alleen de ventilator er in staan. Eerste deel/uur dat ik reed. Op de terugweg gereden met ballon er in....maar ach heb met verschillende aanhangers gereden en ook paardentrailers enzo. Dus zoveel anders is het niet. Vanavond mag ik ook weer met een ballon op stap.

Das balen Shirley! Vanavond hangen wij weer met 3 ballonnen in brabant. Dus wie weet kan je ons spotten!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 12:13

Ik ga het zeker in de gaten houden, Ricie!
Waar in Brabant gaan jullie de lucht in?

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-18 12:19

Onze ballonnen gaan vanavond omhoog in Oosterhout, Chaam en Den Bosch. Gister was het trouwens ook wel een "drukke" bedoeling. Heb gister 3 ballonnen zien hangen tijdens het crewen.

Zal natuurlijk altijd gekker kunnen, maar er hangen er wel genoeg denk ik haha

Mocht je het leuk vinden ergens te komen kijken Shirley, dan moet je me ff n PB doen. Dan kan ik ff kijken of ik een opstijg adres kan krijgen en door kan sturen naar je.

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 12:21

Zolang ome agent jullie niet controleert is er niks aan de hand dus ! , succes vanavond ben bijna jaloers dat jullie daar in het zuiden zovaak varen :+

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-18 12:23

Neee inderdaad klopt! en als het goed is rijd ik vanavond een combi die wel gewoon met B mag. Maar ja....ik had ook zo iets van zolang ik normaal rijdt en geen rare capriolen uithaal dan hebben ze ook geen rede om me staande te houden en te controleren.....enige wat ik me kan bedenken is als het bij een boer uit de hand zou lopen waar we geland zijn.

Maar das heel simpel, dan staat de bus er al dus heb ik niet gereden hahaha. Dat was iemand anders van de crew dan hahaha

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 12:34

Ricie schreef:
Onze ballonnen gaan vanavond omhoog in Oosterhout, Chaam en Den Bosch. Gister was het trouwens ook wel een "drukke" bedoeling. Heb gister 3 ballonnen zien hangen tijdens het crewen.

Zal natuurlijk altijd gekker kunnen, maar er hangen er wel genoeg denk ik haha

Mocht je het leuk vinden ergens te komen kijken Shirley, dan moet je me ff n PB doen. Dan kan ik ff kijken of ik een opstijg adres kan krijgen en door kan sturen naar je.


Da's me te ver :Y)

Ik ga weleens kijken in Etten-Leur en verder ga ik gewoon op mijn rug in de wei liggen wachten tot er wat overvaart :D

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-18 12:41

Haha ik geef je groot gelijk! Wel zonde, gister zijn we vlakbij Etten Leur opgestegen...in Sprundel, dat had dan wellicht beter te doen geweest haha

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 12:57

Ik heb goed weer besteld!

Ik heb Mn rijbewijs in december tien jaar en zeven jaar aanhanger ^^

Ff openhouden is ook mijn taal bij goed weer.
Tip: draag een strakke tankdop of steek de flap van je shirt in je broek. Anders sta je in je nakie!

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 13:04

Dan hebben ze idd geen poot om op te staan nee , maar je weet het nooit of er ergens een toevallige controle is . Maar genoeg gezeur en een wijzend vingertje :))

Dan lijkt half jaar na mijn rijbewijs mijn E halen toch wel spannend. Maar nog eens een paar jaar wachten is ook zo lang wachten :')


Shirt stop ik ook altijd in mijn broek :') , scheelt weer een moment van schaamte :+ .


Zag de piloot van de superbike al rijden met de trailer van de superbike daar gooit hij vaak gewone ballonnen in en die ging richting het gasflessen vulstation dus gok dat die varen gaat vanavond :))
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-04-18 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-18 13:14

Een half jaar, tsjaa het is hoe je er zelf in staat en of je een beetje feeling hebt. Zeker als je het eerste half jaar veel rijd moet het wel te doen zijn denk ik hoor. Zat kleine aanhangers die je mef B ook mag rijden. Daar zou ik in t eerste half jaar dan ook al veel mee gaan oefenen. Al moet ik zeggen dat een dubbelasser en/of grotere aanhanger makkelijker en fijner rijd dan een kleine/enkelasser. Zeker met achteruit rijden.

