[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Bellex

Berichten: 9296
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:45

@Kimberley: Heel eerlijk, ik vind ze niet zoveel voor je figuur doen :o terwijl je juist een mooi figuurtje hebt!

@Sky vind het een erg leuk rokje, maar inderdaad wel kort :o Kan verder prima zo met een donkere panty!

Afbeelding
Gisteren

Afbeelding
Vandaag


Tytonidae
Berichten: 949
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:50

@Knabbelgirl, wat een leuke trui! @Sky, mijn moeder vond je rokje erg leuk!

Vandaag casual om iets even snel in de stad te retourneren en omdat bijna al m'n kleren in de was zitten :+ :
Afbeelding
(Nee, ik heb geen legging aan. :Y) Dat is de Dr. Denim Plenty jeans, heul comfortabel!)

Vandaag toevallig de grijze versie gevonden van de zwarte Vero Moda jas die ik besteld had en ik ben geen fan, dit was een S en hij zat echt veelste ruim rond m'n middel, echt een zak:( Kon aan beide zijkant een hele hand stof vastpakken. Verder ook niet warm en voelde heel kriebelig aan, geen fan:

Afbeelding

Aparte verschijning. :D

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:07

Hij staat je wel maar is idd te ruim!
De ándere is met ceintuur en van Esprit! Dus kan je aansnoeren en mogelijk is de kwaliteit wat beter!

@knabbelgirl. En iets kortere trui of bijv wijde blouse die je in je rok stopt en bloest, en een wat dunnere panty maken het net wat hipper denk ik!
Uiteraard moet je vooral aan doen waar jij je goed in voelt!!

I could stay awake just to hear you breathing. Watch you smile while you are sleeping. While you're far away and dreaming

Holypope, goodbye my friend..

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 23:11

ik heb gisteren ook die jumpsuit gepast bij de c&a. maar hij zat mij dus eecht niet mooi :')
leek wel 3 maten te groot. en ik had een gewone 36 aan

- Bread may feed my body, but my horse feeds my soul ♥

Bellex

Berichten: 9296
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 23:13

Ik vind je outfit wel leuk bij elkaar passen Tytonidae!
Jas is inderdaad te ruim voor jou!

@IMJ: Dan doel je op die van vandaag denk ik? Is eigenlijk een jurk die ik echt way to short vind :') dit was een beetje een uitprobeersel. Shirts in rok/broek en dunne panty's ben ik zelf echt niet van, shirts voel ik me dan echt een aardappelzak van :') en dunne panty's kunnen bij mij helaas niet, door een medisch issue zit ik nl vast aan dikke sokken onder mijn panty's als het onder de 20 graden is, dus dat is niet zo charmant hihi. Maar je hebt zeker een punt hoor dat dat vlotter staat! Al snap ik niet hoe mensen dunne panty's met dit weer dragen, mij te koud ook gok ik

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 04:45

Ik vind je outfits niet heel geslaagd knabbelgirl, idd wat IMJ zegt komt het allemaal wat oubollig en tuttig over, en doet het eigenlijk niks voor je figuur. Sorry :o

Die jumpsuit wordt de Only-broek 2.0? :D :D

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 08:17

Knabbelgirl, ik draag ook altijd gitzwarte panty's maar ik denk dat dat niet het probleem is bij jou. Je kleding lijkt allemaal te groot en t zijn teveel lagen te "plat" over elkaar heen. Probeer de trui eens een beetje te poefen ipv strak naar benden trekken :j

V I N T E D voor een nieuwe garderobe voor een prikkie *\o/*

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 09:29

_Friemel schreef:
Knabbelgirl, ik draag ook altijd gitzwarte panty's maar ik denk dat dat niet het probleem is bij jou. Je kleding lijkt allemaal te groot en t zijn teveel lagen te "plat" over elkaar heen. Probeer de trui eens een beetje te poefen ipv strak naar benden trekken :j

Mee eens!
Ik vind de combinatie van het vestje met de witte top wel heel mooi, maar als hij zo kort is, is het dan wel een jurkje? Zou het dan eerder als een soort van tuniek op een zwarte broek dragen, denk dat dat veel frisser staat.

