Mijn nieuwe hobby...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 16:29

Ah half 9 nu ongeveer daar :)) , blijf jaloers haha . Zie al wat bekende shapes ,oa lente en tolfi. De queens guard uit Engeland en natuurlijk uit eigen dorp de superbike (zag ook wat eigen crew van de piloot erbij)

Foto ?zegt mij echt niks :=

:(:) arme neus


Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 18:46

Je kan ze op fb vinden!
Princess Nelly!

Jaaa veel shapes. Woe en don enkel shapes, ben ik heel benieuwd naar.

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 19:35

Special shape rodeo *\o/*

Zag bij een Nederlander die er fotografeert al een foto ,toffe ballon :D . Schattig ook <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 01:15

Ik mis de zomer -O- :') , nu de winter intreed en steeds minder kleurtjes aan de horizon verschijnen . Volgens jaar alles op laat pitje , kan niet wachten tot de lente er weer is :')

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-17 00:11

Jaaaa dat heb ik ook! Mis het ook heel erg en mis het ballonnen zo erg! Kan niet wachten idd!

Las wel dat we begin van het volgende seizosn alweer een nieuwe ballon krijgen *\o/*

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 00:12

Dat las ik ook idd <<) ,Ben benieuwd!

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 00:16

Oeeh, spannend :D

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-17 00:52

Jaaa inderdaad ik ben ook erg benieuwd wat het gaat worden. Maar dat gaan we volgend jaar wel meemaken. Misschien binnenkort (nu ik nog veel vrij ben) even een selectie maken van mijn leukste ballonfoto's van dit jaar. Als het me lukt zal ik ze ook hier wel delen!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 01:01

We moeten de winter toch doorkomen :)) ,elke dag tot nieuwe seizoen een foto plaatsen :')

Ga volgend jaar eindelijk met rijbewijs bezig ,hoop dan in 2019 wat te gaan crewen her en der :) . 2019 wil ik sowieso naar LMAB ,volgens jaar even zien . Heb dan de Friese ballonfeesten ,word mijn 5de jaar als vrijwillger en even zien hoe het daar gaat . Was dit jaar echt een aanfluiting , nog een dagje Barneveld en Oldenzaal beviel mij super dus als weer mee zit de nightglow van Oldenzaal is toch 1 van de beste _/-\o_ :~ . Dan midweek of weekend of toch weer een week naar Warstein , verder niks gepland en is wel prima .

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 09:56

Ik weet nog niet wat het hier wordt hoor.

Hoop terug naar abq te gaan. Maar aangezien we ook een huis willen kopen zal het hem niet worden denk ik.

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 19:45

Wil er graag voor gaan sparen , en over een paar jaar erheen geen :) .

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 19:47

Doe maar dik sparen en boek voldoende op voorhand.
Bekijk eventueel ook om niet rechtstreeks te vliegen maar bvb stuk roadtrip te doen.

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 19:57

Rebecca schreef:
Wil er graag voor gaan sparen , en over een paar jaar erheen geen :) .

Gaan we samen :j

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-18 15:48

HeeeeyHeeey! Hoe is het met de ballonvaarders?

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 16:49

Ik zit vol smacht te wachten op het voorjaar :) ,donderdag de eerste vergadering voor de vrijwilligers van de meeting in mijn dorp . Ben heel benieuwd !,oude ballon dag word er gehoopt door onze club maar zal wel niet haha. (Naar aanleiding van dat is er door mij een nieuw oudje in de collectie :') ,was al humeurig dat hij zou inkrimpen en toch 4 nieuwe ballons aan collectie gevoegd heeft (En 2 weg gedaan heeft , of 3 is maar net hoe ik het bekijk ) en dan smeer ik hem deze aan ) . Deze komt ook gezellig bij mij te liggen :)

Heb haar op infla tion day 2015 al gezien en was al verliefd

Afbeelding

De rechter :)

Mooie ballon uit 1993 , En die scoop vind ik zo mooi <3 ,is niet door de grab test gekomen en heeft ook wat scheuren erdoor ,maar verder leuk ding


Tot zover mijn voornemen om een jaar ertussen uit te gaan met de oudjes :')

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:15

Hahahah!

