Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 23:26

lenaa_tje schreef:
Is het heel erg als een fles lenzenvloeistof warm is geworden? Kan ik het nog gebruiken nu dat eenmalig is gebeurd?

Hoe warm? In de zon gestaan? Die van mij is met die hittegolf van deze zomer ook goed warm geworden en die gebruik ik ook nog; denk dat het wel goed gaat. :) Ik zou het wel weggooien als je nu meer last krijgt van van die klodders in je ogen.


Fearn

Berichten: 4763
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:36

Waarom worden sommige mensen tijdens het sporten knalrood en anderen niet?

Ik heb echt altijd een gezicht als een tomaat en de rest ziet er gewoon "normaal" uit :') stijgt er dan gewoon meer bloed naar je hoofd ofzo?

iirrssjjee

Berichten: 5935
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:54

IsaCalixa schreef:
Waarom worden sommige mensen tijdens het sporten knalrood en anderen niet?

Ik heb echt altijd een gezicht als een tomaat en de rest ziet er gewoon "normaal" uit :') stijgt er dan gewoon meer bloed naar je hoofd ofzo?


Je bloedvaten zitten dan een stuk dichter bij je huid.

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:07

Nikass schreef:
Kimmie25501 schreef:
Ik doe dit vaak al op mijn telefoon via een speciale app, omdat op de computer echt een gedoe is. Dan moet het helemaal via Windows Movie Maker (of via iets anders, als je geen windows op je computer hebt).


Kun je me zeggen welke app dat is?


De app heet RFV, als je dat zoekt kom je er wel :)

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 16:58

Stel je mist je vlucht, krijg je daar dan een email of bevestiging oid van?

Dan maak ik maar zin.

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 17:58

nope, gewoon pech gehad.

Sometimes i wonder if all this is happening, because i didn't forward that email to 10 People.
[BM] Spelletjes spelen omgeving Amersfoort/Utrecht
geerte @ [BM] Online pubquiz

Anoniem

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:37

Ik vraag me af waarom sommige mensen, die echt op het laatst nog in de trein stappen, eerst nog enkele deuren voorbij lopen/rennen voordat ze instappen.

Regelmatig zie mensen naar volgende deuren gaan als de trein :00 weggaat en het al :00 is. Dan weet je niet of hij over 5 seconden of 30 seconden weggaat... En waarom naar een volgende deur proberen te komen? Fluiten = niet instappwn

Macs

Berichten: 7632
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:40

Dat kan te maken hebben met het treinstel die verderop op een station achterblijft. Dat ze alvast daar willen zitten zodat ze niet de trein uit hoeven. Of om dicht bij een trap uit te komen bij het volgende station bij een korte overstap.
Ik heb het zelf een keer gehad dat mijn vriend in het achterste treinstel zat en ik begon te rennen omdat ik daar wat laat achter kwam en toen alsnog op het station achter bleef omdat de deuren dicht gingen :+

Maks :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:42

Kanttekening: trein splitst niet, en het is geen dubbeldekker (met steeds die vervelende trappen als je door de trein loopt :') )

Maar inderdaad, bij splitsende treinen snap ik het!

Macs

Berichten: 7632
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:51

Uhm ja dan geen idee haha. Ik vraag me sowieso altijd een heleboel af bij mensen in het OV :')

Maks :+:

Janneke2

Berichten: 22720
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:57

...als ik nog een paar minuten heb vind ik het prettig om naar voor te lopen: daar zitten doorgaans de minste mensen (= meer ruimte).

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:03

Ik loop eigenlijk ook altijd automatisch door naar voor als de metro komt

Een koude trui, is geen goede trui.

Lumi

Berichten: 4437
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:04

Janneke2 schreef:
...als ik nog een paar minuten heb vind ik het prettig om naar voor te lopen: daar zitten doorgaans de minste mensen (= meer ruimte).


Als ik nog een paar minuten heb absoluut, maar als ik nog een paar seconden heb vind ik het vooral prettig om in de trein te zitten :')


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:20

Lienie_F schreef:
Janneke2 schreef:
...als ik nog een paar minuten heb vind ik het prettig om naar voor te lopen: daar zitten doorgaans de minste mensen (= meer ruimte).


Als ik nog een paar minuten heb absoluut, maar als ik nog een paar seconden heb vind ik het vooral prettig om in de trein te zitten :')

Dit dus :') verder doorlopen kan ook binnendoor.

