Baby en kinderkleding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 16:35

Hier wordt graag brandweerman Sam gekeken, zelf zet ik ook wel regelmatig Sesamstraat op. Idd sochtends, ik ben om half 6 nou eenmaal niet op Mn sterkst, zullen we maar zeggen :=

Heel gaaf gemaakt dat jack! Ik vind het altijd zo knap als mensen dat makkelijk afgaat.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 16:40

Hier netflix en soms wat youtube. Vaak speelt hij en staat het op de achtergrond aan.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 16:54

Mijn nicht had ook zulke discussies. Zon scheen, dus zomerjurk. Ware het niet dat het winter was in Noorwegen... Haha
Uiteindelijk kind in jurk achterop de fiets naar de opvang... Daarna nooit meer discussies hahaha

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-18 17:02

Hier dus ook vaak Netflix of Sesamstraat/Pebble op de achtergrond aan.
Vaak idd in de ochtend als ik wil douchen. Mag ze in ons bed Sesamstraat kijken.
En vaak tegen einde ochtend als ze moe begint te worden of einde middag. Of als ik het allemaal even niet trek.
Maar idd na 15min is vaak filmpje al niet meer interessant en gaan ze zelf wat zoeken.

Wij keken idd als kind ook veel Disney en Cartoon Network. Mijn moeder zei ook dan hadden jullie gekeken en vervolgens rende jullie naar buiten en namen hetgeen wat je had gezien mee in je spel.

prutsmuts wordt idd nog geen spelletjes gespeeld op de computer of iPad.
Ik heb een iPad maar dt weet ze zelf niet. Laat dr eerder op mijn laptop kijken.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:10

Hier kan je op een tablet alleen filmpjes kijken volgens gup. Net als op een telefoon. Geen enkele intresse in verder.
Heb graag Disney op staan voor de kinderen. Van netflix of uit mijn volledige collectie dvds.

Zo mupje haar spullen weer uitgezocht en opgeruimd. Nu nog op de rest van de was wachten en dan weet ik wat ze mist in de collectie.

Wil wel een paar mooie mouwloze/korte mouw rompers voor haar in een paar basic tinten.
Neig naar marmar met modal erin.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:12

Onze dochter doet wel puzzelspelletjes op de tablet. Best goed voor haar handcoördinatie moet ik zeggen!
Verder netflix op de tv of op de tablet op afstand. Youtube vaak naast me in de keuken als ik kook. In de ochtend kijkt ze idd graag sesamstraat oid.

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:16

Hier heeft dochter van 14 maanden ook een tablet. Ze kan er nog niet heel veel mee maar voor bijvoorbeeld onderweg is het wel handig. Televisie op de achtergrond doe ik dan weer niet, merk dat haar dat toch afleid van het spelen.

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:17

Super gaaf jasje, echt heel knap!!

De stervende zwaan, ik vind het hilarisch :D dan gooit hij zichzelf op de grond en rolt luid brullend een paar keer om zijn as. Uit mijn ooghoeken zie ik dan dat hij kijkt of ik het zie, maar ik geef er geen aandacht aan. Dan hoor ik hem een keer zuchten en gaat hij weer over tot de orde van de dag _O- maar die van ons is pas 2, dus het valt waarschijnlijk allemaal nog wel mee hier.

Hier af en toe Nijntje op tv of op de iPad. Heb er niet zo’n moeite mee, ben ook groot geworden met zaterdag ochtend Telekids terwijl ouders uitsliepen, en we leven nou eenmaal in een wereld met schermen. Maar alles met mate, ik zet 1 aflevering aan en dan is het klaar. Radio staat wel vaak aan, klassiek of soul&jazz.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:19

Hihi ik zet op YouTube wel eens top2000 op of een album van Dire Straits ofzo.
In de aurmto Harry Potter luisterboeken

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:25

Oh top 2000 <3
En kerstliedjes :D tot grote ergernis van MisterMontana :')

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:46

Ook mijn guilty pleasure. Op mijn werk regelmatig kersthits.fm op staan. Gelukkig voor mijn collega's werken wij allemaal met een koptelefoon op :+ zou echt een bizarre kakofonie van geluid worden als we dat niet deden :+

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-18 17:49

Hier eigenlijk altijd klassieke muziek op en zondagochtend radio 1.

Hier broekje van Maed for mini met maillot binnen. Denk dat ik het terugstuur. Kleuren vallen mij nogal tegen :o

Afbeelding
Afbeelding

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:27

Beetje flets idd zo samen. Misschien met een wat warmer gekleurd shirt nog wel te redden?

Afbeelding

Hier vandaag helemaal in TnD, bikerbroekje met zn zeebeesten trui. Fijn ding, niet super dik en lekker badstof aan de binnenkant.

veerledec

Berichten: 6689
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Clinge

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:45

Drukke prints/patronen kies ik niet snel, maar die zeebeesten trui vind ik leuk mir!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:46

Oe dat is een leuke trui zeg! Hou van dat blauw :+:

MizzMontana

Berichten: 5677
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:17

Leuk setje MiR!

