Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tess__

Berichten: 1067
Geregistreerd: 18-12-05
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 17:25

Oehhh leuk panda_dipje! Ik weet niet waar je woont maar in Roermond bij de designer outlet hebben ze zulke leuke dingen. Kom er veel te graag in de Ralph Lauren baby store. Je merkt ook echt verschil in kwaliteit en qua prijs wijkt t daar niet af van mayoral le chic of noppies.

Is vaak zo Lieveli, totdat je alles flink in gebruik hebt en t een aantal keer gewassen is. Iig dat is mijn ervaring met spul van wish en Ali. Leuk voor een poosje of een keertje maar niet echt geschikt voor langdurig gebruik :n

Oh en klein tipje... kleding van die sites valt heeeeeeel erg vreemd en zeker niet op maat zoals we hier gewend zijn

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 17:27

Nee Wish kleding begin ik niet aan, heb ik wel gekocht toen schoonzus zwanger was, maar inderdaad rare maatjes.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-17 17:29

Pinda: dan moet je eens kijken bij Jottum en Le Big. Ook een wat klassiekere stijl, maar net wat chiquer dan Le Chique (dat kan wel een tikkeltje kemp zijn... :o )

Jottum
Afbeelding

Le BigAfbeelding

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 17:30

_lautje_ schreef:
Aden Anais is heerlijk ja. Heb er veel spul van. Slaapzakken(dikke/dunne) en veel grote hudrofielen en rompers enzo. Blijft ook echt mooi.

En voor de mensen die van polarn en frugi houden: John Lewis heeft leuke dingen! En echt niet duur

[ [url=m/Kv6Fus.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nsFfhu.png]Afbeelding[/url] ]

die kende ik nog niet. oh-ooh

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 17:31

Pinda_Dipje schreef:
Oh ik kom ook heel graag meekletsen! :D Ik ben dol op leuke kleertjes voor de kids <3

Ik ben mama van twee stoere jongens (8jr, maat 140 & 4 jaar maat 116) en momenteel in verwachting van een meisje waarvoor ik vooral nog moet shoppen in maatje 62.

Voor de jongens ben ik gek op Vingino, tumble & dry, zeeman, c&a en h&m
Voor het meisje hebben we tot dusver vooral weer feetje, mayoral, dirkje en le chic in huis. Ik zoek voor het dametje nog meer kleding in de stijl van le chic, tikje klassiek dus. Merk wel dat we het nu al heel anders vinden als het winkelen voor newborn jongens :D

Gymp? dat is ook mooi en klassiek

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 17:31

Roermond is voor mij niet om de hoek maar wie in de zomervakantie een keer een tripje waard. :)
Ik had voor de newborn jongens destijds ook behoorlijk veel van Gymp, gant, Ralph Lauren, McGregor en miniman. Allemaal iets klassieker maar tsjonge wat bleef die kleding mooi. Door twee kindjes intensief gedragen en inmiddels maakt het al kindje 5 & 6 van kennissen heel erg blij. In de kleine maatjes vind ik dat eigenlijk zonde dan groeien ze zó verschrikkelijk hard!

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 17:32

oh en als je van roze en chic houdt dan laranjinha ofzo :D

pmarena

Berichten: 48102
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 17:33

Ik krijg ook vooral veel complimentjes voor en vragen naar zijn super leuke en fijne paarden-jasje :P

Met even aangepaste en nog veels te grote wollen Patchwork pants en zijn soepele Baby Bogs laarsjes :)





Afbeelding

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-17 17:35

Tartine et Chocolat! Ook heel chique en super kwaliteit. Blijft echt heel mooi. Alleen in Nederland lastig aan te komen.

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 17:56

Ik moet me hier ook melden denk ik, heb een zoontje van 3 weken. De standaard merken passen niet zo bij me maar ik ben wel gek van Mini Rodini, Stella McCartney Kids, Petit Bateau en wat franse merkjes voor de bijzondere babyspullen. +1 in the familie en Gray Label hebben hele mooie basics.

