Vakantieveilingen/soortgelijke sites?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Vakantieveilingen/soortgelijke sites?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 23:26

Ik merk dat ik een avondje achter de pc me wel kan vermaken met zo'n site :) Bovendien is het ook erg leuk om daar cadeautjes vandaan te halen.
Dus wie weet er nog een site zoals vakantieveilingen? Ik vind alles leuk; producten, dagjes weg, weekendjes weg etc. etc. :)

Laat mij je veiling ervaringen/sites/ideeën weten, ben ook benieuwd als je veilingen 10 x niks vind :D

immanuela29

Berichten: 654
Geregistreerd: 16-07-12

Re: Vakantieveilingen/soortgelijke sites?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 23:28


MissCharlie

Berichten: 1438
Geregistreerd: 11-05-06

Re: Vakantieveilingen/soortgelijke sites?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 08:16

Groupon heb ik goede ervaringen mee. Boek daar bijvoorbeeld etentjes en escape rooms.

Martie

Berichten: 2392
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:14

Ik kijk wel eens maar ben er wat huiverig voor. Bang voor misleidende kleine (of geheel verborgen) lettertjes en koppelverkoop.... 'There is no such thing as a free lunch' is mijn gevoel.

Wat is jullie ervaringen met zaken die je via die sites koopt/wint?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:45

Ik gebruik het zelf niet, lees soms wel mee met iemand anders en vaak zitten er idd regels, afspraken of voorwaardes aan verbonden.

Daarnaast win je niks je moet het toch echt zelf betalen. Vaak zitten er reserveringskosten aan vast. Of heel stricte verplichte uitgaves die je moet doen bij verzilveren van dergelijke bonnen.

Groupon is wel handig idd voor etentjes soms maar ook daar zitten vaak wel beperkende voorwaarden aan.

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Vakantieveilingen/soortgelijke sites?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:49

Heb nu toch al een aantal keer flink bespaard via ticketveiling/vakantieveilingen op dingen oals dagje sauna e.d.
'Gewonnen' voor 1,-. Standaard administratiekosten = 5,-. Vervolgens vaak een toeslag op weekend a 5,- pp. Vaak dus rond de 16,- kwijt voor 2 personen :+ Terwijl als ik voor de normale manier zou gaan, ik rond de 30,- PP kwijt zou zijn. Ideaal!

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Vakantieveilingen/soortgelijke sites?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 15:26

Ik heb zelf alleen (positief) ervaring met vakantieveiling maar mijn schoonzus gebruikt vaak socialdeal en scoort daar van alles: van goedkoop diner, lunch, dagjes weg enz. Zo waren we laatst naar een escape room voor heul weinig geld :D

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Vakantieveilingen/soortgelijke sites?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 15:36

Je hebt nu ook een app het laatste tafeltje kan je goedkoop uit eten!