Jaaa das idd wel een slim puntje. Gister heb ik idd op verzoek van piloot ook open gehouden bij de ventilator. Relaxt plekje tot de brander aan gaat hehe.

Toen maar even aan de zijkant open staan houden dat de ballon zegmaar tussen mij en het vuur in zat. Scheelt n bak met hitte haha!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-18 19:30

Jaja we hangen weer! In Chaam dit keerAfbeelding

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 19:32

*\o/*

Hier weer niks :') , tijd om te verhuizen _O-

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-18 22:27

Haha jaaa goed idee! Zoek hier wat hahaha

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 07:21

Ik denk als ik logisch denk dat ze wind verkeerd stond ,dan ga je richting het water etc en moet je al snel landen . Duurt altijd even voor mijn kwartjes vallen :+

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 14:48


Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 14:53

Je houd je keurig op de achtergrond Optiwolk , zit op mijn handen met sommige reacties daar . We worden vast en zeker begluurd in dit topic , maar die hebben geen ballen om te reageren pas in een ander topic over dingen die we hier bepraten . Vind ik tikje achterbaks ...

Het is weer wisselvallig het weer , ben zelf ook benieuwd wanneer ik weer wat zie ik het dorp

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 15:06

Ja ik heb m'n les misschien wel al geleerd :=

Al die oliebol over "noodlanding".
Het mag. Leer ermee leven of plant bomen rondom je domein.

Het is niet dat ik het niet snap. Ik vind het ook poedersuiker als er een ballon overvaart als ik in de buitenbak wil rijden.
Maar ik ga naar binnen en rijd buiten als er meer wind is.
Meer wind = minder ballonnen en minder muggen ook :')

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 15:22

Snap ik :=

:') slimme strategie haha , meeste piloten gaan niet voor hun lol paardenmeisjes pesten

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 15:55

Nee joh, weet je hoe hard die kunnen meppen met een zweep?!?!

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

xJurdyWonanx

Berichten: 4049
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 16:01

Ik heb 'even' 24 pagina's doorgelezen haha. Leuke hobby hebben jullie zeg, echt gaaf!
Ik woon op 7 hoog en op 1 km afstand van een plek waar ook wel eens ballonfestival is en waar sowieso heel veel ballonnen voorbij vliegen. Maar jullie zitten allemaal totaal ergens anders zo te zien.

Wonan (v. Windspiel)
B+10 PR:216 L1+11 PR:199.5 L2+11 PR:194
http://www.instagram.com/haflinger.wonan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 16:06

Dat ja :') , komt hard aan een zweep

Ah die bij het kasteel in hoensbroek :D :)) , Limburg lijkt mij een mooi gebied om te varen :j . Kon ik heen vorig jaar maar dan kwam ik niet thuis. :+

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-18 21:59

xJurdyWonanx schreef:
Ik heb 'even' 24 pagina's doorgelezen haha. Leuke hobby hebben jullie zeg, echt gaaf!
Ik woon op 7 hoog en op 1 km afstand van een plek waar ook wel eens ballonfestival is en waar sowieso heel veel ballonnen voorbij vliegen. Maar jullie zitten allemaal totaal ergens anders zo te zien.


Wat leuk dat je de moeite hebt genomen alles door te lezen! Dat is wel een mooi uitzicht dan, lijkt me gaaf om zo alles omhoog te zien komen.

De laatste tijd crew ik zelf veel in brabant, die hoek van Breda en soms ‘S Hertogenbosch....wie weet ook ooit dichter in de buurt haha!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, carineken, GrapeshotBot, IASCrawler, Laurora en 65 bezoekers