Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 22:33

Wat een leuke teckel kleertjes!

Heb vandaag een leuk pakketje kleertjes in iets grotere maatjes binnengekregen wat ik van Tita heb overgenomen. Helemaal leuk!

Vandaag heeft onze meid ook vosjes aan, een jumpsuit van Tumble met allemaal kleine vosjes.


Let alleen niet op haar hoofd... Ze was hier enorm druk bezig voorbereidingen te treffen om haar luier even heeeeel goed te benutten.... _O-

Afbeelding


Hier met het blush vesgje van noppies
Afbeelding

m8eld

Berichten: 395
Geregistreerd: 14-08-06
Woonplaats: Buitenpost

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 22:38

Prachtig! Mooi meisje heb je Michelle.
Mooie kleren komen er ook weer voorbij zeg. Ooh die tekkeljas ook, zo mooi!

CrazyCat

Berichten: 4710
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 17:44

Keet schreef:
Zag het van je naaimachine. Ook nog naar stoffenwinkels geweest?

Ik had weinig tijd en ben even bij Sikkens in Haarlem geweest. Maar ik vond het niet zo bijzonder.
Denk dat ik toch maar eens wat online ga bestellen. Die hele leuke printjes kom ik zelden tegen in de echte winkels.

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 09:56

Wat een poepie Michelle <3

Geen kleding maar vandaag komt mijn Lidor bestelling binnen, met Tipi en kussentjes en beesten! En de teckeljas is gisteren ook binnen gekomen.

En deze nog gescoord, hele fijne dunne merino wol.
Afbeelding

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-17 13:07

Tipi is leuk! Hier ook veel plezier ervan.

Voor sinterklaas heeft ze een wobbel gehad. Ook super leuk. Speelt ze echt graag mee.

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 17:14

Oh Michelle <3 <3 Wat lief!!

Die tekkel kleertjes :D Leuk!


Hier begonnen met wat hapjes.. En nu dus al verschillende kleertjes verpest. |( |( |(
Witte shirtjes/truitjes. Ondanks echt goed slabbetjes omdoen etc is er wortelhapje in haar shirt gekomen. Heb het laten weken in biotex en vanish en al 2x gewassen maar krijg het er niet uit.. Iemand tips? Hoe doen jullie dit?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 17:16

Silly billys slabben met mouwen en daarover eventueel een hydrofiel driehoek geknoopt.
Gup heeft nooit kleertjes verpest met eten. Vind het sltijd zo knap dat mensen dat voor elkaar krijgen :+

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 17:18

Keet schreef:
Silly billys slabben met mouwen en daarover eventueel een hydrofiel driehoek geknoopt.
Gup heeft nooit kleertjes verpest met eten. Vind het sltijd zo knap dat mensen dat voor elkaar krijgen :+

Niet knap hoor. Heb die hydrofiel helemaal onder d'r onderkin gefrommeld. Maar toch erlangs gegaan. -O-

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 17:30

Ik doe hele lichte kleertjes uit met eten :o
Verder zou je nog de zon kunnen proberen maar dat zal in de zomer beter werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 17:55

Limoen schreef:
Oh Michelle <3 <3 Wat lief!!

Die tekkel kleertjes :D Leuk!


Hier begonnen met wat hapjes.. En nu dus al verschillende kleertjes verpest. |( |( |(
Witte shirtjes/truitjes. Ondanks echt goed slabbetjes omdoen etc is er wortelhapje in haar shirt gekomen. Heb het laten weken in biotex en vanish en al 2x gewassen maar krijg het er niet uit.. Iemand tips? Hoe doen jullie dit?


Stille meelezer :+
Ossengalzeep? Haalt hier ook de meest ranzige vlekken eruit..

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 18:03

Pantykous schreef:
Wat een poepie Michelle <3

Geen kleding maar vandaag komt mijn Lidor bestelling binnen, met Tipi en kussentjes en beesten! En de teckeljas is gisteren ook binnen gekomen.

En deze nog gescoord, hele fijne dunne merino wol.
[ [url=m/ouQiw7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een gave trui! Waar is deze van?

pmarena

Berichten: 48107
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 18:18

Idd gewoon de Silly Billyz oid en dan de Messy Eaters versie, daarmee is echt alles prima beschermd en kan er echt niks tussen / onder / langs sijpelen...die kleine van ons heeft het ontzettend dapper geprobeerd kan ik je wel vertellen :D

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-17 20:58

Hier slabben van Done by deer met mouwen. En als het echt vies eten is (pasta) gaat het truitje gewoon uit.

