Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:08

Eedihcro: shoesme, bunnies, hoe oud is ze?
Bunnies, eerste stapjes schoentjes. Ik vind deze zo leuk; http://www.ziengs.nl/bunnies-leren-lope ... 5bEALw_wcB

Ik deed in het begin de suède slofjes van de HEMA ook wel buiten aan hoor. 15Euro waren die. Lekker dikke sokken aan.. maar ja, als het nat is heb je daar weinig aan!

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:11

Zien er ook fijn uit Lizy die laarsjes, en die Bunnies zijn ook mooi +:)+

Die van ons liep dus buiten op de leren A@pies laarsjes, die hielden dat nog best lang vol :j

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:23

lizy29 schreef:
Pantykous schreef:
Ik begin nu alweer bang te worden dat ik alles te klein heb gekocht voor van de zomer maar 92/98 leek me zo groot :')


Z'n groei zal toch langzaamaan wel iets afzwakken? Anders heb je straks een reusje...


Ja dat was mijn insteek ook, anders is ie 240 kilo en 2.60m als hij 14 is. :')

Schoenen kan ik niet bij helpen, daar is Cruz nog niet aan toe. Nu alleen blote voetjes of sokken.

lizy29

Berichten: 6240
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:31

Dat zou wel een beetje sneu zijn := :')

EedihcrO

Berichten: 786
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:36

Dank voor alle reacties :) . Veelal toch suede schoentjes dus. Ik denk dat ze bij heel nat weer nog niet veel buiten zal spelen. Daar vind ik het nu te koud voor en als het wel kan zijn we alweer zoveel verder.

Vloeibare antisip kende ik nog niet. Bij de sokjes van kruidvat zit er al wel antislip onder, maar niet genoeg bij de teentjes. Misschien kan ik ze dan bijwerken :p.

IMJ, ze is nu 8 maanden en als ik haar voetje teken, denk ik dat ze ong maat 18 heeft. Die jij plaatst zijn wel erg leuk (en eens een keer niet zilver of roze), maar voor nu nog te groot (19 is uitverkocht). Voor echte schoenen zal ik sowieso naar een winkel gaan, die kunnen hopelijk beter opmeten dan ik. Denk dat ik hier maar eens ga kijken. Daar hebben ze als het goed is redelijk wat en zit relatief dichtbij.
http://www.kinderschoenenwebwinkel.nl/baby-meisjes/

Wat een verschil in maten ook bij die kleintjes zeg. Sommige zijn al helemaal niet zo klein meer.

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:39

Bij de meeste sokken zit geen anti-slip bij de teentjes, hoeft toch ook helemaal niet? Als het maar een beetje onder de hiel / bal van de voet zit :)

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-18 16:47

Orchidee: de slofjes/schoentjes van Donsje zijn heel fijn/mooi.
Zitten goed en hebbbe fijne rubberen zooltje. Kunnen ze ook als ze beginnen te lopen buiten mee scharrelen.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 17:37

Ik heb bij de HEMA nog 2 leuke sweaters/sweat jurkjes gekocht. Maat 74 maar gedaan.

Ze is alweer 64cm & 6,250 kilo.... Lengte volgt ze de+1 lijn, gewicht de 0 lijn (tot nu toe)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 18:24

Michelle77 schreef:
Ik heb bij de HEMA nog 2 leuke sweaters/sweat jurkjes gekocht. Maat 74 maar gedaan.

Ze is alweer 64cm & 6,250 kilo.... Lengte volgt ze de+1 lijn, gewicht de 0 lijn (tot nu toe)


Grappig mup is 60 cm en 6 kilo met 10 weken. #reuzenbaby2.0

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 18:25

Synne was met 8w al 60cm, maar wel wat lichter, 5380 gram.

Ze is morgen 17w

litilaura

Berichten: 1635
Geregistreerd: 21-08-11
Woonplaats: ergens in limburg

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 18:48

Iréne is morgen 11 maanden en zit in 86/92

Ik verkoop heel veel, unisex wolletjes en echt leuke dingen bewaar ik wel maar weet dat ik bij een 2e weer opnieuw wil shoppen.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-18 18:49

17 weken alweer Michelle! Gaat hard. Ook al weer aan het werk dan zeker?

Juul is nu 81cm en 9500gram met 19 maanden. Een vedergewichtje.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 18:56

Ik had 2 weken geleden moeten beginnen, maar heb ouderschapsverlof opgenomen. Begin nu 8 juni pas.

Had ergens ook niet makkelijk gegaan, heb nog steeds best last van mn voet, hele dagen staan en lopen is geen optie. En nu extra lang genieten.

Deze lengte heeft ze ook zeker niet van mij haha

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 19:49

Zo... Doktersbezoek dagje vandaag. Nav mijn thuismeting en geconstateerde stop in de groei kon ik meteen bij huisarts terecht. Daar zo op het oog niets gevonden (alhoewel, wel vergrote amandelen) maar wel urine en bloedonderzoek. Gezien meneer nog echt in de luiers zit een plakker er over heen en zo opgevangen.

Naar het ziekenhuis voor bloed prikken. Hadden hem rustig uitgelegd wat de bedoeling was en hij gaf geen kick. Daarna als beloning op het restaurant op het station bitterballen gegeten. Hij vond de treinen machtig.

Meteen urine weer bij huisarts afgeleverd en direct nagekeken. Dat was schoon gelukkig.

Woensdag terug voor het bloedonderzoek. En dan even verder kijken.

