Mijn nieuwe hobby...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-18 17:33

Lijkt me inderdaad ook wel gaaf, ook iets voor op mn wensenlijstje haha!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh


Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 18:02

Hoe groot is die lijst ondertussen ? :P , ga je nog ergens heen deze zomer ? :)

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-18 21:13

Euhm, ik heb nog geen daadwerkelijke lijst. Maar ik wil wel heel graag naar Metz, dat is toch wel 1 die me heel gaaf lijkt ook. Verder wil ik ook graag naar Barneveld en naar Oosterhout denk ik, hoorde dat er daar ook één was.

Maar ik heb verschillende plannen dit jaar, die allemaal financieel wel wat of redelijk wat vragen. Dus ik moet even zien wat dit jaar haalbaar gaat worden. Hoop er minimaal 1 of 2 in Nederland mee te kunnen pakken op zn minst. Maar buitenland moet ik nog even skippen ben ik bang....

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 21:30

-zoekt op Google ballon en Oosterhout -


Hmm die kende ik niet geloof ik , kan zo 1 2 3 de 'deelnemers' niet vinden (moet wel een interessant veld zijn :P )


Metz is volgend jaar weer :j

Barneveld en Oldenzaal zijn dezelfde datum dit jaar , benieuwd wie de beste ballonnen weet te bemachtigen . De nightglow van Oldenzaal is daarintegen wel beter :+ , maar vind Barneveld kwa sfeer wel leuker of fijner is een klein veld omringd door water dus ze moeten elkaar op het veld hebben want niet alle auto's passen op het veld erbij


Ik heb geen idee ,mijn laatste jaar als vrijwilliger in [plaats] bij de F riese b allonfeesten :) . Daar heb ik wel vrijkaarten over elk jaar :)

De motor de molen de smurf en de ufo komen sowieso .. , verwacht wat leuks en nieuws eigenlijk .

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-18 21:40

Jaa ik kende hem ook niet inderdaad. Hoorde er afgelopen zondag een crewlid over. Geen idee meer wie ik er over hoorde, maar heb het horen vallen. Dacht heee, dat is er weer één hahaha. Maar ben benieuwd of Xclusive daar ook heen gaat. Maar dat hoor ik tegen die tijd vanzelf wel denk ik hahaha.

Aaah okee, niet echt praktisch eigenlijk om zo iets op 1 dag te doen in 2 plaatsen. Maar ach, ben idd wel benieuwd wie de beste krijgt dan. Als ik er naar één van die toe wil gaat het ook nog even denken welke het gaat worden dan dus hahaha.

Oooh okee, waarom is het je laatste jaar dan? Genoeg editie's meegemaakt? :P

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 21:45

Toevallig :P , mwah opzich zit wel een kans in denk ik . Is lekker dichtbij voor ze

Nee alles behalve ,van woensdag tot zaterdag op dezelfde data... Kies wijs of kies gespreid :')


Oa ja , en staat mij steeds meer tegen . De voorzitter is niet voor niets alweer opgestapt na 2 edities net als zijn voorgangster ,En Metz volgens jaar valt vast op dezelfde data en daar wil ik heen .

Heb wel geluk dat ik prima taken heb , alleen daar zit ook weer wrijving in omdat er niks overlegd word richting de vrijwilliger .

Maar net als de passagiers wegbrengen is echt super leuk :D ,Toevallig ingerold (dat kost vaak wat moeite ) en nooit meer weggegaan
Dan had ik vorig jaar de inloopballon nog en dat hij het het en de service balie een uurtje . Tijd vliegt daar wel

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-18 08:40

Jammer dat het zo tegen staat en steeds slechter word....wel beter dan in iedergeval dat je nog wel leuke taken hebt dat scheelt dan wel weer. Het is dat het een beetje ver is voor me. Anders had ik gezegd ik kom wel ff kijken hahaha.

Net even contact gehad, mag vrijdag en zaterdag weer komen crewen *\o/*

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 09:40

Zal wel een flink eind rijden zijn voor je idd , logeerbed is de hele week bezet maar heb een een matras over zonder ombouw :') :))

Afgelopen jaren was al een strijd of ik zou doorgaan en steeds weer gaan , mijn eerste jaar mocht ik al gratis mee de lucht in om dan gelijk jaar erna te stoppen is ook niet netjes :+

Lekker !! Zag deze week al paar keer hier ook wat overkomen , stond te kletsen met de kerel van de oude ballonnen, en we hadden het over een bepaalde ballon en een ballonvaarder en toen kwam net die ballon achter de bomen vandaan :') .

Kan is groot dat ik dit jaar wel mee ga naar een evenement met een inloopballon , het is namelijk mijn oogappel die gebruikt word kan ik daar weer eens mee knuffelen :')

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-18 10:25

Haha ach, iets om te slapen is beter dan niets hahaha.