Mies en Co heeft ook prachtige hydrofiel luiers trouwens! :j


M'n moeder werkt al haar hele leven in het hogere segment kindermode dus ik ben ook wel een beetje zo opgevoed. Kwaliteit zie je er toch aan af.

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 18:26

Oh absorba vind ik ook heel fijn :j

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 18:26

Petit Bateau kost in Frankrijk een appel en een ei, je haalt het in de supermarkt :=

Ik geef voor een pakje tot 35 euro uit. Daarboven vind ik het zonde van het geld omdat ze er zo snel uitgroeien, overheen kotsen of onder poepen :=

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-17 18:31

Klopt absoluut Pantykous!
Ik betaal ook liever wat meer voor iets echt moois wat langer mee gaat en ook mooi blijft.
Zie het aan bijvoorbeeld de kleertjes van Feetje en Noppies. Dat is echt leuk spul, maar als het veel gedragen is gaat het geen tweede kind mee. Heb echt wel dingen er tussen zotten die veel zijn gedragen die ik weg doe en niet meer zou durven verkopen.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-17 18:31

Als ze zo klein zijn is heel veel meer ook zonde. Maar vanaf maat 80/86 gaat het langer mee en dragen ze het al snel een half jaar of langer.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 18:35

Dat is waar!

Mijn ouders zijn trouwens nu in San Francisco en struinen alle babywinkels af. Zodra mijn vader wifi heeft, facetimet 'ie ons dat hij zich verveelt _O- Mijn moeder en tante zijn de enigen die babykleding voor me mogen kopen en maken, zelfde smaak.

Tess__

Berichten: 1067
Geregistreerd: 18-12-05
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 18:41

Die regel had ik ook Lieveli, totdat bleek dat spijkerbroeken van €45-€50 toch echt het beste en het mooiste zaten... Voordeel daarvan is overigens wel dat ze sinds maat 86 flink en lang gedragen worden en zelfs nog voor aardige bedragen de deur weer uit gaan via marktplaats. Heb er dingen bij die net zoveel opbrengen als dat ze mij gekost hebben.

Zie t nu ook weer aan de zwembroeken van vorig jaar, had 2 babyface surfshorts maat 86. Daar loopt hij nu nog in. Hebben wel €50 gekost maar hij heeft er nu weer 2 vakanties en wat mooie dagen thuis plezier van.

De meeste kleertjes gaan hier overigens naar het goede doel. Heb de eerste maten steeds 2 pakjes bewaard die ik t mooiste vond. Maar daar nu ook weer mee gestopt. Verder is alles nu of weg via marktplaats of naar Haïti.

Zag nog een vraag over websites voorbij komen. Ik vind kleertjes.com ideaal lekker veel merken en voor 21.00 besteld is morgen in huis. Vente en limango hebben vaak ook leuke aanbiedingen. En verder koop ik vaak op de merk sites zelf of in Roermond of in de boetiek hier in t dorp.
Wil van de zomer in Frankrijk kijken of ik nog wat kan vinden voor leuk erbij. Kreeg van t weekend nadat hij een dagje bij oma was een tasje mee met twee korte spijkerbroeken en 2 shirts.

Herkenbaar hoor Lieveli, mijn moeder kan ook zonder "overleg" alles meenemen omdat ze m'n smaak kent. Is niet met iedereen zo is de laatste 2,5 jaar gebleken :Y)

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 18:43

Kingsland baby komt van epple jeck

Verder www.kinderkleding-tekoop.nl
Die hebben ook de dure merken collectie van vorig seizoen met 60/70 procent korting

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 19:48

Kwaliteit zie je er idd aan af maar sinds mijn jongste op school zit krijgt hij gewoon goedkope kleding aan en draagt hij 1 paar schoenen. Alles gaat stuk binnen recordtijd of zit vol vlekken die ik er niet uit krijg

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 21:03

Lieveli. Laat ze ook de Oshkosh opzoeken <3 daar hebben ze zulke leuke tuinbroekjes <3

Afbeelding

Anoniem

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 21:38

Wij zitten hier al bijna een half jaar op maatje 80/86, ze groeit niet zo hard _O- ze wordt over een maand 2.