Wij gaan misschien vlug even “op en af” naar de meeting in Zwitserland ...

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:45

Leuk !!

Gister eerste vergadering gehad van lokale meeting (5de jaar als vrijwilliger alweer := ) , Koen is dit jaar sowieso hier van de partij met de smurf maar gok dat hij iets van Lente en het piraatje wel meeneemt of garfield en misschien calimero of die kikker

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-18 15:43

Leuk om te lezen allemaal! Gave plannen weer. Ik heb nog niet zoveel bijzonders in de planning, hoop vooral dat ik weer veel mag en kan crewen. En hoop dit jaar misschien wel wat festivals te bezoeken. Eens kijken hoe dat is.

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Anoniem

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 21:18

Zou ik zeker eens doen :j , is wel erg leuk . (aan beide kanten van het hek :P )

Ik zocht al een tijdje een lokale ballon , stond te koop en opeens was die advertentie weg en de ballon klaarblijkelijk ook . En vandaag heeft de oude ballon man haar getraceerd , ze vaart nu in albanie of all places , al sinds mei 2016 nog onder de nederlandse registratie . Zo gek met een fries vlaggetje er nog op , de registratie zoals ik hem ken . Maar nu weet ik waar die gebleven is :P

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-18 00:20

Wat gaaf om dat dan zo terug te vinden zeg! Duikt hij toch nog ergens op. Moet zeggen dat mijn ballon kennis nog niet zo heel groot is. Opzich lijkt het mij ook wel gaaf ooit eens een oude ballon te kopen. Maar goed, blijven dromen haha.

Ik heb sinds deze week weer een ander ballonvaart bedrijf waar ik af en toe ook mag komen crewen. Erg blij mee!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 12:21

Albanië begot!

Gaaf Ricie!

Ik hoop in het najaar terug een mooie meeting te doen.
Afwachten...

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 14:35

Staat daar nog in de kinderschoenen , ze gaan er niet heel zuinig mee om maar alles is nieuw natuurlijk :) . Jammer dat het nou net die ballon zijn moet , maar het is nu eenmaal een aantrekkelijke ballon kwa looks .

Afbeelding


Ricie als je een schimmelig oud ballonnetje wil voor nop kan ik vast wel wat regelen :')

Leuk Ricie! Ook in je regio of wat verder weg ?


Spannend optiwolk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 11:55

Rebecca schreef:
Ricie als je een schimmelig oud ballonnetje wil voor nop kan ik vast wel wat regelen :')

Rebecca, met een paar scheuren/brandgaten erin? :+ _O-

Flauw, sorry Ricie! :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 12:40

Bubblewrap schreef:
[naam] schreef:
Ricie als je een schimmelig oud ballonnetje wil voor nop kan ik vast wel wat regelen :')

[naam], met een paar scheuren/brandgaten erin? :+ _O-

Flauw, sorry Ricie! :p

:')

OWOT is mijn hoor , met een mooi brandgat erin :')


Dacht aan de brandoefening ballon :')


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Was bij de vorige verzamelaar waar hij wegkomt :') , heb zo hard gelachen torn ik die foto's doorgestuurd kreeg eind vorig jaar :')


Afbeelding

En een inflation foto na de oefening , schattig ballonnetje met gat :D

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Mijn nieuwe hobby...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 13:49

Wat een vod :’)

Iig gaan we naar Zwitserland :D

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aniek_joefy, Arjette15, BETUWE, Bjarni, BlauweSteen, BRN, DemDeempel, Emj_23, Froukje, Googlebot, irene_sarah, Isabel, kimmetje26, Lestria, Lian, rien10, steven1988, Thats_Me, xSannee en 201 bezoekers