Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 12:03

Waar is die ook alweer van, ohja, c&a.
Zie m niet, helaas :)

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 14:04

Heel mooi jasje Cemlys!

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 14:07

Hij stond wel bij de kleding vanaf 2 jaar, mss nog in de winkel

Edit: ik zie em alleen nog blauw gemeleerd staan, wel een heel schattig roze manteltje nog <3

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 14:33

Hier is het met mijn broer mis gegaan na de bevalling van mup.
Kreeg mijn broer niet te pakken dus plaatste het in een app groep voor ik nog eens belde. Per ongeluk de verkeerde en daar zat hij ook in. Dus hij pissig dat hij het daar moest lezen.
Uiteindelijk na 6 weken radiostilte heeft mijn man hem uitgenodigd voor kraamvisite.
Maar is niet meer goed gekomen. Vooral zijn vrouw speelt ijskonijn als we ergens tegelijkertijd zijn. Wisselt geen woord met je en laat gesprekken doodbloeden.
Nou prima, dan niet. Wij steken er geen moeite in. Gaan naar verjaardagen en geven hun kind een cadeau en vice versa.

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 14:37

Dani wat is die 1e trui super leuk!! Toch maar weer eens speuren bij de H&M ;)

Ik lees iets over babyshowers en niet willen gaan. Ik zou ook niet gaan. Wat er niet is is er niet... en om nou zogenaamd gezellig te gaan zitten doen is ook weer wat.

Sorry als ik er overheen heb gelezen, het is waarschijnlijk al 100 keer gezegd... maar hoe valt de kleding van Zara? Goed op maat of anders?

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 14:52

Wat zonde dat ze er zo in blijft hangen Keet. Jammer gewoon.

Zara valt hier klein.

Joon is thuis en die snapt me helemaal, toch wel opluchting.

simongek

Berichten: 5338
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 15:00

Dat is wel fijn lieveli. :j

Jammer keet. Ik zou me daar toch echt overheen zetten.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 15:03

Nu had ik al niet een beste band met hem en haar. Niet mijn type mens en instelling.
Dus missen doe ik ze niet en mup en gup ook niet. Die vinden mijn broer helemaal niets. Gaan huilen als ze hem zien.

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 15:07

Ik zou ook niet gaan lieveli, ben ook niet zo van het eenrichtingsverkeer. Fijn dat je man je steunt.

Hier vandaag lekker zoetsappig, zo af en toe doe ik dat haha. Gehele setje van blue seven
Afbeelding

Ik zag ook een leuke h&m bestelling langs komen. Ik slaag daar eigenlijk nooit, toch maar eens online kijken.

@emoe welke maat was de jurk die je had van MR? Misschien heb ik wel interesse

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 15:23

Ik vind Zara niet klein vallen. Maar goed, mijn dochter is een hele slanke..
Ik heb 1 shirtje maat 104 die zit iets ruim maar echt prima)ze is zelf 102cm 14kg'', de truien vind ik wijd vallen. Rokje en maillotjes ook prima op maat.

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 15:24

Leuk die grof gebreide bovenste trui!
En Cosilana katoen-wol-zijde...echt het heerlijkste materiaal dat er is :+:

Hihi als je dan toch een zoet rokje wilt dan doe je het zo ook meteen goed Danielle :D
Kleurt mooi zo samen.

Wat suf Keet dat ze daar nou zo verbolgen over zijn. Als je ze niet echt te pakken krijgt dan zou eerst een berichtje naar hun natuurlijk wel leuk zijn voordat het in een groep staat, maar om er nou zo speciaal over te doen.... maar misschien ben ik daar te simpel in, ik vind dat soort dingen nou ook weer niet zo spannend om helemaal uit te gaan tellen wie-wanneer op de hoogte werd gesteld.

