Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 12:15

Hoi TS, ik denk dat je eerst gelukkiger moet zijn met jezelf. Er is een reden dat je moeite hebt met afvallen en dat je denkt alleen maar iemand te vinden als je eerst afvalt. Hier klinkt weinig zelfvertrouwen in door. Probeer je energie te richten op jezelf, doe dingen waar je blij van wordt, zoals met je honden trainen. Grote kans dat je in die wereld iemand vindt, waar je jezelf bij kunt zijn, waar je meer zelfvertrouwen van krijgt en hopelijk ook heel gelukkig mee wordt. Geluk begint echter bij jezelf, en niet bij een ander..... Ga dus vooral dingen doen waar je zelf blij van wordt en zelfvertrouwen mee opbouwt, dan ziet de juiste persoon je echt wel (hoop ik...). Succes!


Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 13:17

dromertje2 schreef:
Maar hoe lang moet je wachten? Wanneer ben je echt gelukkig over jezelf, op alle vlakken? Sommige zullen dat nooit helemaal zijn. Moet men dan maar alleen blijven?

Ik kan zeggen bv zeggen dat ik vrij gelukkig ben met mezelf maar niet totaal op alle vlakken.

Toch ben ik al bijna 5 jaar samen met mijn vriend zn heeft het geen negatieve invloed er op gehad.

Ik betwijfel trouwens dat 100 prcenr gelukkig op jezelf haalbaar is.

Volgens mij zegt niemand dat je 100% gelukkig met jezelf moet zijn? Alleen als je totaal niet gelukkig bent met jezelf, dan kan je beter daar je tijd en energie in steken, dan dat je je vastklampt aan iemand, omdat die gene het 'gat' opvuld. Iemand moet je aanvullen. En tuurlijk hoef niet niet op alle vlakken gelukkig te zijn met jezelf, maar je moet in mijn ogen prima alleen kunnen zijn, en genoeg zelfvertrouwen hebben, voordat je 'op zoek gaat'. En als je toch diegene tegen het lijf loopt, wil dat natuurlijk nog niet zeggen dat je daar niks mee moet beginnen, alleen kan dat wel een ding zijn waardoor het niet gaat werken

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 13:21

Irkoontje schreef:
dromertje2 schreef:
Maar hoe lang moet je wachten? Wanneer ben je echt gelukkig over jezelf, op alle vlakken? Sommige zullen dat nooit helemaal zijn. Moet men dan maar alleen blijven?

Ik kan zeggen bv zeggen dat ik vrij gelukkig ben met mezelf maar niet totaal op alle vlakken.

Toch ben ik al bijna 5 jaar samen met mijn vriend zn heeft het geen negatieve invloed er op gehad.

Ik betwijfel trouwens dat 100 prcenr gelukkig op jezelf haalbaar is.

Volgens mij zegt niemand dat je 100% gelukkig met jezelf moet zijn? Alleen als je totaal niet gelukkig bent met jezelf, dan kan je beter daar je tijd en energie in steken, dan dat je je vastklampt aan iemand, omdat die gene het 'gat' opvuld. Iemand moet je aanvullen. En tuurlijk hoef niet niet op alle vlakken gelukkig te zijn met jezelf, maar je moet in mijn ogen prima alleen kunnen zijn, en genoeg zelfvertrouwen hebben, voordat je 'op zoek gaat'. En als je toch diegene tegen het lijf loopt, wil dat natuurlijk nog niet zeggen dat je daar niks mee moet beginnen, alleen kan dat wel een ding zijn waardoor het niet gaat werken


Maar door er zo'n negatieve lading aan te hangen (jij bent niet gelukkig dus je zult niemand vinden) help je iemand toch ook niet? Maar er is niks mis mee als je 28 bent, om je heen kijkt en denkt 'verdorie, waar blijft 'ie'. Want het is samen leuker dan alleen.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 13:25

Storm schreef:
Ik vind de opmerking 'eerst gelukkig worden met jezelf' altijd zo'n slappe. Ik was ook niet gelukkig met mezelf. Maar ik leerde mijn man kennen en die vond me prachtig. En juist door hem, kreeg ik weer vertrouwen en ging ik mezelf waarderen.


Daar heb je helemaal gelijk in. Maar TS moet wel waken dat ze het stukje waar ze zelf mee worstelt niet gaat opvullen met een ander. Dus zolang TS verder wel daar naar toe werkt, het gelukkig zijn met zichzelf en niet de ander gebruikt om die leegte in zichzelf op te vullen dan komt het wel goed.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 13:28

Afbeelding

Dat.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 13:30


EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-17 13:58

lieveli schreef:
[ Afbeelding ]

Dat.

Eens.

