Mijn nieuwe hobby...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:25

Er zat niet stiekem een touwtje aan de manden ? Beetje als een treintje vormen :') , het is wel stomtoevallig ..

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:35

Vandaag ook weer 2 of 3 :)). Binnenkort ga ik maar eens bij het veld kijken. :j

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 21:35

Niet dat ik gezien heb....maar misschien was ie al weg dat touwtje. Volgen ging echt heel poedersuiker, wegafsluiting na wegafsluiting na wegafsluiting, stond 3 kwartier na de landing naast de ballon. Ik had er flink de pest in -O-

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 21:36

Jans schreef:
Vandaag ook weer 2 of 3 :)). Binnenkort ga ik maar eens bij het veld kijken. :j


Jaaa het is vaak raak in Houten haha. Ik kan je wel een x pben als wij er weer omhoog gaan? Kan je ff komen buurten als je het leuk vind

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:37

Balen Ricie -O-

Jans heb je nog een kamer over ? :') , hier was het weer niks :+

Maar positief denken nog 2.5 maand tot ballonfestival :D , volgende week weer vergadering met de ander vrijwilligers ben heel benieuwd

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 21:40

2,5 maand, dat klinkt nog zoooo ver weg hahaha. Toch maar overwegen om te gaan verhuizen? Ik begin steeds meer te overwegen naar brabant te gaan haha :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:50

11 weken :)) , bestuurder is opgestapt paar weken terug dus benieuwd of ze nog dingen veranderd hebben .

Probleem met verhuizen is dat alles in het noorden zit kwa dichte familie , en mijn hart ligt toch hier haha .


Als ze al die meren en sloten gewoon dempen


Edit : zag net die post van je oude crew bedrijf op FB ik moest gelijk aan iemand van bokt denken :') , auto zo parkeren dat ze het land niet uit konden met de aanhanger

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 22:35

Hahahaha, jaaa ik zag het net ook. Stiekem, heel stiekem.....vind ik het na gister best geweldig. Was er 1 van hun crew die me geholpen heeft. Maar verder vond ik t echt geniaal.

Maar ja, dat snap ik ook wel hoor! Zeker als het je daar ook goed bevalt, die randstad hier is maar zo druk hahaha. Maar goed, wel meer ballonnen. T is net wat je wat dat betreft wilt haha

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 20:23

Stiekem haha , herkenden ze je wel dan ?

Bevalt zeker , de rust en ben hier geboren . Maar toch :))

Vanavond was het wel raak , de oude ballonnen man stond ook al dus samen even commentaar geleverd :)) .

Afbeelding
Afbeelding


Hij had maar 1 crew en tijdens het verhitten had niemand de voorkant vast , is blijkbaar niks nieuws bij dat bedrijf :+

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 23:09

Hmmm okedan, das best wel apart. Maar goed zo te zien is hij goed de lucht in gekomen.

Ik ben nu nog 2 uurtjes aan het werk, dan nog n uur naar huis. Morgen om 8 uur weer beginnen....maaaar savonds mag ik weer crewen! Zin in!

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 23:14

Op bokt staan ze ook bekend als 'balloncowboys' je moet je reputatie toch hoog houden :D

Pittige dagen dan , met dit weer ook :z .

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 23:22

Jaaa ik ben blij dat ik een late dienst heb...einde van de dag was het beter te doen haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 11:03

Dat zeker ja !


Zag op een site dat er 3 special shapes kunnen komen in juli naar evenement in dit dorp, unieke eraan ze hebben alle 3 nog nooit in Nederland gevaren :D . Ik had de piloot van een special al zien staan op de lijst van geïnteresseerden bij het evenement paginatje op FB . Die komt vast naar hier en dat is voor het eerst in Nederland dan :D (Iwi the Kiwi )

En er zijn al meer special shape aanmeldingen dan vorige jaar en jaar ervoor ! ( 7 en 8 specials respectievelijk heel zielig eigenlijk :+ , vorig jaar vaarde lang niet elke dag de shapes mede door het weer .)

Ik stuiter :')

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 12:18

Ooh dat is wel heel gaaf als jullie zo een primeur hebben. Ben benieuwd of het inderdaad door gaat dan!

Kan me er idd wel wat bij voorstellen dat je stuitert ja hahahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 12:37

De piloot/eigenaar van de motor ballon bemoeit zich dit jaar met de balloncommisie (zij sturen uitnodigen en de mikmak) , hij stond met zijn toenmalige vriendenclub aan de wieg van het evenement in 1986 . En door die motor (en vroeger de koe ) heeft ie het afgelopen jaar vast genoeg connecties opgedaan overal en nergens .

Ik kan het veld op en de shapes ook van dichtbij bewonderen en met geluk breng ik er passagiers heen , dan kan ik eventueel praatje met de piloten maken haha

Straks is het zo leuk dit jaar dat ik niet stoppen wil :oo :=

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 13:01

Ooh haha jaa die zal vast wat connecties hebben inderdaad! Dat is wel heel gaaf dat je er zo dicht bij kan. Ben benieuwd hoe ver je komt haha! tzt krijgen we toch zeker wel foto’s he? :D

Hahaha, jaaa nouja je hebt de deuren toch nog niet helemaal definitief dichtgegooid mag ik hopen toch?

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 13:12

Natuurlijk haha , nog paar maanden wachten :D .


Opzich wel :j , zeker na de beelden en wat herinneringen van vroeger . Wie weet ik de toekomst als crew op het veld , maar dat is voor volgend jaar niet aan de orde .

Vorig jaar dan mijn favo ballon van toen naast de inloopballon(die is en was van de eigenaar van de motor ballon) ,dan krijg je van die vreselijke over de top happy plaatjes van.


Afbeelding

Voorbereiding op eind juli dan maar haha

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 13:31

Hahahahha geweldig die foto! Aah okee jaaa je weet nooit wat de toekomst brengt. Afwachten maar.

Maaar helaas is de vaart hier vanavond cancel -O-

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 09:10

Ben et BK ballonvaren aan t volgen via de soc med en dat is ook cancel deze ochtend.

Ben benieuwd volr mezelf, zaterdag en zondag ovhtendvaart gepland

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:37

Morgenochtend is al in orde *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:52

Die hier in NL? Die hadden mooie vaart volgens mij vanochtend :j (en vanavond)

Tof ! Lekker even vitamine B (allon) :D



De nieuwe vergader locatie van de locale ballonfeesten is bij de superbike eigenaar in zijn loods ,Ik ben bang dat ik zwaar afgeleid ben dan :') .

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-18 22:59

Ooh dat is wel gaaf! Veel plezier dan morgen ochtend!

Haha jaa dat zal veel afgeleid worden zijn dan ja! Haha. Nouja voor mij ziet het er somber uit...vanmiddag even contact gehad, maar ze verwachten ivm slecht weer geen vaarten dit weekend. Helaas :(

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 23:04

Duik gewoon met J van de oude ballonnen de loods in en jatten wat oudjes :')

:(:) komt wel weer

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-18 23:34

Hahaha, jaaa jat maar een paar mooie mee hahaha.

Jaaa dat zeker wel....hoop alleen wel snel haha. Heb lang in de "ziektewet" gelopen. En ben sinds deze week weer aan het werk ook. Maar vaak geen vaste eindtijden, dus in combi met ballonvaren is dat wel poedersuiker....maar goed we zien het wel!

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 23:41

Whaha de motor blijft liggen die is te groot zwaar en lomp :') , enige die ik jatten wil is die op de foto hierboven met een te blije ik . Die ligt ook bij hem :))


Zuur is dat wel , maarja ballonvaart is afhankelijk van het verrekte weer