Wij gaan eigenlijk wel prima om met broers / zussen en aanhang. Lopen elkaars deur niet plat maar zien elkaar regelmatig, ook buiten verjaardagen enzo om. Maken allemaal best andere keuzes maar dat is dikke prima, dat mag ieder voor zich weten :j

Ik zou ook niet weten wat ik op een baby-shower van schoonzusje zou moeten doen :P
Laat ze zulke dingen lekker met haar vriendinnetjes doen, wat heb ik daar nou bij te zoeken joh, haha. Ik ben daar niet zo van hoor al dat meisjesgetut met high-teatjes en oehs en aahs voor babietjes enzo :=

Ik vind het wel normaal dat je een beetje je best doet voor een ander, al is het inderdaad maar voor de (schoon) ouders dat die de hele boel niet uit elkaar zien vallen. En voor de kinderen natuurlijk dat ze wel hun neefjes / nichtjes goed kunnen leren kennen :j

En ik vind dat je dan best over wat dingen heen mag stappen als "niet helemaal mijn type mensen" maar het is wel lekker als je dat dan van beide kanten doet en als je echt het gevoel krijgt van eenrichtingsverkeer, ook als je je verwachtingen al wat bijgesteld hebt.... dan zou ik het ook wel prima vinden verder :j

Wel fijn als je kerel het dan goed begrijpt want voor hem wil je toch ook niet de moeilijke zeikerd zijn.
Dus dikke prima dan toch als hij het begrijpt...dat is het belangrijkste :)

Maar wel zonde natuurlijk dat het niet wat leuker is allemaal :(:)

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 15:33

Ja ik begrijp dat ook niet Keet.. hij ziet toch dat je gebeld hebt?

Gelukkig is hier dat probleem niet.

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 15:51

Hier ook gezegend met fijne omgang met (schoon)familie. Altijd wel een belletje/bezoekje/kaartje bij een speciale gelegenheid of juist zomaar.

Zo jammer voor mensen waarbij dat niet zo vanzelfsprekend is :(:)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 15:56

Ik maak wel onderscheid tussen stief en bio neefjes, nichtjes. Niet om hun of omdat stief minder eigen is maar alles wat stief is bij J verandert ieder jaar van partner. Dus had Oot vorig jaar nog een grote nicht en 2 grote neven, die liggen er dit jaar uit. Er zijn in de plaats 2 meiden bij gekomen plus (uiteraard) eentje in de buik want het fokt maar door.

Ik vind het voor mezelf al verwarrend, laat staan voor Oot straks. Dus, ja tot groot verdriet van mijn schoonmoeder, zijn alleen de bio nichtjes en neefjes echt nichtjes en neefjes voor Oot. Hoe krampachtig ze ook doen om het echt te laten zijn.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-18 16:29

Ergens ook wel heel erg sneu...
Maar snap dat je dat niet wilt voor Oot.
Ik weet nog dat het uitging met mijn ex en zijn dochter en mijn nichtje speelde leuk samen. Mijn nichtje vond dat al lastig en die hadden elkaar echt niet wekelijks gezien.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 16:35

Nee hij had een nieuw nummer en ik belde een oud nummer :+ hij veranderd om de haverklap van nummer.
Maar goed. Foutjes gebeuren en zeker vlak na een bevalling. Moet hij weten, was net vader geworden.

Ach ja. Familie krijg je, vrienden kies je :)

Zara valt erg verschillend bij mijn kinderen. Ene groot andere klein.

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 16:43

En hij had dat nieuwe nummer ook niet echt goed doorgegeven? Dan moeten ze helemaal niet zo flauw doen.....

Dat nieuwe partner en weer andere kinderen dat vind ik altijd een lastige kwestie. Is het krampachtig om ze bij de familie te betrekken, of krampachtig om het juist niet te doen.... ik kan beide stellingnames wel begrijpen. Maar denk dat het voor die kinderen het fijnste is als je er even vanuit gaan dat ze nu bij die familie horen en dat men echt graag samen verder wil.