Ik geloof dat jullie meer uit dr tekst halen dan ik er zelf in heb gezet.

Ik heb een plekje in te wonen, een vaste baan, een geweldig paard, lieve honden en fantastische vrienden. Ik ben tevreden met mijn leven, op die kilo's na.
Ik wil mijn leven met iemand delen. Kunnen kletsen over mijn werk, zijn werk. Samen dingen ondernemen. En intimiteit.

Het lijkt hier wel of ik depressief ben of diepgewortelde problemen heb. Dat valt allemaal best mee.

Ik wil gewoon iemand om mijn geluksmomentjes en ook mijn baalmomentjes te kunnen delen. Is dat zo raar?

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

Willeke_

Berichten: 2997
Geregistreerd: 19-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 14:01

Lieveli, ik ben het met je eens hoor. Maar ik ben bij dit soort berichten altijd een beetje bang dat er gedacht wordt: alleen vind ik het allemaal helemaal niet leuk, maar als ik nou een partner zou hebben zou alles ineens fantastisch zijn!
Daarom ben ik van mening: zorg dat je het al leuk hebt en dat een partner een mooie aanvulling is. En niet een noodzakelijk iets om het leuk te hebben.

Er zijn zoveel mijn druk aan het zoeken naar een partner.. waarom? Als je je onder leuke mensen begeeft, of je bent lekker aan het tinderen of internetdaten, dan komt het echt wel goed!

Misschien wat kort door de bocht van mij om te zeggen dat je eerst gelukkig met jezelf moet zijn.. want daar heeft ts niets aan. Tips wel!
Misschien kun je je aansluiten bij een leuke (team)sport vereniging waarbij je nieuwe mensen leert kennen, daar kan je ook blij van worden.
En ik denk dat als je echt niet lekker in je vel zit, het super voor je zou zijn als je die kilo's die je in de weg zitten, kwijt raakt. Dat maakt je (denk ik) zelfverzekerder en trots op jezelf. Dan spreek je misschien ook weer wat makkelijker mensen aan.

En tja, je kunt zoeken maar misschien kom hij ook wel vanzelf op je pad (werk, sport, supermarkt, benzinepomp). Kan allemaal! Niet teveel je best doen, dan word je er misschien wel een keer moedeloos van.

Succes TS!

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 14:28

Ts, nee het is echt niet raar. Heb je gezien hoe hard de tindertopics en internetdatetopics gaan?

Willeke, voor sommige mensen gaat het gewoon een stuk lastiger. Als je nooit uitgaat, of introvert bent, of ergens woont waar je niet spontaan iemand tegenkomt is dat echt k*t. En dan moet je gaan tinderen, nou ik heb gisteren even voor de grap tinder aangemaakt, ik werd verdrietig van het aanbod. Liefde is niet voor iedereen iets wat komt aanwaaien.

Maar het is zo'n algemene uitspraak, niet teveel mee bezig zijn, niet teveel je best doen. Maar tussen toe zijn aan een relatie (cq tinderen) en elke dag jankend in bed liggen omdat de hele wereld verkering heeft behalve jij zit een heul heul groot gebied.

Ts, uit je comfortzone komen is wel onvermijdelijk, als je op je kamer blijft zitten gebeurt er niks. Ga het internet op, haal ook plezier uit alle belachelijke types die je tegenkomt en de juiste blijft vanzelf plakken. Er zijn 2 hele actieve date topics waar je gezellig mee kunt kletsen, want je bent echt niet alleen.

En even voor jou: mijn vriend is gek op mijn dikke billen. Ik was 10 kg afgevallen, maar nu ik weer langzaam aankom vanwege de alien in mijn buik, is het voor hem feest. <<) <<)

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

tengeltje11
Berichten: 7130
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 14:56

@ TS dan gewoon starten met je bv op een datingsite in te schrijven.
dan kan je lekker rondneuzen,mailen,.... met diverse mannen,afspreken indien het wel lijkt te klikken,....

vissen genoeg in de zee hoor,soms gewoon wat zoeken naar de juiste.

mijn man ook gevonden via een datingsite.
ondertussen bijna 7j getrouwd en 2 kindjes.

