Morgen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunrise_

Berichten: 5036
Geregistreerd: 25-03-05

Morgen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-17 19:43

Hallo bokkers,

na een dag niet zo fit zijn geweest heb ik besloten morgen een productieve studiedag te gaan hebben, mijn to do-list ligt al klaar, nu het uitvoeren nog.

Zijn er meer mensen die meedoen morgen op een doodgewone donderdag zodat we elkaar kunnen motiveren met wat het dan ook is en zo nu en dan eens wat posten? :D Wil je al tijden stoppen met roken of snoepen, meer lezen i.p.v. series of YouTube filmpjes kijken, al tijden je slaapkamer opruimen, een effectieve studiedag hebben, nu eens écht de dag beginnen met een lekkere wandeling of jezelf eens een dag met helemaal lekker niks gunnen; mocht er al een tijdje wat op je to do-list staan, of wil je eens wat anders proberen in je leven, misschien kunnen we elkaar hier motiveren, al is het klein of groot! *\o/*

Kim_Evendi
Berichten: 812
Geregistreerd: 09-05-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:51

Hé wat een grappig topic, ik meld me *\o/*

Vandaag is niet alles helemaal volgens plan verlopen. Zo zit ik nu bijvoorbeeld nog in de trein richting de uni om een verslag te printen en in te leveren :')

Morgen wil ik er een productief dagje van maken en hard studeren voor mijn statistiektentamen van morgenavond :j

Ik ben een beetje bezig met crisismanagement aangezien ik nogal wat uitstelgedrag kan vertonen, dus de laatste dagen zijn topdrukte.

Laurievc

Berichten: 4418
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Morgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:53

Ik doe mee! Mijn motivatie is ook ver te zoeken en heb vandaag het moeilijkste laten liggen voor morgen :+

_Lot

Berichten: 1449
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:59

Ik doe mee!!
Mijn nieuwe blok op de uni begint morgen, en ik wil nu écht alles een keer van het begin af aan bijhouden en me aan m'n planning houden :+

Kim_Evendi
Berichten: 812
Geregistreerd: 09-05-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:04

Char_lotte schreef:
Ik doe mee!!
Mijn nieuwe blok op de uni begint morgen, en ik wil nu écht alles een keer van het begin af aan bijhouden en me aan m'n planning houden :+



Goed voornemen :P

Heb ik ook heel vaak, en soms lukt het op alles bij te houden enzo, en dat geeft veeeel rust.
Maar af en toe lukt het niet en ben ik zoals nu een en al stress :')

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Re: Morgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:34

Ik doe mee! Ik moet en zal voor mijn laatste toets latijn een voldoende halen!Afbeelding
Dit zijn namelijk mijn cijfers, ik sta een 5,3 :(

Lynnepinny

Berichten: 2700
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Morgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:40

Wat grappig dit. Ik moet hoognodig mijn kamer opruimen, dus wie weet lukt dat me morgen eindelijk.. :D

Anoniem

Re: Morgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:41

Ik ga proberen niet in te storten. Niet te huilen. De dag goed doorkomen zonder elke keer stilletjes te breken.

Kim_Evendi
Berichten: 812
Geregistreerd: 09-05-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:48

Anoniem schreef:
Ik ga proberen niet in te storten. Niet te huilen. De dag goed doorkomen zonder elke keer stilletjes te breken.



Klinkt niet goed. Wat is er aan de hand? :(:)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:02

Anoniem schreef:
Ik ga proberen niet in te storten. Niet te huilen. De dag goed doorkomen zonder elke keer stilletjes te breken.

Wow dit klinkt niet goed? Whats up?

Ik ga proberen op de letten terwijl we weer de hele dag hetzelfde en naar een groot scherm moeten staren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:08

Verlies van een zeer dierbaar persoon zit er aan te komen en ik probeer me groot te houden maar op sommige momenten stort ik in. Hopelijk morgen niet en kan ik de schooldag rustig door komen.

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:09

Anoniem schreef:
Ik ga proberen niet in te storten. Niet te huilen. De dag goed doorkomen zonder elke keer stilletjes te breken.

Als je je verhaal kwijt wilt mag je me pb'en :) ik ben dan wel maar 13, luisteren kan ik wel :(:)

gerlindie

Berichten: 4637
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:10

Heel veel sterkte Pernilla!
Als je behoefte hebt aan PB/what's app, mag altijd!


Ikzelf had voor morgen in de planning staan om mijn slaapkamer grondig schoon te maken, voordat ik om 17:00 moet gaan werken

_Barbara_

Berichten: 4524
Geregistreerd: 29-07-06
Woonplaats: Tilburg

Re: Morgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:13

JA! De hele dag vrij, maar een poepwerk aan school en stage. Met het mooie weer vorige week weer alles uitgesteld, stom...

