Baby en kinderkleding

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
tita

Berichten: 19745
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 17:16

Ik vind grimms super super mooi maar ik geloof never niet dat ons kind

A geduld voor heeft
B enigszins snapt wat het is
C snel op uitgekeken is

Maar mama luv grimms

Frustrerend he Lieveli de drang naar een nieuwe baby...... ben niet vaak met je eens maar de drang...die is vreselijk iig mijn drang naar 3e is zo vreselijk sterk dat het dagelijks kwelling is....
Dus de drang zet ik gelijk om rouwverwerking prijs me gelukkig metn2 kids en toch.....rupsjenooitgenoeg.

Kinderwagen komt niet binnen..... tis al zo vol hier ik kruip tegen de muren op. We willen uitbouwen maar dat Duurt nog 2-3 jaar
Laatst bijgewerkt door tita op 21-10-18 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

30-11-2015
03-07-2018


Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 17:18

Grimms is juist heerlijk open end en ze verzinnen vrij snel allerlei toepassingen.

Wobbel is niet meer in perfecte staat helaas. Is de normale versie uit de opstartfase

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 17:27

tita schreef:
Ik vind grimms super super mooi maar ik geloof never niet dat ons kind

A geduld voor heeft
B enigszins snapt wat het is
C snel op uitgekeken is

Maar mama luv grimms

Frustrerend he Lieveli de drang naar een nieuwe baby...... ben niet vaak met je eens maar de drang...die is vreselijk iig mijn drang naar 3e is zo vreselijk sterk dat het dagelijks kwelling is....
Dus de drang zet ik gelijk om rouwverwerking prijs me gelukkig metn2 kids en toch.....rupsjenooitgenoeg.

Kinderwagen komt niet binnen..... tis al zo vol hier ik kruip tegen de muren op. We willen uitbouwen maar dat Duurt nog 2-3 jaar


Weet je, wij hadden vroeger een buurvrouw met 6 kinderen. En mijn moeder heeft nog heel lang een 4e gewild maar mijn vader niet. En de buurvrouw zei toen... "Het is altijd een rouwproces, ook bij de 6e".

Maar wil je man geen 3e? Dat is zo naar :( en als je het tijd geeft?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 17:34

Hier veel "als en"
Als we jonger waren...
Als mijn bekken niet kapot was...
Als we een breder netwerk hadden...
Als...
Als...
Zouden we voor een 3de gaan maar soms moet je iets met je verstand beslissen en is dat anders dan je hart.

rossi

Berichten: 889
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 17:39

tita schreef:
Spuit 11 wordt volgende maand 3 ..,jongens ik weet het niet meer.

Wat kunnen we haar geven.....?
Van mijn ouders krijgt ze een grote fiets...

We vieren ook sinterklaas
Kleispullen krijgt ze ook.

Verder is een poppen-moeder maar kinderwagen is nog geen optie ivm de winter

Ik dacht aan brio trein maar volgens mij zijn kleine dozen.

Wie heeft er ideetjes

Mijn 2 jarige speelt graag met playmobil. De tractor, auto en beestjes. Hebben daar de boerderij van little people bij. Heb alle kleine frutsels in doos gedaan voor later maar poppetjes, dieren en auto/tractor vind ze geweldig om mee te spelen.

Heeft ook een kinderwagen en bedje binnen speelt daar vooral met knuffels mee.

En je hebt ook zon houten poppenhuis met allerlei accesoires met van dierenpoppetjes. Weet ff niet meer hoe heet maar ook heel leuk.

_lautje_

Berichten: 9215
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-18 17:42

Hier wordt wobbel bijna dagelijks gebruikt. Juul ligt er vaak in te schommelen/luieren als ze moe is.
En eigenlijk als er kinderen over de vloer zijn is dat het eerste wat ze pakken.

Hier ook beetje aan het kijken voor sinterklaas. Denk nog wat Sylvanian Families, Little People en ze is gek van haar houten cactus van Plan Toys. Dat is echt briljant spul en wil ik nog wel wat dingen van.
Sylvanian is wel echt een aanrader. Oneindig uit te breiden en echt mooi van kwaliteit. Winkel waar ik al het speelgoed koop adviseerde dit ook. Wilde eigenlijk houten poppenhuis van grimms of dergelijke wat ze ook verkoop, maar ze zei ook hier spelen ze langer en meer mee

Hier een zelfgekozen outfit vandaag. Ze heeft heerlijk met papa uren door de tuin gebanjerd (trui zit ook vol met tomatenspetters van al haar gesnoep) dus relaxte outfit was precies goed :)
Afbeelding

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 17:44

Ik krijg mijn rijbewijs en auto voor kerst dus voor Oot worden het schrale feestdagen :')

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 17:46

Hier wilt zl de grote brandweerauto van paw patrols. Ging is kijken op t net wat zo n ding kost, 80 euro voor zoiets vind ik er een beetje over. En hij kijkt zelfs nog niet naar dat op tv maar ziet dit op de reclame.