Wij hebben veel van Tuunte, Primark, Hema en Zeeman. Van mij hoeft het allemaal niet te duur, als het maar leuk is. En dan nog leuker als het in de uitverkoop is. Als ik straks weer meer zal gaan werken kan ik er ook weer meer aan uitgeven :Y)

EstherMe

Berichten: 2207
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 22:04

Wat een leuk topic!
Ik heb voor m'n zoon regelmatig kleding van nextdirect.
Wibra heeft ook leuke dingen!

Voor m'n dochter veel zeeman en wibra momenteel, maar die kruipt nu lekker over het gras, stenen etc :'). Ze wordt over een maand 1 jaar en heeft nu maat 74.
M'n zoon is 3 jaar en 4 maanden en heeft maat 92. Schoenmaat 24.
Wat een grote kinderen hebben jullie allemaal haha

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 22:12

EstherMe schreef:
Wat een grote kinderen hebben jullie allemaal haha


En ik vraag me juist af of mijn kind echt zo'n buffel is :') (14 mnd, kledingmaat 92, schoenmaat 23).

Voor merkeninspiratie vind ik dit een fijne blog: http://babyccinokids.com Komen hele bijzondere dingen voorbij.

MDWStables

Berichten: 1439
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 22:22

Een stipje, ik zie hier al wat leuke dingen voorbij komen! Ons jongetje van bijna 9 maanden past heel goed Z8 en vandaag zijn mijn ouders terug gekomen uit de USA en die hebben nogal wat Ralph Lauren, Tommy Hilfiger meegenomen :D voorheen wel noppies, maar dat vind ik momenteel wat minder, soms wat Hema, flo van alles wat dus wel.

EstherMe

Berichten: 2207
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 22:49

Kaka schreef:
EstherMe schreef:
Wat een grote kinderen hebben jullie allemaal haha



En ik vraag me juist af of mijn kind echt zo'n buffel is :') (14 mnd, kledingmaat 92, schoenmaat 23).

Voor merkeninspiratie vind ik dit een fijne blog: http://babyccinokids.com Komen hele bijzondere dingen voorbij.


Wow dat is best groot! Nu is die van mij wel wat kleiner dan gemiddeld hoor.

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 23:10

Hier 2 kindjes en ik koop zo'n beetje overal wel. Voor mijn dochter koop ik veel van BakerBridge maar sinds zij op school zit voornamelijk C&A en zeeman/wibra/hema. Ik krijg telkens shirtjes terug vol met verfvlekken of ze knipt er een stuk uit. :') Leggings koop ik voornamelijk bij de H&M omdat deze het langst heel blijven.

Voor mijn zoontje koop ik maar net wat ik tegenkom. Heb in het dorp hier een Hema, Jola en Terstal zitten dus daar koop ik wel het meeste. Zit ook een winkeltje met Z8 maar die heeft een hele beperkte collectie dus daar kom ik niet zo vaak. Vind overigens ook de kwaliteit/prijs verhouding niet goed. Ik vind het snel pillig worden.

Shoeby kom ik overigens ook graag. Zeker de broeken zijn erg fijn en gaan hier niet snel stuk. Heb een hele slanke dochter dus de pasvorm is ook heel fijn. Name-it heeft ook een lijn voor smalle kinderen wat hier erg goed bevalt. BakerBridge is hier wel veruit favoriet. Alleen niet zo budget vriendelijk maar het gaat wel echt lang mee. Wel handig als je meerdere kinderen hebt bijvoorbeeld.