Hmmm, ik snap wel wat je zegt Lautje die dingen zo bij elkaar. Ik had die maillot zo bedacht, truitje is nog in bestelling.

Afbeelding

Vond het wel leuk die tiger trui met de tijger maillot. Ze heeft ook al sinds de zwangerschap de bijnaam tijger, beetje voor de insiders dus deze outfit.

De andere maillot die ik had besteld wil ik zo combineren. Koltruitje en rok van Mingo, die coltrui ga ik gelijk een maat groter bestellen. Super fijn stofje en mooie kleur!

Afbeelding

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:19

Leuke setjes Mizzmontana! Vooral de onderste vind ik qua kleuren heel mooi samen.

@veerle: we hebben ook de bijpassende broek. Dat mag niet als setje aan, echt een beetje te hysterisch wordt dat dan :')

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-18 19:22

Ja ook met andere kleuren blijft het flets vind ik. Is vooral dat jk de kleur van het broekje opzich al niet mooi vindt. Had meer honingkleur verwacht. Dit is oranje beige. Die maillot met rood is ook echt mooi! Zeker bij dat rokje en coltrui.
De tiger trui heb ik ook op lijstje staan. Vind die kleur erg mooi.

Kaka

Berichten: 4814
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:55

Mooie setjes hoor MizzMontana.

Jammer dat het broekje en de maillot zo tegenvallen Lau, ze lijken wel echt flink fletser dan op de foto's.

pmarena

Berichten: 48110
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:59

MizzM dat onderste bruine rokje vind ik mooi zo met die koordjes :)

Wat leuk dat het bomberjack zo goed gelukt is en toch nog meeviel!
Fijn dat moeder helpt maar als ze maar niet vervelend gaat snauwen als ze weinig geduld heeft :P

Balen dat de kleur tegenvalt Lautje....ik heb het gevoel dat je hem toch terug gaat sturen ;)
Althans heb je al iets beters gevonden dat je dan liever hebt?

Mooie kleur broek / chino? :P Onder die zeebeesten trui, en die is ook mooi getekend!

Wat betreft dat slopende irritante oeverloze drama vind ik dit wel een tekenend plaatje :P



Afbeelding


Je kan daar inderdaad echt niks mee.... wat je ook doet, het wordt sowieso drama. Ze weten gewoon zelf niet wat ze nu eigenlijk willen. Ik vind ook dit weer steeds makkelijker worden trouwens, in de baby-tijd was hij echt 100x zo erg met dit soort drama.... helemaal panisch gillen om de fles.

Hij werd nooit rustig wakker maar altijd dikke paniek en dat kon je alleen oplossen met een fles, poging tot vastpakken / kroelen maakte hem alleen maar meer overstuur. Maar heel vaak dan kwam je aan met die fles en dan werd hij daar ineens super pissig om en mepte die weg. En dan meteen weer hartverscheurend janken want waar blijft die fles nou. Gaf je hem weer, was het net the Excorsist.....En dan herhaalde dat zich tig keer.... tot hij dan ein-de-lijk de fles accepteerde, helemaal doodzielig dat het zo vreselijk lang geduurd had voordat hij hem kreeg :?

Met slapen idem. Vreselijk moe maar niet toe kunnen geven aan de slaap. En zo ging eigenlijk niks makkelijk, alles was een slopend drama
:n Verschrikkelijk, uitzichtloos lijden was dat :=

Zo'n peuterpuber meltdown is daarbij vergeleken lang niet zo erg want daar staat tenminste ook tegenover dat meneer nu veel liever is, een echte zorgzame kroelkont is geworden en véél wijzer dus je krijgt er nu tenminste ook nog wat van terug zeg maar, het is niet meer alleen drama en eigenlijk ook helemaal zo vaak niet :)

De wakker worden / night terror achtige meltdown vond ik het ergst :=

Hihi dat zal wel lekker zijn geweest in dat zomerjurkje achterop de fiets :))
Laatst bijgewerkt door pmarena op 19-09-18 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:07

MissJeanny schreef:
En ( sorry even tussendoor inbreken O:) ) ook als je zelf zwak en zwanger bijv bent, hebben ze goeie voelsprietjes voor :j

Het zijn net paarden. :')

Mwoah, vind het ook niet super mooi lau. Ik dacht dat de maillot meer de kleur van het broekje zou zijn.

Mooie kleur dat broekje Mir!
Die Mingo is mooi MM <3

Ik moet over twee weken een paar dagen naar de US voor het werk. Dat wordt outletshoppen. <<)

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:08

Hahaha nou ik wacht de peuterpuberteit vol spanning af!

Broekje is gewoon een jogging broekje :)) heb nog geen chino’s, misschien straks als hij wat ouder is.

_lautje_

Berichten: 9257
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-18 20:12

Ja het gaat terug. Net even weggelegd en later opnieuw bekeken en ik vind het zelfs gewoon niet mooi tot lelijk. Nog nooit eerder gehad met Maed for Mini.

simongek

Berichten: 5338
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:01

Wat jammer lautje.

Wat een straf niwla

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:33

Die onderste maillot is leuk MM, waar is die van?