Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 16:33

Annet_Dottie schreef:
Ik heb niet alles door gelezen aan reacties verder maar ik vind gewoon niet dat je een relatie moet willen omdat jij je eenzaam voelt, neem een kat als je je eenzaam voelt of kijk hier of er leuke mensen in de buurt zijn met wie je een terrasje kan gaan pakken. Wat voor basis heeft je relatie dan vraag ik me af als je een relatie wil omdat je eenzaam bent. Ik heb me ook heel lang eenzaam gevoeld en ben ook gaan zoeken, met als gevolg dat ik een van de grootste leugenaars en bedriegers ooit tegen kwam, waarna ik zelf zo in de put ben beland dat ik depressief ben geworden (al was dat wel door meerdere factoren).. Ik was totaal niet op zoek en vervolgens vond ik wel iemand waar ik weer echt verliefd op kon worden die me weer vertrouwen kon geven, zo gelukkig als met hem ben ik nog nooit geweest. Dus ik raad je aan om niet te zoeken, maar eerst eens te beginnen bij je eigen leven, als je je zo eenzaam voelt dat in jou ogen alleen een man dat kan veranderen vind ik dat wel erg eigenlijk, maar dat is mijn mening..


Of je voelt jezelf eenzaam, gaat wél op zoek naar een leuk iemand om je leven mee te delen, vind een kanjer met een goede baan en twee enige katten, gaat met hem samenwonen en krijgt een kind. Waarom zou je geen partner zoeken als je eenzaam bent? Moet het iedereen altijd aan komen waaien? Ik had een rothekel aan uitgaan of wat mij part boekstudiegroepjes. Studiegenoten waren voor mij gewoon te jong.
De vriend die ik zocht omdat ik me alleen voelde, heb ik op een forum "gevonden". Het gaat erom hoe je zoekt, niet of je zoekt.

En die kat kreeg ik er gratis bij.

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 17:21

Ik denk dat je er niet echt naar moet zoeken, en inderdaad gewoon tevreden zijn met je leven van hoe het is, maar: wel ervoor open staan. Bijv. als je eens een leuk gesprek met iemand hebt, dat je wel kunt laten blijken dat het een optie voor je is (daten oid). Maar niet wanhopig opzoek gaan ofzo, dat zal niet werken.

anjali
Berichten: 15071
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 18:32

Vroeger had je relatiebureau's die je hielpen een serieuze relatie te vinden.Ik weet niet of dat in dit internettijdperk nog bestaat,en misschien is ts daar ook nog te jong voor? Er bestonden wel zulke bureau's waar je je als vrouw gratis kon inschrijven.De mannen moesten wel betalen.Er zijn ook veel mannen die heel graag een vaste relatie willen hoor.

Gucci_
Berichten: 2475
Geregistreerd: 02-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 18:53

Internet en datingapps vind ik juist de manier om nieuwe mensen te ontmoeten, Kun je ze zelf uitzoeken, anders was ik waarschijnlijk de rest van m'n leven een vriendenloze maagd :') De ware nog niet gevonden, maar komt vanzelf, vooral niet om gaan zoeken ;)

Sabini

Berichten: 3209
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 18:32

Wat ik je mee wil geven TS is: Ga van jezelf houden, helemaal. Jij staat op de eerste plek. Een man in je leven is er niet om je leven te verrijken. Dat je wil afvallen zegt eigenlijk al dat je jezelf dit gunt. En dat vind ik superknap! :) You're working on it.

Wat betreft de mannen: ga niet op zoek. Laat het gebeuren. Lekker swipen, chatten, daten en....je ziet wel :*

sunny_l0ve
Berichten: 3641
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: ijmuiden

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 20:48

Weet je? Jouw tijd komt nog wel. Ook al heb je het gevoel dat je als enige overblijft op de planeet, dat is echt niet zo. Geef het vooral niet op maar verlies jezelf ook niet in de zoektocht naar 'de ware'. Liefde kan blind maken waardoor je soms denkt dat je hem hebt gevonden en dan word je teleurgesteld met een gebroken hart.

