[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EmmaK95

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 10:56

Vandaag een wat chiquer outfitje, vanavond uiteten met mijn vriend voor ons 4 jarig samenzijn, dus daar heb ik vast rekening mee gehouden


Afbeelding

Moet nog wel ff wat aan dat hoofd van me doen :')

Anoniem

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 11:24

Mijn outfit is vandaag niet zo bijzonder, m'n schoenen wel *D
Afbeelding

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 12:17

Elegant, Emma! Waar is je blouse van?

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 12:27

Wat een leuke schoenen! Geven ze niet veel af?

Silenna

Berichten: 2986
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:19

Die schoenen, wat heerlijk hysterisch :D

Voor mij even een simpel herfstachtig outfitje :') Shirt glimt een beetje.
Afbeelding
Afbeelding

_Nancy_

Berichten: 2164
Geregistreerd: 01-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:22

Bedankt voor de leuke reacties op mijn outfitjes. :)

Mama3 schreef:
Wat een leuke outfits Nancy.

De bovenste en derde foto zijn echt heel leuk. Enig idee waar je dit hebt gekocht?
Dankje! Ja dat weet ik wel. :) H&M gewoon en broekje bij lotsofgoodies, maar verkopen ze nu wel op veel plekken (Site ontdekt via dit topic trouwens, sandalen met tijgerprintje zijn ook superfijn. Deze vakantie 10tallen km's op gelopen, echt een aanrader)!

Afbeelding

Anoniem schreef:
Die bovenste is leuk!
Bij de 2e stoor ik mij heel erg aan je bh-bandjes :=
Haha ja snap ik wel hoor.. Alleen ik heb een hele lastige bh maat dus gewone bh's zijn altijd al een hele zoektocht, laat staan strapples oid. :P O:)

Vrolijke schoenen draag je trouwens vandaag. :D Die bordeauxrode hakken zijn ook erg mooi, leuk kleurtje! Wel hoog!!

Liesje 1611 leuke armbandjes! Lief van je mama. *D

Emmarosaly mooi jasje idd!

xSannee Wat een mooie blouse, waar is die van? Mooi figuurtje heb je ook. :o

Loes1996, je 'sollicitatie oufits' vind ik beide erg leuk, vooral die blouse van vandaag! Waar is die van? O:) Toeval dat ze beiden groen zijn of draag je die kleur vaak? ;)

En nog succes natuurlijk met de uitkomst!

EmmaK95 Chique hoor! *D En gefeliciteerd! <3

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:28

Haha Dreamer met die schoenen shine je sowieso! Dan hoeft de rest van de outfit niet heel bijzonder te zijn!


De blouse is van de primark Nancy! Dankjewel! :j

Anoniem

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:30

Ze geven overigens helemaal niet af :)

Leuk die combi liesje, pats inderdaad wel bij dit herfstachtige weer haha! :D

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-18 13:42

Mijn outfit vandaag:

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:52

Loes1996 schreef:
Hier vandaag weer een sollicitatie. 1 van mn favoriete blouses aan <3 denk dat ik weer die rozige sneakertjes erbij aan doe [ [url=m/AOOMra.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZuJuB3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hele leuke blouse!

EmmaK95

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 14:04

Bhriseis schreef:
Elegant, Emma! Waar is je blouse van?


Die is van de Sting! Alweer een behoorlijke tijd geleden, maar ik weet toevallig dat ze vaker dit model hebben, maar dan in andere kleuren

Anoniem

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 14:06

Leuke blouse lau! Ik had er zelf alleen zware en wat "nettere" schoenen onder gedaan als je me begrijpt, maakt het net wat meer af :D

EmmaK95

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 14:06

Lau schreef:
Mijn outfit vandaag:

[ [url=m/mgImce.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuk die kimono! (Zo noem ik m maar even, heeft echt een oosters tintje!)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-18 14:38

Anoniem schreef:
Leuke blouse lau! Ik had er zelf alleen zware en wat "nettere" schoenen onder gedaan als je me begrijpt, maakt het net wat meer af :D


Ik normaal ook maar moet de hele dag staan en dan zit dit het lekkerst

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-18 16:47

Het is btw wel echt een kimono:

Afbeelding

TheNovelist

Berichten: 1500
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:55

Dreamer, hele leuk is schoenen idd!
Lau, in love met de kimono! <3

Vandaag een beetje uit m'n comfortzone, ik had een legging aan!
Afbeelding
Hier kan je het patroon beter zien
Afbeelding
Hierover droeg ik een lang zwart vest en een knalrode lange jas!
Shirt: aliexpress
Legging: h&m

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:58

Mijn flared broek schijnt echt zo ontzettend door, en zelfs met broekje of panty eronder echt vreselijk.. Heeft iemand een tip voor een flared broek met een wat dikkere stof of die zelf een flared broek hebben die niet doorschijnt? Ik vind het zo jammer want hij staat echt leuk en ik dacht slim te zijn om er een broekje onder te doen maar gisteren liep me moeder achter me “oh je hebt een wittw vlek in je broek!” “Ohnee hij schijnt gewoon heel erg door..” ik wil m dus echt niet meer aan.