Hij is al een poos lang non stop verkouden/kwakkelig/hangerig en dat icm niet groeien deed toch wel wat alarmbellen afgaan. Kan mezelf voor de kop slaan dat ik die dingen niet eerder samen zag maar hopelijk valt het allemaal mee.

Hij vond het in ieder geval wel een prachtig avontuur allemaal en vindt dokters en ziekenhuizen super

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-18 20:18

Vooral dat laatste stimuleren Elize. Arts is altijd evengoed beroep :D

MAr wel sneu als het zo kwakkelend gaat.
Hier ook groeistop en dat komt door aanhoudende oorsteking door lactoseintolerantie. Continu ziek en zure poepluiers/darmen van streek.

Lekker Michelle nog zo lang thuis. Bij een volgende wil ik ook wel iets langer thuis blijven en sowieso terug naar max 2 dagen.

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:58

Cruz hoest al een maand of 7 slijm op maar is er niet ziek van. Groeistop zie ik ook niet echt :') We zijn al meerdere keren bij de dokter geweest en ook bij de KNO arts maar die zeggen allemaal dat het over moet gaan.

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:05

Heerlijk, zo’n tijdje thuis met je kind :+:
Ik ben een half jaar thuis geweest en daarna mijn man een half jaar.

Jij bent toch leerkracht Michelle? Is het dan niet handiger om na de vakantie te starten?

Ik blijf drie dagen werken. Heb wel nagedacht over twee dagen; lijkt me wel lekker voor thuis, maar op m’n werk kan ik dan alleen saai werk doen, terwijl ik nu leuk uitdagend werk doe vind ik zelf.
Wil me wel in kunnen zetten voor m’n werk en uitdaging hebben, anders werk ik liever niet. Denk ook dat ik dan minder feeling met m’n werk zou hebben en me niet zo betrokken meer voel. Dat zou ik jammer vinden.

havermout
Berichten: 854
Geregistreerd: 13-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:17

EedihcrO schreef:
Dank voor alle reacties :) . Veelal toch suede schoentjes dus. Ik denk dat ze bij heel nat weer nog niet veel buiten zal spelen. Daar vind ik het nu te koud voor en als het wel kan zijn we alweer zoveel verder.

Vloeibare antisip kende ik nog niet. Bij de sokjes van kruidvat zit er al wel antislip onder, maar niet genoeg bij de teentjes. Misschien kan ik ze dan bijwerken :p.

IMJ, ze is nu 8 maanden en als ik haar voetje teken, denk ik dat ze ong maat 18 heeft. Die jij plaatst zijn wel erg leuk (en eens een keer niet zilver of roze), maar voor nu nog te groot (19 is uitverkocht). Voor echte schoenen zal ik sowieso naar een winkel gaan, die kunnen hopelijk beter opmeten dan ik. Denk dat ik hier maar eens ga kijken. Daar hebben ze als het goed is redelijk wat en zit relatief dichtbij.
http://www.kinderschoenenwebwinkel.nl/baby-meisjes/

Wat een verschil in maten ook bij die kleintjes zeg. Sommige zijn al helemaal niet zo klein meer.


baby paws zijn ook erg leuk of bobux slofjes. Beide ervaring mee en goede kwaliteit! Voelt voor een kleintje net als blootvoets lopen dus goed voor de ontwikkeing van de voetjes.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-18 21:47

Dat is waar ik ook wel wat bang voor ben Vero. Dat ik alleen de snertklusjes kan gaan doen.
Maar instelling is nu dat er een hbo’er bijkomt en ik de juridisch zware dossiers blijf doen. Dan is 2 dagen voldoende in principe.
Ik heb wel behoefte aan meer tijd voor gezin, maar wil ook niet intellectueel opdrogen.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:55

@vero, zou idd handiger zijn, maar mn verlof eindigt dan en red het financieel niet om nog even onbetaald verlof op te nemen.
Dus als ze me gewoon doorbetalen wil ik best na de vakantie pas starten haha

Maar misschien krijg ik wel losse taken oid en blijft mijn vervanging de klas wel doen.

Geen idee

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:57

Grappig hoe verschillend dat dan is. Ik was zes weken na de bevalling zo blij dat ik als eigen baas gewoon kon bepalen dat ik weer aan het werk kon! Beginnen met de zaken waar ik zin in had, zittingen van vaste cliënten en ‘leuke’ dossiers en toen vanaf 10 weken weer fulltime aan de slag. De ene dag thuiswerken is wel wat minder effectief maar dat compenseer ik wel weer in het weekend of een avond.

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:59

Oh vandaar.
Maar je kan wel even rustig inkomen en daarna weer vakantie gaan vieren en dan voor het echie beginnen :)

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 22:19

Ik ben begonnen met vier dagen maar bleef thuis achter de feiten aan rennen. Sinds een maand werk ik drie dagen en dat voelt echt luxe. Ik zit veel bij klanten dus maak vrij lange dagen en dit is ook het eerste jaar met de paarden aan huis, dus ik was alleen maar aan het racen voor mijn gevoel. M’n man is trouwens een halve dag thuis.

Pittig dagje Elize, gelukkig lijkt het mee te vallen.

litilaura

Berichten: 1635
Geregistreerd: 21-08-11
Woonplaats: ergens in limburg

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 11:34

De little Hedonist salopette is in de sale bij lotsoflittle.be

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 11:38

Deel 1 is binnen.

Jonas is blij met zijn shirt.
Afbeelding

Over de shirtjes van Emilie twijfel ik een beetje, het witte shirtje is wel leuk maar het roze er op is niet zo fel als ik hoopte. De groene vind ik heel leuk maar stof is zo scheef als wat..
Afbeelding