Maar dat je dan wel je eigen kind een beetje subtiel voorbereid als je zo'n donkerbruin vermoeden hebt dat de kinderen weer zullen verdwijnen. Ik ben wel een liefhebber van het is wat het is en kinderen dat leren begrijpen in plaats van het voor ze verborgen te houden ofzo. Maar ieder trekt daarin zijn eigen grens en dat mag natuurlijk gewoon.

Gelukkig kan je tot op zekere hoogte zelf bepalen wat je wel of niet geschikt vindt voor je kind om mee te dealen :j

Appeltje00

Berichten: 5011
Geregistreerd: 28-09-09

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 16:50

Dani: mooie spullen van H&M hoor!
Cemlys: mooi shirtje van Lilano en heel mooi ook die muts.
Keet: erg hoor dat het dan zo loopt met je broer. Hier geen contact meer met half zus na enkel eenrichtingsverkeer. Ze heeft nooit meer wat laten horen na doorgeven dat ik zwanger ben.

Ik had afgelopen weekend een tweedehands Teckel broekje van Mr gekocht, maar Marktplaats valt me de laatst tijd enorm tegen. Ze verkopen het als zo goed als nieuw, maar allemaal pillen en ook niet mooi meer qua kleuren. Voortaan koop ik niets meer via Marktplaats.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 16:54

Echt Appeltje? Wat zonde. Ik heb laatst de Teckelromper samen met een salopette gekocht maar die zijn echt nog heel netjes. Tenzij die romper nieuw nog veel mooier was maar dat weet ik niet, haha.

litilaura

Berichten: 1635
Geregistreerd: 21-08-11
Woonplaats: ergens in limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 16:59

Vreselijk die familie ruzies hier ook geregeld ditsoort dingen

Edit mijn tekst even van het internet Verwijderd vanwege meelezers

En cosilana wol zijde katoen is echt heerlijk iréne draagt het vandaag ook

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 17:13

Het is toch vreselijk litilaura...
Is ze onder behandeling bij psychiater oid? Lijkt me een flink geval van een pers. stoornis..

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 17:37

Wat een gedoe allemaal in de families! Hier 0,0 gezeur. Iedereen is blij voor elkaar, komt bij elkaar over de vloer en geen scheve gezichten. Dodelijk vermoeiend lijkt het me als je zelfs binnen de familie zo op eieren moet lopen.

Jammer van je MP bestelling appeltje! Moet zeggen dat dat me ook weerhoudt van Mp koopjes. Ga dan wel een keer naar een beurs ofzo, kan je het iig nog met eigen ogen zien.

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 18:09

Ik hoop dat Sam en DL samen goed voor elkaar zorgen als wij er niet meer zijn

Wil graag een goede hechte familieband creëren tussen die 2
Volgens mij moet je daar constant mee bezig zijn

Tja MP is 2ehands dan koop je het nieuw
Valt mij op dat iedereen voor duppie vooraan willen zitten

Echt de biedingen die ik krijg te zot nieuwe Rambo dekens 20€

Maar wat de een ZGAN vindt hoeft de ander weer niet te vinden

Emoe
Berichten: 728
Geregistreerd: 11-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 18:24

Daniëlle MR teckel jurkje is maat 68/74

Zara valt groot is mijn ervaring. Maar eigenlijk kan je er niks van op aan. Ik heb verschillende shirts van de Zara, die wanneer je ze op elkaar legt, gewoon meer dan 5cm lengteverschil hebben in de mouwen. Broekjes net zo, al zijn die bijna standaard te kort en te wijd.

Ik bestel regelmatig 2 of zelfs 3 verschillende maten van 1 soort kledingstuk zodat ik kan passen.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 18:38

Gelukkig hebben we met mijn broers mazzel gehad. Echte lieverds allebei. En ik heb tantes en lieve nichten en neven die me erg dierbaar zijn. En nooit drama. Thank god.