Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 16:06

Is hier het keukentje van Le toy van geworden, beetje huiverig naar de kleuropstelling. En via bol kon ik hem ook nog 50€ goedkoper kopen zal wel iets te maken hebben met cookies ;)

Voor mijn oma heb ik pannenset van de zelfde collectie gevonden dus das wel mooi.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-18 16:09

Le Toy Van is altijd goede kwaliteit Tita! Zal vast een mooi keukentje zijn!

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 16:31

Ik was jullie kwijt! Maar gefeliciteerd MM *\o/*

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 16:34

Ik denk dat ik het een heel druk keukentje vind Lautje

Maar he over jaartje of 15 is het huis weer van mij _/-\o_

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 17:31

Pannensetje heb ik geloof ik ook van le toy van. Benieuwd hoe de keuken wordt!

Hier nu bergstein laarsjes en tevreden. Misschien wil ik nog zo n binnensok voor laarzen om ze warmer te maken

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 18:14

Gefeliciteerd MizzMontana!

Oh le toy van is mooi Tita!

Enfants staan hier ook op het lijstje. Wel mooie leren Uggs met gespen en bont gevoerd besteld via een outlet site, komen eind november.
Afbeelding

_Lonneke

Berichten: 1494
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: limburg/venlo

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 18:35

Stoere laarzen bayja!!

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 18:55

moooiii bayja! helemaal mijn smaak die laarsjes

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-18 19:10

Dat zijn stoere laarsjes ja! En bont is altijd lekker.

Enfant valt heel klein hè. Soms wel 2 tot 3 maten kleiner.

kristelhans

Berichten: 2868
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Vechtdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:05

Gefeliciteerd MM!

En tita geslaagd voor een keukentje, leuk!

Pmarena, bedoel je echt buiten laarsjes? Wij hebben nu laarsjes van Welkoop, helemaal gevoerd met ‘teddy’ en geschikt voor hoge wreefjes. We hadden vorig jaar een paar in de sale en die waren zoooo fijn dat ik ze meteen weer heb gekocht voor deze winter. Ik kijk even of ik een plaatje kan vinden (foto kan maar ze zijn
Heeeeeeeel vies nu)..

Edit: foto toegevoegd

Afbeelding

Linnie050

Berichten: 11800
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:29

Het gaat weer vriezen, ik heb wat tips nodig.
Wat hebben jullie kinderen aan met slapen?

Ze slaapt nu in een pyama / pyjama (hoe schrijf je het ook alweer :+ ) en een winterslaapzak van de Hema.
Helaas draait ze een paar keer in de week met haar hoofd naar het voeteneind.
Wel of geen deken erbij?
Ik heb een ledikant deken liggen met een laagje.

Ben benieuwd hoe jullie dat doen?
En liggen jullie kindjes stil in bed?
Hier staat ze vaak ook nog met naar bed brengen en gaat dan vanzelf liggen.
(1.5 jaar oud)

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-18 21:32

Ik had altijd dan een dikke pyjama aan met romper en lekker dikke winterslaapzak. Ook vanwege draaien en staan geen dekentje erbij.

En dat draaien stopt vanzelf. Hier was het in gewoon met deken en binnen een week lag ze de hele nacht op dr plek.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:32

Mup: Romper. Pyjama. Zak met mouwen. Op een lamsvacht. Onder een dubbelgevouwen meyco deken.
Blijft aardig liggen.

Gup. Boxer plus hemd. Longsleeve en pyjama broek. Zak zonder mouwen. In een groot bed met dekbed.
Begint netjes ingestopt en kruipt omhoog en gaat op zijn dekbed liggen.

kristelhans

Berichten: 2868
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Vechtdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:37

Hier ook altijd romper, pyjama en dikke slaapzak met mouwen als het koud was, we hebben zo’n 3-in-1 slaapzak van Hema. Wij hadden ook zo’n draaikont en zodra ze het draaien door had hebben we alle dekentjes en lakens uit bed gehaald. Ze lag altijd achterstevoren en ondersteboven in bed.

Nu heeft ze een dekbedje en ligt ze weer ‘normaal’ maar wil er meestal niet onder en met koud weer wordt ze dan wakker en dan is het vrij dramatisch.. dus nu een lange mouwen romper en pyjama (dun katoen, wil nog een wat dikkere) en een slaapzak en de deken die dus dan af gaat 9 van de 10 x. Nu moet ik er wel bij zeggen dat we op een boerderij wonen buitenaf en dat het boven wel echt frisjes is. Als t echt koud wordt gaat de thermostaat mee naar boven en zetten we die op 18.. anders zit het ijs nog net niet aan de ramen haha!

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:48

Pyjama van de Hema met najaarsdeel van de puckababy. Wat een superaankoop was dat! Paar dagen in een winterslaapzak geslapen van de Hema en prenatal maar hij was erg onrustig. Veel jammeren in zijn slaap en vroeg wakker. Nu weer lekker rustig slapen. Op de opvang slaapt hij onder een deken maar thuis niet. Hij draait alle kanten op. Denk niet dat het winterdeel ook op de slaapzak doe want het is tussen de 15 en 19 graden op zijn kamer zonder verwarming aan

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:56

Hier ook puckababy 4 seizoenen. Moeten nog even kijken welk deel.