Ik was zelf 21 toen ik mijn eerste vriendje kreeg, dacht ook altijd dat ik alleen over zou blijven omdat ik vrij laat was. Inmiddels is dat mijn man (ben nu 26) en vader van ons knappe dochtertje.
Dus zit er niet al te veel mee. Er is geen goeie tijd om te zoeken of een bepaalde tactiek want je kan liefde niet vinden met een wiskundig sommetje. Als het je gebeurt dan weet je het snel genoeg en hopelijk kan je tot die tijd een beetje van het leven genieten.
Ga leuke dingen doen, vind een sport waar je je passie in kan vinden en ga met vrienden of vriendinnen naar de film of shoppen of een buitenrit maken. Leef! :)

Sunrise_

Berichten: 5036
Geregistreerd: 25-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:30

Sabini schreef:
Wat ik je mee wil geven TS is: Ga van jezelf houden, helemaal. Jij staat op de eerste plek. Een man in je leven is er niet om je leven te verrijken. Dat je wil afvallen zegt eigenlijk al dat je jezelf dit gunt. En dat vind ik superknap! :) You're working on it.

Wat betreft de mannen: ga niet op zoek. Laat het gebeuren. Lekker swipen, chatten, daten en....je ziet wel :*

En toch staan leuke mannen niet op een dag voor de deur met "hier ben ik". Oftewel; je moet er geen allesbepalende zoektocht voor maken, maar zeker wel actief mee bezig zijn. Inderdaad dat swipen/chatten/daten wat jij ook beschrijft. Een actieve houding kan je altijd meer opleveren dan het 'laten gebeuren'.

En dat "Een man is er niet om je leven te verrijken", net als "als je stopt met zoeken komt hij vanzelf" en "op ieder potje past een dekseltje", of wat ik hierboven lees "jouw tijd komt nog wel" no offence, maar dat heb ik het vaakst moeten horen van vriendinnen die al vanaf hun 17e non-stop in een relatie zitten en geen idee hebben hoe het voelt om soms toch gewoon even verdrietig te mogen zijn over het niet kunnen vinden van liefde (helemaal als je een gezins/kinderwens hebt; ik kan me voorstellen dat een relatie dan helemaal verder gaat dan een verrijking). Hoe hard ook, je wéét helemaal niet of er wel "vanzelf" iemand komt. Misschien past er wel helemaal niet op ieder potje een dekseltje. Ik bedoel dit niet zo pessimistisch als het hier staat :') , maar ik mis soms een beetje inlevingsvermogen.

Die vriendinnen hebben namelijk nog steeds gewoon iemand die je om 2 uur 's nachts kan bellen, en die hebben niet ervaren hoe het voelt als je weekenden steeds leger worden omdat vriendinnen die vullen met hun vriendjes (wat hun goed recht is natuurlijk!). Die snappen niet hoe het is om jaar na jaar elke dag in een stil huis thuis te komen en alleen te eten, elke zondagochtend weer alleen aan het ontbijt te zitten, alleen naar begrafenissen en bruiloften te gaan, weer bedenken hoe je alleen op vakantie gaat (en hoe duur dat is!), het soms pittig vinden om alle kosten/vaste lasten alleen op te moeten brengen, etc. Ook behoefte hebben aan iets doodnormaals als een relatie wegzetten met een "word eerst gelukkig met jezelf, dan volgt een relatie vanzelf" is veel te makkelijk en kort door de bocht vind ik. Ik ken heel veel leuke en stabiele mensen in een relatie, maar ook veel instabiele mensen in een relatie. Net als dat ik veel leuke/stabiele en wat minder stabiele singles ken. Het kan allemaal.

anjali
Berichten: 15071
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 10:48

Maar, je kunt beter geen relatie hebben dan een foute relatie. Je vrijheid is ook wat waard,geniet er maar van, want voor je het weet kun je gebonden zijn.Wat trouwens wel heel mooi is als het echt de ware voor je is. maar neem eerst de tijd om die te vinden!

Zizipicoleo

Berichten: 326
Geregistreerd: 25-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:04

Sunrise_ schreef:
Sabini schreef:
Wat ik je mee wil geven TS is: Ga van jezelf houden, helemaal. Jij staat op de eerste plek. Een man in je leven is er niet om je leven te verrijken. Dat je wil afvallen zegt eigenlijk al dat je jezelf dit gunt. En dat vind ik superknap! :) You're working on it.

Wat betreft de mannen: ga niet op zoek. Laat het gebeuren. Lekker swipen, chatten, daten en....je ziet wel :*

En toch staan leuke mannen niet op een dag voor de deur met "hier ben ik". Oftewel; je moet er geen allesbepalende zoektocht voor maken, maar zeker wel actief mee bezig zijn. Inderdaad dat swipen/chatten/daten wat jij ook beschrijft. Een actieve houding kan je altijd meer opleveren dan het 'laten gebeuren'.