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 15:20

Ik denk ook wel dat het mogelijk is hoor om zo in de buitenwereld iemand tegen het lijf te lopen. Ik maak dagelijks mee, hoe vaak mensen wel niet tegen je praten in de supermarkt, in de tram, op de sportschool en zo nog wel meer. Het moet dan maar net iemand zijn met wie je een relatie kan krijgen, maar een praatje is toch al een begin. Ik heb ook kerels op mijn pad gehad, die interesse in mij toonde waar ik niet wat voor voelde. Dat is dan jammer maar helaas. Doordat ik last heb van autisme, heb ik steeds het idee, dat je ook een leven moet leiden zoals een ander. Maar dat is helemaal niet zo. Dus geniet van jezelf en hopelijk komt er ooit iemand op je pad. *D

tengeltje11
Berichten: 7130
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 16:03

dat zal dan wel afhangen van waar je woont.
hier enorm landelijk bv.
zoveel 'nieuwe' mensen kom je hier heus niet tegen.
en daarnaast moet je dan sociaal genoeg zijn om met mensen een praatje te beginnen.niet iedereen doet dat.

Avalanche

Berichten: 15890
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 16:12

Ik ben een heel leuke jongen tegengekomen op Facebook :P

Ik was absoluut niet op zoek op dat moment, en ik weet vrij zeker dat als ik op Facebook (of wat voor socal media site ook) op zoek was gegaan, niks was tegengekomen. Je komt vanzelf wel iemand tegen waar het mee klikt. Op zoek gaan is voor mij niet iets wat werkt, ik raak altijd nogal gefrustreerd van datingsites.

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 16:16

tengeltje11 schreef:
dat zal dan wel afhangen van waar je woont.
hier enorm landelijk bv.
zoveel 'nieuwe' mensen kom je hier heus niet tegen.
en daarnaast moet je dan sociaal genoeg zijn om met mensen een praatje te beginnen.niet iedereen doet dat.


En ik krijg ronduit de kriebels van mannen die tegen me gaan praten als ik in de bus zit of boskippen doe. Is echt niet aan mij besteedt.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 16:18

Ik heb nooit vriendjes gehad, was meestal alleen (en dat vond ik heerlijk, daar niet van), maar kreeg op toch behoefte aan iemand om mee samen te zijn. Uitgaan heb ik nooit gedaan en ik houd niet van grote drukte: iemand ontmoeten tijdens het uitgaan was dus geen optie.
Ik heb me ingeschreven op een forum voor mensen met een bepaalde hobby en daar kwam ik mijn lief tegen. Niet eens de intentie een relatie te krijgen, maar we klikten zo leuk...
Internet is echt zo gek nog niet. ;) Tinder vind ik maar een droevig iets.

M. 21-07-2017. <3

Goof

Berichten: 28733
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 16:20

Chiave schreef:
Tinder vind ik maar een droevig iets.


Waarom precies?
Tinder is exact een weergave van de maatschappij waarin we leven, niets meer, niets minder. Een ideaal medium om mensen te ontmoeten voor welk doeleinde dan ook als je die in het dagelijks leven niet tegenkomt.

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 16:24

Goof schreef:
Chiave schreef:
Tinder vind ik maar een droevig iets.


Waarom precies?
Tinder is exact een weergave van fe maatschappij waarin we leven, niets meer, niets minder. Een ideaal medium om mensen te ontmoeten voor welk doeleinde dan ook als je die in het dagelijks leven niet tegenkomt.


Zou kunnen dat ik natuurlijk in de verkeerde regio woon(de), maar wat ik op Tinder tegenkwam, waren mensen die vooral uit waren op seks of die zo intens graag een relatie wilden dat ze dezelfde avond nog naar de sleutelmaker renden om een extra sleutel te laten drukken, want ze hadden de ware gevonden. Hou op hoor. En wat denk je van mensen die niet eens hun eigen foto gebruiken? Of gedateerde foto's? Dat je in real life opeens met een totaal ander persoon te maken hebt? De LINDA.rubriek 'dateleed' is een prachtig voorbeeld hiervan.
Ik vind Tinder maar een vleesmarkt. "Even kijken of er vanavond nog nieuwe dikke tieten te vinden zijn."

M. 21-07-2017. <3

Goof

Berichten: 28733
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 16:29

Dat zijn allemaal dingen die in het dagelijks leven ook gebeuren. Mensen die hard van stapel lopen, mensen die one night stands zoeken, dat is echt niet anders op tinder.
En laten we wel wezen; iedereen die in de zomer lekker op een terrasje zit doet een vleeskeuring. Iedereen kijkt wie of wst er langs loopt en iedereen geeft zijn ogen de kost.

Em geheel offtopic; lindanieuws heeft echt nog nooit echt dateleed geplaatst, enkel wat sneue verhalen. Als dat al onder dateleed valt ken ik nog wel wat mooiere verhalen.

Avalanche

Berichten: 15890
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 16:33

lieveli schreef:
tengeltje11 schreef:
dat zal dan wel afhangen van waar je woont.
hier enorm landelijk bv.
zoveel 'nieuwe' mensen kom je hier heus niet tegen.
en daarnaast moet je dan sociaal genoeg zijn om met mensen een praatje te beginnen.niet iedereen doet dat.