Ze ligt nu in het dunne deel, met boxpakje lange mouw en romper lange mouw.

Maar grote kans dat ik haar t weekend met die koude oostenwind het dikke deel aandoe. Dan staat de wind op haar kamer. En ben geen voorstander van verwarming aan te doen. Tenminste, normaal prima, maar nadeel in zo'n klein kamertje is, dat het zodra die aanslaat het in no time bloedheet is (en zo vies verwarmingswarm is) en dat is dan vaak rond eind middag als ik thuiskom en beneden de verwarming een graadje hoger zet. Id loop vd nacht wordt het dan vrij koud en om een uur of 7 slaat die aan en dan is het weer ineens bloedheet. Dan liever dikkere slaapzak en geen verwarming.

Draait hier zich ook alle kanten op, ondersteboven, achterstevoren etc

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 22:26

Blijkbaar heb ik een jurk gekocht voor mijn jongste zoon, dacht dat het een lange trui was, wat wel goed ging staan op zijn nieuwe skynny grijze jeans.
Tot ik vanmiddag zag dat er in de reclame jurk bij stond.

https://www.hema.be/nl/winkel/baby/baby ... -(33048610)?color=donkergrijs

MaritB

Berichten: 8626
Geregistreerd: 18-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 22:32

pmarena schreef:
Ja Kavat dat is wel een alternatief inderdaad :j

Die heb ik een poosje geleden een keer bekeken bij iemand. Zoals die er uitzagen zouden die wel breed genoeg zijn. En wolgevoerd en voering uitneembaar, dus dat is wel handig. Ik vind ze alleen nog vrij stug en die verhoogde hiel staat me niet aan. Wil echt liever iets platters :)

IMJ: Ik vind van wel :j Wil zelf ook niks anders meer sinds ik "barefoot" schoenen draag +:)+

Meningen van "experts" zijn er over verdeeld. De ene schoenenboer zweert bij stevige, harde, voorgevormde schoenen maar de ander zweert bij hoe minder een schoen je voet in de weg zit of manipuleert, hoe beter. Het laatste vind ik logischer. Mijn paardje heeft ook geen ijzers. Je wilt dat de voet zijn werk kan doen en dat kan in principe het beste door er niet teveel aan te rommelen en manipuleren :)

Druppies daar hoor ik wisselende verhalen over qua breedte. Toevallig zag ik ze eergisteren in een winkel staan en zag ik dat ze er toch vrij smal uitzien, dus die vallen in principe af. Hebben die ook een winterversie eigenlijk? Gewone rubberlaarsjes hebben we al :)


Ik ben daar niet helemaal mee eens. Zonder schoenen heb ik bij elke stap pijn. Ik heb erge platvoeten, niet op tijd zolen en altijd scheef gelopen, heb echt veel pijn gehad in die periode.. 11 jaar was ik.

Toen een tijd zolen en daarna niet meer. 2 jaar geleden weer zolen en beduidend minder pijn.. En zelfs nu met hele dag staan en lopen wel weer klachten..

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 22:35

@ Michelle. Hier het fluffy gedeelte aan bij ZL. Die lijkt geloof ik op zijn moeder. Verwarming staat uit. Ik had wel het rooster in het raam open maar die is nu dicht en deur van de kamer staat op een kier open. Hij wordt toch niet wakker

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 22:51

Afbeelding


Synne houdt niet van denken in hokjes...

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 22:56

Gefeliciteerd MM!

Zit weer ff in de meeleesmodus want hou t niet helemaal bij. Ben nog steeds hondsberoerd rn misselijk de hele dag.

Ze ligt nu in romper en pyjama in de combisleeper. Maar vraag me af hoe ik dat straks ga doen als t echt koud wordt.. Puckababy past jammer genoeg niet meer.

Hokjesdenken is ook passé, Michelle.... en als t net zoals hier gaat is kast-, lade-, of achter n deurtje-denken geen alternatief..

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 23:04

Ah oliebol, dat is niet tof.
Sterkte

Deurtjes en kastjes denken... Kanniet wachten...

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 23:27

_lautje_ schreef:
Dat zijn stoere laarsjes ja! En bont is altijd lekker.

Enfant valt heel klein hè. Soms wel 2 tot 3 maten kleiner.


Oh goed dat je het zegt! Dat wist ik niet!

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 08:15

Dank voor de felicitaties allemaal, het wordt een zomerbaby inderdaad (eta 21 juni).

Hele leuke helm en fiets MIR!

Pyjama hebben wij voor de kleinste een wollen onesie, zij had het altijd koud maar met de wolletjes niet meer. Als t echt koud is heeft ze romper/onesie/gewone pyjama aan. Sinds we dat doen slaapt ze lekker door.

Leuke laarsjes van uggs!

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 08:21

Dromertje, ik had die trui/jurk ook in mijn handen denk ik. Maar dan in roze. Maatje 86.. dacht nog.. die past mijn bijna 4 jarige. Wat een rare maatvoering.. bleek een jurk:D

Onze dochter lag goed stijl in bed. Dus flanellen pyjama en hema 4seizoenen slaapzak met een dekentje ging prima!

Ik heb hier snowboots van vorig jaar die ze hopelijk nog past. Die pak ik ook vaak in de winter voor naar het bos. Heerlijk warme voetjes en ze vindt ze prachtig!