❤️

4EverHobbes

Berichten: 1817
Geregistreerd: 06-12-04
Woonplaats: In the land of far, far away

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 09:31

Ik vind de krukken van Knabbelgirl wel echt heel hip!

Shoot me again, my soul is still dancing

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 10:39

Goedemorgen! Ik lees al eventjes mee en vind dit echt een leuk topic :) ik zal ook mee gaan posten en praten!
Vest: Vero moda
Broek: H&M
Schoenen: waren een cadeau, weet t niet meer
Sjaal: ook een cadeautje
Horloge: boccia, ook een cadeautje :+
Afbeelding

Rock this day like there is no tomorrow

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 10:47

Hahaha ik wilde zeggen leuke stijl, doet me aan iemand denken. En toen las ik je naam. :') Hoiiii!

It is not the hardware in your hands, but the software in your heart.

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 10:51

Haha hello stranger :')

Rock this day like there is no tomorrow

Anoniem

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 11:49

ik heb een nieuwe jas <3

Afbeelding
Afbeelding

Boras
Berichten: 9945
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 13:23

Die jas is leuk, Danique!

Je lijkt zo wel een beetje op een teddybeertje. Hoog knuffelgehalte die jas :D

(leuk onderschrift :) )

Bellex

Berichten: 9296
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 13:51

Tanya schreef:
Ik vind je outfits niet heel geslaagd knabbelgirl, idd wat IMJ zegt komt het allemaal wat oubollig en tuttig over, en doet het eigenlijk niks voor je figuur. Sorry :o

Die jumpsuit wordt de Only-broek 2.0? :D :D

Plien91 schreef:
_Friemel schreef:
Knabbelgirl, ik draag ook altijd gitzwarte panty's maar ik denk dat dat niet het probleem is bij jou. Je kleding lijkt allemaal te groot en t zijn teveel lagen te "plat" over elkaar heen. Probeer de trui eens een beetje te poefen ipv strak naar benden trekken :j

Mee eens!
Ik vind de combinatie van het vestje met de witte top wel heel mooi, maar als hij zo kort is, is het dan wel een jurkje? Zou het dan eerder als een soort van tuniek op een zwarte broek dragen, denk dat dat veel frisser staat.

Meningen mag toch :) Ik hoop juist iets mee te pikken uit dit topic, binnen grenzen :)
Mijn figuur, ik heb niet echt de behoefte die te tonen dus dat klopt. Zeker buikregio
Dat veel te groot is momenteel klopt, is momenteel alleen helaas niks aan te doen, zolang ik niet zit waar ik wil zitten ga ik geen nieuwe kleren kopen, dat kost me veel te veel geld
Het was inderdaad te veel over elkaar vandaag, dat viel mij ook op, was echt een probeersel, mislukt hihi
Oh en ja het is een jurkje maar ik vind alles wat echt boven de knie valt te kort persoonlijk (voor mij)
Een broek, tsja, als ik die 2x per jaar draag is het veel en dat zal ook niet meer worden want je maakt mij niet ongelukkiger dan wanneer ik een broek aan moet.
Ik denk dat meespeelt in dat het voor jullie misschien wat oubollig of tuttig lijkt, de lengte van rokken en jurken bij mij is. Iets hoger geeft een vlotter beeld, alleen voel ik me daar niet prettig in. Heb het wel eens geprobeerd en dat, en lichtere panty's maakt wel echt verschil, net als het type schoenen maar dat is helaas ook iets vanuit mijn been
Dat poefen van shirts heb ik wel eens geprobeerd, maar daar heb ik echt langere shirts voor nodig. Staat wel vlotter inderdaad maar met de lengte die ik nu heb ga je net mijn niet zo charmante rol onder mijn rokken zien dan... Dit is dus zeker iets wat ik wel eens wil proberen als ik eens nieuw spul moet shoppen :)
Ik vind veel dingen die genoemd worden of ik bij anderen zie echt wel een stuk leuker, maar daar voel ik me gewoon écht niet comfi bij of ziet er belachelijk uit bij mij dus dat vind ik erg lastig. Ik heb gewoon 0.0 fashionsense dus waar losse dingen (of zelfs een combi) leuk is, krijg ik het nooit voor elkaar om leuk te maken
Mijn huidige collectie rokken is ook wel lastiger combineren dan voorheen of broeken, dus daar zal ik wel echt wat aan moeten doen. Want het model van sommige en de kleuren/vormen doen niet al te best af momenteel.
Edit Sorry voor de lap aan tekst, heb geloof ik een beetje moeite met me verwoorden :o


4EverHobbes schreef:
Ik vind de krukken van Knabbelgirl wel echt heel hip!

