Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 09:34

De Panama Jack Vera's draag ik ook alleen als ik zeker weet dat ik niet uren door de stad moet lopen. Op een gewone werkdag gaat het prima maar nu moet ik zeggen dat ik echt geen held ben op hoge zolen/hakken.

xSCWx, ik heb deze: Olukai Upena en ondanks dat de zool dun lijkt, lopen ze heerlijk. Daar kan ik echt hele dagen op lopen zonder een pijntje te voelen.
Wel vallen ze wat groot. Ik had vorig jaar maat 40 gekocht maar die heeft mijn zus uiteindelijk overgenomen. Nu heb ik maat 39, een maatje kleiner dan normaal en die zitten perfect.


xSCWx
Berichten: 7041
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 21:23

Bedankt voor je linkje Jolien87, maar inmiddels heb ik na uitvoerig allerlei modellen passen en lopen toch de Skechers gekocht. Het is gewoon een zool waarbij de vering het beste is, en dat heb ik echt nodig met de 2+ uren stevig doorstappen. Ik mezelf gewoon wijs gemaakt dat ze best hip zijn, ik niet naar beneden moet kijken en mijn voeten en benen me dankbaar zullen zijn :') En ze waren in de winkel uitverkocht dus ik ben niet de enige :D En voor de -soort van- wandelingen op vakantie heb ik een semi-sandaal gekocht (achja ik was toch in de winkel :D ) van Teva met een heerlijk voetbed (en eindelijk een slipper die goed strak om mijn smalle voet zit) https://www.nelson.nl/teva-dames-slippe ... 78019.html

La Vie en Rose 

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 18:02

eindelijk ook weer eens nieuwe sandalen gekocht.
Van Marco Tozzi, makkelijk prijsje, goed voetenbed.

Afbeelding

Leef: neem en geef!

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 18:39

Geïnspireerd door dit topic gisteren ook sandalen besteld, de Panama Jack Vera’s liggen morgen voor me klaar in de winkel, ik ben benieuwd! Krijg altijd snel last van de bal van mijn voeten.
Heb ze in het zwart en gekleurde besteld, maar even kijken welke het mooiste zijn.
Verder nog slippers besteld, loop nu telkens op havaiana’s met mooi weer, maar een beetje voetbed is wel fijn met het vele lopen op mijn werk.

http://www.hestarmoves.nl - bewegingstherapie voor paarden
Gediplomeerd MHC Paarden bewegingstherapeut
*Jaguar* *Bjarni, klein paard met een groot hart, rust zacht!*

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 07:13

Gisteravond bij een concert had ik mijn tevaslippers aan. Natuurlijk heb ik mijn voeten wel gevoeld na zo'n avond maar het viel me heel erg mee. Normaal draag ik stevige schoenen zoals Dr. Martens naar een concert maar omdat het nu zo warm was zag ik dat niet zitten. Dus op de gok maar mijn slippers aangetrokken maar dat was nauwelijks pijnlijker dan op schoenen.
Urenlang moeten staan is nooit echt mijn hobby geweest.

Sabini

Berichten: 3209
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:49

Jildau schreef:
Sabini schreef:


Prachtig! Maar zo'n superplatte zool kan toch gewoon niet lekker zitten? Krijg al pijn als ik ernaar kijk. :D
Ik loop altijd op super platte schoenen (voornamelijk All stars). Dus komt bij mij wel goed :)

Daar heb je een punt
--> .

dejavu

Berichten: 3576
Geregistreerd: 22-03-07

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:08

Heb gisteren slippers van het merk Vionic gescoord. My god, wat een heerlijk voetbed. Ze lopen echt als sloffen, terwijl ik slechte voeten heb (met hallux valgus). Ze kosten wel 75 euro (tien euro korting bij Ziengs).
Ze hebben ook sandaaltjes.

Jildau

Berichten: 9395
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 12:12

Die Toms die hier een paar keer besproken zijn, zijn nu in de aanbieding. Heb ze zojuist besteld voor €33. Ben benieuwd hoe ze zitten!