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:13

JA ALSJEBLIEFT
Heb vrijdag een presentatie waar ik nog niet aan begonnen ben :') Morgen een dag vrij. Dus soort van wel gepland dat ik er dan vooral mee bezig zou zijn, maar niet gepland dat ik nog niet begonnen zou zijn :=
Daarnaast belangrijke stage dingen om in te leveren.
Alhoewel een bokt ban me misschien meer helpt :')

Sterkte pernilla :(:) Een dagje vrij nemen voor zoiets is ook niet erg

_Lot

Berichten: 1449
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:16

Kim_Evendi schreef:
Char_lotte schreef:
Ik doe mee!!
Mijn nieuwe blok op de uni begint morgen, en ik wil nu écht alles een keer van het begin af aan bijhouden en me aan m'n planning houden :+



Goed voornemen :P

Heb ik ook heel vaak, en soms lukt het op alles bij te houden enzo, en dat geeft veeeel rust.
Maar af en toe lukt het niet en ben ik zoals nu een en al stress :')

Ja hè :D
Ik heb dat dus ook. Ik weet heel goed dat het zonder stress en met op tijd beginnen allemaal veel relaxter gaat en toch maak ik vaak de fout om te laat te beginnen :')


Heel veel succes Jeika!! Zo te lezen ben je in ieder geval gemotiveerd. Dat scheelt al de helft, dus het komt vast goed!

En de anderen ook succes!

Anoniem schreef:
Verlies van een zeer dierbaar persoon zit er aan te komen en ik probeer me groot te houden maar op sommige momenten stort ik in. Hopelijk morgen niet en kan ik de schooldag rustig door komen.

Jeetje zeg, wat ontzettend heftig... Heel veel sterkte, mijn pb-box staat uiteraard ook altijd voor je open :*

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Morgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:19

Ja...

Morgen eerste 1,5 reizen, dan stage, 1,5 uur terug. Dan thuis nog 2 kleine verslagen en 1 hele grote afronden.

En dan vrijdag weer de hele dag voor school bezig. -O-

Kim_Evendi
Berichten: 812
Geregistreerd: 09-05-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:27

Anoniem schreef:
Verlies van een zeer dierbaar persoon zit er aan te komen en ik probeer me groot te houden maar op sommige momenten stort ik in. Hopelijk morgen niet en kan ik de schooldag rustig door komen.



Ooh dat is echt heel naar! :(
Helaas weet ik een beetje hoe je je voelt.
Virtuele knuffel dan maar :(:)

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:36

Ik doe ook mee! Niet alleen morgen, maar ook volgend schooljaar moet helemaal anders. Ik wil graag diergeneeskunde gaan studeren, maar mijn gemiddelde is nu een 6,3. Daarmee ga ik het niet redden ben ik bang. :\

Maar goed, eerst morgen. Ik ga uit school naar stal om te rijden en mn shet wat beweging te geven. Daarna keihard leren voor mn bio toets van vrijdag en tussendoor nog een voorbereidende opdracht maken voor collegetour pathologie van vrijdag. :wow:

Veel sterkte pernilla! :(:)

gerlindie

Berichten: 4637
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:41

Kcinarual schreef:
Ik doe ook mee! Niet alleen morgen, maar ook volgend schooljaar moet helemaal anders. Ik wil graag diergeneeskunde gaan studeren, maar mijn gemiddelde is nu een 6,3. Daarmee ga ik het niet redden ben ik bang. :\

Maar goed, eerst morgen. Ik ga uit school naar stal om te rijden en mn shet wat beweging te geven. Daarna keihard leren voor mn bio toets van vrijdag en tussendoor nog een voorbereidende opdracht maken voor collegetour pathologie van vrijdag. :wow:

Veel sterkte pernilla! :(:)


Overgangscijfers van 5 naar 6 vwo tellen zwaar mee :j

Het gemiddelde van alle aanmeldingen dit jaar was een 6,6

Voor meer info mag je pb'en

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Morgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:46

Wat een dubbelzinnig topic :+ Wedden dat je morgen even pauze neemt en gaat bokken, vervolgens jezelf verliest in allerlei andere topics en voorje het weet is er weer een uur voorbij :D

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:48

gerlindie schreef:
Overgangscijfers van 5 naar 6 vwo tellen zwaar mee :j

Het gemiddelde van alle aanmeldingen dit jaar was een 6,6

Voor meer info mag je pb'en


Dat heb ik gehoord inderdaad. Ik zit nu nog in V4. Mijn doel is om volgend jaar te eindigen met een 7,3. Ik denk dat dat wel haalbaar is, aangezien ik nu heel lui ben en te weinig doe. Als ik vragen heb stuur ik je een pb!

Laurievc

Berichten: 4418
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 06:50

Ik ga beginnen vol goede moed *\o/*

Lindor92
Berichten: 6999
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: Morgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 07:02

Ik doe mee! Heb tentamenweek. Vanmorgen eerste tentamen. Vanmiddag bezig met verslagen en volgende week weer 3 tentamens staan :n

gerlindie

Berichten: 4637
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Morgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 07:11

Het is donderdag, en wij kunnen het! *\o/*