Hier de laatste levering aan sale kleertjes binnen gehad. Nu is het wel weer even genoeg. Gelijk ook weer wat op marktplaats gezet wat nu blijft liggen.

CrazyCat

Berichten: 4710
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 22:32

Limoen schreef:
Oh Michelle <3 <3 Wat lief!!

Die tekkel kleertjes :D Leuk!


Hier begonnen met wat hapjes.. En nu dus al verschillende kleertjes verpest. |( |( |(
Witte shirtjes/truitjes. Ondanks echt goed slabbetjes omdoen etc is er wortelhapje in haar shirt gekomen. Heb het laten weken in biotex en vanish en al 2x gewassen maar krijg het er niet uit.. Iemand tips? Hoe doen jullie dit?

Nat ophangen in de zon. Achter een raam werkt ook. Zo krijg je op banaan na (wat grijzige vlekken geeft) alles eruit.
Mijn man denkt er niet altijd aan dat witte mouwen en eten niet goed samen gaat.

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 20:10

Hier gebruik ik altijd ossengalzeep voor de meest ranzige vlekken. Ik krijg eigenlijk alles eruit.

Voor ons meisje (2,5 maand oud, 64cm en 7 kilo :o ) hebben we vandaag een merino wollen omslagdoek gekocht op een kerstmarkt hier in de buurt. Ideaal ding en ze slaapt er heerlijk rustig onder. Hij kan ook gebruikt worden als boxkleed. Zo blij mee <3

Afbeelding

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 20:12

Oh en mijn moeder heeft onlangs nog een jurkje van z8 gekocht uit de collectie van vorig jaar. Ik wist eerst niet zo goed wat ik ervan moest vinden, maar vind het haar toch wel leuk staan <3


Afbeelding

pmarena

Berichten: 48107
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 20:17

Da's een mooi inderdaad zeg dat kleed! En jurkje staat haar goed ja! Inderdaad ook zoiets dat als je het ongedragen is, niet echt sprekend is maar zo wel heel leuk met dat haarbandje erbij :)

MaritB

Berichten: 8627
Geregistreerd: 18-04-10

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 20:24

Wat een heerlijke doek! Wat is jullie dame al flink zeg! 7 kg.. mijn zoontje van 6 maanden weegt nu net 7,3 kg haha.

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 20:26

Wat een enorm gaaf kleed/deken!

litilaura

Berichten: 1635
Geregistreerd: 21-08-11
Woonplaats: ergens in limburg

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 20:30

Owh die deken/kleed geweldig zeg!

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:07

Wat een mooie deken zeg!
En sommige kleren moet je inderdaad gewoon aan zien.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-17 21:20

Ziet er uit als een lekker kleed ja!!

Meeste kleren moet je aan zien. Net als kleuren. Ik dacht altijd dat gebroken wit echt niet zou passen bij mijn witkopje. Net als oker. En het staat juist mooi.

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:27

MaritB: Ja ze is heel flink, maar ze was bij geboorte al bijna 10 pond en speelt zodoende een beetje vals ;)

Het dekentje is écht heel fijn, en ik vind het printje zo leuk <3. Het is alleen wat log om vast te houden en wat prijziger in aanschaf (€80,- nu in de aanbieding, normaal 109 geloof ik)

Onze boerderij is in de wintermaanden vooral op de bovenverdieping intens koud, soms maar 12 graden oid. Vannacht kreeg ik haar echt nauwelijks op temperatuur. Extra dekbed erbij gepakt, slaapzakje aangetrokken en nog voelde ik onbehagelijk koud lijfje tegen me aan (we slapen samen).
Inmiddels ligt ze al sinds 16.30u in dromenland met dit dekentje, keurig op temperatuur. Ideaal! :j

havermout
Berichten: 854
Geregistreerd: 13-09-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:38

Dat is een lekker warm kleedje! Heerlijk zo die wol! Hier slapen ze heerlijk op een schapenvachtje! Heb er zelf ook 1 bij mijn voeten liggen (kan niet slapen als ik koude voeten heb, en ik moet er 's nachts nog weleens uit)

Zijn er nog leuke sites met korting? 50%?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:43

Hier slapen de kinderen ook op een vachtje. Erg knus en goed voor de gezondheid :)
Mooi dekentje hoor..

Ik heb een koopstop voor de baby tot ze er is. Ze valt een beetje groot uit geloof ik dus moet even wachten :+