En dat "Een man is er niet om je leven te verrijken", net als "als je stopt met zoeken komt hij vanzelf" en "op ieder potje past een dekseltje", of wat ik hierboven lees "jouw tijd komt nog wel" no offence, maar dat heb ik het vaakst moeten horen van vriendinnen die al vanaf hun 17e non-stop in een relatie zitten en geen idee hebben hoe het voelt om soms toch gewoon even verdrietig te mogen zijn over het niet kunnen vinden van liefde (helemaal als je een gezins/kinderwens hebt; ik kan me voorstellen dat een relatie dan helemaal verder gaat dan een verrijking). Hoe hard ook, je wéét helemaal niet of er wel "vanzelf" iemand komt. Misschien past er wel helemaal niet op ieder potje een dekseltje. Ik bedoel dit niet zo pessimistisch als het hier staat :') , maar ik mis soms een beetje inlevingsvermogen.

Die vriendinnen hebben namelijk nog steeds gewoon iemand die je om 2 uur 's nachts kan bellen, en die hebben niet ervaren hoe het voelt als je weekenden steeds leger worden omdat vriendinnen die vullen met hun vriendjes (wat hun goed recht is natuurlijk!). Die snappen niet hoe het is om jaar na jaar elke dag in een stil huis thuis te komen en alleen te eten, elke zondagochtend weer alleen aan het ontbijt te zitten, alleen naar begrafenissen en bruiloften te gaan, weer bedenken hoe je alleen op vakantie gaat (en hoe duur dat is!), het soms pittig vinden om alle kosten/vaste lasten alleen op te moeten brengen, etc. Ook behoefte hebben aan iets doodnormaals als een relatie wegzetten met een "word eerst gelukkig met jezelf, dan volgt een relatie vanzelf" is veel te makkelijk en kort door de bocht vind ik. Ik ken heel veel leuke en stabiele mensen in een relatie, maar ook veel instabiele mensen in een relatie. Net als dat ik veel leuke/stabiele en wat minder stabiele singles ken. Het kan allemaal.


_/-\o_

Edit: nog zo'n goedbedoelde maar vervelende uitspraak: "ja, maar single zijn heeft óók zijn voordelen!" Ja, maar op een gegeven moment kun je dat 'lekker single zijn' toch echt helemaal beu worden en gewoon een partner willen. En niet alleen een huisdier als gezelschap.

Winged

Berichten: 33020
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:35

Zizipicoleo schreef:
Edit: nog zo'n goedbedoelde maar vervelende uitspraak: "ja, maar single zijn heeft óók zijn voordelen!" Ja, maar op een gegeven moment kun je dat 'lekker single zijn' toch echt helemaal beu worden en gewoon een partner willen. En niet alleen een huisdier als gezelschap.

Ohja dit :))

Het heeft ook zeker absoluut heel erg zijn voordelen.

Maar het zou zo leuk zijn om wel het leven te kunnen delen :+:

Ben soms echt stikjaloers op die oudjes die op hun oude dag zo gezellig samen op een bankje zitten :+ Dat wil ik verdomme ook :+ Later dan :+

sunny_l0ve
Berichten: 3641
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: ijmuiden

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:15

Tuurlijk is het niet leuk om je eenzaam te voelen, maar die eenzaamheid moet niet je hele leven vervullen. Daarom bedoelen alle mensen het hier goed en denk ik dat je ook echt wel wat kan hebben aan de adviezen. Juist om wanhopig op zoek te zijn naar een liefde kan zorgen dat je maar genoegen neemt met minder. En dat is niet goed.

Winged

Berichten: 33020
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:18

Ik ben ook niet eenzaam hoor :+ Druk zat en alles.

Zoals ik het ooit al eens heb gezegd: Het is net als een verjaardag. Ik ben er, de taart, drinken, hapjes alles kan ik regelen voor mijn gasten. Die er natuurlijk ook zijn. De slingers en muziek kan ik ook prima zelf verzorgen... Maar het zou leuk zijn als iemand de feesthoedjes meeneemt.

Een kerel in het leven is niet essentieel... Maar het zou leuk zijn :)

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 12:41

Maar wie zegt dat ik wanhopig op zoek ben? Als dat zo zou zijn, dan zou ik de date niet afgekapt hebben.