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 15:28

Jildau schreef:
Die Toms die hier een paar keer besproken zijn, zijn nu in de aanbieding. Heb ze zojuist besteld voor €33. Ben benieuwd hoe ze zitten!



Heb je een linkje voor me? Ik ben heel erg benieuwd welke dat zijn en of het misschien iets voor mij is.

You are braver than you believe
Stronger than you seem
And smarter than you think ~Winnie the Pooh

Shenavallie
Berichten: 11517
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 15:32

germie schreef:
Warboel schreef:
Ik zit op de kunstacademie en daar zijn ze heilig overtuigd dat sokken in sandalen prima kunnen :))

Ik moet wel lachen om deze opmerking, dan krijg je de vooroordelen bekrachtigd: op de kunstacedemie zitten alto's. LOL
Ik weet wel dat dat niet altijd zo is, maar ik vind het wel grappig dat je het zo stelt.

Ik zag bij de Decathlon nog een paar mooie wandelsandalen. Wie weet ga ik die eens passen. Moderne Jeruzalem nikes.

Vroeger waren alto's juist degene die van old school en Engelse rock muziek hielden en DM's droegen en meer van dat soort dingen. In ieder geval zwaar tegen de schapenmassa-mode in, maar wel een eigen stijl. Vaak haar sluik los, skinny jeans, rock shirts, heel soms van die spike-bandjes en vooral kisten of DM's aan. :D Ik behoorde deels tot die groep namelijk. :D

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Qimm

Berichten: 15112
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 15:34

In mijn tijd hadden alto's just die idioot wijde broeken aan :+

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Shenavallie
Berichten: 11517
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 15:38

Ha ha ha! Nee, dat hadden ze bij ons niet. Zou het provincie-afhankelijk zijn geweest? :D Hoewel ik ook wel eens voor een uitje naar Deventer ben geweest en daar waren de alto's hetzelfde als in Brabant en in de Randstad.

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Jildau

Berichten: 9395
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 15:40

maylotje schreef:
Jildau schreef:
Die Toms die hier een paar keer besproken zijn, zijn nu in de aanbieding. Heb ze zojuist besteld voor €33. Ben benieuwd hoe ze zitten!



Heb je een linkje voor me? Ik ben heel erg benieuwd welke dat zijn en of het misschien iets voor mij is.


Ik heb ze hier besteld:
https://www.shoptoms.nl/dames/zwarte-kl ... lsrc=aw.ds

Van den Assem heeft ze ook in de sale maar dan iets duurder.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 15:49

Shenavallie schreef:
Ha ha ha! Nee, dat hadden ze bij ons niet. Zou het provincie-afhankelijk zijn geweest? :D Hoewel ik ook wel eens voor een uitje naar Deventer ben geweest en daar waren de alto's hetzelfde als in Brabant en in de Randstad.


Meer een leeftijdsding denk ik, skinny jeans kwamen later pas :P
Beetje met het emo-tijdperk kwam de alto skinny op... bij de emo’s dan... daarvoor was het standaard wijde broeken. Wat een ramp waren die dingen :')

Jodi93

Berichten: 1631
Geregistreerd: 10-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 16:42

Ik heb super fijne sandalen gekocht bij Van Haren. Kan er de hele dag op lopen. Er zit een soort zacht spul in de zool. Ook zijn ze van stof dus ga en niet in glijden omdat ze zool niet glad is maar wel super zacht.

Afbeelding
Afbeelding

♥ Albasini van het Kesterveldhof (verkocht)
♥ Floria - Carla (Oscar x Ekstein) (verkocht)
♥Floyd (Ansgar Skellerod x Kaspar) (verkocht)
rip HARRY Y;( 11-01-2012)

Sheran

Berichten: 17224
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 17:13

Shenavallie schreef:
Ha ha ha! Nee, dat hadden ze bij ons niet. Zou het provincie-afhankelijk zijn geweest? :D Hoewel ik ook wel eens voor een uitje naar Deventer ben geweest en daar waren de alto's hetzelfde als in Brabant en in de Randstad.