Haha dank je wel, moet het toch ergens uit halen :')

@Sharon hele leuke sjaal!

Ziet er lekker warm uit Danique!
Laatst bijgewerkt door Bellex op 16-11-17 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Jojoju

Berichten: 3791
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:01

Danique schreef:
ik heb een nieuwe jas <3

[ [url=m/Ns1gJv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tghZge.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oehhh misschien kom je ook uit Dordrecht waar ze de inwoners schapenkoppen noemen! Al vind ik dit een schapenjas.. love it!

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:10

@ Knabbelgirl, ik vind dat je het hartstikke goed verwoord joh!

Neem eens iemand mee met shoppen! Komt vast goed!

@Danique:leuke jas zeg!

I could stay awake just to hear you breathing. Watch you smile while you are sleeping. While you're far away and dreaming

Holypope, goodbye my friend..

Anoniem

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:23

Dankjewel! Ik ben wel in Dordrecht geboren ja, haha! Ben er ontzettend blij mee, is van de H&M. Ze hadden ook nog een lichtere kleur met drukknoopjes.

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:30

Dankjewel knabbelgirl :)
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, ik vind het ook moeilijk om me naar mn figuur te kleden, helemaal nu ik iets zwaarder ben. Normaal had ik gewoon een spijkerbroek en een vestje aan met een (strak) hemdje daaronder en dan wisselde ik met schoenen of sjaals (mits de temperatuur dat toelaat) echter ben ik nu 10 kilo zwaarder en zijn strakke shirts een no go voor mij := ik denk dat het belangrijkste is dat je, je fijn voelt in je kleding en ik denk dat je inderdaad een hoop tips kan krijgen uit dit topic en wellicht eens dingen gaat proberen die je eerder niet had verwacht, misschien stap je zelfs wel uit je comfort zone :j

Rock this day like there is no tomorrow

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:33

Knabbelgirl, ik denk dat als je die trui in je rok stopt en dan niet helemaal strak trekt dat het je outfit een beetje breekt! Misschien leuk om mee te experimenteren!

Voorbeeldje:

Afbeelding

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:27

knabbelgirl schreef:
Plien91 schreef:

Mee eens!
Ik vind de combinatie van het vestje met de witte top wel heel mooi, maar als hij zo kort is, is het dan wel een jurkje? Zou het dan eerder als een soort van tuniek op een zwarte broek dragen, denk dat dat veel frisser staat.

Meningen mag toch :) Ik hoop juist iets mee te pikken uit dit topic, binnen grenzen :)
Mijn figuur, ik heb niet echt de behoefte die te tonen dus dat klopt. Zeker buikregio
Dat veel te groot is momenteel klopt, is momenteel alleen helaas niks aan te doen, zolang ik niet zit waar ik wil zitten ga ik geen nieuwe kleren kopen, dat kost me veel te veel geld
Het was inderdaad te veel over elkaar vandaag, dat viel mij ook op, was echt een probeersel, mislukt hihi
Oh en ja het is een jurkje maar ik vind alles wat echt boven de knie valt te kort persoonlijk (voor mij)
Een broek, tsja, als ik die 2x per jaar draag is het veel en dat zal ook niet meer worden want je maakt mij niet ongelukkiger dan wanneer ik een broek aan moet.
Ik denk dat meespeelt in dat het voor jullie misschien wat oubollig of tuttig lijkt, de lengte van rokken en jurken bij mij is. Iets hoger geeft een vlotter beeld, alleen voel ik me daar niet prettig in. Heb het wel eens geprobeerd en dat, en lichtere panty's maakt wel echt verschil, net als het type schoenen maar dat is helaas ook iets vanuit mijn been
Dat poefen van shirts heb ik wel eens geprobeerd, maar daar heb ik echt langere shirts voor nodig. Staat wel vlotter inderdaad maar met de lengte die ik nu heb ga je net mijn niet zo charmante rol onder mijn rokken zien dan... Dit is dus zeker iets wat ik wel eens wil proberen als ik eens nieuw spul moet shoppen :)
Ik vind veel dingen die genoemd worden of ik bij anderen zie echt wel een stuk leuker, maar daar voel ik me gewoon écht niet comfi bij of ziet er belachelijk uit bij mij dus dat vind ik erg lastig. Ik heb gewoon 0.0 fashionsense dus waar losse dingen (of zelfs een combi) leuk is, krijg ik het nooit voor elkaar om leuk te maken
Mijn huidige collectie rokken is ook wel lastiger combineren dan voorheen of broeken, dus daar zal ik wel echt wat aan moeten doen. Want het model van sommige en de kleuren/vormen doen niet al te best af momenteel.
Edit Sorry voor de lap aan tekst, heb geloof ik een beetje moeite met me verwoorden :o