Ik vraag me alleen af waar je iemand vind als je niet graag uitgaat, en ook nog eens druk bent.
Daarbij ben ik ook niet t type om op jan en alleman af te stappen....
Ik zoek.geen kerel om me aan vast te klampen. Ik wil gewoon mijn leven delen

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:18

Wil als eerste even zeggen dat veel mannen niet persee op slanke vrouwen vallen.. Sterker nog sommige voelen zich dan juist onzeker met zoon slanke "knappe" vrouw.

Ik zelf ben redelijk volslank ik schommel altijd met mn gewicht. En ik vind het zelf ook prima als een man een buikje heeft of iets dikker is. Ik val niet op six-pack types en tuurlijk is het leuk maar op een bepaald moment in zn leven zal die six-pack weg gaan en hij kaal worden...

Innerlijk is echt het meest belangrijke voor mij

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:20

shilady schreef:
Wil als eerste even zeggen dat veel mannen niet persee op slanke vrouwen vallen.. Sterker nog sommige voelen zich dan juist onzeker met zoon slanke "knappe" vrouw.

Ik zelf ben redelijk volslank ik schommel altijd met mn gewicht. En ik vind het zelf ook prima als een man een buikje heeft of iets dikker is. Ik val niet op six-pack types en tuurlijk is het leuk maar op een bepaald moment in zn leven zal die six-pack weg gaan en hij kaal worden...

Innerlijk is echt het meest belangrijke voor mij


Ik geloof niet dat je slankheid kunt koppelen aan knapheid, het is een kwestie van smaak. En niet iedereen houdt van dikke vrouwen en niet iedereen houdt van dunne vrouwen, er is simpelweg geen peil op te trekken.

Winged

Berichten: 33020
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:22

lieveli schreef:
Ik geloof niet dat je slankheid kunt koppelen aan knapheid, het is een kwestie van smaak. En niet iedereen houdt van dikke vrouwen en niet iedereen houdt van dunne vrouwen, er is simpelweg geen peil op te trekken.


Klopt. Iedereen heft een eigen type :) Gelukkig maar, anders word het ook zo saai.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:23

lieveli schreef:
Willeke, voor sommige mensen gaat het gewoon een stuk lastiger. Als je nooit uitgaat, of introvert bent, of ergens woont waar je niet spontaan iemand tegenkomt is dat echt k*t. En dan moet je gaan tinderen, nou ik heb gisteren even voor de grap tinder aangemaakt, ik werd verdrietig van het aanbod. Liefde is niet voor iedereen iets wat komt aanwaaien.

Oh dit dus!
Ik ben ook een introvert in het echte leven, ik drink niet en uitgaan is voor mij gezellig een cola drinken in een rustig cafétje aan een tafeltje met wat vriendinnen. In een drukke bar met luide muziek wil ik veel sneller naar huis. Ik hou ook niet van teamsporten, ofja groepsles bij de fitnes maar eerlijk ten eerste nog nooit een type daar gezien die mij aanstond en nog nooit het idee gehad met mijn introverte kop hé laat ik daar gewoon random iemand aanspreken.

En ja toen kreeg ik ook het advies -inc mijn eigen moeder- toen ik vrijgezel was, "ja je moet eens op stap gaan, anders leer je niemand kennen....ja je moet maar wat op café gaan, op stap gaan..."

Eh ja, dus om iemand te vinden die bij mij past moet ik op zoek gaan op plaatsen waar ik zelf niet graag ben? Daarnaast speelt zich daar dus ook het probleem, dat ik niet match met echte extroverten, en ja degene die je spontaan aanspreken zijn meestal toch of extravert zijn ofwel zijn ze gewoon dronken en dat knap ik ook direct af. Zelf gewoon een wildvreemde aanspreken is al helemaal geen doen (ja makkelijk gezegd als je dat zelf wel in je hebt). Dat is zo'n beetje als zeggen tegen iemand die niet van dieren houdt om vrijwilligerswerk te gaan doen in het asiel om iemand tegen te komen.