Raise a glass to freedom,
Something they can never take away,
No matter what they tell you.

annetm
Berichten: 921
Geregistreerd: 18-04-06
Woonplaats: Friesland

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:24

Gaat een ring van het materiaal brass (snel) verkleuren? Is het een beetje kwaliteit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:25

Marrie_L schreef:
Lienie_F schreef:

Als ik nog een paar minuten heb absoluut, maar als ik nog een paar seconden heb vind ik het vooral prettig om in de trein te zitten :')

Dit dus :') verder doorlopen kan ook binnendoor.

Daarom snap ik het dus ook niet _O-

APCIII
stokpaard connaisseur

Berichten: 2666
Geregistreerd: 25-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 23:32

annetm schreef:
Gaat een ring van het materiaal brass (snel) verkleuren? Is het een beetje kwaliteit?

Brass heet hier "messing" (of soms ook geel-koper genoemd). Op zich verkleurt dat niet, maar het kan wat dof worden.

...wie de laars z'n schoentje Kerstmuts Ozosnel [&] winterbuitenrit niet past, knipt hem op maat...

theadora99

Berichten: 3628
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 00:27

Ik loop vaak als de trein er nog niet is alvast naar voor zodat ik op mijn uitstap station minder ver hoef te lopen :') maar als de trein er al is niet (tenzij ik echt nog lang heb). Anders neem ik gewoon genoegen met de eerste deur waar ik in kan.

germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:09

Kan een hond jou erg leuk vinden ook al kom je niet vaak op bezoek? Ik kom af en toe, soms ook wel 10 maanden niet bij mensen die een grote herder hebben. Al vanaf de eerste ontmoeting wijkt dat beest niet van mijn zijde als ik er ben. Hij wil het liefst continu op schoot kruipen. Ook moet ik met hem spelen en het liefst gaat ie mee naar de wc. Het is duidelijk dat deze hond mij erg mag. En hij doet dit niet bij anderen. Wat heb ik dan wat een ander niet heeft vraag ik mij af? Uiteraard is het wel leuk zoiets :D

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 10:13

Mijn moeder heeft een vriendin ze komt 1/2 keer per jaar bij ons op bezoek met mijn moeder.Als ons hondje haar ziet wordt ze helemaal gek,draait om haar heen en gaat nog net niet op schoot naast haar op de bank liggen de hele middag.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Anomien

Berichten: 7373
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:19


Mama van mijn lieve meisjes

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 17:05

Als je bij ‘actieve onderwerpen’ een paar keer op dat K open voor het onderwerp klikt (om te volgen) komt er een kruisje, als je dan op het kruisje klikt dan hoor je dit onderwerp toch niet meer te zien in de actieve onderwerpen? Ik heb namelijk op t kruisje geklikt maar toch blijf ik hem in mijn lijst zien verschijnen

Een koude trui, is geen goede trui.

fleurtjeuh
Berichten: 10305
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:07

Nee, als het een kruisje is, dan komt hij niet meer omhoog.
Niet op het kruisje drukken dus

Love is Love

My current situation is not my final destination.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:16

Ik wil juist dat ik hem niet meer te zien krijg.
Edit: ik snap t al, ik klik te vaak

Een koude trui, is geen goede trui.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:22

germie schreef:
Kan een hond jou erg leuk vinden ook al kom je niet vaak op bezoek? Ik kom af en toe, soms ook wel 10 maanden niet bij mensen die een grote herder hebben. Al vanaf de eerste ontmoeting wijkt dat beest niet van mijn zijde als ik er ben. Hij wil het liefst continu op schoot kruipen. Ook moet ik met hem spelen en het liefst gaat ie mee naar de wc. Het is duidelijk dat deze hond mij erg mag. En hij doet dit niet bij anderen. Wat heb ik dan wat een ander niet heeft vraag ik mij af? Uiteraard is het wel leuk zoiets :D

1 of andere klik zal het zijn... Geen idee hoe dat zou zitten, maar ik ken ook iemand die soms bij een vriendin van mij komt... En de hond wijkt niet van haar af!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Dimphyl, Ginny135, GrapeshotBot, Lokii, Mandy_89, mvdende, Patriesje, SemrushBot, Symke, TessaM en 148 bezoekers