Ik kom uit Deventer, en in mijn tijd hadden de alto's van die ontzettend wijde broeken aan, van die Overzeas broeken. Maar dat was eind jaren '90 en begin '00.

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

Telpeva

Berichten: 14598
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 17:22

Skinny broeken waren er in mijn tijd niet, toen waren van die brede losse cargobroeken populair. Liefst met overbodige riemen, studs, kettingen en andere frutsels er aan.

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 19:49

Jildau schreef:
Ik heb ze hier besteld:
https://www.shoptoms.nl/dames/zwarte-kl ... lsrc=aw.ds

Van den Assem heeft ze ook in de sale maar dan iets duurder.


Dankjewel!! Ik vind ze heel leuk ben alleen bang dat de zool erg dun is. Ik ben heel benieuwd als je ze binnen hebt hoe ze zijn.

You are braver than you believe
Stronger than you seem
And smarter than you think ~Winnie the Pooh

Anoniem

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 08:57

Ik kwam gloedjenieuwe Olukai sandalen op Mp tegen...
Helaas zijn ze te groot maar dat is ook een superzachte kwaliteit leer zeg!!

Jildau

Berichten: 9395
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 12:17

maylotje schreef:
Jildau schreef:
Ik heb ze hier besteld:
https://www.shoptoms.nl/dames/zwarte-kl ... lsrc=aw.ds

Van den Assem heeft ze ook in de sale maar dan iets duurder.


Dankjewel!! Ik vind ze heel leuk ben alleen bang dat de zool erg dun is. Ik ben heel benieuwd als je ze binnen hebt hoe ze zijn.


Ik heb ze binnen en de zool is inderdaad dun. Wel zacht trouwens. Ik denk niet dat ik er lange stukken op kan lopen omdat ze plat zijn en ik krijg bij alle platte schoenen last. Het staat wel mooi. :D

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 20:35

Jildau schreef:
maylotje schreef:
quote="Jildau"
Ik heb ze hier besteld:
https://www.shoptoms.nl/dames/zwarte-kl ... lsrc=aw.ds

Van den Assem heeft ze ook in de sale maar dan iets duurder.
[quote

Dankjewel!! Ik vind ze heel leuk ben alleen bang dat de zool erg dun is. Ik ben heel benieuwd als je ze binnen hebt hoe ze zijn.


Ik heb ze binnen en de zool is inderdaad dun. Wel zacht trouwens. Ik denk niet dat ik er lange stukken op kan lopen omdat ze plat zijn en ik krijg bij alle platte schoenen last. Het staat wel mooi. :D



Dankjewel! Dat helpt bij het beslissen of ik ze ook wil kopen! :D

You are braver than you believe
Stronger than you seem
And smarter than you think ~Winnie the Pooh

Jildau

Berichten: 9395
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 21:12

Afbeelding

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 22:46

Vind ze echt wel tof! Alleen bang dat mn voeten er als propjes in zitten. Misschien dat ik ze ook bestel. Proberen kan altijd ;) :D

You are braver than you believe
Stronger than you seem
And smarter than you think ~Winnie the Pooh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 07:41

Jildau schreef:
[ [url=m/ui5tLP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh dit vind ik eigenlijk best schattig en netjes. Zeker met de roze nageltjes.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 08:42

Ik vind ze er ook erg leuk uitzien. Hoe lopen ze? Geven ze een beetje steun?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, annepaardoes, Anoukjuuuhh, arjaaaaa, Flip, GrapeshotBot, Jet, KimD, Laibadji, leintje_, Marcato, Mirre1415, NogSteedsGek, Queijo, Sharonaa_, sinnekinne, VuurVleugels, Whisky00, XxMariellexX en 73 bezoekers