_lautje_

Berichten: 9215
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-18 17:50

Ik dacht dat jij al een rijbewijs had Lie alleen geen auto. Snap dat je dat graag wilt. Zeker straks met 2 kinderen.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 17:53

Dat is een mooi cadeau :)

Gup krijgt de brio haven in december. Mup een Lilliputiens trek Louise. Mup is natuurlijk 4 januari jarig :) dus moet nog wat voor haar eerste verjaardag bedenken

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 17:56

_lautje_ schreef:
Ik dacht dat jij al een rijbewijs had Lie alleen geen auto. Snap dat je dat graag wilt. Zeker straks met 2 kinderen.


No I wish. Altijd in de stad gewoond maar straks met 2 is het gewoon echt nodig.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

caro29
Berichten: 8033
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:09

Voor sinterklaas krijgt zl een rugzakje van mij en waarschijnlijk een badjas van opa en oma. Voor die tijd komt er sws nog een grote houten loopwagen en een skippy buddy is onderweg. Verwend wordt hij sws al

MizzMontana

Berichten: 5669
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:21

Hopelijk krijg ik van sinterklaas een bolderkar. Hij mag de namen van de kinderen er wel opzetten. Maar ik denk dat ik er het meeste plezier van heb met wandelen met kinderen en honden.

“Ik ben twee en wil niet meer met je mee” >;)

Samen met mijn team zet ik me in voor MAKE-A-WISH
https://www.actiemakeawish.nl/actie/team-vakgebieden
Help mee en laat wensen van ongeneselijk zieke kinderen uitkomen.

simongek

Berichten: 5331
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:25

Leuke foto litilaura.

Knappe griet tussen de tomaten :j

Wij wisten de namen meteen dat ik zwanger was. Nooit getwijfeld.

Hier al druk aan het verzamelen voor sinterklaas. Heb voor oudste al 1 boek wat hij wil. Lego set. X box live abb. En een dartbord. :j

Jongste tot nu toe thomas treintje. Hamerhaai knuffel, schleich pipo wagen. Ben nog voor tipi aan het kijken.gewoon een goedkope. Een nerf geweer met soft pijltjes.

Als groter kado twijfel ik nog. Hij wil graag playmobil maar hij vind de paarden manege leuk maar ook de brandweerkazerne etc

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:26

Ik wilde een jipfish maar die prijs. Wij hebben een opvouwbare voor op het strand. Kan alle troep plus kind in.

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

MizzMontana

Berichten: 5669
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:31

Ziet er goed uit die jipfish, maar idd duur! Ik vind zo’n hele gewone prima, vooral grote stevige luchtbanden is een must.

Zo iets.
Afbeelding

Samen met mijn team zet ik me in voor MAKE-A-WISH
https://www.actiemakeawish.nl/actie/team-vakgebieden
Help mee en laat wensen van ongeneselijk zieke kinderen uitkomen.

Ryder
Berichten: 1489
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:32

Onze jongste wordt vandaag 1 maar ik ben aan het ontspullen, de kasten puilen uit van het speelgoed. Dus een mooi boek gepakt als cadeau al was hij nog het meest blij met de ballon die ik meegenomen had :+

Dat rouwproces mbt een derde klinkt bekend, ik vind het idee van nooit meer een baby hebben heerlijk en stom tegelijk. Maar de jongste heeft veel gezondheidsproblemen dus ik wil praktisch gezien ook geen derde. Zitten zo vaak in het ziekenhuis, het is goed zo.

Wat een prachtig cadeau Lieveli <3 krijg je dat of geef je dat aan jezelf? :D (allebei super, haha)

Ik heb de naam van onze jongste gedroomd, we wisten niks... ik werd wakker en zei ‘hij wil ... heten’ en dat werd ‘m. Vind het nog steeds een leuke manier om aan een naam te komen.