Help?!

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:02

SavannahNx schreef:
Mijn flared broek schijnt echt zo ontzettend door, en zelfs met broekje of panty eronder echt vreselijk.. Heeft iemand een tip voor een flared broek met een wat dikkere stof of die zelf een flared broek hebben die niet doorschijnt? Ik vind het zo jammer want hij staat echt leuk en ik dacht slim te zijn om er een broekje onder te doen maar gisteren liep me moeder achter me “oh je hebt een wittw vlek in je broek!” “Ohnee hij schijnt gewoon heel erg door..” ik wil m dus echt niet meer aan.

Help?!


Ik kom even binnenvallen :D
Misschien een zwarte panty eronderaan?

Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:02

TheNovelist die legging is super leuk! Heb ook veel van dat soort broeken/leggings gepast maar het staat me net niet -O-.

SavannahNx schreef:
Mijn flared broek schijnt echt zo ontzettend door, en zelfs met broekje of panty eronder echt vreselijk.. Heeft iemand een tip voor een flared broek met een wat dikkere stof of die zelf een flared broek hebben die niet doorschijnt? Ik vind het zo jammer want hij staat echt leuk en ik dacht slim te zijn om er een broekje onder te doen maar gisteren liep me moeder achter me “oh je hebt een wittw vlek in je broek!” “Ohnee hij schijnt gewoon heel erg door..” ik wil m dus echt niet meer aan.

Help?!

Is dat die van TopShop die iedereen tegenwoordig draagt? Ik heb die namelijk ook en heb hem een maat groter gekocht en iets ingenomen aan de bovenkant. Hij scheen niet door maar is helaas gaan slijten (wat al vrij snel is gebeurd overigens). Dus nu schijnt hij alsnog door :+.

Ik heb nu een velvet flared broek en die schijnt niet door, is ook wel dikkere stof.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:04

_sharonnn schreef:
SavannahNx schreef:
Mijn flared broek schijnt echt zo ontzettend door, en zelfs met broekje of panty eronder echt vreselijk.. Heeft iemand een tip voor een flared broek met een wat dikkere stof of die zelf een flared broek hebben die niet doorschijnt? Ik vind het zo jammer want hij staat echt leuk en ik dacht slim te zijn om er een broekje onder te doen maar gisteren liep me moeder achter me “oh je hebt een wittw vlek in je broek!” “Ohnee hij schijnt gewoon heel erg door..” ik wil m dus echt niet meer aan.

Help?!


Ik kom even binnenvallen :D
Misschien een zwarte panty eronderaan?


Heb ik eronder gedaan en schijnt nog steeds door :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:04

Hele gave schoenen _Dreamer! <3
Waar heb je ze vandaan?

Lau deze outfit staat je echt heel leuk! :j
Vind de all stars er onder juist leuk.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:05

Aroha schreef:
TheNovelist die legging is super leuk! Heb ook veel van dat soort broeken/leggings gepast maar het staat me net niet -O-.

SavannahNx schreef:
Mijn flared broek schijnt echt zo ontzettend door, en zelfs met broekje of panty eronder echt vreselijk.. Heeft iemand een tip voor een flared broek met een wat dikkere stof of die zelf een flared broek hebben die niet doorschijnt? Ik vind het zo jammer want hij staat echt leuk en ik dacht slim te zijn om er een broekje onder te doen maar gisteren liep me moeder achter me “oh je hebt een wittw vlek in je broek!” “Ohnee hij schijnt gewoon heel erg door..” ik wil m dus echt niet meer aan.

Help?!

Is dat die van TopShop die iedereen tegenwoordig draagt? Ik heb die namelijk ook en heb hem een maat groter gekocht en iets ingenomen aan de bovenkant. Hij scheen niet door maar is helaas gaan slijten (wat al vrij snel is gebeurd overigens). Dus nu schijnt hij alsnog door :+.

Ik heb nu een velvet flared broek en die schijnt niet door, is ook wel dikkere stof.


Ja ik wil diegene die dus iedereen draagt. Die schijnt idd niet door :+ Ik ga eens even kijken. Zonde dat ie is gaan slijten :(

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:07


Aroha

Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:08

SavannahNx, die schijnt dus juist door. Daarom heb ik hem een maat groter gekocht. Ik zag er gister nog een meisje in fietsen waarbij je alles zag zitten. Ik vraag me af of ze dat zelf wel door had. Als je er gewoon in staat/loopt is er geen probleem, maar als je bukt of zit oid dan wel.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 17:11