Ik ben het hier niet helemaal mee eens, al mijn rokken en jurken zijn knie lengte óf er zelfs overheen. Ook ik voel me niet lekker als het korter is, als hij net boven die knie is ben ik de hele dag aan het controleren of ik niet in mn blote reet loop :+ Het is dus absoluut niet de lengte van de rok, maar in dit geval wel van het shirtje/jurkje dat je bovenop de rok draagt. Zoals je wellicht gezien heb heb ik ook een buikje en ook ik ben hier onzeker over, wat bij mij helpt zijn corrigerende panty's of een spanx eronder, zodat ik mijn shirtjes in mn rok kan dragen :j

Is dat wellicht een ideetje? Ze zijn vaak in de sale, is echt mijn redder in nood dat :j

V I N T E D voor een nieuwe garderobe voor een prikkie *\o/*

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:32

Oh nee, de lengte is echt het probleem niet.
Juist het feit dat alles er zo overheen gedragen wordt maakt het een soort massief blok.
Terwijl ik zie dat jij wel iets van taille hebt!!
Iets in je rok hoeft ook helemaal geen prop te worden! Beetje blousen.. klaar is kees!

I could stay awake just to hear you breathing. Watch you smile while you are sleeping. While you're far away and dreaming

Holypope, goodbye my friend..

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 17:21

Yes! Ook weer eens een goede Outfit foto van mij! De Petite broek past geweldig goed in maat 34, waar ik eerder een vraag over stelde!

Afbeelding

Alles H&M
Laarsjes van TheMustHaves

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

maessie

Berichten: 5738
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 18:44

Door jullie leuke fotos heb ik nu ook twee jurkjes van lots of goodies, en komt er nog een trui van dresslilly :+ Ik had drie jurkjes besteld, maar de derde zat echt niet mooi. Was dat model met lange mouwen, terwijl die met korte mouwen wel mooi zat :+ en heb eentje met sterren. Zal binnenkort eens fotos maken. :j
Heb de only poptrashbroek ook besteld. Heerlijk broekje! Hij valt alleen heel stom op mijn heupen, net of zit daar een vetrol ofzo. (zo bolt hij daar op) Denk dat het met een maatje groter wel mooi valt, dus ruil hem even om nog. Maar voor het idee wel een foto van de zijkant, voorkant foto was wazig door het slechte licht. shirt erboven is van g-star, staat er mooi bij qua kleur!
Schoenen zijn van Excellent van de Bristol.

Afbeelding

16-09-2017 Brend <3
Maestro Z1+retired& VelinaM2
http://www.haflingerdressuurstal.nl

madelonvdw
Berichten: 259
Geregistreerd: 12-07-15
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 10:26

Dagje dierentuin outfit

Afbeelding

Met nog donkergrijze enkellaarsjes
En natuurlijk nog een jas :D
Topje: geen idee
Rokje: bij de sting
Panty: sengers


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, ELNTIE, Ginny135, GrapeshotBot, JudithGigi, LonnekeXXX, maaikemuis, Mjelleke, xRaisin en 179 bezoekers