En ik krijg ronduit de kriebels van mannen die tegen me gaan praten als ik in de bus zit of boskippen doe. Is echt niet aan mij besteedt.

Echt he.......
Goof schreef:
Als dat al onder dateleed valt ken ik nog wel wat mooiere verhalen.


Hou je vooral niet in :D

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

anjali
Berichten: 15018
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 16:35

Aangezien smaken verschillen is het niet van belang of je dik of dun of anderszins afwijkend van het doorsnee gemiddelde bent om je soulmate te vinden.

Anoniem

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 16:50

Ik had ook eerst in gedachten om eerst flink af te vallen en aan mijzelf te werken.

Maar uit verveling mij aangemeld op een datingsite. Alleen maar om te appen, afspreken was ik niet van plan. En meeste was ik na een paar weken toch klaar mee. Altijd hetzelfde standaard riedeltje en veelste serieus bezig al met de toekomst.

Tot ik contact kreeg met 1 jongen. Al vanaf begin was het contact anders. En dat wekte mijn interesse. Dus na 4 week was ik er nog niet op uitgekeken. Dus toch mijn principe overboord gegooid en afgesproken. En inmiddels hebben we nu 3 maand een relatie.

Hij steunt mij met alles. En moet zeggen dat bevordert het proces wel. Zelfvertrouwen is rap omhoog gegaan. En afvallen gaat gestaag door (was ik uiteraard al mee bezig) en inmiddels 25 kilo kwijt.

Poosje81
Berichten: 21183
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 20:09

Op elke regel is een uitzondering, recentelijk getrouwd met mijn tinder match. En baby is er ook al.
Aangemeld omdat ik me verveelde en was binnen No time bekeken.

En ik had ook genoeg zaken om onzeker over te zijn, ik had leven best goed voor elkaar.

Maar TS, meld je idd aan op een of andere site, waar je je goed bij voelt en ga lekker aan het daten. Wie weet kom je hem net toevallig tegen.

Des Lions - Fokkerij van Tinkers in Zuid Frankrijk
https://www.deslions.eu/
Live cam voor veulens 2024 via dit youtubekanaal; https://www.youtube.com/channel/UCOqsI9 ... bvuviF1vnw
Topic 2024; [KS-MK] Franse (Tinker)veulens 2024 - here we go again!

Ashleytjuhh

Berichten: 6655
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 20:35

ts we zitten met het zelfde. weet niet waar je vandaan komt anders moeten we zeker gaan terassen samen :')

en tinder is slecht is niet alles tegenwoordig een vleeskeuring. Word niet met alles eerst naar je uiterlijk gekeken? ik vind tinder wel grappig en wie weet kom je er wel iemand tegen.

Hutcherson

Berichten: 7326
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 15:45

Ik kwam de mijne gelukkig tegen tijdens mijn stage. Inmiddels samenwonend en happy:)

Ik heb ook een relatie gehad via het internet, ging 3 jaar goed. Maar was niks vergeleken met mn relatie nu.
Het is inderdaad prima te vinden hoor, mannen die je willen steunen in je afvalrace.
Misschien is hij al dichterbij dan je denkt?
Gewoon doorgaan met he tafvallen en wie weet kom je hem tegen, wie weet wel tijdens het sporten?

Anoniem

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 15:53

Ik heb niet alles door gelezen aan reacties verder maar ik vind gewoon niet dat je een relatie moet willen omdat jij je eenzaam voelt, neem een kat als je je eenzaam voelt of kijk hier of er leuke mensen in de buurt zijn met wie je een terrasje kan gaan pakken. Wat voor basis heeft je relatie dan vraag ik me af als je een relatie wil omdat je eenzaam bent. Ik heb me ook heel lang eenzaam gevoeld en ben ook gaan zoeken, met als gevolg dat ik een van de grootste leugenaars en bedriegers ooit tegen kwam, waarna ik zelf zo in de put ben beland dat ik depressief ben geworden (al was dat wel door meerdere factoren).. Ik was totaal niet op zoek en vervolgens vond ik wel iemand waar ik weer echt verliefd op kon worden die me weer vertrouwen kon geven, zo gelukkig als met hem ben ik nog nooit geweest. Dus ik raad je aan om niet te zoeken, maar eerst eens te beginnen bij je eigen leven, als je je zo eenzaam voelt dat in jou ogen alleen een man dat kan veranderen vind ik dat wel erg eigenlijk, maar dat is mijn mening..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelaa2, Angie91, Facebook, fohadie, hel1, MarieAnne, Miran, mmajar, Pinacolada, Prins85, SemrushBot, Shiloh, Skye93, Tigress en 174 bezoekers