Prachtige outfits zie ik hier bij velen (sorry ik kan niet goed apart reageren want ik zag zoveel maar ik vind het oprecht allemaal leuk, ieder zn eigen stijl en ongeacht welke stijl, de kinderen zien er zo blij uit en dan staat alles goed)! <3

en wat leuk, naar de wolwinkel voor kleren! Zo persoonlijk ook op die manier, prachtig.

rossi

Berichten: 889
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:40

_lautje_ schreef:
Hier ook beetje aan het kijken voor sinterklaas. Denk nog wat Sylvanian Families, Little People en ze is gek van haar houten cactus van Plan Toys. Dat is echt briljant spul en wil ik nog wel wat dingen van.
Sylvanian is wel echt een aanrader. Oneindig uit te breiden en echt mooi van kwaliteit. Winkel waar ik al het speelgoed koop adviseerde dit ook. Wilde eigenlijk houten poppenhuis van grimms of dergelijke wat ze ook verkoop, maar ze zei ook hier spelen ze langer en meer mee
]

Ja sylvanian families dat bedoelde ik!
Houten cactus heb ik ook op lijstje staan. Lukt dat ook al met 2+?
Twijfelde of Gwyn niet te jong zou zijn.

Bolderwagen hebben wij deze: https://www.kampeerperfect.nl/bolderkar ... anden.html
Al heel veel plezier van gehad echt een top ding.

Outfitje van vandaag:

Afbeelding
Vestje van hm is heerlijk zacht. <3

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:41

Die gaat slecht mee in de auto denk ik MM?

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:48

lieveli schreef:
Ik heb misschien interesse...

Edit: Joon wilt een zwarte, helaasss

Volgens mij staat er een zwarte op marktplaats.

Wobbel willen we ook nog graag maar mn vriend vindt het maar stom :')

Ik heb nog een FP auto van little people voor bij jaar poppenhuis, wel 2 de hands, maar nog als nieuw, wat kleurboeken ingeslaan, van mn moeder krijgt ze al wat duplo. Eigenlijk heeft ze al zat dingen. Verder krijgt ze nog een poetsset voor de pony voor iniminikinderhandjes. Eventueel kassa van FP dacht ik nog aan. En ik maak nog een speelhoekje in de keuken met speelkleed en kastje. En ik ben nog steeds een poppenhuis ket maileg aan het maken maar dat is een meerjarenplan :'). Voor haar tweede verjaardag lijken een paar gezelschapsspellen van haba wel leuk.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 19:10

Wij waren rond 16 weken uit de meisjesnaam, hadden die week ook echo en toen bleek dat het een meisje was niet meer hoeven nadenken over een jongensnaam. Gelukkig, want weet het nog steeds niet haha. Ik zei als klein meisje al dat mijn dochter sterre of yasmijn zou heten. Het is Ninthe geworden met Yasmijn als 2e naam.

Ik zei het al even hiervoor, hier ook enorm in twijfel om nog een kindje proberen te krijgen. Zou voor man 5e worden maar het idee dat ik persoonlijk maar 1 kindje mag krijgen is voor mij idd ook een rouw proces

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

MizzMontana

Berichten: 5669
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 19:13

Het is ook bedoeld voor thuis Keet :)
Ik ga drie keer per dag met kinderen en honden in het bos wandelen. Ene keer met beeb in de doek, andere keer met haar in de kinderwagen. Maar gup bijna altijd los en hij wil iets mee, loopfiets, trekker, step.... niet erg opzich maar hij wil vooral de andere kant op, en als we dan de andere kant op gaan wil hij dat toch weer niet, je begrijpt vast dat wandelen inmiddels bijna een dagtaak is geworden }:0 dus een bolderkar, hup kinderen er in en ff doorlopen lijkt me ook wel eens lekker!

Ryder dat is mooi om het te dromen. Ik droomde laatst dat we nog een meisje kregen inclusief naam. Maar een derde is hier ook nog geen zekerheid.

Samen met mijn team zet ik me in voor MAKE-A-WISH
https://www.actiemakeawish.nl/actie/team-vakgebieden
Help mee en laat wensen van ongeneselijk zieke kinderen uitkomen.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 19:17

Ja dan snap ik de keuze wel. Wij hebben hem voor op verplaatsing. Strand of dierenpark :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Henkje

Berichten: 1455
Geregistreerd: 14-07-09
Woonplaats: Wyler (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 20:12

Wat een leuke spullen komen er weer voorbij!

Wij hebben een simpele bolderkar, maar wordt heel veel gebruikt.
Ook inderdaad met hond uitlaten.
Afbeelding

Bij de tweede dachten we ook een jongen. Hadden de naam Elian. Toch een meisje, is Elin geworden.

_lautje_

Berichten: 9215
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-18 20:14

Rossi: mijn dochter is ook net 2 en snapte de cactus direct! In de winkel liep ze er op af en ging er mee spelen. Is echt heel goed voor de fijne motoriek.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amandavd, ComscoreBot, Eefsel2109, evita2, flooooo, Foreverkliek, GoogleAdsense, jadeken, Kloesje, Lanoca, LisaVH96, Marcella, Mariett, Nightingale, Paloedie, RenskeFrea, Symke, Vjestagirl, winnetou4502, xColorCross, xSCWx, xSimonee en 72 bezoekers