Dus ik was heel blij met internetdaten. Daar voelde ik me heel fijn op. Ik was er zeker actief mee bezig, zoch op verschillende sites, keek wat het beste bij me paste..
Je hebt alleen een hele grote filter nodig in je hoofd (maar dat heb je ook nodig als iemand je in een bar aanspreekt, dat kan evengoed rommel zijn). Maar je krijgt wel een hoop onzin, soms beledigde mensen (je hebt een half uur geleden mijn bericht gelezen en nog niets gestuurd wat ben jij een arrogante trut boehoehoe), soms lijkt iemand wel leuk maar als je verder praat stel je je voor dat het irl zou zijn en denk je "nee dit wordt hem toch niet". Je moet dus wel realistisch blijven. Als je hart iedere keer overslaat wanneer iemand "wat heb je mooie ogen!" op je foto antwoord of je voelt je helemaal verliefd na 1 gesprek, is internetdaten misschien net nog wat te gevaarlijk.

Mijn vriend ben ik tegengekomen net toen ik alle rommel beu was. Had niets fatsoenlijks gevonden, had wel een hoop berichten waaronder die van hem, maar de meeste gewoon rommel. Tot ik nog eens teruglas en het zijne tegenkwam. Bwa, van al die profielen was hij nog het meest "normale" en had hij wel leuke interesses...dus ik gestuurd met een sorry voor het late antwoord, indien je al iemand hebt gevonden veel geluk, indien niet...een week niets gehoord, dacht ach die kijkt al lang niet meer op die site net als ik...en toen een bericht, sorry was op vakantie, maar abbo verloopt over twee dagen dus als je nog verder wil praten hier mij gegevens want vanaf dan kan ik niet meer je berichten lezen of reageren.
En zo is het 2 jaar geleden dus begonnen :) Intussen hebben we helemaal ons leven samen. Als ik destijds een week later had gewacht, had ik hem waarschijnlijk gemist.
Ik vroeg hem eens wat hij had gedaan als hij mij had zien zitten in een bar. Hij zei "ik zou wel gekeken hebben, maar waarschijnlijk niet gedurfd om op je af te komen." Dus moesten we elkaar irl tegen het lijf zijn gelopen, hadden we elkaar gemist.
Je moet ook gewoon de nodige portie geluk hebben :) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:24

Ach Ts. Ik ben ook zeker geen magere bonen staak en mijn vriend had voor mij enkel vriendinnen maatje 36. En kijk, toch zijn wij samen :) Als het klinkt is uiterlijk wel het minste hoor.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:25

Ben wel benieuwd of de mensen hier die zeggen: "Je moet eerst gelukkig zijn met jezelf", "Single zijn, heeft ook zo z'n voordelen" (dat soort opmerkingen) zelf een partner hebben??
Het is echt niet leuk om iedereen om je heen "gelukkig" te zien met andere en dan soms ook nog de vraag krijgen: "En al een leuke vent gescoord"?

Ik snap volledig wat je bedoeld TS, ga lekker online met mannen praten, daten, en zie wat ervan komt. Het komt inderdaad niet aanwaaien en je kan best lekker tinderen of wat dan ook. Van daten wordt je nooit slechter. :)
Er is helaas geen antwoord op hoe je iemand vind of iemand tegenkomt.
Ik hoop dat je snel een leuke date scoort!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:26

Ts, heb je al ergens een internetprofiel aangemaakt? :D

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 13:28

Ik heb Tinder, heb eens op OKcupid gekeken, gisteravond happn aangemaakt (daar nu een match, maar na 3 zinnen uitgewisseld te hebben kan ik er nog niks over zeggen natuurlijk). Heb ook eens parship gehad.
Doe t allemaal eigenlijk alleen als ik me verveel :')

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:30

Paiq is ook leuk! Chatten en na zoveel minuten worden de foto's pas zichtbaar. Oh het is hilarisch, deel je je verhalen wel met ons?

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Waar vind ik die ene, die ik nog niet gevonden heb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:31

Paiq is ook een leuk gratis website idd!!

sunny_l0ve
Berichten: 3641
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:35

DeMolenhoek schreef:
Ach Ts. Ik ben ook zeker geen magere bonen staak en mijn vriend had voor mij enkel vriendinnen maatje 36. En kijk, toch zijn wij samen :) Als het klinkt is uiterlijk wel het minste hoor.


Haha dat doet me aan mij en mijn man denken. Die viel op slank gebouwde, Aziatische meiden. laat ik nou blond met blauwe ogen zijn en niet bepaald slank en smal gebouwd.
Zo zie je maar weer dat je ook niet teveel op een uiterlijk moet zoeken want dat kan totaal veranderen.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 13:45

Ts verveel je je al? Ik verveel me namelijk wel, ik wil ook wel voor je Paiqen? *D