Jaaa dat had inderdaad niet zo netjes geweest. Ach dan nu maar extra genieten van je laatste jaar? :p

Jaaaa echt blij mee, ben altijd zo enthousiast. Kan nu al staan stuiteren van enthousiasme dat ik morgen weer mag haha. Dat is wel heel toevallig dan dat net die ballon aan komt zetten als je het er over hebt hahaha.

Dat zou wel heel gaaf zijn. Als je weet of je gaat en welk evenement laat je t wel ff weten toch? :D

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 10:29

Haha dat is een ding dat zeker is , heb je er oren naar pb maar :P . Entree is ook gratis want heb vrijkaartjes *D

Genieten weet ik niet zeker :') , heb nu al tegenzin en dan is het nog niet Juli :+

Ik snap je helemaal ! Dat gevoel heb ik elke keer als ik een ballon zie overkomen en dan is het stil en dan dat prachtige geluid van die brander die boven alle geluiden uitkomt :):)

Is Groningen dus een flink eind weg voor jou :(:)

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-18 12:20

Ooh das wel zonde om met tegenzin te gaan. Maar ach, t is dus de laatste keer blijkbaar haha.

Jaaa precies, mijn vriendin keek me pas ook raar aan. Lagen smorgens vroeg in bed en ik hoorde ook n brander. Rende het hele huis rond om die ballon te spotten, maar helaas :( maar goed, morgen mag ik weer!

Ik zal je dalijk wel ff n pb doen!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 12:58

_O- je bent goed besmet

Heeft geen haast , is geen verplichting zie maar of je zin hebt

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-18 13:32

Jaaa wat dat betreft is het Ballonvirus volgensmij net als het Paarden virus. Als je er eenmaal mee besmet ben kom je er nooit meer vanaf....hahaha!

Jaaa komt goed, ik kijk wel ff. Zal je vandaag nog wel ff n pbtje doen misschien

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 20:22

Dat haha

Vanavond niks gespot , werd op een veld ballon gekeurd dus handje geholpen . Dat bedrijf dat keurt ben ik geen fan van maar die wou mij al als crew zodra ik juiste rijbewijs heb :') (verhaal dat openbaar niet hoeft te staan :') , niet eerste hand maar wel binnen het oude ballonen team )

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 07:06

Haha dat rijbewijs - verhaal. Ja das n goeie ja.

Ik heb t al, zorgt voor praaaachtige blikken bij de passagiers.

Ik hoor morgen de planning.
Ze zaten gisteren in de buurt maar ik zat tot 22h30 op n vergadering. Pfff.

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 07:28

En de rest van het oude team stond ernaast en die liep hij voorbij om mij binnen te hengelen :') , daar trap ik niet in :') (die dus problemen met meneer hebben uit eerste hand)


Is het zo gek dan een vrouw met rijbewijs haha


Lange vergadering dan pff

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-18 07:29

Das wel balen van die vergadering dan inderdaad! Haha een vrouw met een rijbewijs? Das niet zo raar hoor hahaha

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 15:29

Wel voor aanhanger.
Die t ook nog es goed kan 8)7

Uhhh ja dat was balen.
Maar net drie data opgegeven. Hopelijk goed weeeeer

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-18 15:42

Haha okee okee, tsjaaa. Ik kijk er niet raar van op iig.

Jaa dan is t weer nog afwachten, das altijd maar weer de vraag natuurlijk. Nou ik ga zo de auto in richting brabant, ben benieuwd. Voor mij vind ik t qua temperatuur wel weer iets te veel van het goede.

Als is het temperatuurverschil nu wel minder met de brander als je naast de mand staat. Das iets waar ik nog steeds niet aan kan wennen hahahaha

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 15:47

Whaha dat is wel zo ergens , ik moet van mijzelf eerst even wennen aan autorijden als ik straks rijbewijs heb :z

Lijkt mij nu al zalig :P


Ik duim voor je optiwolk! , heb je al goed weer besteld ?


En dan het zweet dat overal afdruipt :') , het is best pittig op een zomerse dag dichtbij een brander staan . Veel plezier Ricie !

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-18 15:49

Haha ik hoop deze zomer mn BE te halen. Heb al wel met flink wat en verschillende aanhangers gereden. Kan het wel, maar mag het niet hahaha.

Maaar dat zeker. Ik zit ook heel hard te twijfelen kf ik de positie pik om voor de ventilator de ballon open te gaan staan houden straks. Sta ik tenminste nog lekker in t windje hahaha

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 15:52

Hoelang heb jij je rijbewijs al dan ?

Haha de beste plek tot de brander opengaat

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-18 16:04

Jaaa idd, als de brander open gaat word het daar ook wat minder.

Ehm, al ruim 4 jaar geloof ik

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-18 19:45

Jaja we liggen weer op het veld. Ik mag de ballonwagen rijden
Afbeelding
Afbeelding

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 19:53

Met aanhanger := ?

Hier is niks vanavond -O-